SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor hoe lang nog?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nou, zal niet uren zijn
Niet een optie?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Doelde niet op Hemelvaartsdagquote:![]()
#metoonotquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nogsteeds geen idee wat de reden is dat het dicht gingSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kooknieechtquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nogsteeds geen idee wat de reden is dat het dicht gingTrust nobody![]()
Er staat wat in de ONZ FB.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nogsteeds geen idee wat de reden is dat het dicht ging
Iets met screenshots, waardoor nu iedereen weet wat er speelde.
Maar zelf wist ik wel dat er eerder al wat vervelende opmerkingen waren gemaakt door iemand naar iemand anders.
Dit keer was ik het niet, iig
Nou even FB checken. Een van de redenen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
Nou even FB checken. Een van de redenen denk ik.linkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* doorquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Er staat wat in de ONZ FB.
Maar zelf wist ik wel dat er eerder al wat vervelende opmerkingen waren gemaakt door iemand naar iemand anders.
Dit keer was ik het niet, iig![]()
Bastognekoeken of banaan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd voor b............n
Of voor b..........nBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
Nou even FB checken. Een van de redenen denk ik.Één van de. Er speelde elke keer wel weer wat, en dit was wrs de druppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gezever over puntjes begon ook al weer.
Zelfs door de minder frequente bezoekers.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
zal zo eens kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit keer was ik het niet, iig![]()
Okay tnx! Zal straks wel ff kijken wat er staatquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit keer was ik het niet, iig
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bananen of Bitterballenquote:
Haha beiden niet roekeloos in je mond stoppenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker dromen van magnums en bitterballen![]()
![]()
![]()
Getver bananenquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bananen of Bitterballen
Haha beiden niet roekeloos in je mond stoppen![]()
![]()
Nog niet dicht?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wrom niet met n banaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bananen of Bitterballen
Haha beiden niet roekeloos in je mond stoppen
Trust nobody![]()
#metoonotquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop dat dts opdm blijft vannacht
Slapen lukt nog nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kom jij wel de honneurs waarnemen dan?quote:![]()
SwJ had even een lolletje rond 23:00 uur dat iedereen smileys ging postenquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:02 schreef Shii het volgende:
Of wel, gewoon een test of het weer wel lukt.![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
>> #meneither.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sorry.... kon het niet aanzien
quote:
Die zeikerd die iedereen zelf de moeder verrot scheld idd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit keer was ik het niet, iigIedereen is een kutlultrut
wiequote:Op donderdag 29 mei 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zeikerd die iedereen zelf de moeder verrot scheld idd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
"metoonot"quote:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik doe graag mee om 'm even een lolletje te geven. En iedereen die serieus denkt dat het juist drukker is of niet druk of wat dan ook voor de puntjes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
SwJ had even een lolletje rond 23:00 uur dat iedereen smileys ging posten![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maarja ik heb geen Bananen, ik heb geen bananen vandaag![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik doe graag mee om 'm even een lolletje te geven. En iedereen die serieus denkt dat het juist drukker is of niet druk of wat dan ook voor de puntjes.
Ook fijn voor die man
Trust nobody![]()
ik heb geen bananen vandaagquote:
ik heb radijsjes hele mooie
witte en rooieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
die swj slaat gewoon nachtje over om ons te trollen![]()
![]()
Sorry, ik zal me voortaan inhouden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zeikerd die iedereen zelf de moeder verrot scheld idd.![]()
![]()
Het is wel een leuke stuntquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik doe graag mee om 'm even een lolletje te geven. En iedereen die serieus denkt dat het juist drukker is of niet druk of wat dan ook voor de puntjes.
Maarjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb geen bananen vandaag
ik heb radijsjes hele mooie
witte en rooie
Je hebt geen bananenTrust nobody![]()
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Vind ik ook. Iedereen Sommige users in rep en roer.![]()
![]()
Je was zelf ook redelijk druk aan het posttenquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Vind ik ook. Iedereen Sommige users in rep en roer.
drama oh dramaquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Vind ik ook. Iedereen Sommige users in rep en roer.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neuhquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom jij wel de honneurs waarnemen dan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vanavond? Maar niet met mijn mening wat ik ervan vind. Ik vind het namelijk helemaal prima en doe graag mee om een beetje te hunten op een lapo ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was zelf ook redelijk druk aan het postten![]()
Tilburg met een 0 teveelquote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:17 schreef Shii het volgende:
Wat mij betreft komt er overdag ook spontaan een slotje zo nu en dan.neejoh
Dan is er niks eerlijk meer aanTrust nobody![]()
jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:17 schreef Shii het volgende:
Wat mij betreft komt er overdag ook spontaan een slotje zo nu en dan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Leuke storende factorquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:17 schreef Shii het volgende:
Wat mij betreft komt er overdag ook spontaan een slotje zo nu en dan.![]()
![]()
Laat het @JustinK niet horenquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:17 schreef Shii het volgende:
Wat mij betreft komt er overdag ook spontaan een slotje zo nu en dan.Trust nobody![]()
Mooi toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
Soort stoelendans topic is het dan met elk moment een slotjeI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
Soort stoelendans topic is het dan met elk moment een slotje![]()
![]()
Het is een spel met een nieuwe factor. Leuk weer eens wat anders.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]neejoh
Dan is er niks eerlijk meer aan![]()
Beter nieuw spel er van maken wmbquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een spel met een nieuwe factor. Leuk weer eens wat anders.Trust nobody![]()
Zo is dat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een spel met een nieuwe factor. Leuk weer eens wat anders.![]()
![]()
In spl.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter nieuw spel er van maken wmb
Tijdteltopic.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Slapen is wel een goed planI'm surrounded by morons!
Wazeggiequote:
Dat is een bonusheld die b2
Wat ga je mee?
Nee bonusheld die b2!
Ow zeg dat dan baasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ditquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wazeggie
Dat is een bonusheld die b2
Wat ga je mee?
Nee bonusheld die b2!
Ow zeg dat dan baasTrust nobody![]()
Doe niet zo gek, straks moeten we daadwerkelijk gaan werkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:17 schreef Shii het volgende:
Wat mij betreft komt er overdag ook spontaan een slotje zo nu en dan.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, straks moeten we daadwerkelijk gaan werken![]()
![]()
wutquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, straks moeten we daadwerkelijk gaan werken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Slotje tijdens de lunch dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, straks moeten we daadwerkelijk gaan werken![]()
![]()
Mogguh vrij
🥱🥱🥱
Lekker luiOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Stamp
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Mooie stadOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
tja, heb geen zin hier te kletsen, want geen zin in dat hele topic ineens dicht is.
wie de fuck heeft dat trouwens verzonnen die nieuwe regels?Do what you love, love what you do!![]()
Die zijn er helemaal niet. SwJ was even aan het trollen en iedereen ging over de pis.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:51 schreef kree het volgende:
tja, heb geen zin hier te kletsen, want geen zin in dat hele topic ineens dicht is.
wie de fuck heeft dat trouwens verzonnen die nieuwe regels?Iedereen is een kutlultrut
naaah is geen doei, alleen geen zin in als het hier dan alleen nog maar daarom gaat enzo.quote:
en dan ga ik juist missen leuke klets praatjes. en dan ineens dicht???? wtf. Ik zit bij de buren als jullie me zoeken zeg ik nu alvast.
verder als het jullie helpt lul hier nog wel wat zinloos mee hoor?
Do what you love, love what you do!![]()
hey mensen ik heb geen zin om te kletsen hier maar ik kom toch kletsenUw ADH vitamine Worst
ik lees maar wat er boven invoer vlak staat he? niet al te veel vertrouwen in dat dit nog keertje dan leuk is door de nacht heen zonder gezeik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn er helemaal niet. SwJ was even aan het trollen en iedereen ging over de pis.Do what you love, love what you do!![]()
hoiquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
hey mensen ik heb geen zin om te kletsen hier maar ik kom toch kletsen
Joh er was gezeik en gezeur, dat gebeurt wel vaker. En nu is er weer rust in de tokoquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees maar wat er boven invoer vlak staat he? niet al te veel vertrouwen in dat dit nog keertje dan leuk is door de nacht heen zonder gezeik.Iedereen is een kutlultrut
waarom zou je eigenlijk in een topic een discussie aangaan, als de regel is. op elk moment kan ie dichtgaan en alles afgekapt.
Ik heb daar geen zin in? jullie wel?Do what you love, love what you do!![]()
Het is een spel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef kree het volgende:
waarom zou je eigenlijk in een topic een discussie aangaan, als de regel is. op elk moment kan ie dichtgaan en alles afgekapt.
Ik heb daar geen zin in? jullie wel?![]()
![]()
Ja duh !!! Het was even wakker schudden. Gaat niet dichtquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef kree het volgende:
Ik heb daar geen zin in? jullie wel?Iedereen is een kutlultrut
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef Shii het volgende:
Ik zie geen gezeik dus neem gewoon zoals het is nu i.p.v. wat als... dit... dat....
of het verder wat boeit maakt niet uit, naja no way ik ben er tegen en niet voor in.Do what you love, love what you do!![]()
laat ik dat nog even gezegd hebben, mijn onvrede erover. voor ie sluit
Ik zou maar een ander plekje zoeken danquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.
of het verder wat boeit maakt niet uit, naja no way ik ben er tegen en niet voor in.
Maar ondertussen post je hier wel. Dus of je bent er tegen en post niet of je post gewoon wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.
of het verder wat boeit maakt niet uit, naja no way ik ben er tegen en niet voor in.![]()
HET GAAT NIET DICHT !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:58 schreef kree het volgende:
laat ik dat nog even gezegd hebben, mijn onvrede erover. voor ie sluitIedereen is een kutlultrut
Hoiquote:Iedereen is een kutlultrut
ik wel daarom post ik al meer bij KSC, ben het spel zoals hier wel zat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou maar een ander plekje zoeken dan
Niet de users btw of gezelligheid, maar kan me niet vinden in dit nieuwe idee, dat vorige was al op het randje. maar denk laat dit maar aan mensen die zinloos posten voor punten. ga ik in die andere wel wat meer serieus doen.Do what you love, love what you do!![]()
Er is geen nieuw idee er is niks veranderd. Fucking hel Lees eens een keerquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel daarom post ik al meer bij KSC, ben het spel zoals hier wel zat.
Niet de users btw of gezelligheid, maar kan me niet vinden in dit nieuwe idee, dat vorige was al op het randje. maar denk laat dit maar aan mensen die zinloos posten voor punten. ga ik in die andere wel wat meer serieus doen.Iedereen is een kutlultrut
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:02 schreef kree het volgende:
zou zeggen doe een bolk
jullie weten me te vinden he
Je maakt er overigens weer veel woorden aan vuil terwijl je zegt dat je niet meer gaat posten![]()
Dat er discussies daardoor worden afgekapt, is nu eenmaal niet altijd te voorkomen.
Voor het zelfde geld is het dit wat wordt afgekapt:
BOLK!![]()
uehms heb je zelf gelezen? dit was wmb iig nieuwquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen nieuw idee er is niks veranderd. Fucking hel Lees eens een keer
"Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
"Do what you love, love what you do!![]()
Er is helemaal niks ingesteld, en de reden was gejank over grapjes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.
Je maakt er overigens weer veel woorden aan vuil terwijl je zegt dat je niet meer gaat posten![]()
Dat er discussies daardoor worden afgekapt, is nu eenmaal niet altijd te voorkomen.
BOLK!
Ja, ok ik geef het opquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
uehms heb je zelf gelezen? dit was wmb iig nieuw
"Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
"
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.
BOLK!![]()
naja zie wel of ik het leuk vindDo what you love, love what you do!![]()
ja leg me uit, want ik lees dit na een week of 1.5 niet gevolgd te hebben he?quote:
maar zal wel aan mij liggen, ik post gewoon wat ik denk en deed ik altijd al. en soms is dat leuke discussie en soms gezeik. ik kies topic waarvan ik denk is leukste.Do what you love, love what you do!![]()
Nou... dementie is weer heel wat andersquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....
naja zie wel of ik het leuk vind![]()
Maar nee, dit is idd wel nieuw.
Gisteravond voor het eerst. Vanavond/vandaag nog niet dicht gegaan.
Wie weet komt dat nog. Wie weet ook niet
Nog één keer !!!! SwJ heeft dat gister gedaan. Gewoon omdat het kan en hij dat gezeik ook een keer zat was. Het was gewoon eenmalig en die post dat het random gaat sluiten was gewoon voor de lol. Het was trollen op hoog niveauquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....
naja zie wel of ik het leuk vind
Je kan een stukje in de ONZ FB lezen over het waarom.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja leg me uit, want ik lees dit na een week of 1.5 niet gevolgd te hebben he?
maar zal wel aan mij liggen, ik post gewoon wat ik denk en deed ik altijd al. en soms is dat leuke discussie en soms gezeik. ik kies topic waarvan ik denk is leukste.
De topic pointer verwijst naar de aankondiging van SwJ.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... dementie is weer heel wat anders![]()
Wie weet komt dat nog. Wie weet ook nietDo what you love, love what you do!![]()
Nou dan ga je toch lekker ergens anders posten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.![]()
Want alleen jij bent DTS.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh dat is wel erg korte termijn bij sommige.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... dementie is weer heel wat anders![]()
Wie weet komt dat nog. Wie weet ook nietIedereen is een kutlultrut
teveel gedoe he? ik heb geen zin om na te zoeken? ik lees wat er gezegd werd en wat staat boven het vakje waar ik mijn willekeurige mening invul, en denk dan, nah helemaal geen zin in op die manier.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan een stukje in de ONZ FB lezen over het waarom.
De topic pointer verwijst naar de aankondiging van SwJ.Do what you love, love what you do!![]()
Lees nou eens mijn posts garequote:Op donderdag 29 mei 2025 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
teveel gedoe he? ik heb geen zin om na te zoeken? ik lees wat er gezegd werd en wat staat boven het vakje waar ik mijn willekeurige mening invul, en denk dan, nah helemaal geen zin in op die manier.
DTS is 1 grote farce. en heb vaker gezegd zonder anderen die er soms nog met verhaal komen werkt dat hele topic nooit. want is er niks om over te pratenquote:
en jullie weten zelf. dan is het eindeloos aan bolk bla bla bla bla wat niks zegt.Do what you love, love what you do!![]()
Nou bedankt voor de visquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
DTS is 1 grote farce. en heb vaker gezegd zonder anderen die er soms nog met verhaal komen werkt dat hele topic nooit. want is er niks om over te praten
en jullie weten zelf. dan is het eindeloos aan bolk bla bla bla bla wat niks zegt.
ja sorry. voor mij dan, doe nog 1 keertje ff op de punt van wat je nu bedoelt en wil zeggen naar mij, doe ik ook nog serieus terug.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja nee lees maar even terug.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry. voor mij dan, doe nog 1 keertje ff op de punt van wat je nu bedoelt en wil zeggen naar mij, doe ik ook nog serieus terug.Iedereen is een kutlultrut
ik hoop niet en hoeft niet, maar zie de visie niet echt op iets anders uitlopen enzo danquote:
Maakt niet uit genoeg andere topics wel weerDo what you love, love what you do!![]()
Ik reageer gewoon op jou posts en die lees je niet en nu vraag je aan mij om het nogmaals uit te leggenquote:Ik zeg lees even terug (10 posts ofzo) en daar doe je niet aan. Schiet mij maar in de feestverlichting.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog één keer !!!! SwJ heeft dat gister gedaan. Gewoon omdat het kan en hij dat gezeik ook een keer zat was. Het was gewoon eenmalig en die post dat het random gaat sluiten was gewoon voor de lol. Het was trollen op hoog niveauIedereen is een kutlultrut
hmmms nouja ik heb gelezen idee en beetje wat iedereen zei. maar waar doel je dan nu op dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op jou posts en die lees je niet en nu vraag je aan mij om het nogmaals uit te leggenIk zeg lees even terug (10 posts ofzo) en daar doe je niet aan. Schiet mij maar in de feestverlichting.
[..]Do what you love, love what you do!![]()
G**dv**rrrrr.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
DTS is 1 grote farce. en heb vaker gezegd zonder anderen die er soms nog met verhaal komen werkt dat hele topic nooit. want is er niks om over te praten
en jullie weten zelf. dan is het eindeloos aan bolk bla bla bla bla wat niks zegt.
Voor de zoveelste keer:
Het is een spel, geen discussie topic.
Nog net een soort slowchat - soms.
Kijk even boven je post FFFFFFF !!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nouja ik heb gelezen idee en beetje wat iedereen zei. maar waar doel je dan nu op dan?Iedereen is een kutlultrut
dus? dat zei ik toch en precies beetje waarom ik het niet meer leuk vond? waar doel je dan op wat ik nog moet lezen of niet snap?quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
G**dv**rrrrr.
Voor de zoveelste keer:
Kree weigert gewoon stelselmatig om terug te lezen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op jou posts en die lees je niet en nu vraag je aan mij om het nogmaals uit te leggenIk zeg lees even terug (10 posts ofzo) en daar doe je niet aan. Schiet mij maar in de feestverlichting.
[..]
Wil ook graag linkjes op een presenteerblaadje. Maar als hij zegt "Lees mijn verhaal maar eens", van jaaaaren terug, dan kunnen wij zoeken tot we een ons wegen....
![]()
Echt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er valt niks te snappen er is geen nieuwe regel dat het topic dicht gaat, het was even een trol actie va SwJ die goed gelukt isquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
dus? dat zei ik toch en precies beetje waarom ik het niet meer leuk vond? waar doel je dan op wat ik nog moet lezen of niet snap?
hohoho ik zeg dat als ik lees als mensen mss met dingen zitten die er zelf mee zitten. voor de rest hier ofzo. nah van mij hoef je niet terug te lezen hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Kree weigert gewoon stelselmatig om terug te lezen.
Wil ook graag linkjes op een presenteerblaadje. Maar als hij zegt "Lees mijn verhaal maar eens", van jaaaaren terug, dan kunnen wij zoeken tot we een ons wegen....
![]()
Echt.
dit is toch maar spelletje meestal.Do what you love, love what you do!![]()
Vermoeiend wel, maar ik wil hem niet kwijtquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Kree weigert gewoon stelselmatig om terug te lezen.
![]()
Echt.
Kree.
Ik ga niet hardop zeggen wat ik nu denk en voel.
Maar ik zeg het dan netjes: dan blijf je [#¤&_##] uit dit topic.
Klaaaaarrrrr.
Opgeslot.
pun intendedOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
owh. ja is dat zo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Er valt niks te snappen er is geen nieuwe regel dat het topic dicht gaat, het was even een trol actie va SwJ die goed gelukt is
een trol actie boven het invoer vak waar iedereen op kan posten....
wist niet dat de moderatie en toezicht zo ver waren gedaaldDo what you love, love what you do!![]()
echt verwelkomend is fok zo voor mss nieuwe users.. jammer weer dit, mag hopen niet klopt en dat het wel een reden heeft ipv trol actie. mods.
Tuurlijk hoef je niet terug te lezen heeft ook geen zin maar als mensen je quoten dan verwacht ik wel dat je dat leest. Je wilt graag een discussie maar als iemand reageert lees je het niet. Dat gaat niet werken vriend.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho ik zeg dat als ik lees als mensen mss met dingen zitten die er zelf mee zitten. voor de rest hier ofzo. nah van mij hoef je niet terug te lezen hoor.
dit is toch maar spelletje meestal.
Zelf verwacht ik stiekem nog heus een sluiting, of SwJ is in slaap gevallen en het vannacht vergeten.
Ach, we zullen het morgen wel zien/horen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
niemand heeft mij ff uitgelegd wat er nu speelt na paar weken niet. en oke lees opmerking boven invoer. done?quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je niet terug te lezen heeft ook geen zin maar als mensen je quoten dan verwacht ik wel dat je dat leest. Je wilt graag een discussie maar als iemand reageert lees je het niet. Dat gaat niet werken vriend.
oke ik ga daarvan uit dus als eerste en vraag ook over, als jullie dan gaan zeggen je moet terug lezen. wat moet ik terug lezen dan?
dat de fuck is de regel en wat er staat, hoe de hele discussie ervoor was, tja dat boeit me niet nu meer.Do what you love, love what you do!![]()
Welke nieuwe users? En het is gewoon stom kinderachtig gedoe hier voor nietszeggende punten. Ik snap SwJ prima en dit was even nodig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:31 schreef kree het volgende:
echt verwelkomend is fok zo voor mss nieuwe users.. jammer weer dit, mag hopen niet klopt en dat het wel een reden heeft ipv trol actie. mods.
Ben het nu een keer roerig met je eens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je niet terug te lezen heeft ook geen zin maar als mensen je quoten dan verwacht ik wel dat je dat leest. Je wilt graag een discussie maar als iemand reageert lees je het niet. Dat gaat niet werken vriend.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is het risico als je er een paar dagen niet bent. Want het speelt dus pas sinds eergisterenquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
niemand heeft mij ff uitgelegd wat er nu speelt na paar weken niet.![]()
Zo snel kan DTS gaan, he.
Als jij niet eens de Feedback terug wil lezen... dan kan ik er ook niets meer aan doen.quote:en oke lees opmerking boven invoer. done?
oke ik ga daarvan uit dus als eerste en vraag ook over, als jullie dan gaan zeggen je moet terug lezen. wat moet ik terug lezen dan?
dat de fuck is de regel en wat er staat, hoe de hele discussie ervoor was, tja dat boeit me niet nu meer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
"vroeger" op fok kwamen er mensen omdat ze gelijkzindheid vonden. of een leuke discussie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke nieuwe users? En het is gewoon stom kinderachtig gedoe hier voor nietszeggende punten. Ik snap SwJ prima en dit was even nodig.
naja dat heb je niet meer met een topic als dit dus. bedoel hoe kan een iemand die dit als eerst leest zich welkom voelen hier op fok of in een topic?
het is dat ik er langer ben en oke zie ik het wel weer. maar no way dat iemand hier nog komt,
dat is de doodslag naar fok ook uiteindelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad.quote:
Trusten. Of zo.![]()
zzzz
ja en dat alles maakt mij dus ook niet uit en lul gewoon door op mijn eigen manier erna. lekker boeie hoe het spel dan is, als niemand het uitlegt volg ik alleen de topic pointer. en als ik niet leuk vind zoek wel andere.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is het risico als je er een paar dagen niet bent. Want het speelt dus pas sinds eergisteren![]()
Zo snel kan DTS gaan, he.
Als jij niet eens de Feedback terug wil lezen... dan kan ik er ook niets meer aan doen.
[..]Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
"vroeger" op fok kwamen er mensen omdat ze gelijkzindheid vonden. of een leuke discussie.
naja dat heb je niet meer met een topic als dit dus. bedoel hoe kan een iemand die dit als eerst leest zich welkom voelen hier op fok of in een topic?
het is dat ik er langer ben en oke zie ik het wel weer. maar no way dat iemand hier nog komt,
dat is de doodslag naar fok ook uiteindelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer:
dat laatste zonder SC en discussie. succes met dit in stand houden.Do what you love, love what you do!![]()
Je kreeg zelfs de uitleg waar je kan vinden waaróm.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat alles maakt mij dus ook niet uit en lul gewoon door op mijn eigen manier erna. lekker boeie hoe het spel dan is, als niemand het uitlegt volg ik alleen de topic pointer. en als ik niet leuk vind zoek wel andere.
Jij bent te beroerd om 1 topic verder te kijken.
Maar gaat wel elders posten: prima toch?
Wat doe je nog hier dan?!?!?!??!?!
/sarcasme.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je de uitleg niet leest of niet wil snappen is dat jou probleem.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat alles maakt mij dus ook niet uit en lul gewoon door op mijn eigen manier erna. lekker boeie hoe het spel dan is, als niemand het uitlegt volg ik alleen de topic pointer. en als ik niet leuk vind zoek wel andere.Iedereen is een kutlultrut
je weet ik hou ook van jouquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kreeg zelfs de uitleg waar je kan vinden waaróm.
Jij bent te beroerd om 1 topic verder te kijken.
Maar gaat wel elders posten: prima toch?
Wat doe je nog hier dan?!?!?!??!?!
/sarcasme.Do what you love, love what you do!![]()
Amen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je de uitleg niet leest of niet wil snappen is dat jou probleem.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gaat heen.quote:
wat zei ik nou? voor mini puntjes moet je niet hier zijn!!!!Uw ADH vitamine Worst
Nou die meid waarmee ik bezig was is sinds gister ook wel over...Jezus wat een gezeik opeens om half 3 'S nachts.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh vertelquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
Nou die meid waarmee ik bezig was is sinds gister ook wel over...Jezus wat een gezeik opeens om half 3 'S nachts.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: