abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216377400

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: SwJ

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een SwJ, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over beslissingen van SwJ, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent SwJ in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij SwJ, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het normaal.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij SwJ niet bekend is, zal hij ongetwijfeld aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Deze OP is hier te vinden.
pi_216378479
Waarom zijn de modcseals niet klikbaar? Staat er wel op hè!
Kan daar naar gekeken worden?
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 16:17:20 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216380445
Naar gekeken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686126
Waarom is het dat mods soms ineens heel moeilijk doen over posts en andere die ik mss dan nog wel meer vind van moeten weg, gewoon blijven staan?

Zie ONZ SC.

Ik snap niet zitten ze op hun mod stoel dan ineens? Het is inconsequent hoe er gemod word door mods.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 21:59:27 #5
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216686155
Ok. Bedankt voor de feedback. We nemen het mee.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686217
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 21:59 schreef SwJ het volgende:
Ok. Bedankt voor de feedback. We nemen het mee.
hmms dat is wel heel erg makkelijk, kun je nog eens uitleggen waarom er zo met de bezem doorheen moest in dat topic?
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 22:03:33 #7
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216686228
Nee
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686266
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef SwJ het volgende:
Nee
nou dat vind ik dus bullshit he? en nu maak je meer drama zelf als wat ik ervoor bedoelde?

Maar weghalen zonder uitleg ben ik geen fan van, zeker niet als ik het dan nog netjes in FB post?

Wat is de reden waarom jij dacht van moet dingen gaan verwijderen?
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 22:05:50 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216686287
Ik ben geen fan van drama.

Fijne avond nog.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686302
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
Ik ben geen fan van drama.

Fijne avond nog.
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?

Dus vroeg me af waarom? dat is toch een redelijke vraag?
pi_216687317
matige uitleg weer hier. als ik er specifiek ff om vraag. Klinkt als coverup en snel alles begraven voor iedereen het leest?

Niet fan van deze methode. Je kun toch gewoon wel ff toelichten waarom je ze zo weg geveegd hebt?

Enne zeggen om "drama te voorkomen". dat is niet genoeg. want er was geen drama, dat kwam pas na de veeg actie?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 februari 2025 @ 23:14:50 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216687529
Christ on a bike...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216688008
nou euh nee?

het wordt wel beetje makkelijk afgedaan enzo hier? maar zeg het niet voor niks.
Natuurlijk niemand anders weer die me ff back-upped ofzo.

Maar zo zie ik het wel, het is niet eens een aanval, maar jullie als mods gebrek aan uitleggen waarom stoort me wel beetje?
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 februari 2025 @ 20:48:29 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_216693793
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
matige uitleg weer hier. als ik er specifiek ff om vraag. Klinkt als coverup en snel alles begraven voor iedereen het leest?

Niet fan van deze methode. Je kun toch gewoon wel ff toelichten waarom je ze zo weg geveegd hebt?

Enne zeggen om "drama te voorkomen". dat is niet genoeg. want er was geen drama, dat kwam pas na de veeg actie?
Door deze mod post ik niet meer in ONZ. Verder doe ik er het zwijgen toe. Geen zin in een ban.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216694356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?

Dus vroeg me af waarom? dat is toch een redelijke vraag?
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.

Wat zijn je verwachtingen nou?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 februari 2025 @ 21:59:09 #16
Brabo Bastard
pi_216695126
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.

Dat zijn glas weer gevuld wordt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216707952
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

euh ja?

mijn verwachtingen.... Niet zoveel.
maar het is niet eens zo specifiek tegen 1 mod, zie wel vaker dat dat gebeurt. en als je het recht tegenover policy houdt enzo, hebben ze niet altijd gelijk.

Dat wil ik maar zeggen, ik kan er wel tegen en niet moeite mee.
Maar heel eerlijk is het soms niet.

bovendien ben ik een user die al jaren post, wss meer als meeste mods. en heb het allemaal wel beetje gezien.

:) maar dit is puur ter info hoor en wat ik denk, echt onwijs slecht is het niet zeker niet als je het sfeertje kent.

Voor nieuwe users, hmmmms. wat wel en niet mag is wel aardig grijs gebied dan denk als mods inconsequent zijn.
pi_216708783
De ONZ SC?

ONZ / [ONZ SC] Bijna weekend

Maar ontopic,...
Oh wacht, daar ben ik niet voor.

Wat SwJ zegt: geen fan van drama.
Likewise.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_216741836
pi_216742244
Gaan we nu ook al persoonlijke vetes in FB uitvechten?
pi_216744922
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nee?
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:42:09 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_216745750
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daar is FB toch voor?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_216775617
waarom kan DTS ineens niet verder?

Wtf mods. spreek dan mij aan ipv een heel topic te blokken?
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 07:53:08 #24
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216775623
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 07:50 schreef kree het volgende:
waarom kan DTS ineens niet verder?

Wtf mods. spreek dan mij aan ipv een heel topic te blokken?
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216775625
echt over een lijstje wat totaal niemand had geboeid dat er daar zo drama uit zou kunnen komen.

Echt dit verbaasde me eigenlijk nadat ik dacht van ok zie paar die wel aardig zijn.]

Nou hou maar op, ik cancel alles van fok als het zo moet, heb hier geen zin in, focking vriendjes politiek met mods en etc blablalbla
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 07:54:55 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216775627
Ok
F.K.A. SuperwormJim
pi_216775628
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 07:53 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.
ok ok mss ben ik te snel, neem even je tijd.

maar ik vond dit bullshit he? laat ik dat wel ff zeggen.

niet eens ok. ruzie ok, maar verder was er nou ook weer niet echt iets aan de hand behalve flink oneens.
pi_216775640
echt had dat ene lijstje laten gaan en niemand had het nog gemerkt enzo. maargoed. tja als je drama wil. dan kan het wmb ook wel hoor. en heb het niet eens opgezocht.

Maar wil wel even melden dat ik niet zo gediend ben van om aangesproken als
fuck you
fucking klootzak

naja dat in die geest, geen zin om na te zoeken. mag ook wel beetje meer normaal denk (openbaar). waar zo gezegd aan is dan?
pi_216775910
kunnen jullie het topic wel weer even open doen @sp3c @Paul

Want ondanks dat meningsverschil hebben er andere weinig mee te maken he?
Lekker lullig weer, lijkt net of door mij komt?
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 08:57:52 #30
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216775999
quote:
81s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 08:49 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het topic wel weer even open doen @:sp3c @:paul

Want ondanks dat meningsverschil hebben er andere weinig mee te maken he?
Lekker lullig weer, lijkt net of door mij komt?
Paul is geen mod.
sp3c is geen ONZ-mod.
Nee, dat kunnen ze niet.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216776018
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 08:57 schreef SwJ het volgende:

[..]
Paul is geen mod.
sp3c is geen ONZ-mod.
Nee, dat kunnen ze niet.
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?
Ik zie blauw en dat is het.

Maar ok thx man, komt wel goed lijkt me. ben niet zo haatdragend.
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 09:00:40 #32
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216776033
Ok
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 09:02:00 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216776044
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 08:59 schreef kree het volgende:

[..]
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?
Ik zie blauw en dat is het.

Maar ok thx man, komt wel goed lijkt me. ben niet zo haatdragend.
niks gedaan man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 09:06:52 #34
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216776081
Succes SwJ
Wat een shitshow
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_216776329
:')
pi_216776959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 07:59 schreef kree het volgende:
echt had dat ene lijstje laten gaan en niemand had het nog gemerkt enzo. maargoed. tja als je drama wil. dan kan het wmb ook wel hoor. en heb het niet eens opgezocht.
Het draaide niet eens om het 2e lijstje met mentions, waar ik ook in stond.

Het draaide om wat je erná postte ergens.
Over waar wij mee bezig waren - en WAAG het niet om het een 3e keer te benoemen!!!

quote:
Maar wil wel even melden dat ik niet zo gediend ben van om aangesproken als
fuck you
fucking klootzak
En dat was privé gezegd.
dat pleur je NIET op een openbaar forum,
En al helemaal niet wie er "zo boos" was...

Muts.

quote:
naja dat in die geest, geen zin om na te zoeken. mag ook wel beetje meer normaal denk (openbaar). waar zo gezegd aan is dan?
In het openbaar??

Tja , als jij uit je slof schiet 'in het openbaar' hier op FOK, dan kan ik het ook.
Al heb ik me serieus ingehouden, als je weet hoe ik tegen een ander over je tekeer ben gegaan (irl, dan).

Maar idd,

Hou erover op...

Please.

En dit moest ik er even over kwijt, aangezien ik hier dan ook de Boeman ben in De Fittie.
Kan ik mij ook verdedigen.

Want hoe de vork precies aan de steel zat, is mss ergens handig, want blijkbaar heeft kree nog steeds niet door wáárom ik nou zó boos werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 22-02-2025 18:09:07 ]
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 10:49:34 #37
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216777498
Nee, we gaan niet hier verder.

Dit is ONZ-FB, voor feedback betreffende de moderatie, niet voor fitties onderling.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216778051
Ok begrepen en gesnapt wel. sorry
pi_216895888
Mag ik een voorstel doen omtrent het inkorten van de titels van de topicreeks van DTS?

Het woordje "HET" incl de spaties er tussenuit zou al schelen met dat ik een volledige TT op mijn mobiel kan toveren... :o
:@

Nu past het net niet op mobiel om met mn vingers te swipen :X

Moderator zondag 2 maart 2025 @ 16:40:20 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216896070
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef Sally het volgende:
Mag ik een voorstel doen omtrent het inkorten van de titels van de topicreeks van DTS?

Het woordje "HET" incl de spaties er tussenuit zou al schelen met dat ik een volledige TT op mijn mobiel kan toveren... :o
:@

Nu past het net niet op mobiel om met mn vingers te swipen :X

[ link | afbeelding ]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.

Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216896349
quote:
99s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:

[..]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.

Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
Tja.
Dat kan ook.

Want als het ooit tot Ronde 2345334 komt, gaat het never nooit op een mobiel schermpje passen....

Thnx. ^O^
  Moderator zondag 2 maart 2025 @ 17:16:20 #42
388664 crew  Dotteke
pi_216896522
quote:
99s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:

[..]

Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaar
Ik begrijp nooit waarom men zo graag de TT wil hebben en dan dezelfde laat staan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216896732
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaar
Ik begrijp nooit waarom men zo graag de TT wil hebben en dan dezelfde laat staan.
Lapo-hunten ook al verboten?
  Moderator zondag 2 maart 2025 @ 17:36:43 #44
388664 crew  Dotteke
pi_216896779
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Lapo-hunten ook al verboten?
Nee, zover ik weet niet, maar dat zeg ik ook niet :D
pi_216897155
Niet verboden, maar het is gewoon jammer dat iemand per sé de lapo moet hebben, puur om het nieuwe deel met dezelfde TT of een lege TT te openen om te voorkomen dat er iets leuks komt te staan.
  Spellchecker zondag 2 maart 2025 @ 20:28:46 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216899353
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
Niet verboden, maar het is gewoon jammer dat iemand per sé de lapo moet hebben, puur om het nieuwe deel met dezelfde TT of een lege TT te openen om te voorkomen dat er iets leuks komt te staan.
dat leuks is voor iedereen verschillend :!

misschien wil ik wel de lapo om van een vervelende TT af te komen.
pi_216899389
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:28 schreef maily het volgende:

[..]
dat leuks is voor iedereen verschillend :!

misschien wil ik wel de lapo om van een vervelende TT af te komen.
Ja dat is geen probleem, maar als juist dezelfde TT weer gebruikt wordt, valt het wel enorm op dat dat niet de beweegreden is.

I know, het is niet tegen het beleid en je mag er niet over zeuren, maar het komt gewoon kinderachtig over als een ander het niet gegund wordt om met iets leuks aan te komen.
pi_216899400
Ach ja lapo hunten en dezelfde TT of een nieuw topic kapen van een ander om te treiteren, wat is het verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 02-03-2025 21:04:20 ]
pi_216901819
Misschien is het een idee dat mensen die een pleurishekel aan DTS hebben, niet in DTS gaan zitten stoken.

Zomaar een simpel ideetje hoor.
pi_216914643
quote:
81s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
Ach ja lapo hunten en dezelfde TT of een nieuw topic kapen van een ander om te treiteren, wat is het verschil.
In DTS is het niet gunstig om je eigen nieuwe topic te openen, als je de LaPo had.
Aangezien het punten oplevert totdat er een nieuw topic geopend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 04-03-2025 16:12:11 ]
pi_217017414
Een gerichte sneer met verkapte persoonlijke informatie is dus bij deze toegestaan?

Aangezien het bericht in kwestie nog steeds online staat?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 10:13:05 ]
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 10:32:02 #52
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217017842
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een gerichte sneer met verkapte persoonlijke informatie is dus bij deze toegestaan?

Aangezien het bericht in kwestie nog steeds online staat?
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.

Als je het niet eens bent met deze uitspraak, neem gerust contact op met een FA.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217018305
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2025 10:32 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.

Als je het niet eens bent met deze uitspraak, neem gerust contact op met een FA.
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.

Maar prima hoor, het is weer eens duidelijk hoe de vork hier in de steel zit.

Fijne dag verder.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 11:12:39 ]
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 13:32:27 #54
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217019791
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.

Maar prima hoor, het is weer eens duidelijk hoe de vork hier in de steel zit.

Fijne dag verder.
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.

De mogelijkheid om een FA te contacteren als je het er niet mee eens bent en het belangrijk vindt, is er nog altijd.

Jij ook een fijne dag verder.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217041863

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2025 07:14:30 ]
  Moderator vrijdag 14 maart 2025 @ 07:08:41 #56
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217041908
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 06:53 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Ach ja, dat 'spamfilter' he, altijd makkelijk.
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217041933
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 07:08 schreef SwJ het volgende:

[..]
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedankt ^O^
Misschien moet je jezelf ook eens een spiegel voor houden. Je befaamde 'zelfreflectie'.

En doei. Ik kan alvast 1 like voor je invullen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2025 07:17:36 ]
  Moderator vrijdag 14 maart 2025 @ 07:22:48 #58
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217041979
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 07:16 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedankt ^O^
Misschien moet je jezelf ook eens een spiegel voor houden. Je befaamde 'zelfreflectie'.

En doei. Ik kan alvast 1 like voor je invullen.
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217042107
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 07:22 schreef SwJ het volgende:

[..]
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.
Sweet irony.

Fijne dag weer.
pi_217047355
- laat ook maar -
pi_217047480
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef Sally het volgende:
- laat ook maar -
Doe dat dan zonder @ volgende keer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217047492
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Doe dat dan zonder @ volgende keer
Kusje d'rop.
pi_217067244
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2025 13:32 schreef SwJ het volgende:

[..]
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.

De mogelijkheid om een FA te contacteren als je het er niet mee eens bent en het belangrijk vindt, is er nog altijd.

Jij ook een fijne dag verder.
4 dagen later, nog geen antwoord ^O^

Inb4 bijdehante opmerking die om de één of andere reden niet als sneer gezien gaat worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2025 05:47:40 ]
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 06:19:59 #64
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217067561
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 05:47 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
4 dagen later, nog geen antwoord ^O^

Inb4 bijdehante opmerking die om de één of andere reden niet als sneer gezien gaat worden.
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.

Of gewoon niet melden, dat kan natuurlijk ook.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217082712
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2025 06:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.

Of gewoon niet melden, dat kan natuurlijk ook.
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.

Het lijkt me dat dit nuttige informatie voor onz-feedback is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2025 07:33:31 ]
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 10:40:19 #66
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217082771
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:31 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.

Het lijkt me dat dit nuttige informatie voor dat onz-moderator is.
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?
F.K.A. SuperwormJim
pi_217101898
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:40 schreef SwJ het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.

Maar gefeliciteerd hoor, je hebt wat je al die tijd al gewild hebt.

En doei.
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 08:38:08 #68
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217102188
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.
Ow, dat is vervelend. Maar geen onz-aangelegenheid. Wellicht kun je een FA dm'en, of een topic openen in FB.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:

Maar gefeliciteerd hoor, je hebt wat je al die tijd al gewild hebt.

En doei.
Geen idee waar je op doelt, maar jij ook een fijne dag.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 26 mei 2025 @ 02:18:24 #69
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_217754430
zo wat heb ik nog niet erlevt maar dit praat kann echt niet -O-
-O-
  maandag 26 mei 2025 @ 02:26:06 #70
446112 mario390
pi_217754451
  maandag 26 mei 2025 @ 02:30:40 #71
446112 mario390
pi_217754467
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 07:20:19 #72
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217754955
TR's plaatsen is voldoende ;)
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 26 mei 2025 @ 14:11:45 #73
446112 mario390
pi_217758495
quote:
99s.gif Op maandag 26 mei 2025 07:20 schreef SwJ het volgende:
TR's plaatsen is voldoende ;)
als ik dat doe , kreg ik en maand vakantie, hier gebeurd niks
  maandag 26 mei 2025 @ 15:33:57 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217759179
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:

[..]
als ik dat doe , kreg ik en maand vakantie, hier gebeurd niks
Feli mario w/ w/ :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 26 mei 2025 @ 15:35:52 #75
446112 mario390
pi_217759194
bedankt
  dinsdag 27 mei 2025 @ 00:01:03 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217763954
Waar is dts?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 00:33:53 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217763999
Dicht
pi_217785119
waar is die van mij?
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 08:48:08 #79
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217785129
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef kree het volgende:
waar is die van mij?
Ik weet toch niet waar je je spullen neerlegt?
F.K.A. SuperwormJim
pi_217785147
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ik weet toch niet waar je je spullen neerlegt?
laat maar.... excuus :P
pi_217785354
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?

Dat er een mod mag bepalen wanneer we praten of niet ofzo?

Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Wil dat ff officieel gezegd hebben.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:00:59 #82
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217785765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?

Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Waarvan akte.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 10:22:43 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217785916
quote:

Zie je straks in DTS!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Spellchecker donderdag 29 mei 2025 @ 10:25:47 #84
197773 crew  maily
pi_217785943
quote:

Even quoten voor de zekerheid.
Dat dit echt de laatste keer is dat de grote kree zijn mening hierover verkondigt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 mei 2025 @ 10:26:51 #85
Brabo Bastard
pi_217785952
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef maily het volgende:

[..]
Even quoten voor de zekerheid.
Dat dit echt de laatste keer is dat de grote kree zijn mening hierover verkondigt.
_O-
"Omae wa mou shindeiru."
  roze donderdag 29 mei 2025 @ 10:28:23 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217785965
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo. :?
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 10:29:56 #87
80791 crew  Paul
pi_217785980
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo. :?
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingen
  roze donderdag 29 mei 2025 @ 10:30:49 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217785993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingen
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.

Het is toch insane dat je je nachtrust helemaal naar de klote helpt voor dit. :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 mei 2025 @ 10:31:34 #89
Brabo Bastard
pi_217786000
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:

[..]
voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Ja maar... ja maar... die punten... ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:43:53 #90
388664 crew  Dotteke
pi_217786107
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.

Het is toch insane dat je je nachtrust helemaal naar de klote helpt voor dit. :')
Er zijn nu eenmaal mensen die in de nacht niet of kort slapen. Mijn nacht rust was al naar de klote voor ik op FOK! kwam
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:45:11 #91
388664 crew  Dotteke
pi_217786118
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja maar... ja maar... die punten... ;(
Dat heeft er wat mij betreft niets mee te maken. ALs je niet kan slapen is het kut genoeg.
En als er dan ergens op FOK! een groepje mensen zit waar je lekker mee kan babbelen is dat alleen maar leuk
En vind ik het niet gezellig of is er gedoe ga ik vanzelf wel weg
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 10:45:49 #92
80791 crew  Paul
pi_217786124
Voor de mensen die niet leuk vinden dat snachts dicht gaat, wat zouden jullie dan de beste oplossing vinden?
Dus dat DTS zonder ruzies verloopt?
  Spellchecker donderdag 29 mei 2025 @ 10:49:37 #93
197773 crew  maily
pi_217786163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:45 schreef Paul het volgende:
Voor de mensen die niet leuk vinden dat snachts dicht gaat, wat zouden jullie dan de beste oplossing vinden?
Dus dat DTS zonder ruzies verloopt?
Dan ga je naar een ander topic.
pi_217786300
over twee dagen is het hele beleid van DTS wss teruggedraaid. weet nu al. want het werkt gewoon niet op deze manier.

het gaat wel verder in andere topics enzo, maar "mark my words". en dit mag je quote over ... hmm schat weekje. toch weer oude situatie en zelfde met DTS topic.
pi_217786311
en dan is het niet ik die terugkom want ga wel naar andere SC. maar de mods en gezeik over topic hier. hahahaha.
pi_217786315
en als het weer terug is in oude vorm doe ik gewoon weer lekker mee, want zoals ik zei, geen moeite met users. maar wel met dit beleid :)
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:08:03 #97
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217786318
Ja, laten we DTS even gaan analyseren voor de 450e keer, fantastisch!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_217786324
quote:
9s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, laten we DTS even gaan analyseren voor de 450e keer, fantastisch!
denk mods meer gedaan als ik had eigenlijk :')

als iets werkt, niks aan veranderen, werkt in de praktijk meestal ook goed.
pi_217786339
maargoed ik zal erover ophouden.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:11:28 #100
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:07 schreef kree het volgende:
en als het weer terug is in oude vorm doe ik gewoon weer lekker mee, want zoals ik zei, geen moeite met users. maar wel met dit beleid :)
Ooooow, maar dan is de keuze snel gemaakt. DTS is geen dts zonder de grote kree-show. Snel alles terugdraaien! :o
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:11:42 #101
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786350
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:10 schreef kree het volgende:
Daar hou ik je aan.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 mei 2025 @ 11:12:10 #102
Brabo Bastard
pi_217786356
Feedbackfire dit.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_217786562
quote:

quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:13 schreef Sally het volgende:

[..]
Want alleen jij bent DTS.
Q.E.D. idd :')

Oftewel: dit bewijst het.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:43:30 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217786568
quote:
Ik moet s'nachts werken vaak, dts is dan nog actief

Althans was -O-
pi_217786572
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef kree het volgende:
over twee dagen is het hele beleid van DTS wss teruggedraaid. weet nu al. want het werkt gewoon niet op deze manier.

het gaat wel verder in andere topics enzo, maar "mark my words". en dit mag je quote over ... hmm schat weekje. toch weer oude situatie en zelfde met DTS topic.
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.
Dat doet het.

Dat j́íj́ het niet leuk vindt, dat is toch niet van belang?
Je vond DTS toch al saai.
pi_217786583
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:42 schreef Sally het volgende:

[..]
[..]
Q.E.D. idd :')

Oftewel: dit bewijst het.
hmmms dan schat me je toch verkeerd in. lekker boeie als ik ergens op wil reageren dan doe ik het toch wel.

maar ga ff er niet zo in meedoen denk voor nu.
Ok deze hele shit is over een anderhalve week wss toch ter gronde omdat het niet werk, en dan zal ik zeggen. "zei het toch". :P
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:47:03 #107
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:45 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms dan schat me je toch verkeerd in. lekker boeie als ik ergens op wil reageren dan doe ik het toch wel.

maar ga ff er niet zo in meedoen denk voor nu.
Ok deze hele shit is over een anderhalve week wss toch ter gronde omdat het niet werk, en dan zal ik zeggen. "zei het toch". :P
quote:
F.K.A. SuperwormJim
pi_217786608
jaja oke
pi_217786610
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef SwJ het volgende:

[..]
[..]

Hij heeft het nog lang volgehouden :P
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_217786615
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:48 schreef notturna het volgende:

[..]
Hij heeft het nog lang volgehouden :P
dit telt niet en jullie zullen me nog wel missen :P
pi_217786626
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef kree het volgende:

[..]
Dit telt wel en ik ben niet zo gehecht aan je…
pi_217786627
tot vanavond he :') als DTS weer dicht is :')
pi_217786631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:50 schreef kree het volgende:
tot vanavond he :') als DTS weer dicht is :')
Ik zal me niet vervelen *O*
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:51:11 #114
388664 crew  Dotteke
pi_217786632
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Sally het volgende:

[..]
Dat doet het.

Je doet nu net of er alleen in de nacht gedoe is?
Overdag ook meer dan genoeg
pi_217786634
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:50 schreef notturna het volgende:

[..]
Dit telt wel en ik ben niet zo gehecht aan je…
zeker dat dit niet telt. hahaha dit is FB. niet DTS :)

en ja mis jou ook hoor O+
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 11:52:04 #116
80791 crew  Paul
pi_217786639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef kree het volgende:

[..]
kan je please in DTS terugkomen :'(
  donderdag 29 mei 2025 @ 11:52:34 #117
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786642
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:52 schreef Paul het volgende:

[..]
kan je please in DTS terugkomen :'(
Hou op zeg :wtf:
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217786644
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 11:58:36 #119
80791 crew  Paul
pi_217786694
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:52 schreef kree het volgende:
DTS is zo anders, had net gewoon 4 puntjes gepakt ;(
Dit is raar allemaal, je moet terugkomen ;(
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:00:25 #120
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217786711
Is het anders misschien een idee om dat nachtslot wat meer in lijn met de realiteit te brengen, @SwJ ?
pi_217786717
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je doet nu net of er alleen in de nacht gedoe is?
Overdag ook meer dan genoeg
En de sanctie is dus in de nacht dicht.

Kan ik daar wat aan doen? Nee. Dit keer was ik er niet bij betrokken.
Het is iemand anders die er blijkbaar gigantische problemen mee heeft, tot aan het dictatoriale benoemen toe.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:01:04 #122
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786718
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:58 schreef Paul het volgende:

[..]
DTS is zo anders, had net gewoon 4 puntjes gepakt ;(
Dit is raar allemaal, je moet terugkomen ;(
+1 note voor opruien.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:01:33 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786725
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Is het anders misschien een idee om dat nachtslot wat meer in lijn met de realiteit te brengen, @:SwJ ?
Nee joh. Dit is ONZ. Niet REA.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217786733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sally het volgende:

[..]
En de sanctie is dus in de nacht dicht.

Kan ik daar wat aan doen? Nee. Dit keer was ik er niet bij betrokken.
Het is iemand anders die er blijkbaar gigantische problemen mee heeft, tot aan het dictatoriale benoemen toe.
in de nacht echt is het meestal gezellig en de minste drama, zeg maar ff hoor.

Maar oke ik laat dit lekker aan jullie allemaal.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:02:34 #125
388664 crew  Dotteke
pi_217786734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Is het anders misschien een idee om dat nachtslot wat meer in lijn met de realiteit te brengen, @:SwJ ?
Geen punten voor wie de laatste post vind ik meer dan eerlijk.
  roze donderdag 29 mei 2025 @ 12:02:37 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217786735
Ik dacht dat je er klaar mee was.
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:02:49 #127
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217786738
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee joh. Dit is ONZ. Niet REA.
Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit. :P
pi_217786740
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat je er klaar mee was.
in topic wel ja nu op deze manier, in FB heb ik er uitaard wel mening over :P
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:03:21 #129
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef kree het volgende:

[..]
in de nacht echt is het meestal gezellig en de minste drama, zeg maar ff hoor.

Maar oke ik laat dit lekker aan jullie allemaal.
quote:
F.K.A. SuperwormJim
  Spellchecker donderdag 29 mei 2025 @ 12:03:22 #130
197773 crew  maily
pi_217786742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit. :P
Hotel California _O-
pi_217786750
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:03 schreef SwJ het volgende:

[..]
[..]

ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt :')

weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???

of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
als een mod een goeie bui heeft ofzo...... :') :')
  roze donderdag 29 mei 2025 @ 12:06:50 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217786765
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:08:12 #133
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786772
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
kree never ending story :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217786774
ja weet je wil niet lullig doen ofzo, maar die conclusie trek ik dan iig. naja doe ermee wat jullie willen :P

weet hou van jullie :)
pi_217786782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:

[..]
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt :')

weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???
Dat is toch deels de bedoeling? :?
quote:
of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
Dat weet je nooit.
pi_217786786
quote:
17s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef kree het volgende:
ja weet je wil niet lullig doen ofzo, maar die conclusie trek ik dan iig. naja doe ermee wat jullie willen :P

weet hou van jullie :)
Ik wilde wat zeggen.

:X
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:10:26 #137
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786791
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:

[..]

quote:
F.K.A. SuperwormJim
pi_217786803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:09 schreef Sally het volgende:

[..]
Dat is toch deels de bedoeling? :?
[..]
Dat weet je nooit.
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.

Dit is echt. en een half slappe regelmaat vind ik het dan.
pi_217786822
Ok jullie weten denk genoeg hoe ik het er niet mee eens ben en ook dat ik denk dat het niet gaat werken.

Maar zal eerlijk zijn, geef dit gewoon een kans enzo? bedoel waarom niet. zien we vanzelf wel hoe het uitwerkt.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:14:20 #140
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786823
quote:
84s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:

[..]
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.

quote:
F.K.A. SuperwormJim
pi_217786831
ja sorry SWJ. nou tot morgen dan geef ik het kans en zal ik niet meer zeuren, evaluatie morgenavond :P
pi_217786836
quote:
84s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Sally het volgende:

[..]
Dat doet het.

Enne... regelmaat, of maatregel?
Iets te veel adrenaline? Of... iets.. te.. veel.. nog,.................
pi_217786854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Sally het volgende:

[..]
[..]
Enne... regelmaat, of maatregel?
Iets te veel adrenaline? Of... iets.. te.. veel.. nog,.................
ik geef het een kans.....
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:24:31 #144
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef kree het volgende:
ja sorry SWJ. nou tot morgen dan geef ik het kans en zal ik niet meer zeuren, evaluatie morgenavond :P
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng. :*
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:25:53 #145
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786919
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:24 schreef SwJ het volgende:

[..]
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng. :*
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217786998
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
pi_217787013
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denk :). zeg alleen wat ik denk.
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:38:35 #148
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217787021
quote:
84s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:

[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook neit kwaad en dat weet SWJ ook wel denk :). zeg alleen wat ik denk.
Gewoon eens beter lezen en luisteren naar SwJ.
Niet zo dwars doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker donderdag 29 mei 2025 @ 12:39:10 #149
197773 crew  maily
pi_217787028
quote:

[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denk :). zeg alleen wat ik denk.
De grote kree-show weer
pi_217787036
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef maily het volgende:

[..]
De grote kree-show weer
nee niet dat lullig doen want was het nooit, ik ben ook niet degene die dat ervan gemaakt heeft he?
zelf verzonnen hier
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:42:06 #151
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217787053
quote:

[..]
Ik vind je een egoïstische drammer die alles naar zn eigen zin moet hebben en overal de grote kree-show van maakt.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:42:13 #152
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217787056
Dat bedoel ik overigens niet kwaad en dat weet Kree ook wel
F.K.A. SuperwormJim
pi_217787097
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ik vind je een egoïstische drammer die alles naar zn eigen zin moet hebben en overal de grote kree-show van maakt.
mwaaah het is niet drammend want wmb doen jullie lekker nieuwe methode of hoe het idee is?
ik zeg alleen dat ik niet denk dat het gaat werken, het is niet eens iets persoonlijks ook nog.

ik denk doe maar niet, maar dat is mijn mening, is dat drammen? niet echt want prima als jullie het zo willen toch?

ben niet boos over of tegen ieder hier? helemaal niet. ik denk alleen werkt niet.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:47:39 #154
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217787127
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef kree het volgende:

[..]
mwaaah het is niet drammend want wmb doen jullie lekker nieuwe methode of hoe het idee is?
ik zeg alleen dat ik niet denk dat het gaat werken, het is niet eens iets persoonlijks ook nog.

ik denk doe maar niet, maar dat is mijn mening, is dat drammen? niet echt want prima als jullie het zo willen toch?

ben niet boos over of tegen ieder hier? helemaal niet. ik denk alleen werkt niet.
Die mening heb je nu al 450 keer verkondigd in dit topic. Fantastisch!

Bewijs maar dat geen je drammer bent door je hier aan te houden:
quote:
F.K.A. SuperwormJim
pi_217787147
en btw snap niet dat rest het er zo mee eens is. van je mag ff los en dingen posten. totdat de avondklok is en dan mag je volgende dag weer verder enzo.

met goedkeuring van de mods. naja ik zie dat niet echt als vrij forum posten. maar mijn mening en zal het wel vast onwijs niet goed hebben blablabal.
en geen punt. maar ik meng me er dan dus helemaal niet meer in die topics. want haat het als ik net wat uitleg en iemand tyft t dicht. daarom
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:49:25 #156
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217787149
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:47 schreef SwJ het volgende:

[..]
Die mening heb je nu al 450 keer verkondigd in dit topic. Fantastisch!

Bewijs maar dat geen je drammer bent door je hier aan te houden:
[..]

Kan hij niet |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:49:51 #157
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217787154
Tot zover het bewijs van drammen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 12:52:57 #158
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217787179
Beste Kree,

Dank voor je betrokkenheid en je feedback over het tijdelijk sluiten van DTS in de nachtelijke uren. Je hebt je standpunt hierover inmiddels meerdere keren kenbaar gemaakt, zowel duidelijk als herhaaldelijk.

We begrijpen dat je het niet eens bent met deze beslissing. Je mening is gehoord en genoteerd. Op dit moment blijft de keuze echter staan om DTS 's nachts tijdelijk te sluiten en in de ochtend weer te openen.

We willen je vragen om deze discussie nu te laten rusten. Verdere herhaling van hetzelfde standpunt draagt niet bij aan de discussie en zal niet leiden tot een andere uitkomst.

Dank voor je begrip.

Met vriendelijke groet,
SwJ
Moderator FOK! / DTS
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 29 mei 2025 @ 13:03:13 #159
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217787257
quote:
Ze kunnen overdag ook iets anders gaan doen, dus doek het forum maar op.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:30:05 #160
164850 Rob
't is patat
pi_217789100
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 02:26 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
@SwJ aan de hand van deze subjectieve post wordt er gereageerd en geacteerd :?

SPOILER: Dan had hier al op geacteerd moeten worden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 06:45 schreef mario390 het volgende:
de rob de as....
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 06:46 schreef mario390 het volgende:
welke idiot laat hem allein??
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 06:50 schreef mario390 het volgende:
hou op gaa alle weg
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 07:30 schreef mario390 het volgende:
somige van julie zijn oonnodig hier nu zinnlos
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 07:33 schreef mario390 het volgende:
kaffeetalk kunnt je middag doen niet nu
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 08:34 schreef mario390 het volgende:
je bent ook zinnlos nu hier
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 06:54 schreef mario390 het volgende:
de wixer heeft 115 gepakt de idiioten laten hem lopen :(
etc.. etc...
Meerdere fora staan vol met Je moeder grappen Zelfs op FOK! is er een topic aan gewijd geweest. Google het maar.

Het Heilige boontje post hier een opmerking waarin/waardoor o.a. ik de zwarte piet toegespeeld krijg maar zelf mag meneertje alles roepen.

Een beetje vreemd.

Daarbij het slotje na mijn opmerking over de sleutel _O-
Bunq - bank of the freeANWB VerzekeringenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 17:42:25 #161
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217789176
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:30 schreef Rob het volgende:

[..]
@:SwJ aan de hand van deze subjectieve post wordt er gereageerd en geacteerd :?

SPOILER: Dan had hier al op geacteerd moeten worden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere fora staan vol met Je moeder grappen Zelfs op FOK! is er een topic aan gewijd geweest. Google het maar.

Het Heilige boontje post hier een opmerking waarin/waardoor o.a. ik de zwarte piet toegespeeld krijg maar zelf mag meneertje alles roepen.

Een beetje vreemd.

Daarbij het slotje na mijn opmerking over de sleutel _O-
'Meneertje' mag niet alles roepen. Maar ik lees niet alle deeltjes dts terug. En als er geen tr's staan, dan zie ik t niet. Als ik niet zie, kan ik geen actie ondernemen. Als ik geen actie heb ondernomen, betekent dat dus niet alles mag.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:47:07 #162
164850 Rob
't is patat
pi_217789215
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:42 schreef SwJ het volgende:

[..]
'Meneertje' mag niet alles roepen. Maar ik lees niet alle deeltjes dts terug. En als er geen tr's staan, dan zie ik t niet. Als ik niet zie, kan ik geen actie ondernemen. Als ik geen actie heb ondernomen, betekent dat dus niet alles mag.
Ik heb ergens later in het draadje een TR gezet want mijnheertje ging maar door.. Het lijkt me dan handig als je dan ook even terugleest in het topic.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 17:49:26 #163
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217789233
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Rob het volgende:

[..]
Ik heb ergens later in het draadje een TR gezet want mijnheertje ging maar door.. Het lijkt me dan handig als je dan ook even terugleest in het topic.
Even gekeken. Je hebt geen tr in dat topic gezet. Ook het deeltje erna niet.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:50:46 #164
164850 Rob
't is patat
pi_217789247
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:49 schreef SwJ het volgende:

[..]
Even gekeken. Je hebt geen tr in dat topic gezet. Ook het deeltje erna niet.
hmm wel ingevuld maar dan denkelijk niet goed doorgezet :@

[ Bericht 4% gewijzigd door Rob op 29-05-2025 17:59:09 ]
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 18:12:22 #165
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217789495
quote:
89s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:50 schreef Rob het volgende:

[..]
hmm wel ingevuld maar dan denkelijk niet goed doorgezet :@
Kan gebeuren.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2025 @ 00:07:48 #166
504843 Masberum
pi_217793859
Het zorgen dat de ander 's nachts ragequit is toch juist een deel van het spel om extra punten te krijgen?
Als het te ver gaat dan mag er gebanned worden, reacties worden dan verwijderd etc.
Maar om het 's nachts te sluiten gaat naar mijn idee veel te ver.
Ik vroeg maar voor mini-puntjes maar nu kan ik geen enkele punt meer krijgen überhaupt..
Ik reageer niet overdag.. voor mij is dit funest
  vrijdag 30 mei 2025 @ 01:34:32 #167
504843 Masberum
pi_217794429
capuchon_jongen in KLB / DTS is plotseling 's nachts dicht

Ik mag trouwens niet eens een KLB topic erover te openen? Is het zo intens?
  vrijdag 30 mei 2025 @ 01:48:15 #168
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217794445
Wat vreemd om die moedergrap van mij te noten, gezien die huillach PI wou ik met die post juist laten zien hoe belachelijk ik die gemaakte moedergrappen vond. Heb zelf expliciet gepost dat ik het kinderachtig vond

quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje puberaal wel die moedergrappen
quote:
88s.gif Op maandag 26 mei 2025 02:26 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Nee ik zeg juist dat die grappen beetje kinderachtig zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 07:43:03 #169
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217794661
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
Wat vreemd om die moedergrap van mij te noten, gezien die huillach PI wou ik met die post juist laten zien hoe belachelijk ik die gemaakte moedergrappen vond. Heb zelf expliciet gepost dat ik het kinderachtig vond
[..]
[..]

Klopt. Maar hey, ik ga niet ook nog eens midden in een nachtelijk dts-bloedbad kijken naar pi's om de achterliggende gedachte van een post te achterhalen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 07:43:49 #170
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217794665
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 01:34 schreef Masberum het volgende:
capuchon_jongen in KLB / DTS is plotseling 's nachts dicht

Ik mag trouwens niet eens een KLB topic erover te openen? Is het zo intens?
Voor klachten over KLB ga naar KLB fb.
F.K.A. SuperwormJim
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 07:44:05 #171
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217794667
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
Het zorgen dat de ander 's nachts ragequit is toch juist een deel van het spel om extra punten te krijgen?
Als het te ver gaat dan mag er gebanned worden, reacties worden dan verwijderd etc.
Maar om het 's nachts te sluiten gaat naar mijn idee veel te ver.
Ik vroeg maar voor mini-puntjes maar nu kan ik geen enkele punt meer krijgen überhaupt..
Ik reageer niet overdag.. voor mij is dit funest
Ok
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2025 @ 08:01:16 #172
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_217794713
Nachtslot is een goed idee.

Verder geen klachten.
Werewolf
  vrijdag 30 mei 2025 @ 08:46:23 #173
508308 Christiane.
F.......
pi_217795043
Nachtslot is een perfect idee.
Maar dat een mod (capuchon) dan op deze manier het weer gaat verpesten. Dat vind ik wel wat triest.
Oke de nummer 1 blijft in dit geval hetzelfde, maar het komt een beetje kinderachtig over, dat een mod dit doet. Misbruik van modrechten!
Mijn leven is een sprookje
Een duivels sprookje
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 08:52:16 #174
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217795105
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 08:46 schreef Christiane. het volgende:
Nachtslot is een perfect idee.
Maar dat een mod (capuchon) dan op deze manier het weer gaat verpesten. Dat vind ik wel wat triest.
Oke de nummer 1 blijft in dit geval hetzelfde, maar het komt een beetje kinderachtig over, dat een mod dit doet. Misbruik van modrechten!
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien. :?
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2025 @ 08:55:28 #175
508308 Christiane.
F.......
pi_217795133
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef SwJ het volgende:

[..]
Klopt.
Blijft kinderachtig dat een mod dit doet. Maar goed, niet mijn probleem verder.
Mijn leven is een sprookje
Een duivels sprookje
  vrijdag 30 mei 2025 @ 09:11:20 #176
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217795246
Waarom haalt @capuchon_jongen dan zijn post nog weg?
Tenminste als hij dat zelf heeft gedaan :?

Vreemde actie.
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 30 mei 2025 @ 09:14:24 #177
80791 crew  Paul
pi_217795264
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?

Vreemde actie.
kan iemand uitleggen wat hij gedaan had hee
  vrijdag 30 mei 2025 @ 09:16:48 #178
505120 RedShoe
pi_217795283
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:14 schreef Paul het volgende:

[..]
kan iemand uitleggen wat hij gedaan had hee
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.
Hij heeft nu meer dan 400 punten met twee posts.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 30 mei 2025 @ 09:17:17 #179
80791 crew  Paul
pi_217795288
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:

[..]
_O- omgggggggg
  vrijdag 30 mei 2025 @ 09:18:23 #180
505120 RedShoe
pi_217795296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:17 schreef Paul het volgende:

[..]
_O- omgggggggg
Baasje is het :+
Vodafone aanbiedingenBoek goedkoper bij booking.comVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 09:40:31 #181
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217795444
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?

Vreemde actie.
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2025 @ 09:42:48 #182
121316 Quyxz_
Kwiks
pi_217795458
Dode Topic Spel :')
Vroeger hadden we NachtBagger _O_
gr gr
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 09:46:53 #183
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217795485
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Dode Topic Spel :')
Vroeger hadden we NachtBagger _O_
Die heb je nu nog steeds.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 09:49:37 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217795511
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Oeh prima tipje
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:14:36 #185
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217795648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
Oeh prima tipje
Gaat druk worden vannacht in DTS
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:17:19 #186
45833 crew  Fogel
pi_217795675
Alle mods lekker bolken als er een slot op zit. Goed voor de sfeer O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:17:42 #187
503852 Opzoeknaarvrienden
pi_217795678
Sowieso een nachtslotje zou sommige users goed doen.
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me: voor sommige users zou een permanent slotje goed zijn :D
Maar ok, dit is feedback, dus laat ik het ontopic houden.
Je druk maken over de puntentelling in een online "spelletje" :')
Zou het dan niet makkelijker zijn: de laatste post(s) voor het nachtslotje (bijvoorbeeld 23:59) tellen mee, het middernacht slot telt NIET mee, en de openings-tijd (bijvoorbeeld 06:00) telt de eerste minuut ook niet mee? Of zoiets?
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:29:58 #188
91409 JustinK
Lepel :+
pi_217795742
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef SwJ het volgende:

[..]
Wie zou dat nou zijn? :+

quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:

[..]
Zeker wel
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:47:13 #189
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217795868
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:17 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Sowieso een nachtslotje zou sommige users goed doen.
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me: voor sommige users zou een permanent slotje goed zijn :D
Maar ok, dit is feedback, dus laat ik het ontopic houden.
Je druk maken over de puntentelling in een online "spelletje" :')
Zou het dan niet makkelijker zijn: de laatste post(s) voor het nachtslotje (bijvoorbeeld 23:59) tellen mee, het middernacht slot telt NIET mee, en de openings-tijd (bijvoorbeeld 06:00) telt de eerste minuut ook niet mee? Of zoiets?
Dat is niet per sé makkelijker. Het makkelijkst is gewoon op een random moment op slot gooien en op een random moment openen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:59:43 #190
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217795968
haha was maar geintje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Boek je safari bij Beekse BergenDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesKnab - Jouw online bank
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:02:46 #191
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217795995
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
haha was maar geintje
Daar kunnen we hier niet tegen ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:03:15 #192
Belg
pi_217795997
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Daar kunnen we hier niet tegen ;(
Zal het nooit meer doen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:03:47 #193
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217796006
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Zal het nooit meer doen
Dat doet doet ons goed, mijn dank.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 mei 2025 @ 11:09:47 #194
485843 crew  Jippie
pi_217796046
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
haha was maar geintje
Ik vind hem zeer geslaagd _O-
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:11:01 #195
49243 Sally
pi_217796057
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:

[..]
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @capuchon_jongen heeft gekregen.

Dank, hè :P Uit de top 20 gezakt :(

;) :+
  roze vrijdag 30 mei 2025 @ 11:11:46 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217796067
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @:capuchon_jongen heeft gekregen.

Dank, hè :P Uit de top 20 gezakt :(

;) :+
Oei nu gaan er een paar anderen wel schuimbekken denk ik.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:15:06 #197
491017 MizzezAmy
🦥
pi_217796095
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef SwJ het volgende:

[..]
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tetten :D
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:15:53 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796103
Tetten *O*
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:17:28 #199
45833 crew  Fogel
pi_217796120
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Te veel tetten? Dat bestaat niet...
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:22:27 #200
505120 RedShoe
pi_217796168
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vind hem zeer geslaagd _O-
Wat was er zo geslaagd dan?
Vergelijk het met dat je met een groepje monopoly aan het spelen bent en een wildvreemd persoon gooit ineens het bord op zijn kop, want het is een dom spel.
Niks leuks aan dus :+
Knab - Jouw online bankVodafone aanbiedingenBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:26:46 #201
491017 MizzezAmy
🦥
pi_217796193
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:17 schreef Fogel het volgende:

[..]
Te veel tetten? Dat bestaat niet...
Nou
SPOILER
Kan natuurlijk zijn dat het om een andere reden dicht zit, ik was gewoon netjes aan het slapen :@
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:35:15 #202
Belg
pi_217796282
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:22 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Vergelijk het met dat je met een groepje monopoly aan het spelen bent en een wildvreemd persoon gooit ineens het bord op zijn kop, want het is een dom spel.
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.
  roze vrijdag 30 mei 2025 @ 11:38:31 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217796311
quote:

[..]
Je kan toch dit niet serieus vergelijken met de hele dag smileys spammen enz? _O-
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:39:54 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796320
Beetje wel he
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:40:34 #205
505120 RedShoe
pi_217796326
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.
Kan ook.
Je snapt me dus wel :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Je kan toch dit niet serieus vergelijken met de hele dag smileys spammen enz? _O-
Een spel is een spel. Of iemand anders dat nou wel of niet leuk vind is verder niet zo boeiend.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:53:17 #206
184769 crew  Deisyy
pi_217796428
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:25 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou ja, als het op deze manier moet gaan, is het wel erg flauw.

Maar ach, ik deed toch niet mee met DTS om de punten. Wel om een ander dwars te zitten, of om mee te kletsen als er elders niet veel te doen is.
Dit was mij al een tijdje duidelijk. Jij bent één van de redenen waarom DTS af en toe een slangenkuil is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:53:26 #207
421867 greysbones
pi_217796429
quote:

[..]
of je gaat niet meer onrust veroorzaken in een topic
als mod zijnde :')
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:55:52 #208
49243 Sally
pi_217796445
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit was mij al een tijdje duidelijk. Jij bent één van de redenen waarom DTS af en toe een slangenkuil is.
Tuurlijk, geef mij de schuld. ^O^

Dit keer was ik het niet, en was ik al dagen afwezig.

P.S. met dwars zitten bedoel ik Bolken, hè.

P.S.2 er zijn er meer die kijven op zo'n moment, hè.
  Forum Admin vrijdag 30 mei 2025 @ 11:59:12 #209
58651 crew  murp
murp
pi_217796464
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:59:40 #210
184769 crew  Deisyy
pi_217796471
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:55 schreef Sally het volgende:

[..]
Tuurlijk, geef mij de schuld. ^O^

Dit keer was ik het niet, en was ik al dagen afwezig.

P.S. met dwars zitten bedoel ik Bolken, hè.

Tuurlijk! :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Big Fish GamesBig Fish GamesSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:00:16 #211
49243 Sally
pi_217796477
Bans en notes genoeg gehad erom.

Dank hoor Deisyy, voor je Feedback.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:01:58 #212
49243 Sally
pi_217796482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Tuurlijk! :{w
Wat wil je nou?

Ja, ik heb wel eens vaker mijn dingen tegen een user, maar die kan het net zo goed terug doen.

Dacht dat ik al erg ingebonden was de laatste tijd.

Dus ehm.

"Bans en notes genoeg gehad erom."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 mei 2025 @ 12:09:34 #213
485843 crew  Jippie
pi_217796545
quote:

[..]
Als je de humor van deze actie niet inziet, zul je het nooit snappen.
Capuchon_jongen kennende had hij geen kwade intenties met deze actie, daarom zie ik er de humor wel van in.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:10:45 #214
317187 Shii
pi_217796550
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef SwJ het volgende:

[..]
Daar zit een slotje op volgens mij.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 mei 2025 @ 12:11:08 #215
485843 crew  Jippie
pi_217796555
quote:

[..]
Daarvoor ben jij veels te zachtaardig.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:55:08 #216
505120 RedShoe
pi_217796937
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als je de humor van deze actie niet inziet, zul je het nooit snappen.
Capuchon_jongen kennende had hij geen kwade intenties met deze actie, daarom zie ik er de humor wel van in.
Het gaat mij er verder niet om of het wel of geen humor is.
Het is ook niet persoonlijk op die Capuchon...
Gaat meer om het feit dat het topic niet voor niks is gesloten (de reden is door SwJ goed uitgelegd). Als dan betreffende user ineens door het slotje gaat posten, dan is dat weer een hoop werk voor niks voor de mod van onzin en dan kan het topic net zo goed open blijven in de nacht.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 13:01:09 #217
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217797000
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
's Nachts niet!
Als ik eraan denk...
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 13:02:30 #218
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217797008
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:10 schreef Shii het volgende:

[..]
Daar zit een slotje op volgens mij.
Het is dan ook geen nacht.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 13:05:20 #219
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217797029
En verder .... zie hierboven een mooi voorbeeld van waarom dts 's nachts dicht is.

@capuchon_jongen
Hihihi. :D
Nu niet meer doen. :@

@derest
Een spel is een spel. Precies ... een spelletje. Als t je zo hoog zit, wordt t tijd afstand te nemen en je leven onder de loep te nemen.
F.K.A. SuperwormJim
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 mei 2025 @ 13:05:43 #220
485843 crew  Jippie
pi_217797031
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:55 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het gaat mij er verder niet om of het wel of geen humor is.
Het is ook niet persoonlijk op die Capuchon...
Gaat meer om het feit dat het topic niet voor niks is gesloten (de reden is door SwJ goed uitgelegd). Als dan betreffende user ineens door het slotje gaat posten, dan is dat weer een hoop werk voor niks voor de mod van onzin en dan kan het topic net zo goed open blijven in de nacht.
Je wil toch niet beweren dat @SwJ veel werk heeft gehad om die post te verwijderen. Denk dat alle poeha over de post van CJ veeeeel meer werk voor SwJ oplevert.
Knab - Jouw online bankBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 30 mei 2025 @ 13:27:07 #221
505120 RedShoe
pi_217797173
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je wil toch niet beweren dat @:SwJ veel werk heeft gehad om die post te verwijderen. Denk dat alle poeha over de post van CJ veeeeel meer werk voor SwJ oplevert.
Het een lokt het ander uit.
En het begon allemaal met de post van CJ.
Maar ik denk dat het nu wel klaar is verder. :P
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 20:28:31 #222
Belg
pi_217801063
Bondage heeft me van de lijst gehaald

Opgelost *;
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 mei 2025 @ 20:43:01 #223
485843 crew  Jippie
pi_217801286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bondage heeft me van de lijst gehaald

Opgelost *;
Je bent veel te lief voor deze wereld!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:59:20 #224
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217801491
Beste topic van de afgelopen dagen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:12:45 #225
504843 Masberum
pi_217802067
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:05 schreef SwJ het volgende:
@:derest
Een spel is een spel. Precies ... een spelletje. Als t je zo hoog zit, wordt t tijd afstand te nemen en je leven onder de loep te nemen.
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)
  Spellchecker vrijdag 30 mei 2025 @ 22:14:23 #226
197773 crew  maily
pi_217802083
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)
Nope

btw het is nu nog wel open
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 22:17:42 #227
45833 crew  Fogel
pi_217802110
quote:

[..]
Niemand heeft recht op punten. Maakt niet uit of het dag of nacht is.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 22:48:53 #228
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217802402
quote:

[..]
Nee
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 mei 2025 @ 10:32:20 #229
Brabo Bastard
pi_217804666
Het bewijs dat DTS heel serieus genomen wordt :D
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Frontpage zaterdag 31 mei 2025 @ 12:56:18 #230
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217806250
Even mijn plasje doen. Zal niet wat uitmaken maar soit. Zoals DTS nu in de nacht dicht zit, ja, vind ik wel jammer. Ik ben een ochtendmens en ben dan ook vaak zat voor 6 uur op. Bakkie koffie, DTS, wat puntjes scoren en als de kleine roept begint mijn dag. Overdag ben ik er voor de kleine veelal. Ik vind het jammer dat het spel kapot is gemaakt wat mij heeft doen beslissen er niet meer heen te gaan sinds een van de aanstichters er met de punten vandoor is gegaan en ik inmiddels door sowieso 3 mensen ben ingehaald. Ja, ik weet, het is maar een spelletje. Maar het is ook een stuk onrecht voor velen die er niks mee te maken hebben. Het gaat ook om de gezellige babbel op de vroege morgen. Het is jammer dat het zo'n shitshow is geworden. Zonder punten kan ik prima leven maar mis wel een stukje gezelligheid. Gelukkig zijn er meer topics behalve DTS. Ik hoop dat het gewoon weer kan zijn zoals het was en de juiste gestraft worden.

My 2 cents.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBoek je safari bij Beekse BergenBoek goedkoper bij booking.com
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 31 mei 2025 @ 17:51:19 #231
80791 crew  Paul
pi_217809840
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:56 schreef _UserName_ het volgende:
Even mijn plasje doen. Zal niet wat uitmaken maar soit. Zoals DTS nu in de nacht dicht zit, ja, vind ik wel jammer. Ik ben een ochtendmens en ben dan ook vaak zat voor 6 uur op. Bakkie koffie, DTS, wat puntjes scoren en als de kleine roept begint mijn dag. Overdag ben ik er voor de kleine veelal. Ik vind het jammer dat het spel kapot is gemaakt wat mij heeft doen beslissen er niet meer heen te gaan sinds een van de aanstichters er met de punten vandoor is gegaan en ik inmiddels door sowieso 3 mensen ben ingehaald. Ja, ik weet, het is maar een spelletje. Maar het is ook een stuk onrecht voor velen die er niks mee te maken hebben. Het gaat ook om de gezellige babbel op de vroege morgen. Het is jammer dat het zo'n shitshow is geworden. Zonder punten kan ik prima leven maar mis wel een stukje gezelligheid. Gelukkig zijn er meer topics behalve DTS. Ik hoop dat het gewoon weer kan zijn zoals het was en de juiste gestraft worden.

My 2 cents.
Volgens mijn is vanaf morgen weer normale dts zonder nachtslotjes
  Spellchecker zaterdag 31 mei 2025 @ 17:53:43 #232
197773 crew  maily
pi_217809848
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:51 schreef Paul het volgende:

[..]
Welnee.
  Redactie Frontpage zaterdag 31 mei 2025 @ 19:06:49 #233
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217810278
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:51 schreef Paul het volgende:

[..]
En bij het eerstvolgende gezeik weer op slot in de nacht / vroege ochtend. Nee, dan zoek ik wel iets met meer zekerheid. Wilde nu gewoon even mijn ding kwijt zodat het er uit is. Ik zie wel of ik er terug heen ga, voor nu vind ik het allemaal wel best :)
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 mei 2025 @ 19:33:22 #234
Brabo Bastard
pi_217810481
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:06 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
En bij het eerstvolgende gezeik weer op slot in de nacht / vroege ochtend. Nee, dan zoek ik wel iets met meer zekerheid. Wilde nu gewoon even mijn ding kwijt zodat het er uit is. Ik zie wel of ik er terug heen ga, voor nu vind ik het allemaal wel best :)
Kom gezellig in de SC *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 31 mei 2025 @ 20:53:23 #235
421867 greysbones
pi_217811318
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 mei 2025 @ 21:16:37 #236
Brabo Bastard
pi_217811698
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wie?
Die!
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 31 mei 2025 @ 21:32:32 #237
421867 greysbones
pi_217811987
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die!
Bepaalde mensen moet je nooit serieus nemen *)
  zaterdag 31 mei 2025 @ 21:36:46 #238
-1 #ANONIEM
pi_217812042
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.
  Trouwste user 2022 zondag 1 juni 2025 @ 10:14:12 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_217815480
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wie?
Imca Marina.

[ Bericht 6% gewijzigd door SwJ op 01-06-2025 10:22:10 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 1 juni 2025 @ 10:14:52 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_217815489
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.
Er is al een FOK! docu van zo'n 15 jaar geleden.

Boek je safari bij Beekse BergenMailbird - E-mail made beautifulVattenfall cadeau
  zondag 1 juni 2025 @ 10:25:32 #241
421867 greysbones
pi_217815650
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
  maandag 2 juni 2025 @ 22:19:25 #242
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217833175
@SwJ waarom moet ik zo vroeg naar bed van jou? We hadden het net gezellig.
Trotste mama van Ambar
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 22:20:48 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217833190
ik ben net binnen, dit beleid is moordend voor mijn punckten!!!
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 22:20:51 #244
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217833192
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
@:swj waarom moet ik zo vroeg naar bed van jou? We hadden het net gezellig.
Ga met precies dezelfde mensen het gesprek gewoon voortzetten in een sc.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 2 juni 2025 @ 22:21:19 #245
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217833201
quote:
Gewoon niet naar bed gaan. Wie luistert er nou naar SwJ? _O-
  maandag 2 juni 2025 @ 22:21:41 #246
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217833206
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef SwJ het volgende:

[..]
:(
Ik vind hier iets van
:(
Trotste mama van Ambar
  maandag 2 juni 2025 @ 22:23:10 #247
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217833231
quote:
88s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef sp3c het volgende:
ik ben net binnen, dit beleid is moordend voor mijn punckten!!!
Avondmensen worden uitgesloten. Ik stap naar het College voor de Rechten van de Mens! :(
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 22:24:07 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217833250
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Avondmensen worden uitgesloten. Ik stap naar het College voor de Rechten van de Mens! :(
Oeh ik ga mee, Utreg vind ik wel leuk
  Spellchecker maandag 2 juni 2025 @ 22:24:17 #249
197773 crew  maily
pi_217833254
quote:
Wie zegt dat je naar bed moet?
  maandag 2 juni 2025 @ 22:29:14 #250
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217833327
quote:
88s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
Oeh ik ga mee, Utreg vind ik wel leuk
Zeker een mooie ijsbaan daar? :P
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingANWB VerzekeringenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 22:32:18 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217833364
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:29 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Zeker een mooie ijsbaan daar? :P
groot!

en weer druk *O*
  maandag 2 juni 2025 @ 23:04:23 #252
505120 RedShoe
pi_217833605
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef SwJ het volgende:

[..]
Naar wie gaan de punten nu dan?
Dotteke....maar die doet niet mee voor punten, maar kan wel blokken.
  maandag 2 juni 2025 @ 23:08:09 #253
168093 Soury
Squeek
pi_217833642
quote:
4s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Die blokt nooit :') Oh wacht
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 2 juni 2025 @ 23:15:06 #254
421867 greysbones
pi_217833693
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Ok kree
  maandag 2 juni 2025 @ 23:21:00 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217833729
Gaat wel erg vroeg op slot he.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker dinsdag 3 juni 2025 @ 00:07:24 #256
197773 crew  maily
pi_217833952
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat wel erg vroeg op slot he.
Vandaag wel.
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 06:31:15 #257
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217834312
quote:
4s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Naar niemand
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 4 juni 2025 @ 09:24:47 #258
421867 greysbones
pi_217845039
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 06:31 schreef SwJ het volgende:

[..]
Naar niemand
tenzij een mod (kuch kuch @sp3c ) na jouw slotje post
  woensdag 4 juni 2025 @ 09:24:55 #259
505120 RedShoe
pi_217845041
  woensdag 4 juni 2025 @ 09:32:19 #260
505241 Kissingbird
pi_217845101
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
tenzij een mod (kuch kuch @:Sp3c ) na jouw slotje post
Hahahaaaatjes weer :')
Smile, it's free therapy.
Boek goedkoper bij booking.comFiverr - alle diensten vanaf 5 piekMailbird - E-mail made beautiful
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 09:39:34 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217845161
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
tenzij een mod (kuch kuch @:Sp3c ) na jouw slotje post
Jij bent een druif
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 09:39:45 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217845163
quote:
En jij bent een droeftoeter
  woensdag 4 juni 2025 @ 09:42:32 #263
505120 RedShoe
pi_217845187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 09:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
En jij bent een droeftoeter
Jij nog erger :6
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 09:56:02 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217845289
Nee ik ben wel ok
  woensdag 4 juni 2025 @ 12:41:46 #265
49243 Sally
pi_217846940
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee met droeftoeters
--------
melding:
Nou hey, komop zeg.

Deze sneer is ook onnodig.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 12:42:20 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217846946
Zeer onnodig
  vrijdag 6 juni 2025 @ 05:48:34 #267
503153 vrijgevochten
pi_217863324
Boys waarom is dts dicht
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2025 @ 05:55:13 #268
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217863330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 05:48 schreef vrijgevochten het volgende:
Boys waarom is dts dicht
gedoe in de nacht, dan moeten we slapen, gaat zo ergens wel weer open.
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 06:24:55 #269
388664 crew  Dotteke
pi_217863400
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Is pas om 3 uur dicht gegaan zag ik. Hopelijk slaapt SwJ niet al te lang uit _O-
  vrijdag 6 juni 2025 @ 06:44:36 #270
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_217863458
Ik vind het wel straf dat wij boeten voor het gedrag van enkele droeftoeters.
Werewolf
Boek goedkoper bij booking.comDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 6 juni 2025 @ 07:14:43 #271
503153 vrijgevochten
pi_217863588
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Sluit gewoon de hele tent
  vrijdag 6 juni 2025 @ 07:15:17 #272
505120 RedShoe
pi_217863592
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 07:14 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Waarom?
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2025 @ 07:16:46 #273
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217863603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 07:14 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Als het je toch niks interesseert, waarom sluiten? Heb je er last van?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 16:57:48 #274
503153 vrijgevochten
pi_217867863
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 07:15 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Waarom?
De vraag is natuurlijk of de lust opweegt tegen de last die het ook vaak levert.

Het is toch van de gekke dat het op slot moet.
Een echte strijd wordt er ook niet geleverd, met een of andere maniak elke keer aan kop.

Maak er gewoon een slowchat van en kijk wie er blijft hangen.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 16:58:52 #275
503153 vrijgevochten
pi_217867868
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 07:16 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Als het je toch niks interesseert, waarom sluiten? Heb je er last van?
Alleen als Paul weer eens komt buurten
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:04:52 #276
505120 RedShoe
pi_217867910
---nevermind---

[ Bericht 98% gewijzigd door RedShoe op 06-06-2025 17:19:33 ]
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:04:52 #277
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_217867911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:58 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Alleen als Paul weer eens komt buurten
Dat dus
Werewolf
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:27:08 #278
438820 Lovely
pi_217868031

[ Bericht 100% gewijzigd door Lovely op 06-06-2025 17:27:28 ]
  zondag 8 juni 2025 @ 00:50:56 #279
504843 Masberum
pi_217882203
Dat het dodetopicspel 's nachts dicht is is echt geniaal. Wat een mooi en intelligent initiatief
  zondag 8 juni 2025 @ 03:55:23 #280
317187 Shii
pi_217882435
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?

Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk. -O-
Vodafone aanbiedingenVodafone aanbiedingenVattenfall cadeau
  zondag 8 juni 2025 @ 09:40:29 #281
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217883048
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:

Als je iedere keer na een paar weken toegeeft door de boel weer open te gooien in de nacht kom je helemaal niet meer geloofwaardig over, of neemt men de waarschuwing niet eens meer serieus.
SwJ gooit de boel niet voor niets iedere nacht dicht
Ik denk dat daarover blijven klagen ook niet echt helpt :+ oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 8 juni 2025 @ 09:54:52 #282
505120 RedShoe
pi_217883144
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:

Ik merk geen enkel verschil.
De winnaar van deze maand heeft het dan ook een stuk makkelijker, dan andere maanden (wie dat ook mag worden).

Wat mij betreft gaat het gewoon weer open in de nacht. Volgens een bepaalde mod zijn er nog veel ergere topics op FOK! (COS ofzo?) maar die gaan echt niet op slot.
Het topic is nu dicht, met als reden dat er in de nachten veel TR's worden gezet. Blijkbaar is één mod dan niet genoeg. Er zijn subforums hier die er 3 (gc) Of zelfs 4 (klb) hebben.
Maar het drukste forum van FOK! heeft er maar één.
Dat komt ietwat vreemd over in mijn ogen.
  Moderator zondag 8 juni 2025 @ 10:23:43 #283
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217883512
quote:
4s.gif Op zondag 8 juni 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:

[..]
De winnaar van deze maand heeft het dan ook een stuk makkelijker, dan andere maanden (wie dat ook mag worden).

Wat mij betreft gaat het gewoon weer open in de nacht. Volgens een bepaalde mod zijn er nog veel ergere topics op FOK! (COS ofzo?) maar die gaan echt niet op slot.
Het topic is nu dicht, met als reden dat er in de nachten veel TR's worden gezet. Blijkbaar is één mod dan niet genoeg. Er zijn subforums hier die er 3 (gc) Of zelfs 4 (klb) hebben.
Jij niet. Ik (wij) wel. ONZ is verre van het drukste forum van FOK!. Extra mods zijn niet nodig, en al helemaal niet voor één reeks dat regelmatig 's nachts ontspoort. Een reeks dat al jarenlang teveel tijd en energie heeft gekost van mods en (f)a's, waarbij volgens de users alleen maar anderen schuld aan hebben maar nooit zichzelf.

Dus ja, het werkt. Heerlijk rustig om eens wakker te worden zonder 16 tr's, 23 dm's van users die allemaal elkaar aanwijzen als boosdoeners, en een hele discussie achter de schermen over wat nu weer.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 8 juni 2025 @ 10:31:54 #284
505120 RedShoe
pi_217883590
quote:
99s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:23 schreef SwJ het volgende:

[..]
Jij niet. Ik (wij) wel. ONZ is verre van het drukste forum van FOK!. Extra mods zijn niet nodig, en al helemaal niet voor één reeks dat regelmatig 's nachts ontspoort. Een reeks dat al jarenlang teveel tijd en energie heeft gekost van mods en (f)a's, waarbij volgens de users alleen maar anderen schuld aan hebben maar nooit zichzelf.

Dus ja, het werkt. Heerlijk rustig om eens wakker te worden zonder 16 tr's, 23 dm's van users die allemaal elkaar aanwijzen als boosdoeners, en een hele discussie achter de schermen over wat nu weer.
Wat aantal posts betreft is het gewoon het drukste forum.
Zonder dts is FOK echt op sterven na dood.

Goed ik kan de TR's niet lezen, dus kan daar ook geen mening over geven (blijft giswerk wat dat betreft).

Top 100 posts per forum van 01-01-2025 t/m 08-06-2025

nr / aantal posts / forum
01 386680 Onzin voor je leven!
02 222689 Big Brother 2025
03 208299 Nieuws & Achtergronden
04 179167 General Chat
05 097807 Forum-, Topic- en Userspellen
06 096236 Voetbal
07 058387 Klaagbaak
08 051350 Politiek
09 047496 Eurovisie Songfestival
10 040750 Wielrennen
11 035208 Showbizz, Celebs en Gossip
12 033145 Real Life Soaps & Streams
13 031129 Muziek
14 027393 Formule 1
15 020165 40+ - Memory Lane
16 020008 Televisie
17 019939 Sport Algemeen
18 017262 Relaties & Psychologie
19 016141 Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs
20 015950 Culinesse à gogo
21 011722 Darts
22 009143 De Vergaarbak
23 008771 Filosofie & Levensbeschouwing
24 008315 Gaming
25 008110 Ouder(s)
26 006604 Weer, Klimaat en Natuurrampen
27 006351 Klussen, Wonen en Huishouden
28 006229 Lifestyle
29 004975 Films & Series
30 004628 Feedback, Bugs en Development
31 004361 Planes, Trains & Automobiles
32 004156 Wie is de Mol?
33 003338 Seksualiteit
34 002913 Brave New World
35 002093 Creativiteit
36 001969 Blockchain Technology & Cryptocurrencies
37 001899 Flora & Fauna
38 001836 Literatuur, Taal en Kunst
39 001607 Travel
40 001562 Digital Corner
41 001206 Juichbaak
42 000780 Misdaad en True Crime
43 000723 FOK!kers helpen FOK!kers
44 000613 Artificial Intelligence
45 000459 Hobby's & Vrije Tijd
46 000438 De Feestdagen
47 000432 Wetenschap & Technologie
48 000393 Oorlog en Defensie
49 000268 Stad & Streek
50 000216 Fotografie en Digital Art
51 000131 Babes & Hunks
52 000120 School, Studie en Onderwijs
53 000109 Cultuur & Historie
54 000098 Kaaskoppen in het Buitenland
55 000064 The truth is in here and out there
56 000048 Oldbies Only
57 000015 Vraag & Aanbod
58 000007 Mededelingen
59 000002 Olympische Spelen 2024

klik hier voor meer stats
  Moderator zondag 8 juni 2025 @ 10:37:34 #285
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217883621
quote:
4s.gif Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Wat aantal posts betreft is het gewoon het drukste forum.
Zonder dts is FOK echt op sterven na dood.
Nou, mooi. Als dts'ers geen zelfreflectie krijgen, zetten ze daarmee het voortbestaan van FOK! op het spel.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 8 juni 2025 @ 10:59:57 #286
-1 #ANONIEM
pi_217883724
quote:
4s.gif Op zondag 8 juni 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:

[..]

Het nachtslot zelf moet geen verschil brengen. Het nachtslot is een waarschuwing en uitnodiging om te kijken hoe jullie beter met elkaar om kunnen gaan.

Uiteindelijk hoe kinderachtig dat ook klinkt, zijn het de mensen in DTS die bepalen of het nachtslot eraf gaat. Als er overdag geen TR's meer zijn, en mensen zich fatsoenlijk gedragen of wat langere tenen hebben, dan zou het denk ik wel weer open gaan.

Ik ben geen mod maar ik interpreteer het op deze manier. Dus jullie gezamelijk hebben een gedeelde verantwoordelijkheid.

Gr gr lifecoach roesjesjager
  FOK!mycroftheld woensdag 11 juni 2025 @ 15:17:27 #287
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_217911960
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
Bij de 20 grootste mongolen van fok horen :')
Echt, wtf. Niet bepaald mod-waardige uitspraak wat mij betreft.
  Moderator woensdag 11 juni 2025 @ 16:07:57 #288
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217912410
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef bondage het volgende:

[..]
Echt, wtf. Niet bepaald mod-waardige uitspraak wat mij betreft.
Geen nette uitspraak idd. Maar wellicht is het handiger om dit in het fb-topic van JUI aan te geven. :)
F.K.A. SuperwormJim
  FOK!mycroftheld woensdag 11 juni 2025 @ 17:26:17 #289
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_217913167
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef SwJ het volgende:

[..]
Geen nette uitspraak idd. Maar wellicht is het handiger om dit in het fb-topic van JUI aan te geven. :)
Heb post gerapporteerd.
  maandag 16 juni 2025 @ 21:53:47 #290
-1 #ANONIEM
pi_217965023
Waarom heeft de flapdrop mod van ONZ dit geweldige topic nog geen gegeven

ONZ / SwJ GOD!

Komt er eens een goed topic, wordt dat niet gedaan, welke flapdrol is hier mod?
Knab - Jouw online bankAliExpress - die hebben ALLES!Vattenfall cadeau
  Admin maandag 16 juni 2025 @ 22:15:36 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217965178
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef Roesjesjager het volgende:
Waarom heeft de flapdrop mod van ONZ dit geweldige topic nog geen [ afbeelding ] gegeven

ONZ / SwJ GOD!

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef Roesjesjager het volgende:
Waarom heeft de flapdrop mod van ONZ dit geweldige topic nog geen [ afbeelding ] gegeven

ONZ / SwJ GOD!

Vind je dit zelf een vriendelijke post?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 16 juni 2025 @ 22:22:41 #292
-1 #ANONIEM
pi_217965233
quote:
17s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:15 schreef yvonne het volgende:

[..]
[..]
Vind je dit zelf een vriendelijke post?
Flapdrol is niet echt beledigend, in deze context is het meer een grap omdat nou juist dat SwJ de mod hier is, en dat topic maakte, dat ik aanhaalde.

Het lijkt mij toch wel heel erg duidelijk dat het hier om een grap gaat, of zoek je nu een stok om mee te slaan, want gefeliciteerd dan heb je hem gevonden. Ik hoop dat @SwJ de humor er wel van in ziet, gezien de inhoud van het topic dat hij maakte en dan de grap... Ach nouja, als je een grap moet uitleggen is hij niet meer grappig...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2025 22:24:21 ]
  Admin donderdag 19 juni 2025 @ 19:16:12 #293
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217986983
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Flapdrol is niet echt beledigend, in deze context is het meer een grap omdat nou juist dat SwJ de mod hier is, en dat topic maakte, dat ik aanhaalde.

Het lijkt mij toch wel heel erg duidelijk dat het hier om een grap gaat, of zoek je nu een stok om mee te slaan, want gefeliciteerd dan heb je hem gevonden. Ik hoop dat @:SwJ de humor er wel van in ziet, gezien de inhoud van het topic dat hij maakte en dan de grap... Ach nouja, als je een grap moet uitleggen is hij niet meer grappig...
Ergo...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 23 juni 2025 @ 12:33:32 #294
505120 RedShoe
pi_218021642
Even vragen maar, want krijg van niemand antwoord. Mag jezelf quoten wel of niet?. Naar mijn idee is het hetzelfde als random smileys posten. Maar nu ik er een korte vakantie om heb gekregen twijfel ik of het nog wel is toegestaan.
Smileys mag wel en quoten niet :?

In dts uiteraard.
  maandag 23 juni 2025 @ 12:41:38 #295
438820 Lovely
pi_218021738
quote:
4s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef RedShoe het volgende:
Even vragen maar, want krijg van niemand antwoord. Mag jezelf quoten wel of niet?. Naar mijn idee is het hetzelfde als random smileys posten. Maar nu ik er een korte vakantie om heb gekregen twijfel ik of het nog wel is toegestaan.
Smileys mag wel en quoten niet :?

In dts uiteraard.
Jezelf quoten om te bolken tig keer, is gewoon rete irritant.. En smileys tig keer posten is in mijn ogen toch weer anders. Ook al is dat na een tijd ook wel irritant :Y
  maandag 23 juni 2025 @ 12:44:47 #296
505120 RedShoe
pi_218021768
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:

[..]
Jezelf quoten om te bolken tig keer, is gewoon rete irritant.. En smileys tig keer posten is in mijn ogen toch weer anders. Ook al is dat na een tijd ook wel irritant :Y
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 12:54:24 #297
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_218021870
quote:
4s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef RedShoe het volgende:

[..]
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.
Het is geen zwart-wit verhaal, er is geen harde grens te noemen tot aan hoeveel lege quotes geaccepteerd wordt en vanaf wanneer het niet meer mag.
Het is meer 'read the room', op een bepaald moment wordt het irritant.

Je hebt deze vraag al gesteld via dm. Toen heb ik je geadviseerd contact op te nemen met een FA. Door de vraag nu weer te stellen in ONZ-FB, stel je 'm dus weer gewoon aan mij. Mijn advies is dan ook wederom: neem contact op met een FA.
F.K.A. SuperwormJim
  Spellchecker maandag 23 juni 2025 @ 12:57:25 #298
197773 crew  maily
pi_218021901
quote:
4s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het is meer gemakzucht om te quoten dan smileys posten.
  maandag 23 juni 2025 @ 13:01:15 #299
505120 RedShoe
pi_218021936
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:54 schreef SwJ het volgende:

[..]
Het is geen zwart-wit verhaal, er is geen harde grens te noemen tot aan hoeveel lege quotes geaccepteerd wordt en vanaf wanneer het niet meer mag.
Het is meer 'read the room', op een bepaald moment wordt het irritant.

Je hebt deze vraag al gesteld via dm. Toen heb ik je geadviseerd contact op te nemen met een FA. Door de vraag nu weer te stellen in ONZ-FB, stel je 'm dus weer gewoon aan mij. Mijn advies is dan ook wederom: neem contact op met een FA.
Klopt.
Alleen niemand reageert.
Jij wel, waarvoor dank :)

Wat dat betreft past dts niet in onzin, aangezien het een doodserieus topic is geworden.
In het begin was het totaal niet boeiend wat iemand postte, maar nu wordt je al snel op de vingers getikt.

Prima verder :)
  Admin maandag 23 juni 2025 @ 21:30:21 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218026460
Jaaaaaaaaaren geleden, 20 + jaar 'was het een soort sport om dat te doen, jezelf quoten, lege posts. Dat is serververvuiling. Het draagt niets bij tot het topic.

En nee ik ga niet de non discussie aan over wel of niet smilies, dat kun je zelf vast wel verzinnen.

En heb geen mail van je hoor

Bunq - bank of the freeSpeel mee met Lucky Day en win!Mailbird - E-mail made beautiful
  maandag 23 juni 2025 @ 23:15:05 #301
505120 RedShoe
pi_218027336
quote:
17s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaren geleden, 20 + jaar 'was het een soort sport om dat te doen, jezelf quoten, lege posts. Dat is serververvuiling. Het draagt niets bij tot het topic.

En nee ik ga niet de non discussie aan over wel of niet smilies, dat kun je zelf vast wel verzinnen.

En heb geen mail van je hoor
Maar wel een dm :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')