abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217784278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja, ok ik geef het op _O-
ja leg me uit, want ik lees dit na een week of 1.5 niet gevolgd te hebben he?

maar zal wel aan mij liggen, ik post gewoon wat ik denk en deed ik altijd al. en soms is dat leuke discussie en soms gezeik. ik kies topic waarvan ik denk is leukste.
Do what you love, love what you do!
pi_217784279
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:09 schreef kree het volgende:

[..]
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....

naja zie wel of ik het leuk vind
Nou... dementie is weer heel wat anders :')

Maar nee, dit is idd wel nieuw.
Gisteravond voor het eerst. Vanavond/vandaag nog niet dicht gegaan.
Wie weet komt dat nog. Wie weet ook niet :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217784285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:09 schreef kree het volgende:

[..]
is ook zo en was altijd, maar dit is een nieuwe dementie eraan wel.....

naja zie wel of ik het leuk vind
Nog één keer !!!! SwJ heeft dat gister gedaan. Gewoon omdat het kan en hij dat gezeik ook een keer zat was. Het was gewoon eenmalig en die post dat het random gaat sluiten was gewoon voor de lol. Het was trollen op hoog niveau :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217784286
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef kree het volgende:

[..]
ja leg me uit, want ik lees dit na een week of 1.5 niet gevolgd te hebben he?

maar zal wel aan mij liggen, ik post gewoon wat ik denk en deed ik altijd al. en soms is dat leuke discussie en soms gezeik. ik kies topic waarvan ik denk is leukste.
Je kan een stukje in de ONZ FB lezen over het waarom.
De topic pointer verwijst naar de aankondiging van SwJ.
pi_217784287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef Sally het volgende:

[..]

gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.
pi_217784289
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef kree het volgende:

[..]
gaat niet werken dit. althans niet voor topic want ik haak al beetje af iig. Rest kijkt maar wat ze doen. kan me leukere topics bedenken als waar je tegen een spel op moet boksen ofzo of iedereen doet voor punten.
Nou dan ga je toch lekker ergens anders posten.
pi_217784292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef kree het volgende:

[..]
Want alleen jij bent DTS.
pi_217784293
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Oh dat is wel erg korte termijn bij sommige.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217784294
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Je kan een stukje in de ONZ FB lezen over het waarom.
De topic pointer verwijst naar de aankondiging van SwJ.
teveel gedoe he? ik heb geen zin om na te zoeken? ik lees wat er gezegd werd en wat staat boven het vakje waar ik mijn willekeurige mening invul, en denk dan, nah helemaal geen zin in op die manier.
pi_217784296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:14 schreef kree het volgende:

[..]
teveel gedoe he? ik heb geen zin om na te zoeken? ik lees wat er gezegd werd en wat staat boven het vakje waar ik mijn willekeurige mening invul, en denk dan, nah helemaal geen zin in op die manier.
Lees nou eens mijn posts gare :(
pi_217784298
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:13 schreef Sally het volgende:

[..]
DTS is 1 grote farce. en heb vaker gezegd zonder anderen die er soms nog met verhaal komen werkt dat hele topic nooit. want is er niks om over te praten

en jullie weten zelf. dan is het eindeloos aan bolk bla bla bla bla wat niks zegt.
pi_217784300
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:16 schreef kree het volgende:

[..]
DTS is 1 grote farce. en heb vaker gezegd zonder anderen die er soms nog met verhaal komen werkt dat hele topic nooit. want is er niks om over te praten

en jullie weten zelf. dan is het eindeloos aan bolk bla bla bla bla wat niks zegt.
Nou bedankt voor de vis :W
pi_217784301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Lees nou eens mijn posts gare :(
ja sorry. voor mij dan, doe nog 1 keertje ff op de punt van wat je nu bedoelt en wil zeggen naar mij, doe ik ook nog serieus terug.
pi_217784305
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:17 schreef kree het volgende:

[..]
ja sorry. voor mij dan, doe nog 1 keertje ff op de punt van wat je nu bedoelt en wil zeggen naar mij, doe ik ook nog serieus terug.
Ja nee lees maar even terug.
pi_217784307
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou bedankt voor de vis :W
ik hoop niet en hoeft niet, maar zie de visie niet echt op iets anders uitlopen enzo dan :)

Maakt niet uit genoeg andere topics wel weer
pi_217784309
quote:
81s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja nee lees maar even terug.
Doe ik niet aan :)
  donderdag 29 mei 2025 @ 01:21:58 #264
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217784312
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:13 schreef Sally het volgende:

[..]
ik ben beleid
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_217784314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:20 schreef kree het volgende:

[..]
Doe ik niet aan :)
Ik reageer gewoon op jou posts en die lees je niet en nu vraag je aan mij om het nogmaals uit te leggen :? Ik zeg lees even terug (10 posts ofzo) en daar doe je niet aan. Schiet mij maar in de feestverlichting.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Nog één keer !!!! SwJ heeft dat gister gedaan. Gewoon omdat het kan en hij dat gezeik ook een keer zat was. Het was gewoon eenmalig en die post dat het random gaat sluiten was gewoon voor de lol. Het was trollen op hoog niveau :D
pi_217784316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik reageer gewoon op jou posts en die lees je niet en nu vraag je aan mij om het nogmaals uit te leggen :? Ik zeg lees even terug (10 posts ofzo) en daar doe je niet aan. Schiet mij maar in de feestverlichting.
[..]

hmmms nouja ik heb gelezen idee en beetje wat iedereen zei. maar waar doel je dan nu op dan?
pi_217784317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:16 schreef kree het volgende:

[..]

G**dv**rrrrr.
Voor de zoveelste keer:

Het is een spel, geen discussie topic.
Nog net een soort slowchat - soms.

:(
pi_217784320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:25 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms nouja ik heb gelezen idee en beetje wat iedereen zei. maar waar doel je dan nu op dan?
Kijk even boven je post FFFFFFF !!!!!!!!!
pi_217784321
quote:
87s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:25 schreef Sally het volgende:

[..]
G**dv**rrrrr.
Voor de zoveelste keer:

Het is een spel, geen discussie topic.
Nog net een soort slowchat - soms.

:(
dus? dat zei ik toch en precies beetje waarom ik het niet meer leuk vond? waar doel je dan op wat ik nog moet lezen of niet snap?
pi_217784324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:23 schreef Soury het volgende:

[..]
[..]

Kree weigert gewoon stelselmatig om terug te lezen.
Wil ook graag linkjes op een presenteerblaadje. Maar als hij zegt "Lees mijn verhaal maar eens", van jaaaaren terug, dan kunnen wij zoeken tot we een ons wegen....

8)7

Echt.
pi_217784325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:27 schreef kree het volgende:

[..]
dus? dat zei ik toch en precies beetje waarom ik het niet meer leuk vond? waar doel je dan op wat ik nog moet lezen of niet snap?
Er valt niks te snappen er is geen nieuwe regel dat het topic dicht gaat, het was even een trol actie va SwJ die goed gelukt is _O-
pi_217784326
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:27 schreef Sally het volgende:

[..]
Wil ook graag linkjes op een presenteerblaadje. Maar als hij zegt "Lees mijn verhaal maar eens", van jaaaaren terug, dan kunnen wij zoeken tot we een ons wegen....

8)7

Echt.
hohoho ik zeg dat als ik lees als mensen mss met dingen zitten die er zelf mee zitten. voor de rest hier ofzo. nah van mij hoef je niet terug te lezen hoor.

dit is toch maar spelletje meestal.
pi_217784327
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:27 schreef Sally het volgende:

[..]

8)7

Echt.
Vermoeiend wel, maar ik wil hem niet kwijt :D
pi_217784329
Kree.
Ik ga niet hardop zeggen wat ik nu denk en voel.

Maar ik zeg het dan netjes: dan blijf je [#¤&_##] uit dit topic.

Klaaaaarrrrr.
Opgeslot.

pun intended
pi_217784331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Er valt niks te snappen er is geen nieuwe regel dat het topic dicht gaat, het was even een trol actie va SwJ die goed gelukt is _O-
owh. ja is dat zo?

een trol actie boven het invoer vak waar iedereen op kan posten....

wist niet dat de moderatie en toezicht zo ver waren gedaald
pi_217784334
echt verwelkomend is fok zo voor mss nieuwe users. :'). jammer weer dit, mag hopen niet klopt en dat het wel een reden heeft ipv trol actie. mods.
pi_217784335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:29 schreef kree het volgende:

[..]
hohoho ik zeg dat als ik lees als mensen mss met dingen zitten die er zelf mee zitten. voor de rest hier ofzo. nah van mij hoef je niet terug te lezen hoor.

dit is toch maar spelletje meestal.
Tuurlijk hoef je niet terug te lezen heeft ook geen zin maar als mensen je quoten dan verwacht ik wel dat je dat leest. Je wilt graag een discussie maar als iemand reageert lees je het niet. Dat gaat niet werken vriend. :{w
pi_217784336
Zelf verwacht ik stiekem nog heus een sluiting, of SwJ is in slaap gevallen en het vannacht vergeten.

Ach, we zullen het morgen wel zien/horen.
pi_217784338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Tuurlijk hoef je niet terug te lezen heeft ook geen zin maar als mensen je quoten dan verwacht ik wel dat je dat leest. Je wilt graag een discussie maar als iemand reageert lees je het niet. Dat gaat niet werken vriend. :{w
niemand heeft mij ff uitgelegd wat er nu speelt na paar weken niet. en oke lees opmerking boven invoer. done?

oke ik ga daarvan uit dus als eerste en vraag ook over, als jullie dan gaan zeggen je moet terug lezen. wat moet ik terug lezen dan?

dat de fuck is de regel en wat er staat, hoe de hele discussie ervoor was, tja dat boeit me niet nu meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')