kan iemand uitleggen wat hij gedaan had heequote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?
Tenminste als hij dat zelf heeft gedaan
Vreemde actie.
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
kan iemand uitleggen wat hij gedaan had hee
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.
Hij heeft nu meer dan 400 punten met twee posts.
Baasje is hetquote:
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:11 schreef RedShoe het volgende:
Waarom haalt @:capuchon_jongen dan zijn post nog weg?
Tenminste als hij dat zelf heeft gedaan
Vreemde actie.
Die heb je nu nog steeds.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Dode Topic Spel
Vroeger hadden we NachtBagger
Oeh prima tipjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij poste door het slot vannacht met de reden om punten te pakken.
Hij heeft nu meer dan 400 punten met twee posts.
Gaat druk worden vannacht in DTSquote:
Wie zou dat nou zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit in dts of onz gezien.
Zeker welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.
Dat is niet per sé makkelijker. Het makkelijkst is gewoon op een random moment op slot gooien en op een random moment openen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:17 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Sowieso een nachtslotje zou sommige users goed doen.
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me: voor sommige users zou een permanent slotje goed zijn
Maar ok, dit is feedback, dus laat ik het ontopic houden.
Je druk maken over de puntentelling in een online "spelletje"
Zou het dan niet makkelijker zijn: de laatste post(s) voor het nachtslotje (bijvoorbeeld 23:59) tellen mee, het middernacht slot telt NIET mee, en de openings-tijd (bijvoorbeeld 06:00) telt de eerste minuut ook niet mee? Of zoiets?
Zal het nooit meer doenquote:
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @capuchon_jongen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heb ik gedaan. Even checken of dat invloed heeft op de punten.
Oei nu gaan er een paar anderen wel schuimbekken denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het verwijderen geen invloed op het aantal punten dat @:capuchon_jongen heeft gekregen.
Dank, hèUit de top 20 gezakt
![]()
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tettenquote:
Te veel tetten? Dat bestaat niet...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tetten
Wat was er zo geslaagd dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |