ik wel daarom post ik al meer bij KSC, ben het spel zoals hier wel zat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou maar een ander plekje zoeken dan
Er is geen nieuw idee er is niks veranderd. Fucking hel Lees eens een keerquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel daarom post ik al meer bij KSC, ben het spel zoals hier wel zat.
Niet de users btw of gezelligheid, maar kan me niet vinden in dit nieuwe idee, dat vorige was al op het randje. maar denk laat dit maar aan mensen die zinloos posten voor punten. ga ik in die andere wel wat meer serieus doen.
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:02 schreef kree het volgende:
zou zeggen doe een bolk
jullie weten me te vinden he
uehms heb je zelf gelezen? dit was wmb iig nieuwquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen nieuw idee er is niks veranderd. Fucking hel Lees eens een keer
Er is helemaal niks ingesteld, en de reden was gejank over grapjes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.
Je maakt er overigens weer veel woorden aan vuil terwijl je zegt dat je niet meer gaat posten![]()
Dat er discussies daardoor worden afgekapt, is nu eenmaal niet altijd te voorkomen.
Voor het zelfde geld is het dit wat wordt afgekapt:
BOLK!![]()
Ja, ok ik geef het opquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
uehms heb je zelf gelezen? dit was wmb iig nieuw
"Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
"
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.
Je maakt er overigens weer veel woorden aan vuil terwijl je zegt dat je niet meer gaat posten![]()
Dat er discussies daardoor worden afgekapt, is nu eenmaal niet altijd te voorkomen.
Voor het zelfde geld is het dit wat wordt afgekapt:
BOLK!![]()
ja leg me uit, want ik lees dit na een week of 1.5 niet gevolgd te hebben he?quote:
Nou... dementie is weer heel wat andersquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....
naja zie wel of ik het leuk vind
Nog één keer !!!! SwJ heeft dat gister gedaan. Gewoon omdat het kan en hij dat gezeik ook een keer zat was. Het was gewoon eenmalig en die post dat het random gaat sluiten was gewoon voor de lol. Het was trollen op hoog niveauquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....
naja zie wel of ik het leuk vind
Je kan een stukje in de ONZ FB lezen over het waarom.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja leg me uit, want ik lees dit na een week of 1.5 niet gevolgd te hebben he?
maar zal wel aan mij liggen, ik post gewoon wat ik denk en deed ik altijd al. en soms is dat leuke discussie en soms gezeik. ik kies topic waarvan ik denk is leukste.
gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... dementie is weer heel wat anders![]()
Maar nee, dit is idd wel nieuw.
Gisteravond voor het eerst. Vanavond/vandaag nog niet dicht gegaan.
Wie weet komt dat nog. Wie weet ook niet
Nou dan ga je toch lekker ergens anders posten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.
Want alleen jij bent DTS.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.
Oh dat is wel erg korte termijn bij sommige.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... dementie is weer heel wat anders![]()
Maar nee, dit is idd wel nieuw.
Gisteravond voor het eerst. Vanavond/vandaag nog niet dicht gegaan.
Wie weet komt dat nog. Wie weet ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |