quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?
Dat er een mod mag bepalen wanneer we praten of niet ofzo?
Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Wil dat ff officieel gezegd hebben.
Q.E.D. iddquote:
Ik moet s'nachts werken vaak, dts is dan nog actiefquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo.
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:05 schreef kree het volgende:
over twee dagen is het hele beleid van DTS wss teruggedraaid. weet nu al. want het werkt gewoon niet op deze manier.
het gaat wel verder in andere topics enzo, maar "mark my words". en dit mag je quote over ... hmm schat weekje. toch weer oude situatie en zelfde met DTS topic.
hmmms dan schat me je toch verkeerd in. lekker boeie als ik ergens op wil reageren dan doe ik het toch wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Q.E.D. idd
Oftewel: dit bewijst het.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dan schat me je toch verkeerd in. lekker boeie als ik ergens op wil reageren dan doe ik het toch wel.
maar ga ff er niet zo in meedoen denk voor nu.
Ok deze hele shit is over een anderhalve week wss toch ter gronde omdat het niet werk, en dan zal ik zeggen. "zei het toch".
quote:
Hij heeft het nog lang volgehoudenquote:
Dit telt wel en ik ben niet zo gehecht aan je…quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef kree het volgende:
[..]
dit telt niet en jullie zullen me nog wel missen
Je doet nu net of er alleen in de nacht gedoe is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.
Dat doet het.
Dat j́íj́ het niet leuk vindt, dat is toch niet van belang?
Je vond DTS toch al saai.
zeker dat dit niet telt. hahaha dit is FB. niet DTSquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Dit telt wel en ik ben niet zo gehecht aan je…
kan je please in DTS terugkomenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef kree het volgende:
[..]
dit telt niet en jullie zullen me nog wel missen
DTS is zo anders, had net gewoon 4 puntjes gepaktquote:
En de sanctie is dus in de nacht dicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet nu net of er alleen in de nacht gedoe is?
Overdag ook meer dan genoeg
+1 note voor opruien.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:58 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is zo anders, had net gewoon 4 puntjes gepakt
Dit is raar allemaal, je moet terugkomen
Nee joh. Dit is ONZ. Niet REA.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Is het anders misschien een idee om dat nachtslot wat meer in lijn met de realiteit te brengen, @:SwJ ?
in de nacht echt is het meestal gezellig en de minste drama, zeg maar ff hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sally het volgende:
[..]
En de sanctie is dus in de nacht dicht.
Kan ik daar wat aan doen? Nee. Dit keer was ik er niet bij betrokken.
Het is iemand anders die er blijkbaar gigantische problemen mee heeft, tot aan het dictatoriale benoemen toe.
Geen punten voor wie de laatste post vind ik meer dan eerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Is het anders misschien een idee om dat nachtslot wat meer in lijn met de realiteit te brengen, @:SwJ ?
Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit.quote:
in topic wel ja nu op deze manier, in FB heb ik er uitaard wel mening overquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
in de nacht echt is het meestal gezellig en de minste drama, zeg maar ff hoor.
Maar oke ik laat dit lekker aan jullie allemaal.
quote:
Hotel Californiaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat snap ik. Hier mag niemand er in als de deur op slot zit. In het echte leven mag dan juist niemand er uit.
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werktquote:
Dat is toch deels de bedoeling?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt
weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???
Dat weet je nooit.quote:of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
als een mod een goeie bui heeft ofzo......![]()
Ik wilde wat zeggen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef kree het volgende:
ja weet je wil niet lullig doen ofzo, maar die conclusie trek ik dan iig. naja doe ermee wat jullie willen
weet hou van jullie
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry. wacht ik zal even in kladblok nog oplsaan wat ik al eerder zei. van dat het toch terug gedraaid gaat worden omdat dit niet werkt
weet je swj. er lost niks op want als DTS dicht is dan gaat iedereen naar andere topics???
of dacht je gaan ze hun computer afsluiten en wachten totdat de volgende dag het DTS topic weer open is??
als een mod een goeie bui heeft ofzo......![]()
quote:
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is toch deels de bedoeling?
[..]
Dat weet je nooit.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.
Dit is echt. en een half slappe regelmaat vind ik het dan.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
als dat de bedoeling is dan kun je beter gelijk DTS helemaal mee kappen en komt er wel ander nieuw topic of vind iedereen zijn weg wel.
Dit is echt. en een half slappe regelmaat vind ik het dan.
Enne... regelmaat, of maatregel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
De bedoeling was dat het rust in de tent bracht.
Dat doet het.
Dat j́íj́ het niet leuk vindt, dat is toch niet van belang?
Je vond DTS toch al saai.
ik geef het een kans.....quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Enne... regelmaat, of maatregel?
Iets te veel adrenaline? Of... iets.. te.. veel.. nog,.................
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef kree het volgende:
ja sorry SWJ. nou tot morgen dan geef ik het kans en zal ik niet meer zeuren, evaluatie morgenavond
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Stuur de evaluatie maar per dm. Dan neem ik m mee naar achteren. Dank je voor je inbreng.
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denkquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een engelengeduld moet jij hebben, respect!!!
Gewoon eens beter lezen en luisteren naar SwJ.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook neit kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
De grote kree-show weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
nee niet dat lullig doen want was het nooit, ik ben ook niet degene die dat ervan gemaakt heeft he?quote:
Ik vind je een egoïstische drammer die alles naar zn eigen zin moet hebben en overal de grote kree-show van maakt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
meuh niet zo zeuren. ik bedoel het ook niet kwaad en dat weet SWJ ook wel denk. zeg alleen wat ik denk.
mwaaah het is niet drammend want wmb doen jullie lekker nieuwe methode of hoe het idee is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik vind je een egoïstische drammer die alles naar zn eigen zin moet hebben en overal de grote kree-show van maakt.
Die mening heb je nu al 450 keer verkondigd in dit topic. Fantastisch!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
mwaaah het is niet drammend want wmb doen jullie lekker nieuwe methode of hoe het idee is?
ik zeg alleen dat ik niet denk dat het gaat werken, het is niet eens iets persoonlijks ook nog.
ik denk doe maar niet, maar dat is mijn mening, is dat drammen? niet echt want prima als jullie het zo willen toch?
ben niet boos over of tegen ieder hier? helemaal niet. ik denk alleen werkt niet.
quote:
Kan hij nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:47 schreef SwJ het volgende:
[..]
Die mening heb je nu al 450 keer verkondigd in dit topic. Fantastisch!
Bewijs maar dat geen je drammer bent door je hier aan te houden:
[..]
Ze kunnen overdag ook iets anders gaan doen, dus doek het forum maar op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo.
@SwJ aan de hand van deze subjectieve post wordt er gereageerd en geacteerdquote:
Meerdere fora staan vol met Je moeder grappen Zelfs op FOK! is er een topic aan gewijd geweest. Google het maar.SPOILER: Dan had hier al op geacteerd moeten worden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:30 schreef mario390 het volgende:
somige van julie zijn oonnodig hier nu zinnlosquote:quote:etc.. etc...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 06:54 schreef mario390 het volgende:
de wixer heeft 115 gepakt de idiioten laten hem lopen
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:30 schreef Rob het volgende:
[..]
@:SwJ aan de hand van deze subjectieve post wordt er gereageerd en geacteerd'Meneertje' mag niet alles roepen. Maar ik lees niet alle deeltjes dts terug. En als er geen tr's staan, dan zie ik t niet. Als ik niet zie, kan ik geen actie ondernemen. Als ik geen actie heb ondernomen, betekent dat dus niet alles mag.SPOILER: Dan had hier al op geacteerd moeten worden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere fora staan vol met Je moeder grappen Zelfs op FOK! is er een topic aan gewijd geweest. Google het maar.
Het Heilige boontje post hier een opmerking waarin/waardoor o.a. ik de zwarte piet toegespeeld krijg maar zelf mag meneertje alles roepen.
Een beetje vreemd.
Daarbij het slotje na mijn opmerking over de sleutelF.K.A. SuperwormJim
Ik heb ergens later in het draadje een TR gezet want mijnheertje ging maar door.. Het lijkt me dan handig als je dan ook even terugleest in het topic.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
'Meneertje' mag niet alles roepen. Maar ik lees niet alle deeltjes dts terug. En als er geen tr's staan, dan zie ik t niet. Als ik niet zie, kan ik geen actie ondernemen. Als ik geen actie heb ondernomen, betekent dat dus niet alles mag.
Even gekeken. Je hebt geen tr in dat topic gezet. Ook het deeltje erna niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb ergens later in het draadje een TR gezet want mijnheertje ging maar door.. Het lijkt me dan handig als je dan ook even terugleest in het topic.
hmm wel ingevuld maar dan denkelijk niet goed doorgezetquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Even gekeken. Je hebt geen tr in dat topic gezet. Ook het deeltje erna niet.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:50 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm wel ingevuld maar dan denkelijk niet goed doorgezet![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje puberaal wel die moedergrappen
quote:Op maandag 26 mei 2025 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik zeg juist dat die grappen beetje kinderachtig zijn
Klopt. Maar hey, ik ga niet ook nog eens midden in een nachtelijk dts-bloedbad kijken naar pi's om de achterliggende gedachte van een post te achterhalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
Wat vreemd om die moedergrap van mij te noten, gezien die huillach PI wou ik met die post juist laten zien hoe belachelijk ik die gemaakte moedergrappen vond. Heb zelf expliciet gepost dat ik het kinderachtig vond
[..]
[..]
Voor klachten over KLB ga naar KLB fb.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:34 schreef Masberum het volgende:
capuchon_jongen in KLB / DTS is plotseling 's nachts dicht
Ik mag trouwens niet eens een KLB topic erover te openen? Is het zo intens?
Okquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
Het zorgen dat de ander 's nachts ragequit is toch juist een deel van het spel om extra punten te krijgen?
Als het te ver gaat dan mag er gebanned worden, reacties worden dan verwijderd etc.
Maar om het 's nachts te sluiten gaat naar mijn idee veel te ver.
Ik vroeg maar voor mini-puntjes maar nu kan ik geen enkele punt meer krijgen überhaupt..
Ik reageer niet overdag.. voor mij is dit funest
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:46 schreef Christiane. het volgende:
Nachtslot is een perfect idee.
Maar dat een mod (capuchon) dan op deze manier het weer gaat verpesten. Dat vind ik wel wat triest.
Oke de nummer 1 blijft in dit geval hetzelfde, maar het komt een beetje kinderachtig over, dat een mod dit doet. Misbruik van modrechten!
Klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien.
kan iemand uitleggen wat hij gedaan had heequote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?
Tenminste als hij dat zelf heeft gedaan
Vreemde actie.
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
kan iemand uitleggen wat hij gedaan had hee
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.
Hij heeft nu meer dan 400 punten met twee posts.
Baasje is hetquote:
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?
Tenminste als hij dat zelf heeft gedaan
Vreemde actie.
Die heb je nu nog steeds.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Dode Topic Spel
Vroeger hadden we NachtBagger
Oeh prima tipjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.
Hij heeft nu meer dan 400 punten met twee posts.
Gaat druk worden vannacht in DTSquote:
Wie zou dat nou zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien.
Zeker welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.
Dat is niet per sé makkelijker. Het makkelijkst is gewoon op een random moment op slot gooien en op een random moment openen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:17 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Sowieso een nachtslotje zou sommige users goed doen.
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me: voor sommige users zou een permanent slotje goed zijn
Maar ok, dit is feedback, dus laat ik het ontopic houden.
Je druk maken over de puntentelling in een online "spelletje"
Zou het dan niet makkelijker zijn: de laatste post(s) voor het nachtslotje (bijvoorbeeld 23:59) tellen mee, het middernacht slot telt NIET mee, en de openings-tijd (bijvoorbeeld 06:00) telt de eerste minuut ook niet mee? Of zoiets?
Zal het nooit meer doenquote:
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @capuchon_jongen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.
Oei nu gaan er een paar anderen wel schuimbekken denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @:capuchon_jongen heeft gekregen.
Dank, hèUit de top 20 gezakt
![]()
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tettenquote:
Te veel tetten? Dat bestaat niet...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tetten
Wat was er zo geslaagd dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |