Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit.quote:
in topic wel ja nu op deze manier, in FB heb ik er uitaard wel mening overquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
in de nacht echt is het meestal gezellig en de minste drama, zeg maar ff hoor.
Maar oke ik laat dit lekker aan jullie allemaal.
quote:
Hotel Californiaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit.
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werktquote:
Dat is toch deels de bedoeling?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt
weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???
Dat weet je nooit.quote:of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
als een mod een goeie bui heeft ofzo......![]()
Ik wilde wat zeggen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef kree het volgende:
ja weet je wil niet lullig doen ofzo, maar die conclusie trek ik dan iig. naja doe ermee wat jullie willen
weet hou van jullie
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt
weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???
of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
als een mod een goeie bui heeft ofzo......![]()
quote:
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is toch deels de bedoeling?
[..]
Dat weet je nooit.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.
Dit is echt. en een half slappe regelmaat vind ik het dan.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.
Dit is echt. en een half slappe regelmaat vind ik het dan.
Enne... regelmaat, of maatregel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.
Dat doet het.
Dat j́íj́ het niet leuk vindt, dat is toch niet van belang?
Je vond DTS toch al saai.
ik geef het een kans.....quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Enne... regelmaat, of maatregel?
Iets te veel adrenaline? Of... iets.. te.. veel.. nog,.................
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef kree het volgende:
ja sorry SWJ. nou tot morgen dan geef ik het kans en zal ik niet meer zeuren, evaluatie morgenavond
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng.
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denkquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!
Gewoon eens beter lezen en luisteren naar SwJ.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook neit kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
De grote kree-show weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |