Die zijn er helemaal niet. SwJ was even aan het trollen en iedereen ging over de pis.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:51 schreef kree het volgende:
tja, heb geen zin hier te kletsen, want geen zin in dat hele topic ineens dicht is.
wie de fuck heeft dat trouwens verzonnen die nieuwe regels?
naaah is geen doei, alleen geen zin in als het hier dan alleen nog maar daarom gaat enzo.quote:
ik lees maar wat er boven invoer vlak staat he? niet al te veel vertrouwen in dat dit nog keertje dan leuk is door de nacht heen zonder gezeik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn er helemaal niet. SwJ was even aan het trollen en iedereen ging over de pis.
hoiquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
hey mensen ik heb geen zin om te kletsen hier maar ik kom toch kletsen
Joh er was gezeik en gezeur, dat gebeurt wel vaker. En nu is er weer rust in de tokoquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees maar wat er boven invoer vlak staat he? niet al te veel vertrouwen in dat dit nog keertje dan leuk is door de nacht heen zonder gezeik.
Het is een spel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef kree het volgende:
waarom zou je eigenlijk in een topic een discussie aangaan, als de regel is. op elk moment kan ie dichtgaan en alles afgekapt.
Ik heb daar geen zin in? jullie wel?
Ja duh !!! Het was even wakker schudden. Gaat niet dichtquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef kree het volgende:
waarom zou je eigenlijk in een topic een discussie aangaan, als de regel is. op elk moment kan ie dichtgaan en alles afgekapt.
Ik heb daar geen zin in? jullie wel?
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef Shii het volgende:
Ik zie geen gezeik dus neem gewoon zoals het is nu i.p.v. wat als... dit... dat....
Ik zou maar een ander plekje zoeken danquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.
of het verder wat boeit maakt niet uit, naja no way ik ben er tegen en niet voor in.
Maar ondertussen post je hier wel. Dus of je bent er tegen en post niet of je post gewoon wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.
of het verder wat boeit maakt niet uit, naja no way ik ben er tegen en niet voor in.
HET GAAT NIET DICHT !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:58 schreef kree het volgende:
laat ik dat nog even gezegd hebben, mijn onvrede erover. voor ie sluit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |