laat maar.... excuusquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je je spullen neerlegt?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?
Dat er een mod mag bepalen wanneer we praten of niet ofzo?
Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Wil dat ff officieel gezegd hebben.
Zie je straks in DTS!quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet eens met DTS topic beleid, bevalt me niks hoe dit nu opgezet is, zal wel de enige zijn. maar nee snap het idee niet of wat het nut ervan?
Naja zoek dat maar uit, wmb prima maar ik ga er niet meer aan mee doen op die manier.
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef kree het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Even quoten voor de zekerheid.
Dat dit echt de laatste keer is dat de grote kree zijn mening hierover verkondigt.
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo kunnen mensen 's nachts niet gewoon lekker gaan slapen of desnoods een film gaan kijken ofzo.
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik las dat in DTS een groep zit die snachts nooit slaapt of kan slapen door verschillende dingen
Ja maar... ja maar... die punten...quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Er zijn nu eenmaal mensen die in de nacht niet of kort slapen. Mijn nacht rust was al naar de klote voor ik op FOK! kwamquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor die eerste groep lijkt het me helemaal niet ongezond dat ze 's nachts even iets anders moeten doen of gewoon wel een keer gaan slapen.
Het is toch insane dat je je nachtrust helemaal naar de klote helpt voor dit.
Dat heeft er wat mij betreft niets mee te maken. ALs je niet kan slapen is het kut genoeg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... die punten...
Dan ga je naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:45 schreef Paul het volgende:
Voor de mensen die niet leuk vinden dat snachts dicht gaat, wat zouden jullie dan de beste oplossing vinden?
Dus dat DTS zonder ruzies verloopt?
denk mods meer gedaan als ik had eigenlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, laten we DTS even gaan analyseren voor de 450e keer, fantastisch!
Ooooow, maar dan is de keuze snel gemaakt. DTS is geen dts zonder de grote kree-show. Snel alles terugdraaien!quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:07 schreef kree het volgende:
en als het weer terug is in oude vorm doe ik gewoon weer lekker mee, want zoals ik zei, geen moeite met users. maar wel met dit beleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |