abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219829131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jaa man. Durf het niet te zeggen: maar ik mis Debbie, hoe zou het met haar zijn?
Ze wil je vast wel een knuffel en/of andere fotoproducten met haar kop erop sturen, hoef je haar nooit meer te missen!
pi_219829132
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jaa man. Durf het niet te zeggen: maar ik mis Debbie, hoe zou het met haar zijn?
Ik ben benieuwd of ze in Barneveld gespot is 🫣
En wat voor plan ze aan het bekokstoven is. Word het een wonderbaarlijke genezing en herreist ze als een fenix of een bekentenis en met een schone lei beginnen?
pi_219829145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
In het offroad gebied van IJsland zijn de tankstations waar je even wat kunt snacken heel dungezaaid 😁

Ik denk dat er een auto/terreinwagen meerijdt, voor o.a. reserveonderdelen en benzine. En dat de motor achterop kan als een konijn-in-de-koplampen het niet redt/het voor de rest van de groep niet leuker maakt.

Maar eerst nog maar wachten ‘of Jim zijn rijbewijs weet te behouden de komende 100 dagen’. 🙄

Maar inderdaad, ze zou toch nog veel vaker gaan oefenen met haar lievelingszoon? Of heeft ze daar geen sponsor voor gevonden?
Misschien kan ze wat van haar zaadcrackers gemaakt van moederkoek meenemen. Past wel bij haar dildo camera op dr hoofd ook.

En waarom zou Jim zijn rijbewijs kwijtraken? Ik weet dat bij AM ook hij nog steeds een puber is, maar hij is 'al' ergens midden 20 toch? Hij zal vast wat verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
pi_219829150
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien kan ze wat van haar zaadcrackers gemaakt van moederkoek meenemen. Past wel bij haar dildo camera op dr hoofd ook.

En waarom zou Jim zijn rijbewijs kwijtraken? Ik weet dat bij AM ook hij nog steeds een puber is, maar hij is 'al' ergens midden 20 toch? Hij zal vast wat verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Zouden die zaadcrackers ook in de box komen..?
pi_219829153
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle die een epistel schrijft over haar achternaam.
Je hebt je eigen achternaam weer 'terug' omdat je in scheiding ligt Michelle, niet uit liefde voor jezelf.

Wat een gezwets weer zeg 🙈
Dat zij er zo’n onzinverhaal over schrijft verbaast me niet, maar dat er dan ook nog zoveel reacties op komen dat ze zo goed bezig is?? Wat bezielt die mensen?
pi_219829164
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is ook niks om je voor te schamen en de taboe erop wordt gelukkig steeds meer doorbroken. Je hoeft ook niet perfect te zijn. En Wil en Tien ken ik verder niet, ik generaliseerde de fluflu's vooral.

Ik vind ook niet dat het zo'n 'wedstrijd' moet worden van: 'nou, ik werk 26u per dag, heb 16 kinderen en mij lukt het wel allemaal'.

Maar ik denk wel dat de meeste fluflu's heel laag belastbaar zijn.
Dat laatste denk ik ook wel. Vind dat zo’n kip en ei. Zijn ze laag belastbaar omdat ze lange tijd laag belast zijn of waren ze dat al en past dit werk daardoor goed bij ze.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219829208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
In het offroad gebied van IJsland zijn de tankstations waar je even wat kunt snacken heel dungezaaid 😁

Ik denk dat er een auto/terreinwagen meerijdt, voor o.a. reserveonderdelen en benzine. En dat de motor achterop kan als een konijn-in-de-koplampen het niet redt/het voor de rest van de groep niet leuker maakt.

Maar eerst nog maar wachten ‘of Jim zijn rijbewijs weet te behouden de komende 100 dagen’. 🙄

Maar inderdaad, ze zou toch nog veel vaker gaan oefenen met haar lievelingszoon? Of heeft ze daar geen sponsor voor gevonden?
Daar zat ik dus over na te denken. Zal er werkelijk een auto meerijden met benzine voor die motoren?
Nou goed, dan elke dag voor vertrek even wat inslaan. Alleen op die repen zullen ze de dag sowieso niet doorkomen lijkt me.

Omg, ja, Jim die misschien zijn rijbewijs verliest. Waar ze zich mee bezig houdt zeg. Hij is inmiddels 26?
pi_219829218
quote:

[..]

Dat laatste vraag ik me af.
Hij is 25 trouwens
Maar zolang je je zooi gewoon nooit opruimt en iedere dag nog aanschuift voor eten zit er weinig bij, is mijn idee
pi_219829220
quote:

[..]

Hij blijft natuurlijk wel de mislukte pannenkoek hè
pi_219829249
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar ook wel weer zielig dat ze hier dan zo van ondersteboven zou zijn.
Laat ons toch lekker lullen. Ik neem aan dat wij niet de zin in je leven zijn.
Maar dat ze die filmpjes nooit zelf bekeken heeft dat dat is opgevallen ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219829265
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:22 schreef Harper het volgende:
AM is qua conditie en crossen helemaal op schema voor IJsland.
Ik ben daar een beetje verbaasd om, want was ze niet van plan veel meer te gaan oefenen/cursussen te volgen?
En het hardlopen wat ze ervoor ging doen heeft ze ook welgeteld één keer gedaan.

De jassen moeten nog bedrukt worden. Oftewel: kleding gekregen, nu ben ik nog op zoek naar een bedrijf dat het voor me kan bedrukken.
En dan de snacks. Die moeten mee want ze zitten 6 uur per dag op de motor. Nou, dan zullen ze vast af en toe moeten tanken. Dan koop je toch wat te snacken bij het tankstation?
Oh die repen , daar is Sientje ook gek op,
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219829290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:41 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze wil je vast wel een knuffel en/of andere fotoproducten met haar kop erop sturen, hoef je haar nooit meer te missen!
Ik moet morgen naar Barneveld, zou er haast gaan koffie drinken
pi_219829422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Zouden die zaadcrackers ook in de box komen..?
Onder de naam ‘Maarten’s zaadcrackers’
pi_219829427
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik moet morgen naar Barneveld, zou er haast gaan koffie drinken
Wat let je 😆
Misschien kom je haar wel tegen in haar bolide, al racend naar de Zeeman
  dinsdag 13 januari 2026 @ 23:51:40 #115
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219829437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Onder de naam ‘Maarten’s zaadcrackers’
Ik zie het al voor me, crackers met een bite...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219829460
Zou @Mirthe haar voorhoofd niet pijn doen van hele tijd haar wenkbrauwen omhoog trekken?

[ Bericht 0% gewijzigd door slowie op 13-01-2026 23:58:22 (Typfout ) ]
pi_219829768
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:57 schreef slowie het volgende:
Zou @:mirthe haar voorhoofd niet pijn doen van hele tijd haar wenkbrauwen omhoog trekken?
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd 🙈
pi_219829787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:51 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Hiervoor kwam ik hier! 🤣🤣 En de naam zoals mijn ouders die mij 32 jaar geleden gaven 🤮 Gaat het Mies? Wat een gewauwel zeg
Ik ken niemand die zo geobsedeerd is met haar naam als Michelle.🥲

Dat je zoveel woorden kan gebruiken om eigenlijk niets te zeggen. 🤨
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219829814
Wat is de naam van Michelle nu? Ik kijk anoniem en kan dr niet meer vinden!
pi_219829816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 05:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat is de naam van Michelle nu? Ik kijk anoniem en kan dr niet meer vinden!
MichelleCarolinaWalk
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219829851
Die keukenlade van Milou. Hoe krijg je zo’n bende als je altijd thuis bent. Ik ben ook geen schoonmaak wonder, maar dit is toch niet normaal? Al die flesjes in die lade geflikkerd. Krijg bijna het idee dat ze de la speciaal voor het filmpje heeft volgestopt.
pi_219829876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:51 schreef popje het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me, crackers met een bite...
🤢
pi_219829894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 06:50 schreef Sushirijst het volgende:
Die keukenlade van Milou. Hoe krijg je zo’n bende als je altijd thuis bent. Ik ben ook geen schoonmaak wonder, maar dit is toch niet normaal? Al die flesjes in die lade geflikkerd. Krijg bijna het idee dat ze de la speciaal voor het filmpje heeft volgestopt.
Die losse pasta erin ook. Dat merk je, dat dat erin valt. En dan ruim je dat op!
pi_219829905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die losse pasta erin ook. Dat merk je, dat dat erin valt. En dan ruim je dat op!
Of je koopt bij de Action een container waarin je je zak pasta kan leeggooien zodat er niks in de la valt.
pi_219829910
Ik las vanmorgen een mooie quote: ‘ Instagram is een etalage en geen woonkamer. Stop met het vergelijken van je backstage met iemands geregisseerde show’
pi_219829914
quote:

[..]

Ik heb niet gekeken bij AM (ik hoef geen L te zien die op een Takkie zit te rijden).

Ze begint nu zelf weer over Jim, ik hoop dat hij zijn rijbewijs niet kwijt raakt voor ze weg gaan. Zo was het een jaar of twee terug steeds, “als hij zich maar niet dood rijdt” of iets in die trant. En dan vervolgens gaan mauwen dat mensen hem dood wensen in haar dm. Die vrouw verzint haar eigen bedreigingen en gooit dat in de media omdat het heel erg is dat mensen dat doen.

Een hele grote diepe zucht.

Takke Gerda gaat aan het werk, fijne dag Gerda’s!
pi_219829936
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:56 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
De naam die papa en mama mij gaven. Sorry maar dat zeg je toch als je onder de 16 bent. Als je 32 bent zeg je toch mijn vader, mijn moeder, mijn ouders?
Vind ik ook! Krijg dan ook altijd de kriebels wanneer Sanneke het over papS of mamS heeft. Het infantiele gedrag past, denk ik, ook wel bij het narratief wat dit soort fluflu's willen laten zien; maximaal (meer dan anderen) overgevoelig en hoogsensitief.
pi_219829992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 06:50 schreef Sushirijst het volgende:
Ze liet ook al eens een lade zien waarin een pot met een vloeibaar en plakkerig goedje (honing?) was leeggelopen. Dat had ze ook gewoon zo gelaten. En dan verbaasd zijn over de rommel die het daar regelmatig is. Ze geeft zelf het voorbeeld.
Ik wil blijven.
pi_219830024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 04:58 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik ken niemand die zo geobsedeerd is met haar naam als Michelle.🥲

Dat je zoveel woorden kan gebruiken om eigenlijk niets te zeggen. 🤨
Niet alleen met haar eigen naam. Die van de kinderen komen ook regelmatig voorbij incl. tweede voornaam en dubbele achternaam.
Mijn kinderen en ik kennen hun volledige naam. Ik durf te wedden dat mijn familie en vrienden het niet eens weten als ik ze zou vragen naar de volledige namen van mijn kinderen.
Ik wil blijven.
pi_219830073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet alleen met haar eigen naam. Die van de kinderen komen ook regelmatig voorbij incl. tweede voornaam en dubbele achternaam.
Mijn kinderen en ik kennen hun volledige naam. Ik durf te wedden dat mijn familie en vrienden het niet eens weten als ik ze zou vragen naar de volledige namen van mijn kinderen.
Het hoort allemaal bij haar theatershow
pi_219830185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze liet ook al eens een lade zien waarin een pot met een vloeibaar en plakkerig goedje (honing?) was leeggelopen. Dat had ze ook gewoon zo gelaten. En dan verbaasd zijn over de rommel die het daar regelmatig is. Ze geeft zelf het voorbeeld.
Ik ben verre van een ideale huisvrouw maar dit soort viezigheid en chaotische rommel in (dit geval) de keuken is toch inderdaad echt onnodig. Wat ik Milou en sommige andere fluflu's (zoals die drielingmoeder en die met 10 kinderen) wél moet nageven, is dat hun kinderen een goede warme hap 's avonds te eten krijgen en er ook nog van lijken te genieten. Beter dan de afgepaste pan (voor de hoeveelheid eters) die er bij AM op tafel komt en L met muizenhapjes zit te eten. Ik kom niet aan de moeilijke eters discussie, maar de snacklades bij AM zitten bomvol en ik zie er nooit iemand iets van eten óf dat er überhaupt iets op tafel staat (behalve de koffie of wijn voor AM en Maarten). Over HvK, met der witte pasta en een cracker/stukje komkommer mee naar school, heb ik het maar niet.
pi_219830229
De kinderen hebben "oma thema" op school. AM staat nog steeds achter haar keuze om haar ouders publiekelijk voor de bus te gooien en te dumpen maar de gevoelens, die daarbij komen, zijn zó lastig 🙄. Ik zie weer heule erge MichelleCarolinaWalk, en de rest van fluflu-land, maximale zelfmedelijden.
pi_219830335
Ik denk dat sanneke naar de kapper is gegaan na Dion zijn werk. Alleen zal ze niet gegaan zijn op de fiets.
pi_219830352
Jim rookt de hele buurt even uit met zijn stinkende motor, moeder roept boven het geronk naar hem.

Fantastische buren.
pi_219830407
Volgens mij is Jet nog op haar oude fietsje naar school. Zou de sneeuw in Ypenburg nog niet weg zijn?
pi_219830411
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat het zo'n 'wedstrijd' moet worden van: 'nou, ik werk 26u per dag, heb 16 kinderen en mij lukt het wel allemaal'.

Maar ik denk wel dat de meeste fluflu's heel laag belastbaar zijn.
Dat denk ik ook, anders zouden ze wel wat anders doen.

En ik denk ook: als je er dan structureel over wil zeuren, doe er dan wat aan. Maar dat zie ik weinig terug bij de fluflu's.
pi_219830415
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Jim rookt de hele buurt even uit met zijn stinkende motor, moeder roept boven het geronk naar hem.

Fantastische buren.
En dat andere wrak is weer niet in orde. Ik zou al die zooi eens wegmikken en wat fatsoenlijks kopen.
pi_219830500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, anders zouden ze wel wat anders doen.

En ik denk ook: als je er dan structureel over wil zeuren, doe er dan wat aan. Maar dat zie ik weinig terug bij de fluflu's.
En dat zeuren is natuurlijk ook het unique selling point van hun content. AM de huismoeder met het grote gezin, Debbie de ziektes, Sanneke de wereld die tegen haar is, Bzzonder de zoon met down, Lotte haar geweldige zoektocht naar het zijn.
pi_219830515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben verre van een ideale huisvrouw maar dit soort viezigheid en chaotische rommel in (dit geval) de keuken is toch inderdaad echt onnodig. Wat ik Milou en sommige andere fluflu's (zoals die drielingmoeder en die met 10 kinderen) wél moet nageven, is dat hun kinderen een goede warme hap 's avonds te eten krijgen en er ook nog van lijken te genieten. Beter dan de afgepaste pan (voor de hoeveelheid eters) die er bij AM op tafel komt en L met muizenhapjes zit te eten. Ik kom niet aan de moeilijke eters discussie, maar de snacklades bij AM zitten bomvol en ik zie er nooit iemand iets van eten óf dat er überhaupt iets op tafel staat (behalve de koffie of wijn voor AM en Maarten). Over HvK, met der witte pasta en een cracker/stukje komkommer mee naar school, heb ik het maar niet.
Die puberla wordt elke week weer gevuld met een flinke lading dus volgens mij komt dat gewoon niet in beeld
Die sneer naar haar ouders kan ook weer op het jaarlijkse terugkeer lijstje.. en dan nog medelijden proberen te krijgen ook

Die la van Milou, ronduit ranzig.. als je de hele dag op je luie reet zit thuis bent om filmpjes te maken kun je toch op z’n minst je laden netjes houden. Als er iets lekt of uitvalt doe je dat toch meteen op? Ging bijna denken dat het een promo voor de stofzuiger was
pi_219830518
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dat andere wrak is weer niet in orde. Ik zou al die zooi eens wegmikken en wat fatsoenlijks kopen.
Nou, inderdaad. Ik vind sowieso die hele verzameling van voor de helft niet gebruikte motoren, brommers, fietsen en auto's voor de deur een doorn in 't oog; zou voor mezelf zo zijn maar ook voor de omgeving.
pi_219830557
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Als ie al t geld van die aangekochte wrakken bij elkaar had gelegd had ie iets fatsoenlijks kopen denk ik 😅
pi_219830597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
De puberla is gewoon de snackla van het hele gezin. Elke middag (fruit met wat lekkers - alsof fruit niet lekker is) en avond (tijdens het journaal) wordt eruit gegeten. En de 12+ ers mogen ook tussendoor pakken.
pi_219830609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:49 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En dat zeuren is natuurlijk ook het unique selling point van hun content. AM de huismoeder met het grote gezin, Debbie de ziektes, Sanneke de wereld die tegen haar is, Bzzonder de zoon met down, Lotte haar geweldige zoektocht naar het zijn.
Precies. Volgens mij omschreef jij het een paar dagen geleden ook heel doeltreffend over AM die bijvoorbeeld heel erg inspeelt op de behoefte van haar fans; de kinderen naar school, gezellig aan tafel, Juul en haar middelvinger, de zorgen om Jim, straks even bijpraten en oh oh oh wat ben ik toch onhandig. Iedere fluflu heeft zo haar eigen fanclub en voor de rest weten ze de irritainment level (want van daar uit ontstaat de meeste volgers en dus het meeste geld) zéér hoog te houden.
pi_219830628
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:58 schreef Cattolica het volgende:
De kinderen hebben "oma thema" op school. AM staat nog steeds achter haar keuze om haar ouders publiekelijk voor de bus te gooien en te dumpen maar de gevoelens, die daarbij komen, zijn zó lastig 🙄. Ik zie weer heule erge MichelleCarolinaWalk, en de rest van fluflu-land, maximale zelfmedelijden.
AM vindt het zooo lastig.
Zou ze zich ook kunnen indenken hoe zo´n thema voor het kind zelf is?
pi_219830679
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:54 schreef Harper het volgende:

[..]

Omg, ja, Jim die misschien zijn rijbewijs verliest. Waar ze zich mee bezig houdt zeg. Hij is inmiddels 26?
In goed Nederlands noemen we dat ook wel 'fuck around and find out'.

Mijn god die vrouw moet echt ophouden met zich zo bemoeien met alles en iedereen in haar gezin.
pi_219830696
Wat ik echt met stip het meest irritant vind aan AM is dat ze een planning heeft, die laat zich en ZICH ER NOOIT EN TE NIMMER AAN HOUDT!

Als je weet dat je elke dag het eten moet overlaten aan je man om de was te doen dan plan je dat toch niet zo?
Als je moet schuiven met je dagelijkse taakje wegens 'gesprek X' of interview Y' dan zet je dat toch in je planning en doe je dat toch niet op de dag zelf??

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
pi_219830697
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:04 schreef Harper het volgende:

[..]
De puberla is gewoon de snackla van het hele gezin. Elke middag (fruit met wat lekkers - alsof fruit niet lekker is) en avond (tijdens het journaal) wordt eruit gegeten. En de 12+ ers mogen ook tussendoor pakken.
Ik geloof daar niets van, dat iedereen > 12 jaar zomaar iets uit die la kan pakken. Ik krijg bij AM toch wel hele erge "controle willen hebben" vibes.

Zelfs dan krijg ik al hartkloppingen als ik eraan denk (dan dit, dan zo, boven de 12 jaar dit, onder de 12 jaar dat, snacklade voor die maar niet voor de ander, om 17:00 op de tablet, zo laat fruit, dan een snoepje, 1x per week in bad). Ik heb geen vrijblijvende huishouden van Jan Steen maar van AM en haar planmatige bestaan zou ik horendol worden.
pi_219830700
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:08 schreef Harper het volgende:

[..]
AM vindt het zooo lastig.
Zou ze zich ook kunnen indenken hoe zo´n thema voor het kind zelf is?
Nee joh dat zou empathie vereisen ;)
pi_219830702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:19 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik geloof daar niets van, dat iedereen > 12 jaar zomaar iets uit die la kan pakken. Ik krijg bij AM toch wel hele erge "controle willen hebben" vibes.

Zelfs dan krijg ik al hartkloppingen als ik eraan denk (dan dit, dan zo, boven 12+ jaar dit, onder de 12 jaar dat, snacklade voor die maar niet voor de ander, om 17:00 op de tablet, zo laat fruit, dan een snoepje, 1x per week in bad). Ik heb geen vrijblijvende huishouden van Jan Steen maar van AM en haar planmatige bestaan zou ik horendol worden.
Ik zou een lijstje willen. En dan kijken waar de gaten zitten O-)
pi_219830708
AM die beweert dat de zuurdesem obsessie het zuurdesem bakken een stukje van haar leven laten zien is.
Heeft natuurlijk he-le-maal niks te maken een nieuwe rommelbox die eraan zit te komen. Daarna zien we het nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')