Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
hmms dat is wel heel erg makkelijk, kun je nog eens uitleggen waarom er zo met de bezem doorheen moest in dat topic?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:59 schreef SwJ het volgende:
Ok. Bedankt voor de feedback. We nemen het mee.
nou dat vind ik dus bullshit he? en nu maak je meer drama zelf als wat ik ervoor bedoelde?quote:
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
Ik ben geen fan van drama.
Fijne avond nog.
Door deze mod post ik niet meer in ONZ. Verder doe ik er het zwijgen toe. Geen zin in een ban.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
matige uitleg weer hier. als ik er specifiek ff om vraag. Klinkt als coverup en snel alles begraven voor iedereen het leest?
Niet fan van deze methode. Je kun toch gewoon wel ff toelichten waarom je ze zo weg geveegd hebt?
Enne zeggen om "drama te voorkomen". dat is niet genoeg. want er was geen drama, dat kwam pas na de veeg actie?
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, en die was er dus niet geweest als jij niet ging vegen enzo ineens?
Dus vroeg me af waarom? dat is toch een redelijke vraag?
Dat zijn glas weer gevuld wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.
Wat zijn je verwachtingen nou?
euh ja?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent iemand die tegen een moderator zegt, die echt al jaren moderator is, dat hij slecht modereert.
Wat zijn je verwachtingen nou?
Nee?quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we nu ook al persoonlijke vetes in FB uitvechten?
Daar is FB toch voor?quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we nu ook al persoonlijke vetes in FB uitvechten?
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:50 schreef kree het volgende:
waarom kan DTS ineens niet verder?
Wtf mods. spreek dan mij aan ipv een heel topic te blokken?
ok ok mss ben ik te snel, neem even je tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:53 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk pas als ik weet waar het over gaat he. Eerst even een paar honderd posts teruglezen.
Paul is geen mod.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:49 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het topic wel weer even open doen @:sp3c @:paul
Want ondanks dat meningsverschil hebben er andere weinig mee te maken he?
Lekker lullig weer, lijkt net of door mij komt?
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Paul is geen mod.
sp3c is geen ONZ-mod.
Nee, dat kunnen ze niet.
niks gedaan manquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
nouja iig is het opgelost al. en ik heb geen idee waar iedereen over gaat?
Ik zie blauw en dat is het.
Maar ok thx man, komt wel goed lijkt me. ben niet zo haatdragend.
Het draaide niet eens om het 2e lijstje met mentions, waar ik ook in stond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:59 schreef kree het volgende:
echt had dat ene lijstje laten gaan en niemand had het nog gemerkt enzo. maargoed. tja als je drama wil. dan kan het wmb ook wel hoor. en heb het niet eens opgezocht.
En dat was privé gezegd.quote:Maar wil wel even melden dat ik niet zo gediend ben van om aangesproken als
fuck you
fucking klootzak
In het openbaar??quote:naja dat in die geest, geen zin om na te zoeken. mag ook wel beetje meer normaal denk (openbaar). waar zo gezegd aan is dan?
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef Sally het volgende:
Mag ik een voorstel doen omtrent het inkorten van de titels van de topicreeks van DTS?
Het woordje "HET" incl de spaties er tussenuit zou al schelen met dat ik een volledige TT op mijn mobiel kan toveren...
Nu past het net niet op mobiel om met mn vingers te swipen
[ link | afbeelding ]
Tja.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.
Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaarquote:Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
De TT gaat nooit helemaal passen op zo'n klein schermpje. Boeit verder ook niet. Het gaat erom dat je kunt zien dat het dts is.
Beter idee: alleen nog maar "Ronde 2345334 Het Dodetopicspel #22432". De rest laten we gewoon weg, want irrelevant en alleen maar reden tot lapo-hunten.
Lapo-hunten ook al verboten?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat wel blijven denk ik, het is lappo-hunten en dan de zelfde TT nemen tig keer achterelkaar
Ik begrijp nooit waarom men zo graag de TT wil hebben en dan dezelfde laat staan.
Nee, zover ik weet niet, maar dat zeg ik ook nietquote:
dat leuks is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 2 maart 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
Niet verboden, maar het is gewoon jammer dat iemand per sé de lapo moet hebben, puur om het nieuwe deel met dezelfde TT of een lege TT te openen om te voorkomen dat er iets leuks komt te staan.
Ja dat is geen probleem, maar als juist dezelfde TT weer gebruikt wordt, valt het wel enorm op dat dat niet de beweegreden is.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat leuks is voor iedereen verschillend
misschien wil ik wel de lapo om van een vervelende TT af te komen.
In DTS is het niet gunstig om je eigen nieuwe topic te openen, als je de LaPo had.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
Ach ja lapo hunten en dezelfde TT of een nieuw topic kapen van een ander om te treiteren, wat is het verschil.
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een gerichte sneer met verkapte persoonlijke informatie is dus bij deze toegestaan?
Aangezien het bericht in kwestie nog steeds online staat?
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:32 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben we al via dm gevoerd. Daar heb ik uitgelegd waarom de tr is afgevinkt zonder dat er actie is ondernomen.
Als je het niet eens bent met deze uitspraak, neem gerust contact op met een FA.
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het was geen uitleg, het was een excuus waarom er niets mee gedaan is. Feit is dat er nog steeds niks mee gedaan is, en je hiermee dus een precedent geschept hebt. Het gaat niet om 'boehoehoe, hij/zij zei hallo op de verkeerde manier', het was gerichte persoonlijke informatie, hè.
Maar prima hoor, het is weer eens duidelijk hoe de vork hier in de steel zit.
Fijne dag verder.
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach ja, dat 'spamfilter' he, altijd makkelijk.
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, maar ik leef met je mee.
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kijk, precies zo'n opmerking waar ik al meerdere notes/ban voor gehad heb. Bedankt![]()
Misschien moet je jezelf ook eens een spiegel voor houden. Je befaamde 'zelfreflectie'.
En doei. Ik kan alvast 1 like voor je invullen.
Sweet irony.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Notes worden niet gegeven als een user medeleven toont, dus dit vind ik een vreemde opmerking.
Doe dat dan zonder @ volgende keerquote:
Kusje d'rop.quote:
4 dagen later, nog geen antwoordquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:32 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je kunt je niet vinden in de uitleg. Prima verder hoor. Jouw mening. Die kan ik niet veranderen.
De mogelijkheid om een FA te contacteren als je het er niet mee eens bent en het belangrijk vindt, is er nog altijd.
Jij ook een fijne dag verder.
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
4 dagen later, nog geen antwoord
Inb4 bijdehante opmerking die om de één of andere reden niet als sneer gezien gaat worden.
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld voor feedback op de onz-moderatie, niet om te komen melden dat je wel of geen mail van de fa's hebt ontvangen. Dat kun je beter melden in het FB-forum.
Of gewoon niet melden, dat kan natuurlijk ook.
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is ook feedback op de onz-moderatie. Namelijk dat de opmerking van een onz-moderator dat ik een FA moest contacteren geen zin heeft, omdat je geen reactie krijgt.
Het lijkt me dat dit nuttige informatie voor dat onz-moderator is.
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het contacteren van een FA geen zin heeft?
Ow, dat is vervelend. Maar geen onz-aangelegenheid. Wellicht kun je een FA dm'en, of een topic openen in FB.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De opmerking van een onz-moderator dat ik FA moest contacteren, heeft geen zin, aangezien er toch geen reactie van de FA's komt. Zo, gefixt.
Geen idee waar je op doelt, maar jij ook een fijne dag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar gefeliciteerd hoor, je hebt wat je al die tijd al gewild hebt.
En doei.
Feli marioquote:Op maandag 26 mei 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik dat doe , kreg ik en maand vakantie, hier gebeurd niks
laat maar.... excuusquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je je spullen neerlegt?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?
Dat er een mod mag bepalen wanneer we praten of niet ofzo?
Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Wil dat ff officieel gezegd hebben.
Zie je straks in DTS!quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?
Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Even quoten voor de zekerheid.
Dat dit echt de laatste keer is dat de grote kree zijn mening hierover verkondigt.
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo.
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingen
Ja maar... ja maar... die punten...quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Er zijn nu eenmaal mensen die in de nacht niet of kort slapen. Mijn nacht rust was al naar de klote voor ik op FOK! kwamquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Het is toch insane dat je je nachtrust helemaal naar de klote helpt voor dit.
Dat heeft er wat mij betreft niets mee te maken. ALs je niet kan slapen is het kut genoeg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... die punten...
Dan ga je naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:45 schreef Paul het volgende:
Voor de mensen die niet leuk vinden dat snachts dicht gaat, wat zouden jullie dan de beste oplossing vinden?
Dus dat DTS zonder ruzies verloopt?
denk mods meer gedaan als ik had eigenlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, laten we DTS even gaan analyseren voor de 450e keer, fantastisch!
Ooooow, maar dan is de keuze snel gemaakt. DTS is geen dts zonder de grote kree-show. Snel alles terugdraaien!quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:07 schreef kree het volgende:
en als het weer terug is in oude vorm doe ik gewoon weer lekker mee, want zoals ik zei, geen moeite met users. maar wel met dit beleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |