abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216377400

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: SwJ

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een SwJ, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over beslissingen van SwJ, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent SwJ in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij SwJ, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het normaal.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij SwJ niet bekend is, zal hij ongetwijfeld aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Deze OP is hier te vinden.
pi_216378479
Waarom zijn de modcseals niet klikbaar? Staat er wel op hè!
Kan daar naar gekeken worden?
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 16:17:20 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216380445
Naar gekeken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686126
Waarom is het dat mods soms ineens heel moeilijk doen over posts en andere die ik mss dan nog wel meer vind van moeten weg, gewoon blijven staan?

Zie ONZ SC.

Ik snap niet zitten ze op hun mod stoel dan ineens? Het is inconsequent hoe er gemod word door mods.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 21:59:27 #5
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216686155
Ok. Bedankt voor de feedback. We nemen het mee.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686217
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 21:59 schreef SwJ het volgende:
Ok. Bedankt voor de feedback. We nemen het mee.
hmms dat is wel heel erg makkelijk, kun je nog eens uitleggen waarom er zo met de bezem doorheen moest in dat topic?
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 22:03:33 #7
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216686228
Nee
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686266
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef SwJ het volgende:
Nee
nou dat vind ik dus bullshit he? en nu maak je meer drama zelf als wat ik ervoor bedoelde?

Maar weghalen zonder uitleg ben ik geen fan van, zeker niet als ik het dan nog netjes in FB post?

Wat is de reden waarom jij dacht van moet dingen gaan verwijderen?
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 22:05:50 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216686287
Ik ben geen fan van drama.

Fijne avond nog.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216686302
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
Ik ben geen fan van drama.

Fijne avond nog.
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?

Dus vroeg me af waarom? dat is toch een redelijke vraag?
pi_216687317
matige uitleg weer hier. als ik er specifiek ff om vraag. Klinkt als coverup en snel alles begraven voor iedereen het leest?

Niet fan van deze methode. Je kun toch gewoon wel ff toelichten waarom je ze zo weg geveegd hebt?

Enne zeggen om "drama te voorkomen". dat is niet genoeg. want er was geen drama, dat kwam pas na de veeg actie?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 februari 2025 @ 23:14:50 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216687529
Christ on a bike...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216688008
nou euh nee?

het wordt wel beetje makkelijk afgedaan enzo hier? maar zeg het niet voor niks.
Natuurlijk niemand anders weer die me ff back-upped ofzo.

Maar zo zie ik het wel, het is niet eens een aanval, maar jullie als mods gebrek aan uitleggen waarom stoort me wel beetje?
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 februari 2025 @ 20:48:29 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_216693793
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
matige uitleg weer hier. als ik er specifiek ff om vraag. Klinkt als coverup en snel alles begraven voor iedereen het leest?

Niet fan van deze methode. Je kun toch gewoon wel ff toelichten waarom je ze zo weg geveegd hebt?

Enne zeggen om "drama te voorkomen". dat is niet genoeg. want er was geen drama, dat kwam pas na de veeg actie?
Door deze mod post ik niet meer in ONZ. Verder doe ik er het zwijgen toe. Geen zin in een ban.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216694356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?

Dus vroeg me af waarom? dat is toch een redelijke vraag?
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.

Wat zijn je verwachtingen nou?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 februari 2025 @ 21:59:09 #16
Brabo Bastard
pi_216695126
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.

Dat zijn glas weer gevuld wordt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216707952
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

euh ja?

mijn verwachtingen.... Niet zoveel.
maar het is niet eens zo specifiek tegen 1 mod, zie wel vaker dat dat gebeurt. en als je het recht tegenover policy houdt enzo, hebben ze niet altijd gelijk.

Dat wil ik maar zeggen, ik kan er wel tegen en niet moeite mee.
Maar heel eerlijk is het soms niet.

bovendien ben ik een user die al jaren post, wss meer als meeste mods. en heb het allemaal wel beetje gezien.

:) maar dit is puur ter info hoor en wat ik denk, echt onwijs slecht is het niet zeker niet als je het sfeertje kent.

Voor nieuwe users, hmmmms. wat wel en niet mag is wel aardig grijs gebied dan denk als mods inconsequent zijn.
pi_216708783
De ONZ SC?

ONZ / [ONZ SC] Bijna weekend

Maar ontopic,...
Oh wacht, daar ben ik niet voor.

Wat SwJ zegt: geen fan van drama.
Likewise.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_216741836
pi_216742244
Gaan we nu ook al persoonlijke vetes in FB uitvechten?
pi_216744922
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nee?
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:42:09 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_216745750
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daar is FB toch voor?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_216775617
waarom kan DTS ineens niet verder?

Wtf mods. spreek dan mij aan ipv een heel topic te blokken?
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 07:53:08 #24
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216775623
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 07:50 schreef kree het volgende:
waarom kan DTS ineens niet verder?

Wtf mods. spreek dan mij aan ipv een heel topic te blokken?
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216775625
echt over een lijstje wat totaal niemand had geboeid dat er daar zo drama uit zou kunnen komen.

Echt dit verbaasde me eigenlijk nadat ik dacht van ok zie paar die wel aardig zijn.]

Nou hou maar op, ik cancel alles van fok als het zo moet, heb hier geen zin in, focking vriendjes politiek met mods en etc blablalbla
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 07:54:55 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216775627
Ok
F.K.A. SuperwormJim
pi_216775628
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 07:53 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.
ok ok mss ben ik te snel, neem even je tijd.

maar ik vond dit bullshit he? laat ik dat wel ff zeggen.

niet eens ok. ruzie ok, maar verder was er nou ook weer niet echt iets aan de hand behalve flink oneens.
pi_216775640
echt had dat ene lijstje laten gaan en niemand had het nog gemerkt enzo. maargoed. tja als je drama wil. dan kan het wmb ook wel hoor. en heb het niet eens opgezocht.

Maar wil wel even melden dat ik niet zo gediend ben van om aangesproken als
fuck you
fucking klootzak

naja dat in die geest, geen zin om na te zoeken. mag ook wel beetje meer normaal denk (openbaar). waar zo gezegd aan is dan?
pi_216775910
kunnen jullie het topic wel weer even open doen @sp3c @Paul

Want ondanks dat meningsverschil hebben er andere weinig mee te maken he?
Lekker lullig weer, lijkt net of door mij komt?
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 08:57:52 #30
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216775999
quote:
81s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 08:49 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het topic wel weer even open doen @:sp3c @:paul

Want ondanks dat meningsverschil hebben er andere weinig mee te maken he?
Lekker lullig weer, lijkt net of door mij komt?
Paul is geen mod.
sp3c is geen ONZ-mod.
Nee, dat kunnen ze niet.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216776018
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 08:57 schreef SwJ het volgende:

[..]
Paul is geen mod.
sp3c is geen ONZ-mod.
Nee, dat kunnen ze niet.
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?
Ik zie blauw en dat is het.

Maar ok thx man, komt wel goed lijkt me. ben niet zo haatdragend.
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 09:00:40 #32
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216776033
Ok
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 09:02:00 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216776044
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 08:59 schreef kree het volgende:

[..]
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?
Ik zie blauw en dat is het.

Maar ok thx man, komt wel goed lijkt me. ben niet zo haatdragend.
niks gedaan man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 09:06:52 #34
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216776081
Succes SwJ
Wat een shitshow
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_216776329
:')
pi_216776959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 07:59 schreef kree het volgende:
echt had dat ene lijstje laten gaan en niemand had het nog gemerkt enzo. maargoed. tja als je drama wil. dan kan het wmb ook wel hoor. en heb het niet eens opgezocht.
Het draaide niet eens om het 2e lijstje met mentions, waar ik ook in stond.

Het draaide om wat je erná postte ergens.
Over waar wij mee bezig waren - en WAAG het niet om het een 3e keer te benoemen!!!

quote:
Maar wil wel even melden dat ik niet zo gediend ben van om aangesproken als
fuck you
fucking klootzak
En dat was privé gezegd.
dat pleur je NIET op een openbaar forum,
En al helemaal niet wie er "zo boos" was...

Muts.

quote:
naja dat in die geest, geen zin om na te zoeken. mag ook wel beetje meer normaal denk (openbaar). waar zo gezegd aan is dan?
In het openbaar??

Tja , als jij uit je slof schiet 'in het openbaar' hier op FOK, dan kan ik het ook.
Al heb ik me serieus ingehouden, als je weet hoe ik tegen een ander over je tekeer ben gegaan (irl, dan).

Maar idd,

Hou erover op...

Please.

En dit moest ik er even over kwijt, aangezien ik hier dan ook de Boeman ben in De Fittie.
Kan ik mij ook verdedigen.

Want hoe de vork precies aan de steel zat, is mss ergens handig, want blijkbaar heeft kree nog steeds niet door wáárom ik nou zó boos werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 22-02-2025 18:09:07 ]
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 10:49:34 #37
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216777498
Nee, we gaan niet hier verder.

Dit is ONZ-FB, voor feedback betreffende de moderatie, niet voor fitties onderling.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216778051
Ok begrepen en gesnapt wel. sorry
pi_216895888
Mag ik een voorstel doen omtrent het inkorten van de titels van de topicreeks van DTS?

Het woordje "HET" incl de spaties er tussenuit zou al schelen met dat ik een volledige TT op mijn mobiel kan toveren... :o
:@

Nu past het net niet op mobiel om met mn vingers te swipen :X

Moderator zondag 2 maart 2025 @ 16:40:20 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216896070
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef Sally het volgende:
Mag ik een voorstel doen omtrent het inkorten van de titels van de topicreeks van DTS?

Het woordje "HET" incl de spaties er tussenuit zou al schelen met dat ik een volledige TT op mijn mobiel kan toveren... :o
:@

Nu past het net niet op mobiel om met mn vingers te swipen :X

[ link | afbeelding ]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.

Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216896349
quote:
99s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:

[..]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.

Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
Tja.
Dat kan ook.

Want als het ooit tot Ronde 2345334 komt, gaat het never nooit op een mobiel schermpje passen....

Thnx. ^O^
  Moderator zondag 2 maart 2025 @ 17:16:20 #42
388664 crew  Dotteke
pi_216896522
quote:
99s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:

[..]

Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaar
Ik begrijp nooit waarom men zo graag de TT wil hebben en dan dezelfde laat staan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216896732
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaar
Ik begrijp nooit waarom men zo graag de TT wil hebben en dan dezelfde laat staan.
Lapo-hunten ook al verboten?
  Moderator zondag 2 maart 2025 @ 17:36:43 #44
388664 crew  Dotteke
pi_216896779
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Lapo-hunten ook al verboten?
Nee, zover ik weet niet, maar dat zeg ik ook niet :D
pi_216897155
Niet verboden, maar het is gewoon jammer dat iemand per sé de lapo moet hebben, puur om het nieuwe deel met dezelfde TT of een lege TT te openen om te voorkomen dat er iets leuks komt te staan.
  Spellchecker zondag 2 maart 2025 @ 20:28:46 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216899353
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
Niet verboden, maar het is gewoon jammer dat iemand per sé de lapo moet hebben, puur om het nieuwe deel met dezelfde TT of een lege TT te openen om te voorkomen dat er iets leuks komt te staan.
dat leuks is voor iedereen verschillend :!

misschien wil ik wel de lapo om van een vervelende TT af te komen.
pi_216899389
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:28 schreef maily het volgende:

[..]
dat leuks is voor iedereen verschillend :!

misschien wil ik wel de lapo om van een vervelende TT af te komen.
Ja dat is geen probleem, maar als juist dezelfde TT weer gebruikt wordt, valt het wel enorm op dat dat niet de beweegreden is.

I know, het is niet tegen het beleid en je mag er niet over zeuren, maar het komt gewoon kinderachtig over als een ander het niet gegund wordt om met iets leuks aan te komen.
pi_216899400
Ach ja lapo hunten en dezelfde TT of een nieuw topic kapen van een ander om te treiteren, wat is het verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 02-03-2025 21:04:20 ]
pi_216901819
Misschien is het een idee dat mensen die een pleurishekel aan DTS hebben, niet in DTS gaan zitten stoken.

Zomaar een simpel ideetje hoor.
pi_216914643
quote:
81s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
Ach ja lapo hunten en dezelfde TT of een nieuw topic kapen van een ander om te treiteren, wat is het verschil.
In DTS is het niet gunstig om je eigen nieuwe topic te openen, als je de LaPo had.
Aangezien het punten oplevert totdat er een nieuw topic geopend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 04-03-2025 16:12:11 ]
pi_217017414
Een gerichte sneer met verkapte persoonlijke informatie is dus bij deze toegestaan?

Aangezien het bericht in kwestie nog steeds online staat?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 10:13:05 ]
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 10:32:02 #52
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217017842
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een gerichte sneer met verkapte persoonlijke informatie is dus bij deze toegestaan?

Aangezien het bericht in kwestie nog steeds online staat?
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.

Als je het niet eens bent met deze uitspraak, neem gerust contact op met een FA.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217018305
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2025 10:32 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.

Als je het niet eens bent met deze uitspraak, neem gerust contact op met een FA.
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.

Maar prima hoor, het is weer eens duidelijk hoe de vork hier in de steel zit.

Fijne dag verder.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 11:12:39 ]
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 13:32:27 #54
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217019791
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.

Maar prima hoor, het is weer eens duidelijk hoe de vork hier in de steel zit.

Fijne dag verder.
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.

De mogelijkheid om een FA te contacteren als je het er niet mee eens bent en het belangrijk vindt, is er nog altijd.

Jij ook een fijne dag verder.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217041863

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2025 07:14:30 ]
  Moderator vrijdag 14 maart 2025 @ 07:08:41 #56
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217041908
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 06:53 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Ach ja, dat 'spamfilter' he, altijd makkelijk.
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217041933
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 07:08 schreef SwJ het volgende:

[..]
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedankt ^O^
Misschien moet je jezelf ook eens een spiegel voor houden. Je befaamde 'zelfreflectie'.

En doei. Ik kan alvast 1 like voor je invullen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2025 07:17:36 ]
  Moderator vrijdag 14 maart 2025 @ 07:22:48 #58
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217041979
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 07:16 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedankt ^O^
Misschien moet je jezelf ook eens een spiegel voor houden. Je befaamde 'zelfreflectie'.

En doei. Ik kan alvast 1 like voor je invullen.
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217042107
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 07:22 schreef SwJ het volgende:

[..]
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.
Sweet irony.

Fijne dag weer.
pi_217047355
- laat ook maar -
pi_217047480
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef Sally het volgende:
- laat ook maar -
Doe dat dan zonder @ volgende keer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217047492
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Doe dat dan zonder @ volgende keer
Kusje d'rop.
pi_217067244
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2025 13:32 schreef SwJ het volgende:

[..]
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.

De mogelijkheid om een FA te contacteren als je het er niet mee eens bent en het belangrijk vindt, is er nog altijd.

Jij ook een fijne dag verder.
4 dagen later, nog geen antwoord ^O^

Inb4 bijdehante opmerking die om de één of andere reden niet als sneer gezien gaat worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2025 05:47:40 ]
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 06:19:59 #64
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217067561
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 05:47 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
4 dagen later, nog geen antwoord ^O^

Inb4 bijdehante opmerking die om de één of andere reden niet als sneer gezien gaat worden.
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.

Of gewoon niet melden, dat kan natuurlijk ook.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217082712
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2025 06:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.

Of gewoon niet melden, dat kan natuurlijk ook.
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.

Het lijkt me dat dit nuttige informatie voor onz-feedback is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2025 07:33:31 ]
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 10:40:19 #66
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217082771
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:31 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.

Het lijkt me dat dit nuttige informatie voor dat onz-moderator is.
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?
F.K.A. SuperwormJim
pi_217101898
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:40 schreef SwJ het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.

Maar gefeliciteerd hoor, je hebt wat je al die tijd al gewild hebt.

En doei.
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 08:38:08 #68
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217102188
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.
Ow, dat is vervelend. Maar geen onz-aangelegenheid. Wellicht kun je een FA dm'en, of een topic openen in FB.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:

Maar gefeliciteerd hoor, je hebt wat je al die tijd al gewild hebt.

En doei.
Geen idee waar je op doelt, maar jij ook een fijne dag.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 26 mei 2025 @ 02:18:24 #69
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_217754430
zo wat heb ik nog niet erlevt maar dit praat kann echt niet -O-
-O-
  maandag 26 mei 2025 @ 02:26:06 #70
446112 mario390
pi_217754451
  maandag 26 mei 2025 @ 02:30:40 #71
446112 mario390
pi_217754467
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 07:20:19 #72
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217754955
TR's plaatsen is voldoende ;)
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 26 mei 2025 @ 14:11:45 #73
446112 mario390
pi_217758495
quote:
99s.gif Op maandag 26 mei 2025 07:20 schreef SwJ het volgende:
TR's plaatsen is voldoende ;)
als ik dat doe , kreg ik en maand vakantie, hier gebeurd niks
  maandag 26 mei 2025 @ 15:33:57 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217759179
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:

[..]
als ik dat doe , kreg ik en maand vakantie, hier gebeurd niks
Feli mario w/ w/ :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 26 mei 2025 @ 15:35:52 #75
446112 mario390
pi_217759194
bedankt
  dinsdag 27 mei 2025 @ 00:01:03 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217763954
Waar is dts?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 00:33:53 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217763999
Dicht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217785119
waar is die van mij?
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 08:48:08 #79
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217785129
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef kree het volgende:
waar is die van mij?
Ik weet toch niet waar je je spullen neerlegt?
F.K.A. SuperwormJim
pi_217785147
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ik weet toch niet waar je je spullen neerlegt?
laat maar.... excuus :P
pi_217785354
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?

Dat er een mod mag bepalen wanneer we praten of niet ofzo?

Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Wil dat ff officieel gezegd hebben.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:00:59 #82
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217785765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?

Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Waarvan akte.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 10:22:43 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217785916
quote:

Zie je straks in DTS!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Spellchecker donderdag 29 mei 2025 @ 10:25:47 #84
197773 crew  maily
pi_217785943
quote:

Even quoten voor de zekerheid.
Dat dit echt de laatste keer is dat de grote kree zijn mening hierover verkondigt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 mei 2025 @ 10:26:51 #85
Brabo Bastard
pi_217785952
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef maily het volgende:

[..]
Even quoten voor de zekerheid.
Dat dit echt de laatste keer is dat de grote kree zijn mening hierover verkondigt.
_O-
"Omae wa mou shindeiru."
  roze donderdag 29 mei 2025 @ 10:28:23 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217785965
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo. :?
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 10:29:56 #87
80791 crew  Paul
pi_217785980
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo. :?
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingen
  roze donderdag 29 mei 2025 @ 10:30:49 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217785993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingen
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.

Het is toch insane dat je je nachtrust helemaal naar de klote helpt voor dit. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 mei 2025 @ 10:31:34 #89
Brabo Bastard
pi_217786000
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:

[..]
voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Ja maar... ja maar... die punten... ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:43:53 #90
388664 crew  Dotteke
pi_217786107
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.

Het is toch insane dat je je nachtrust helemaal naar de klote helpt voor dit. :')
Er zijn nu eenmaal mensen die in de nacht niet of kort slapen. Mijn nacht rust was al naar de klote voor ik op FOK! kwam
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 10:45:11 #91
388664 crew  Dotteke
pi_217786118
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja maar... ja maar... die punten... ;(
Dat heeft er wat mij betreft niets mee te maken. ALs je niet kan slapen is het kut genoeg.
En als er dan ergens op FOK! een groepje mensen zit waar je lekker mee kan babbelen is dat alleen maar leuk
En vind ik het niet gezellig of is er gedoe ga ik vanzelf wel weg
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 mei 2025 @ 10:45:49 #92
80791 crew  Paul
pi_217786124
Voor de mensen die niet leuk vinden dat snachts dicht gaat, wat zouden jullie dan de beste oplossing vinden?
Dus dat DTS zonder ruzies verloopt?
  Spellchecker donderdag 29 mei 2025 @ 10:49:37 #93
197773 crew  maily
pi_217786163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:45 schreef Paul het volgende:
Voor de mensen die niet leuk vinden dat snachts dicht gaat, wat zouden jullie dan de beste oplossing vinden?
Dus dat DTS zonder ruzies verloopt?
Dan ga je naar een ander topic.
pi_217786300
over twee dagen is het hele beleid van DTS wss teruggedraaid. weet nu al. want het werkt gewoon niet op deze manier.

het gaat wel verder in andere topics enzo, maar "mark my words". en dit mag je quote over ... hmm schat weekje. toch weer oude situatie en zelfde met DTS topic.
pi_217786311
en dan is het niet ik die terugkom want ga wel naar andere SC. maar de mods en gezeik over topic hier. hahahaha.
pi_217786315
en als het weer terug is in oude vorm doe ik gewoon weer lekker mee, want zoals ik zei, geen moeite met users. maar wel met dit beleid :)
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:08:03 #97
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217786318
Ja, laten we DTS even gaan analyseren voor de 450e keer, fantastisch!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_217786324
quote:
9s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, laten we DTS even gaan analyseren voor de 450e keer, fantastisch!
denk mods meer gedaan als ik had eigenlijk :')

als iets werkt, niks aan veranderen, werkt in de praktijk meestal ook goed.
pi_217786339
maargoed ik zal erover ophouden.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 11:11:28 #100
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217786345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:07 schreef kree het volgende:
en als het weer terug is in oude vorm doe ik gewoon weer lekker mee, want zoals ik zei, geen moeite met users. maar wel met dit beleid :)
Ooooow, maar dan is de keuze snel gemaakt. DTS is geen dts zonder de grote kree-show. Snel alles terugdraaien! :o
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')