Als ik het me goed herinner mogen ze pas afspreken als ze hun zwemdiploma hebben behaald en dan moeten ze verplicht op paardrijden. Iets met beekjes in de buurt waar de oudste drie vroeger speelden en iets gebeurd was ofzo.. maar ja, dan wel op zolder strijken terwijl er twee kids in bad zittenquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AM de regel dat tot een bepaalde leeftijd er sowieso geen speelafspraakjes zijn. Ik weet niet of Jet inmiddels wel mag afspreken, de afgelopen jaren is het zeer zelden gebeurd (in beeld) dat er daar iemand kwam spelen.
Ook over speelafspraakjes heeft ze hele verhalen gepost waarom ze dat zo doet.
Dan heb je inderdaad weinig keus als donor zijnde, in dit geval. Lijkt me dan toch ook iets voor verbetering vatbaar; helemaal in dit soort situaties. Direct contact bewaken, snap ik helemaal, maar op deze manier "te moeten gaan leuren" lijkt me ook niet goed voor iedereen. Een "emailtje" naar alle betrokken ouders had veel leed gescheeld.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Tot 12 mag je als kind geen info opvragen en tot 16 mag je idd geen contactgegevens opvragen om evt contact te leggen (even heel beknopt). Donoren mogen daarnaast zoals iemand al terecht zei idd ook geen gegevens van eventuele donorkinderen opvragen. Dus ja, dat deze donor nu via het ziekenhuis op zoek is naar de donorkinderen om ze de kans te geven contact met hem op te nemen is denk ik wel de beste route.
Mea Culpa ✌️! Ik heb deze dicussie van mijn kant uit helemaal maximaal zwart-wit toegespitst op BAM's. Omdat het met Judith is begonnen én ik ook gewoon niet langer heb nagedacht dan m'n neus lang is (...) 🥴.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is de gedachte dat dit alleen op BAM betrekking heeft?
Nee, dat zwemdiploma verhaal ging over buitenspelen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:52 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner mogen ze pas afspreken als ze hun zwemdiploma hebben behaald en dan moeten ze verplicht op paardrijden. Iets met beekjes in de buurt waar de oudste drie vroeger speelden en iets gebeurd was ofzo.. maar ja, dan wel op zolder strijken terwijl er twee kids in bad zitten
Nooit te oud om te leren, toch? 😊quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Mea Culpa ✌️! Ik heb deze dicussie van mijn kant uit helemaal maximaal zwart-wit toegespitst op BAM's. Omdat het met Judith is begonnen én ik ook gewoon niet langer heb nagedacht dan m'n neus lang is (...) 🥴.
De link werkt bij mij niet. Verdient dan ook geen schoonheidsprijs dat ze de media steeds blijft opzoeken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:56 schreef Overrozen14 het volgende:
https://www.vriendin.nl/p(...)3QYTKx9-D4OatP7v97mQ
Interview met mathilde in de vriendin..
Niet echt een eerlijk verhaal. Haar man had een vrouw.
Haar kinderen worden, voor een bepaalde leeftijd, te moe van afspreken na school. Dus mag het pas vanaf 6 of 7jaar dacht ik. Jet mag het nu volgens mij wel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee, dat zwemdiploma verhaal ging over buitenspelen.
Afspreken had te maken met 'overprikkeld worden' of zo iets maar vooral dat AM dat zelf heel slecht trekt (andermans kinderen in haar huis)
En waarom? Wat wint ze ermee, nog meer zieltjes ?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
De link werkt bij mij niet. Verdient dan ook geen schoonheidsprijs dat ze de media steeds blijft opzoeken.
Er gaat een wereld voor me open 🙈.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nooit te oud om te leren, toch? 😊
Tja, nieuwe volgers op IG accepteert ze niet (tenzij ze deze in één keer accepteert ná haar media-toernee).quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:01 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En waarom? Wat wint ze ermee, nog meer zieltjes ?
Echt, mijn brein is heen en weer geschud maar op een goede manier. Mooi dat het zo gelopen is voor je zus en zwager 💕 !quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:45 schreef MissBaksel het volgende:
Bij mij ook hoor. Als ik het niet van dichtbij had meegemaakt zou ik er ook niets over kunnen vertellen.
Fluflu en duurzaam staan m.i. lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:05 schreef Lostit het volgende:
Ik heb bij Lotte altijd ergens zo’n duurzaam, groen gevoel. Ook zoals ze dan de pillen van de trui er af aan het halen is. Maar dan wel zo’n nieuw ding bestellen omdat het klepje kwijt is. Daar doe je dan toch een plakbandje overheen ofzo.
Waar kan ik just madelaine vinden? Of bedoel je justmadeleine? Wat is daar mee?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:32 schreef summer2bird het volgende:
Dit is (gelukkig) geen mommyvlogger ofzo, maar hebben jullie die drama rond justMadelaine meegekregen?
Is dus zon wannabe influencer maar ze stalkt ook nog zeer actief 2 C lijst bnners, een tweeling van Eurovisiesongfestival Junior. Heeft al eerder eens juridische problemen gekregen door het stalken van een andere bnner.
Een of andere youtuber maakte een video expose over haar en sindsdien is de focus op haar wat meer.
Dat wil ze heel graag uitstralen, maar ze koopt en ontvangt constant nieuwe spullen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:05 schreef Lostit het volgende:
Ik heb bij Lotte altijd ergens zo’n duurzaam, groen gevoel. Ook zoals ze dan de pillen van de trui er af aan het halen is. Maar dan wel zo’n nieuw ding bestellen omdat het klepje kwijt is. Daar doe je dan toch een plakbandje overheen ofzo.
Gewoon niks. Geen telefoon onder het eten verkondigde ze ooitquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Wat moet ze anders filmen ? maarten ?
Uit welk potje zou dit betaald moeten worden?quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:22 schreef Danielle_ het volgende:
Judith heeft een bekeuring voor te hard rijden bij een trajectcontrole terwijl ze flitsmeister heeft. Zegt ze ook nog ‘ik zat te slapen’. Kan iemand misschien het rijbewijs van die vrouw afpakken? Ze let duidelijk niet op in het verkeer.
Ik vind het irritant hoe ze altijd haar lippen tuit aan het begin van een nieuwe story 🫣quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:21 schreef slowie het volgende:
@:iriszeilstra: zo irritant dat zij elke keer haar verhalen niet afmaakt in haar stories. Halverwege de zin stopt de story en dan komt er geen nieuwe story waarin de zin/het verhaal wel wordt afgemaakt. (Gaat om die story dat ze de binnenkant van nieuwe Pluk laat zien)
Heeft ze die story alweer verwijderd?quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:22 schreef Danielle_ het volgende:
Judith heeft een bekeuring voor te hard rijden bij een trajectcontrole terwijl ze flitsmeister heeft. Zegt ze ook nog ‘ik zat te slapen’. Kan iemand misschien het rijbewijs van die vrouw afpakken? Ze let duidelijk niet op in het verkeer.
Hebben J en L al hun zwemdiploma of überhaupt (ooit) zwemlessen gehad?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee, dat zwemdiploma verhaal ging over buitenspelen.
Afspreken had te maken met 'overprikkeld worden' of zo iets maar vooral dat AM dat zelf heel slecht trekt (andermans kinderen in haar huis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |