Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
hmms dat is wel heel erg makkelijk, kun je nog eens uitleggen waarom er zo met de bezem doorheen moest in dat topic?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:59 schreef SwJ het volgende:
Ok. Bedankt voor de feedback. We nemen het mee.
nou dat vind ik dus bullshit he? en nu maak je meer drama zelf als wat ik ervoor bedoelde?quote:
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
Ik ben geen fan van drama.
Fijne avond nog.
Door deze mod post ik niet meer in ONZ. Verder doe ik er het zwijgen toe. Geen zin in een ban.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
matige uitleg weer hier. als ik er specifiek ff om vraag. Klinkt als coverup en snel alles begraven voor iedereen het leest?
Niet fan van deze methode. Je kun toch gewoon wel ff toelichten waarom je ze zo weg geveegd hebt?
Enne zeggen om "drama te voorkomen". dat is niet genoeg. want er was geen drama, dat kwam pas na de veeg actie?
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?
Dus vroeg me af waarom? dat is toch een redelijke vraag?
Dat zijn glas weer gevuld wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.
Wat zijn je verwachtingen nou?
euh ja?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.
Wat zijn je verwachtingen nou?
Nee?quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we nu ook al persoonlijke vetes in FB uitvechten?
Daar is FB toch voor?quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we nu ook al persoonlijke vetes in FB uitvechten?
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:50 schreef kree het volgende:
waarom kan DTS ineens niet verder?
Wtf mods. spreek dan mij aan ipv een heel topic te blokken?
ok ok mss ben ik te snel, neem even je tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:53 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.
Paul is geen mod.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:49 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het topic wel weer even open doen @:sp3c @:paul
Want ondanks dat meningsverschil hebben er andere weinig mee te maken he?
Lekker lullig weer, lijkt net of door mij komt?
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Paul is geen mod.
sp3c is geen ONZ-mod.
Nee, dat kunnen ze niet.
niks gedaan manquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?
Ik zie blauw en dat is het.
Maar ok thx man, komt wel goed lijkt me. ben niet zo haatdragend.
Het draaide niet eens om het 2e lijstje met mentions, waar ik ook in stond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:59 schreef kree het volgende:
echt had dat ene lijstje laten gaan en niemand had het nog gemerkt enzo. maargoed. tja als je drama wil. dan kan het wmb ook wel hoor. en heb het niet eens opgezocht.
En dat was privé gezegd.quote:Maar wil wel even melden dat ik niet zo gediend ben van om aangesproken als
fuck you
fucking klootzak
In het openbaar??quote:naja dat in die geest, geen zin om na te zoeken. mag ook wel beetje meer normaal denk (openbaar). waar zo gezegd aan is dan?
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef Sally het volgende:
Mag ik een voorstel doen omtrent het inkorten van de titels van de topicreeks van DTS?
Het woordje "HET" incl de spaties er tussenuit zou al schelen met dat ik een volledige TT op mijn mobiel kan toveren...
Nu past het net niet op mobiel om met mn vingers te swipen
[ link | afbeelding ]
Tja.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.
Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaarquote:Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.
Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
Lapo-hunten ook al verboten?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaar
Ik begrijp nooit waarom men zo graag de TT wil hebben en dan dezelfde laat staan.
Nee, zover ik weet niet, maar dat zeg ik ook nietquote:
dat leuks is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 2 maart 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
Niet verboden, maar het is gewoon jammer dat iemand per sé de lapo moet hebben, puur om het nieuwe deel met dezelfde TT of een lege TT te openen om te voorkomen dat er iets leuks komt te staan.
Ja dat is geen probleem, maar als juist dezelfde TT weer gebruikt wordt, valt het wel enorm op dat dat niet de beweegreden is.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat leuks is voor iedereen verschillend
misschien wil ik wel de lapo om van een vervelende TT af te komen.
In DTS is het niet gunstig om je eigen nieuwe topic te openen, als je de LaPo had.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
Ach ja lapo hunten en dezelfde TT of een nieuw topic kapen van een ander om te treiteren, wat is het verschil.
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een gerichte sneer met verkapte persoonlijke informatie is dus bij deze toegestaan?
Aangezien het bericht in kwestie nog steeds online staat?
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:32 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.
Als je het niet eens bent met deze uitspraak, neem gerust contact op met een FA.
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.
Maar prima hoor, het is weer eens duidelijk hoe de vork hier in de steel zit.
Fijne dag verder.
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach ja, dat 'spamfilter' he, altijd makkelijk.
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedankt![]()
Misschien moet je jezelf ook eens een spiegel voor houden. Je befaamde 'zelfreflectie'.
En doei. Ik kan alvast 1 like voor je invullen.
Sweet irony.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.
Doe dat dan zonder @ volgende keerquote:
Kusje d'rop.quote:
4 dagen later, nog geen antwoordquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:32 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.
De mogelijkheid om een FA te contacteren als je het er niet mee eens bent en het belangrijk vindt, is er nog altijd.
Jij ook een fijne dag verder.
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
4 dagen later, nog geen antwoord
Inb4 bijdehante opmerking die om de één of andere reden niet als sneer gezien gaat worden.
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.
Of gewoon niet melden, dat kan natuurlijk ook.
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.
Het lijkt me dat dit nuttige informatie voor dat onz-moderator is.
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?
Ow, dat is vervelend. Maar geen onz-aangelegenheid. Wellicht kun je een FA dm'en, of een topic openen in FB.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.
Geen idee waar je op doelt, maar jij ook een fijne dag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar gefeliciteerd hoor, je hebt wat je al die tijd al gewild hebt.
En doei.
Feli marioquote:Op maandag 26 mei 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik dat doe , kreg ik en maand vakantie, hier gebeurd niks
laat maar.... excuusquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je je spullen neerlegt?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?
Dat er een mod mag bepalen wanneer we praten of niet ofzo?
Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Wil dat ff officieel gezegd hebben.
Zie je straks in DTS!quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?
Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Even quoten voor de zekerheid.
Dat dit echt de laatste keer is dat de grote kree zijn mening hierover verkondigt.
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo.
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingen
Ja maar... ja maar... die punten...quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Er zijn nu eenmaal mensen die in de nacht niet of kort slapen. Mijn nacht rust was al naar de klote voor ik op FOK! kwamquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Het is toch insane dat je je nachtrust helemaal naar de klote helpt voor dit.
Dat heeft er wat mij betreft niets mee te maken. ALs je niet kan slapen is het kut genoeg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... die punten...
Dan ga je naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:45 schreef Paul het volgende:
Voor de mensen die niet leuk vinden dat snachts dicht gaat, wat zouden jullie dan de beste oplossing vinden?
Dus dat DTS zonder ruzies verloopt?
denk mods meer gedaan als ik had eigenlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, laten we DTS even gaan analyseren voor de 450e keer, fantastisch!
Ooooow, maar dan is de keuze snel gemaakt. DTS is geen dts zonder de grote kree-show. Snel alles terugdraaien!quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:07 schreef kree het volgende:
en als het weer terug is in oude vorm doe ik gewoon weer lekker mee, want zoals ik zei, geen moeite met users. maar wel met dit beleid
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Q.E.D. iddquote:
Ik moet s'nachts werken vaak, dts is dan nog actiefquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo.
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef kree het volgende:
over twee dagen is het hele beleid van DTS wss teruggedraaid. weet nu al. want het werkt gewoon niet op deze manier.
het gaat wel verder in andere topics enzo, maar "mark my words". en dit mag je quote over ... hmm schat weekje. toch weer oude situatie en zelfde met DTS topic.
hmmms dan schat me je toch verkeerd in. lekker boeie als ik ergens op wil reageren dan doe ik het toch wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Q.E.D. idd
Oftewel: dit bewijst het.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dan schat me je toch verkeerd in. lekker boeie als ik ergens op wil reageren dan doe ik het toch wel.
maar ga ff er niet zo in meedoen denk voor nu.
Ok deze hele shit is over een anderhalve week wss toch ter gronde omdat het niet werk, en dan zal ik zeggen. "zei het toch".
quote:
Hij heeft het nog lang volgehoudenquote:
Dit telt wel en ik ben niet zo gehecht aan je…quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef kree het volgende:
[..]
dit telt niet en jullie zullen me nog wel missen
Je doet nu net of er alleen in de nacht gedoe is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.
Dat doet het.
Dat j́íj́ het niet leuk vindt, dat is toch niet van belang?
Je vond DTS toch al saai.
zeker dat dit niet telt. hahaha dit is FB. niet DTSquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Dit telt wel en ik ben niet zo gehecht aan je…
kan je please in DTS terugkomenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef kree het volgende:
[..]
dit telt niet en jullie zullen me nog wel missen
DTS is zo anders, had net gewoon 4 puntjes gepaktquote:
En de sanctie is dus in de nacht dicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet nu net of er alleen in de nacht gedoe is?
Overdag ook meer dan genoeg
+1 note voor opruien.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:58 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is zo anders, had net gewoon 4 puntjes gepakt
Dit is raar allemaal, je moet terugkomen
Nee joh. Dit is ONZ. Niet REA.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Is het anders misschien een idee om dat nachtslot wat meer in lijn met de realiteit te brengen, @:SwJ ?
in de nacht echt is het meestal gezellig en de minste drama, zeg maar ff hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sally het volgende:
[..]
En de sanctie is dus in de nacht dicht.
Kan ik daar wat aan doen? Nee. Dit keer was ik er niet bij betrokken.
Het is iemand anders die er blijkbaar gigantische problemen mee heeft, tot aan het dictatoriale benoemen toe.
Geen punten voor wie de laatste post vind ik meer dan eerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Is het anders misschien een idee om dat nachtslot wat meer in lijn met de realiteit te brengen, @:SwJ ?
Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit.quote:
in topic wel ja nu op deze manier, in FB heb ik er uitaard wel mening overquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
in de nacht echt is het meestal gezellig en de minste drama, zeg maar ff hoor.
Maar oke ik laat dit lekker aan jullie allemaal.
quote:
Hotel Californiaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit.
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werktquote:
Dat is toch deels de bedoeling?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt
weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???
Dat weet je nooit.quote:of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
als een mod een goeie bui heeft ofzo......![]()
Ik wilde wat zeggen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef kree het volgende:
ja weet je wil niet lullig doen ofzo, maar die conclusie trek ik dan iig. naja doe ermee wat jullie willen
weet hou van jullie
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt
weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???
of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
als een mod een goeie bui heeft ofzo......![]()
quote:
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is toch deels de bedoeling?
[..]
Dat weet je nooit.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.
Dit is echt. en een half slappe regelmaat vind ik het dan.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.
Dit is echt. en een half slappe regelmaat vind ik het dan.
Enne... regelmaat, of maatregel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.
Dat doet het.
Dat j́íj́ het niet leuk vindt, dat is toch niet van belang?
Je vond DTS toch al saai.
ik geef het een kans.....quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Enne... regelmaat, of maatregel?
Iets te veel adrenaline? Of... iets.. te.. veel.. nog,.................
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef kree het volgende:
ja sorry SWJ. nou tot morgen dan geef ik het kans en zal ik niet meer zeuren, evaluatie morgenavond
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng.
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denkquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!
Gewoon eens beter lezen en luisteren naar SwJ.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook neit kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
De grote kree-show weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
nee niet dat lullig doen want was het nooit, ik ben ook niet degene die dat ervan gemaakt heeft he?quote:
Ik vind je een egoïstische drammer die alles naar zn eigen zin moet hebben en overal de grote kree-show van maakt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
mwaaah het is niet drammend want wmb doen jullie lekker nieuwe methode of hoe het idee is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik vind je een egoïstische drammer die alles naar zn eigen zin moet hebben en overal de grote kree-show van maakt.
Die mening heb je nu al 450 keer verkondigd in dit topic. Fantastisch!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
mwaaah het is niet drammend want wmb doen jullie lekker nieuwe methode of hoe het idee is?
ik zeg alleen dat ik niet denk dat het gaat werken, het is niet eens iets persoonlijks ook nog.
ik denk doe maar niet, maar dat is mijn mening, is dat drammen? niet echt want prima als jullie het zo willen toch?
ben niet boos over of tegen ieder hier? helemaal niet. ik denk alleen werkt niet.
quote:
Kan hij nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:47 schreef SwJ het volgende:
[..]
Die mening heb je nu al 450 keer verkondigd in dit topic. Fantastisch!
Bewijs maar dat geen je drammer bent door je hier aan te houden:
[..]
Ze kunnen overdag ook iets anders gaan doen, dus doek het forum maar op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
@SwJ aan de hand van deze subjectieve post wordt er gereageerd en geacteerdquote:
Meerdere fora staan vol met Je moeder grappen Zelfs op FOK! is er een topic aan gewijd geweest. Google het maar.SPOILER: Dan had hier al op geacteerd moeten worden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:30 schreef mario390 het volgende:
somige van julie zijn oonnodig hier nu zinnlosquote:quote:etc.. etc...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 06:54 schreef mario390 het volgende:
de wixer heeft 115 gepakt de idiioten laten hem lopen
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:30 schreef Rob het volgende:
[..]
@:SwJ aan de hand van deze subjectieve post wordt er gereageerd en geacteerd'Meneertje' mag niet alles roepen. Maar ik lees niet alle deeltjes dts terug. En als er geen tr's staan, dan zie ik t niet. Als ik niet zie, kan ik geen actie ondernemen. Als ik geen actie heb ondernomen, betekent dat dus niet alles mag.SPOILER: Dan had hier al op geacteerd moeten worden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere fora staan vol met Je moeder grappen Zelfs op FOK! is er een topic aan gewijd geweest. Google het maar.
Het Heilige boontje post hier een opmerking waarin/waardoor o.a. ik de zwarte piet toegespeeld krijg maar zelf mag meneertje alles roepen.
Een beetje vreemd.
Daarbij het slotje na mijn opmerking over de sleutelF.K.A. SuperwormJim
Ik heb ergens later in het draadje een TR gezet want mijnheertje ging maar door.. Het lijkt me dan handig als je dan ook even terugleest in het topic.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
'Meneertje' mag niet alles roepen. Maar ik lees niet alle deeltjes dts terug. En als er geen tr's staan, dan zie ik t niet. Als ik niet zie, kan ik geen actie ondernemen. Als ik geen actie heb ondernomen, betekent dat dus niet alles mag.
Even gekeken. Je hebt geen tr in dat topic gezet. Ook het deeltje erna niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb ergens later in het draadje een TR gezet want mijnheertje ging maar door.. Het lijkt me dan handig als je dan ook even terugleest in het topic.
hmm wel ingevuld maar dan denkelijk niet goed doorgezetquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Even gekeken. Je hebt geen tr in dat topic gezet. Ook het deeltje erna niet.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:50 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm wel ingevuld maar dan denkelijk niet goed doorgezet![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje puberaal wel die moedergrappen
quote:Op maandag 26 mei 2025 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik zeg juist dat die grappen beetje kinderachtig zijn
Klopt. Maar hey, ik ga niet ook nog eens midden in een nachtelijk dts-bloedbad kijken naar pi's om de achterliggende gedachte van een post te achterhalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
Wat vreemd om die moedergrap van mij te noten, gezien die huillach PI wou ik met die post juist laten zien hoe belachelijk ik die gemaakte moedergrappen vond. Heb zelf expliciet gepost dat ik het kinderachtig vond
[..]
[..]
Voor klachten over KLB ga naar KLB fb.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:34 schreef Masberum het volgende:
capuchon_jongen in KLB / DTS is plotseling 's nachts dicht
Ik mag trouwens niet eens een KLB topic erover te openen? Is het zo intens?
Okquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
Het zorgen dat de ander 's nachts ragequit is toch juist een deel van het spel om extra punten te krijgen?
Als het te ver gaat dan mag er gebanned worden, reacties worden dan verwijderd etc.
Maar om het 's nachts te sluiten gaat naar mijn idee veel te ver.
Ik vroeg maar voor mini-puntjes maar nu kan ik geen enkele punt meer krijgen überhaupt..
Ik reageer niet overdag.. voor mij is dit funest
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:46 schreef Christiane. het volgende:
Nachtslot is een perfect idee.
Maar dat een mod (capuchon) dan op deze manier het weer gaat verpesten. Dat vind ik wel wat triest.
Oke de nummer 1 blijft in dit geval hetzelfde, maar het komt een beetje kinderachtig over, dat een mod dit doet. Misbruik van modrechten!
Klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien.
kan iemand uitleggen wat hij gedaan had heequote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?
Tenminste als hij dat zelf heeft gedaan
Vreemde actie.
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
kan iemand uitleggen wat hij gedaan had hee
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.
Hij heeft nu meer dan 400 punten met twee posts.
Baasje is hetquote:
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?
Tenminste als hij dat zelf heeft gedaan
Vreemde actie.
Die heb je nu nog steeds.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Dode Topic Spel
Vroeger hadden we NachtBagger
Oeh prima tipjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.
Hij heeft nu meer dan 400 punten met twee posts.
Gaat druk worden vannacht in DTSquote:
Wie zou dat nou zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien.
Zeker welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.
Dat is niet per sé makkelijker. Het makkelijkst is gewoon op een random moment op slot gooien en op een random moment openen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:17 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Sowieso een nachtslotje zou sommige users goed doen.
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me: voor sommige users zou een permanent slotje goed zijn
Maar ok, dit is feedback, dus laat ik het ontopic houden.
Je druk maken over de puntentelling in een online "spelletje"
Zou het dan niet makkelijker zijn: de laatste post(s) voor het nachtslotje (bijvoorbeeld 23:59) tellen mee, het middernacht slot telt NIET mee, en de openings-tijd (bijvoorbeeld 06:00) telt de eerste minuut ook niet mee? Of zoiets?
Zal het nooit meer doenquote:
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @capuchon_jongen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.
Oei nu gaan er een paar anderen wel schuimbekken denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @:capuchon_jongen heeft gekregen.
Dank, hèUit de top 20 gezakt
![]()
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tettenquote:
Te veel tetten? Dat bestaat niet...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tetten
Wat was er zo geslaagd dan?quote:
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan natuurlijk zijn dat het om een andere reden dicht zit, ik was gewoon netjes aan het slapen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat was er zo geslaagd dan?
Vergelijk het met dat je met een groepje monopoly aan het spelen bent en een wildvreemd persoon gooit ineens het bord op zijn kop, want het is een dom spel.
Niks leuks aan dus
Je kan toch dit niet serieus vergelijken met de hele dag smileys spammen enz?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vergelijk het met dat je met een groepje monopoly aan het spelen bent en een wildvreemd persoon gooit ineens het bord op zijn kop, want het is een dom spel.
Niks leuks aan dus
Kan ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.
Een spel is een spel. Of iemand anders dat nou wel of niet leuk vind is verder niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch dit niet serieus vergelijken met de hele dag smileys spammen enz?
Dit was mij al een tijdje duidelijk. Jij bent één van de redenen waarom DTS af en toe een slangenkuil is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, als het op deze manier moet gaan, is het wel erg flauw.
Maar ach, ik deed toch niet mee met DTS om de punten. Wel om een ander dwars te zitten, of om mee te kletsen als er elders niet veel te doen is.
of je gaat niet meer onrust veroorzaken in een topicquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.
Tuurlijk, geef mij de schuld.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was mij al een tijdje duidelijk. Jij bent één van de redenen waarom DTS af en toe een slangenkuil is.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef mij de schuld.![]()
Dit keer was ik het niet, en was ik al dagen afwezig.
P.S. met dwars zitten bedoel ik Bolken, hè.
Wat wil je nou?quote:
Als je de humor van deze actie niet inziet, zul je het nooit snappen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks leuks aan dus
Daarvoor ben jij veels te zachtaardig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het gaat mij er verder niet om of het wel of geen humor is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je de humor van deze actie niet inziet, zul je het nooit snappen.
Capuchon_jongen kennende had hij geen kwade intenties met deze actie, daarom zie ik er de humor wel van in.
's Nachts niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tetten
Je wil toch niet beweren dat @SwJ veel werk heeft gehad om die post te verwijderen. Denk dat alle poeha over de post van CJ veeeeel meer werk voor SwJ oplevert.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het gaat mij er verder niet om of het wel of geen humor is.
Het is ook niet persoonlijk op die Capuchon...
Gaat meer om het feit dat het topic niet voor niks is gesloten (de reden is door SwJ goed uitgelegd). Als dan betreffende user ineens door het slotje gaat posten, dan is dat weer een hoop werk voor niks voor de mod van onzin en dan kan het topic net zo goed open blijven in de nacht.
Het een lokt het ander uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat @:SwJ veel werk heeft gehad om die post te verwijderen. Denk dat alle poeha over de post van CJ veeeeel meer werk voor SwJ oplevert.
Je bent veel te lief voor deze wereld!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bondage heeft me van de lijst gehaald
Opgelost
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:05 schreef SwJ het volgende:
@:derest
Een spel is een spel. Precies ... een spelletje. Als t je zo hoog zit, wordt t tijd afstand te nemen en je leven onder de loep te nemen.
Nopequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)
Niemand heeft recht op punten. Maakt niet uit of het dag of nacht is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Volgens mijn is vanaf morgen weer normale dts zonder nachtslotjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:56 schreef _UserName_ het volgende:
Even mijn plasje doen. Zal niet wat uitmaken maar soit. Zoals DTS nu in de nacht dicht zit, ja, vind ik wel jammer. Ik ben een ochtendmens en ben dan ook vaak zat voor 6 uur op. Bakkie koffie, DTS, wat puntjes scoren en als de kleine roept begint mijn dag. Overdag ben ik er voor de kleine veelal. Ik vind het jammer dat het spel kapot is gemaakt wat mij heeft doen beslissen er niet meer heen te gaan sinds een van de aanstichters er met de punten vandoor is gegaan en ik inmiddels door sowieso 3 mensen ben ingehaald. Ja, ik weet, het is maar een spelletje. Maar het is ook een stuk onrecht voor velen die er niks mee te maken hebben. Het gaat ook om de gezellige babbel op de vroege morgen. Het is jammer dat het zo'n shitshow is geworden. Zonder punten kan ik prima leven maar mis wel een stukje gezelligheid. Gelukkig zijn er meer topics behalve DTS. Ik hoop dat het gewoon weer kan zijn zoals het was en de juiste gestraft worden.
My 2 cents.
Welnee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mijn is vanaf morgen weer normale dts zonder nachtslotjes
En bij het eerstvolgende gezeik weer op slot in de nacht / vroege ochtend. Nee, dan zoek ik wel iets met meer zekerheid. Wilde nu gewoon even mijn ding kwijt zodat het er uit is. Ik zie wel of ik er terug heen ga, voor nu vind ik het allemaal wel bestquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mijn is vanaf morgen weer normale dts zonder nachtslotjes
Kom gezellig in de SCquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En bij het eerstvolgende gezeik weer op slot in de nacht / vroege ochtend. Nee, dan zoek ik wel iets met meer zekerheid. Wilde nu gewoon even mijn ding kwijt zodat het er uit is. Ik zie wel of ik er terug heen ga, voor nu vind ik het allemaal wel best
Wie?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het bewijs dat DTS heel serieus genomen wordt
Die!quote:
Bepaalde mensen moet je nooit serieus nemenquote:
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het bewijs dat DTS heel serieus genomen wordt
Imca Marina.quote:
Er is al een FOK! docu van zo'n 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.
Ga met precies dezelfde mensen het gesprek gewoon voortzetten in een sc.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
@:swj waarom moet ik zo vroeg naar bed van jou? We hadden het net gezellig.
Gewoon niet naar bed gaan. Wie luistert er nou naar SwJ?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ga met precies dezelfde mensen het gesprek gewoon voortzetten in een sc.
Avondmensen worden uitgesloten. Ik stap naar het College voor de Rechten van de Mens!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef sp3c het volgende:
ik ben net binnen, dit beleid is moordend voor mijn punckten!!!
Oeh ik ga mee, Utreg vind ik wel leukquote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Avondmensen worden uitgesloten. Ik stap naar het College voor de Rechten van de Mens!
Wie zegt dat je naar bed moet?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
groot!quote:
Naar wie gaan de punten nu dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ga met precies dezelfde mensen het gesprek gewoon voortzetten in een sc.
Die blokt nooitquote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Naar wie gaan de punten nu dan?
Dotteke....maar die doet niet mee voor punten, maar kan wel blokken.
Ok kreequote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Avondmensen worden uitgesloten. Ik stap naar het College voor de Rechten van de Mens!
Naar niemandquote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Naar wie gaan de punten nu dan?
Dotteke....maar die doet niet mee voor punten, maar kan wel blokken.
tenzij een mod (kuch kuch @sp3c ) na jouw slotje postquote:
Hahahaaaatjes weerquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij een mod (kuch kuch @:Sp3c ) na jouw slotje post
Jij bent een druifquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij een mod (kuch kuch @:Sp3c ) na jouw slotje post
En jij bent een droeftoeterquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef RedShoe het volgende:
Wat een droeftoeter ben je dan![]()
sp3c in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18637] Grasmaaier
Jij nog ergerquote:
gedoe in de nacht, dan moeten we slapen, gaat zo ergens wel weer open.quote:
Is pas om 3 uur dicht gegaan zag ik. Hopelijk slaapt SwJ niet al te lang uitquote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gedoe in de nacht, dan moeten we slapen, gaat zo ergens wel weer open.
Sluit gewoon de hele tentquote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gedoe in de nacht, dan moeten we slapen, gaat zo ergens wel weer open.
Waarom?quote:
Als het je toch niks interesseert, waarom sluiten? Heb je er last van?quote:
De vraag is natuurlijk of de lust opweegt tegen de last die het ook vaak levert.quote:
Alleen als Paul weer eens komt buurtenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het je toch niks interesseert, waarom sluiten? Heb je er last van?
Dat dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Alleen als Paul weer eens komt buurten
Als je iedere keer na een paar weken toegeeft door de boel weer open te gooien in de nacht kom je helemaal niet meer geloofwaardig over, of neemt men de waarschuwing niet eens meer serieus.quote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
Ik merk geen enkel verschil.quote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
Jij niet. Ik (wij) wel. ONZ is verre van het drukste forum van FOK!. Extra mods zijn niet nodig, en al helemaal niet voor één reeks dat regelmatig 's nachts ontspoort. Een reeks dat al jarenlang teveel tijd en energie heeft gekost van mods en (f)a's, waarbij volgens de users alleen maar anderen schuld aan hebben maar nooit zichzelf.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik merk geen enkel verschil.
De winnaar van deze maand heeft het dan ook een stuk makkelijker, dan andere maanden (wie dat ook mag worden).
Wat mij betreft gaat het gewoon weer open in de nacht. Volgens een bepaalde mod zijn er nog veel ergere topics op FOK! (COS ofzo?) maar die gaan echt niet op slot.
Het topic is nu dicht, met als reden dat er in de nachten veel TR's worden gezet. Blijkbaar is één mod dan niet genoeg. Er zijn subforums hier die er 3 (gc) Of zelfs 4 (klb) hebben.
Maar het drukste forum van FOK! heeft er maar één.
Dat komt ietwat vreemd over in mijn ogen.
Wat aantal posts betreft is het gewoon het drukste forum.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jij niet. Ik (wij) wel. ONZ is verre van het drukste forum van FOK!. Extra mods zijn niet nodig, en al helemaal niet voor één reeks dat regelmatig 's nachts ontspoort. Een reeks dat al jarenlang teveel tijd en energie heeft gekost van mods en (f)a's, waarbij volgens de users alleen maar anderen schuld aan hebben maar nooit zichzelf.
Dus ja, het werkt. Heerlijk rustig om eens wakker te worden zonder 16 tr's, 23 dm's van users die allemaal elkaar aanwijzen als boosdoeners, en een hele discussie achter de schermen over wat nu weer.
Nou, mooi. Als dts'ers geen zelfreflectie krijgen, zetten ze daarmee het voortbestaan van FOK! op het spel.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat aantal posts betreft is het gewoon het drukste forum.
Zonder dts is FOK echt op sterven na dood.
Het nachtslot zelf moet geen verschil brengen. Het nachtslot is een waarschuwing en uitnodiging om te kijken hoe jullie beter met elkaar om kunnen gaan.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik merk geen enkel verschil.
De winnaar van deze maand heeft het dan ook een stuk makkelijker, dan andere maanden (wie dat ook mag worden).
Wat mij betreft gaat het gewoon weer open in de nacht. Volgens een bepaalde mod zijn er nog veel ergere topics op FOK! (COS ofzo?) maar die gaan echt niet op slot.
Het topic is nu dicht, met als reden dat er in de nachten veel TR's worden gezet. Blijkbaar is één mod dan niet genoeg. Er zijn subforums hier die er 3 (gc) Of zelfs 4 (klb) hebben.
Maar het drukste forum van FOK! heeft er maar één.
Dat komt ietwat vreemd over in mijn ogen.
Echt, wtf. Niet bepaald mod-waardige uitspraak wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
Bij de 20 grootste mongolen van fok horen
Geen nette uitspraak idd. Maar wellicht is het handiger om dit in het fb-topic van JUI aan te geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Echt, wtf. Niet bepaald mod-waardige uitspraak wat mij betreft.
Heb post gerapporteerd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen nette uitspraak idd. Maar wellicht is het handiger om dit in het fb-topic van JUI aan te geven.
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef Roesjesjager het volgende:
Waarom heeft de flapdrop mod van ONZ dit geweldige topic nog geen [ afbeelding ] gegeven
ONZ / SwJ GOD!
Komt er eens een goed topic, wordt dat niet gedaan, welke flapdrol is hier mod?
Vind je dit zelf een vriendelijke post?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef Roesjesjager het volgende:
Waarom heeft de flapdrop mod van ONZ dit geweldige topic nog geen [ afbeelding ] gegeven
ONZ / SwJ GOD!
Komt er eens een goed topic, wordt dat niet gedaan, welke flapdrol is hier mod?
Flapdrol is niet echt beledigend, in deze context is het meer een grap omdat nou juist dat SwJ de mod hier is, en dat topic maakte, dat ik aanhaalde.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Vind je dit zelf een vriendelijke post?
Ergo...quote:Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Flapdrol is niet echt beledigend, in deze context is het meer een grap omdat nou juist dat SwJ de mod hier is, en dat topic maakte, dat ik aanhaalde.
Het lijkt mij toch wel heel erg duidelijk dat het hier om een grap gaat, of zoek je nu een stok om mee te slaan, want gefeliciteerd dan heb je hem gevonden. Ik hoop dat @:SwJ de humor er wel van in ziet, gezien de inhoud van het topic dat hij maakte en dan de grap... Ach nouja, als je een grap moet uitleggen is hij niet meer grappig...
Jezelf quoten om te bolken tig keer, is gewoon rete irritant.. En smileys tig keer posten is in mijn ogen toch weer anders. Ook al is dat na een tijd ook wel irritantquote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef RedShoe het volgende:
Even vragen maar, want krijg van niemand antwoord. Mag jezelf quoten wel of niet?. Naar mijn idee is het hetzelfde als random smileys posten. Maar nu ik er een korte vakantie om heb gekregen twijfel ik of het nog wel is toegestaan.
Smileys mag wel en quoten niet
In dts uiteraard.
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jezelf quoten om te bolken tig keer, is gewoon rete irritant.. En smileys tig keer posten is in mijn ogen toch weer anders. Ook al is dat na een tijd ook wel irritant
Het is geen zwart-wit verhaal, er is geen harde grens te noemen tot aan hoeveel lege quotes geaccepteerd wordt en vanaf wanneer het niet meer mag.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.
Het is meer gemakzucht om te quoten dan smileys posten.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.
Klopt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het is geen zwart-wit verhaal, er is geen harde grens te noemen tot aan hoeveel lege quotes geaccepteerd wordt en vanaf wanneer het niet meer mag.
Het is meer 'read the room', op een bepaald moment wordt het irritant.
Je hebt deze vraag al gesteld via dm. Toen heb ik je geadviseerd contact op te nemen met een FA. Door de vraag nu weer te stellen in ONZ-FB, stel je 'm dus weer gewoon aan mij. Mijn advies is dan ook wederom: neem contact op met een FA.
Maar wel een dmquote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaren geleden, 20 + jaar 'was het een soort sport om dat te doen, jezelf quoten, lege posts. Dat is serververvuiling. Het draagt niets bij tot het topic.
En nee ik ga niet de non discussie aan over wel of niet smilies, dat kun je zelf vast wel verzinnen.
En heb geen mail van je hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |