Die zijn er helemaal niet. SwJ was even aan het trollen en iedereen ging over de pis.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:51 schreef kree het volgende:
tja, heb geen zin hier te kletsen, want geen zin in dat hele topic ineens dicht is.
wie de fuck heeft dat trouwens verzonnen die nieuwe regels?
naaah is geen doei, alleen geen zin in als het hier dan alleen nog maar daarom gaat enzo.quote:
ik lees maar wat er boven invoer vlak staat he? niet al te veel vertrouwen in dat dit nog keertje dan leuk is door de nacht heen zonder gezeik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn er helemaal niet. SwJ was even aan het trollen en iedereen ging over de pis.
hoiquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
hey mensen ik heb geen zin om te kletsen hier maar ik kom toch kletsen
Joh er was gezeik en gezeur, dat gebeurt wel vaker. En nu is er weer rust in de tokoquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees maar wat er boven invoer vlak staat he? niet al te veel vertrouwen in dat dit nog keertje dan leuk is door de nacht heen zonder gezeik.
Het is een spel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef kree het volgende:
waarom zou je eigenlijk in een topic een discussie aangaan, als de regel is. op elk moment kan ie dichtgaan en alles afgekapt.
Ik heb daar geen zin in? jullie wel?
Ja duh !!! Het was even wakker schudden. Gaat niet dichtquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef kree het volgende:
waarom zou je eigenlijk in een topic een discussie aangaan, als de regel is. op elk moment kan ie dichtgaan en alles afgekapt.
Ik heb daar geen zin in? jullie wel?
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef Shii het volgende:
Ik zie geen gezeik dus neem gewoon zoals het is nu i.p.v. wat als... dit... dat....
Ik zou maar een ander plekje zoeken danquote:Op donderdag 29 mei 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.
of het verder wat boeit maakt niet uit, naja no way ik ben er tegen en niet voor in.
Maar ondertussen post je hier wel. Dus of je bent er tegen en post niet of je post gewoon wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
het criterium om te sluiten was dan ook neit of er gezeik is of niet, er staat, kan op elk moment. dus zeg maar wanneer een willekeurige mod zijn bui aan staat.
of het verder wat boeit maakt niet uit, naja no way ik ben er tegen en niet voor in.
HET GAAT NIET DICHT !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:58 schreef kree het volgende:
laat ik dat nog even gezegd hebben, mijn onvrede erover. voor ie sluit
Hoiquote:
ik wel daarom post ik al meer bij KSC, ben het spel zoals hier wel zat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou maar een ander plekje zoeken dan
Er is geen nieuw idee er is niks veranderd. Fucking hel Lees eens een keerquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel daarom post ik al meer bij KSC, ben het spel zoals hier wel zat.
Niet de users btw of gezelligheid, maar kan me niet vinden in dit nieuwe idee, dat vorige was al op het randje. maar denk laat dit maar aan mensen die zinloos posten voor punten. ga ik in die andere wel wat meer serieus doen.
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:02 schreef kree het volgende:
zou zeggen doe een bolk
jullie weten me te vinden he
uehms heb je zelf gelezen? dit was wmb iig nieuwquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen nieuw idee er is niks veranderd. Fucking hel Lees eens een keer
Er is helemaal niks ingesteld, en de reden was gejank over grapjes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.
Je maakt er overigens weer veel woorden aan vuil terwijl je zegt dat je niet meer gaat posten![]()
Dat er discussies daardoor worden afgekapt, is nu eenmaal niet altijd te voorkomen.
Voor het zelfde geld is het dit wat wordt afgekapt:
BOLK!![]()
Ja, ok ik geef het opquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
uehms heb je zelf gelezen? dit was wmb iig nieuw
"Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
"
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
De reden dat dit is ingesteld, kwam wel degelijk ergens door/van.
Je maakt er overigens weer veel woorden aan vuil terwijl je zegt dat je niet meer gaat posten![]()
Dat er discussies daardoor worden afgekapt, is nu eenmaal niet altijd te voorkomen.
Voor het zelfde geld is het dit wat wordt afgekapt:
BOLK!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |