Nopequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)
Niemand heeft recht op punten. Maakt niet uit of het dag of nacht is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je monopoly speelt en je zit er middenin (2 uur serieus gespeeld) en iemand gooit het bord om dan ga je toch ook niet lachen naar de ander en zeggen van 'het is maar een spel'. Er zit tijd en moeite in en je wil in je vrije tijd wat plezier hebben. Wat dan gewoon onnodig kapot gemaakt wordt door iemand. Als iets competitief is dan maakt het gewoon verschil, we praten hier niet over tik tak toe ofzo... Is vannacht DTS gewoon wel weer open? Zoals gezegd ik reageer niet overdag dus.. ik heb ook recht op punten (en ik vraag alleen om mini-punten zelfs)
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Volgens mijn is vanaf morgen weer normale dts zonder nachtslotjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:56 schreef _UserName_ het volgende:
Even mijn plasje doen. Zal niet wat uitmaken maar soit. Zoals DTS nu in de nacht dicht zit, ja, vind ik wel jammer. Ik ben een ochtendmens en ben dan ook vaak zat voor 6 uur op. Bakkie koffie, DTS, wat puntjes scoren en als de kleine roept begint mijn dag. Overdag ben ik er voor de kleine veelal. Ik vind het jammer dat het spel kapot is gemaakt wat mij heeft doen beslissen er niet meer heen te gaan sinds een van de aanstichters er met de punten vandoor is gegaan en ik inmiddels door sowieso 3 mensen ben ingehaald. Ja, ik weet, het is maar een spelletje. Maar het is ook een stuk onrecht voor velen die er niks mee te maken hebben. Het gaat ook om de gezellige babbel op de vroege morgen. Het is jammer dat het zo'n shitshow is geworden. Zonder punten kan ik prima leven maar mis wel een stukje gezelligheid. Gelukkig zijn er meer topics behalve DTS. Ik hoop dat het gewoon weer kan zijn zoals het was en de juiste gestraft worden.
My 2 cents.
Welnee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mijn is vanaf morgen weer normale dts zonder nachtslotjes
En bij het eerstvolgende gezeik weer op slot in de nacht / vroege ochtend. Nee, dan zoek ik wel iets met meer zekerheid. Wilde nu gewoon even mijn ding kwijt zodat het er uit is. Ik zie wel of ik er terug heen ga, voor nu vind ik het allemaal wel bestquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mijn is vanaf morgen weer normale dts zonder nachtslotjes
Kom gezellig in de SCquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En bij het eerstvolgende gezeik weer op slot in de nacht / vroege ochtend. Nee, dan zoek ik wel iets met meer zekerheid. Wilde nu gewoon even mijn ding kwijt zodat het er uit is. Ik zie wel of ik er terug heen ga, voor nu vind ik het allemaal wel best
Wie?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het bewijs dat DTS heel serieus genomen wordt
Die!quote:
Bepaalde mensen moet je nooit serieus nemenquote:
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het bewijs dat DTS heel serieus genomen wordt
Imca Marina.quote:
Er is al een FOK! docu van zo'n 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kan er geen documentaire komen, waarbij psychologen met deelnemers in gesprek gaan? Ik denk dat het een leuke reportage kan opleveren. Ik plaats dit dan ook als feedback.
Ga met precies dezelfde mensen het gesprek gewoon voortzetten in een sc.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
@:swj waarom moet ik zo vroeg naar bed van jou? We hadden het net gezellig.
Gewoon niet naar bed gaan. Wie luistert er nou naar SwJ?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ga met precies dezelfde mensen het gesprek gewoon voortzetten in een sc.
Avondmensen worden uitgesloten. Ik stap naar het College voor de Rechten van de Mens!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef sp3c het volgende:
ik ben net binnen, dit beleid is moordend voor mijn punckten!!!
Oeh ik ga mee, Utreg vind ik wel leukquote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Avondmensen worden uitgesloten. Ik stap naar het College voor de Rechten van de Mens!
Wie zegt dat je naar bed moet?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |