Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan natuurlijk zijn dat het om een andere reden dicht zit, ik was gewoon netjes aan het slapen
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat was er zo geslaagd dan?
Vergelijk het met dat je met een groepje monopoly aan het spelen bent en een wildvreemd persoon gooit ineens het bord op zijn kop, want het is een dom spel.
Niks leuks aan dus
Je kan toch dit niet serieus vergelijken met de hele dag smileys spammen enz?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vergelijk het met dat je met een groepje monopoly aan het spelen bent en een wildvreemd persoon gooit ineens het bord op zijn kop, want het is een dom spel.
Niks leuks aan dus
Kan ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.
Een spel is een spel. Of iemand anders dat nou wel of niet leuk vind is verder niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch dit niet serieus vergelijken met de hele dag smileys spammen enz?
Dit was mij al een tijdje duidelijk. Jij bent één van de redenen waarom DTS af en toe een slangenkuil is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, als het op deze manier moet gaan, is het wel erg flauw.
Maar ach, ik deed toch niet mee met DTS om de punten. Wel om een ander dwars te zitten, of om mee te kletsen als er elders niet veel te doen is.
of je gaat niet meer onrust veroorzaken in een topicquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje overdreven vergelijking. Vergelijk het dat een wildvreemd persoon een paar huisjes van het monopoly bord heeft geflikkerd.
Tuurlijk, geef mij de schuld.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was mij al een tijdje duidelijk. Jij bent één van de redenen waarom DTS af en toe een slangenkuil is.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef mij de schuld.![]()
Dit keer was ik het niet, en was ik al dagen afwezig.
P.S. met dwars zitten bedoel ik Bolken, hè.
Wat wil je nou?quote:
Als je de humor van deze actie niet inziet, zul je het nooit snappen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks leuks aan dus
Daarvoor ben jij veels te zachtaardig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het gaat mij er verder niet om of het wel of geen humor is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je de humor van deze actie niet inziet, zul je het nooit snappen.
Capuchon_jongen kennende had hij geen kwade intenties met deze actie, daarom zie ik er de humor wel van in.
's Nachts niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die is dicht! Waren ook wel te veel tetten
Je wil toch niet beweren dat @SwJ veel werk heeft gehad om die post te verwijderen. Denk dat alle poeha over de post van CJ veeeeel meer werk voor SwJ oplevert.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het gaat mij er verder niet om of het wel of geen humor is.
Het is ook niet persoonlijk op die Capuchon...
Gaat meer om het feit dat het topic niet voor niks is gesloten (de reden is door SwJ goed uitgelegd). Als dan betreffende user ineens door het slotje gaat posten, dan is dat weer een hoop werk voor niks voor de mod van onzin en dan kan het topic net zo goed open blijven in de nacht.
Het een lokt het ander uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat @:SwJ veel werk heeft gehad om die post te verwijderen. Denk dat alle poeha over de post van CJ veeeeel meer werk voor SwJ oplevert.
Je bent veel te lief voor deze wereld!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bondage heeft me van de lijst gehaald
Opgelost
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:05 schreef SwJ het volgende:
@:derest
Een spel is een spel. Precies ... een spelletje. Als t je zo hoog zit, wordt t tijd afstand te nemen en je leven onder de loep te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |