Dat dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Alleen als Paul weer eens komt buurten
Als je iedere keer na een paar weken toegeeft door de boel weer open te gooien in de nacht kom je helemaal niet meer geloofwaardig over, of neemt men de waarschuwing niet eens meer serieus.quote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
Ik merk geen enkel verschil.quote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
Jij niet. Ik (wij) wel. ONZ is verre van het drukste forum van FOK!. Extra mods zijn niet nodig, en al helemaal niet voor één reeks dat regelmatig 's nachts ontspoort. Een reeks dat al jarenlang teveel tijd en energie heeft gekost van mods en (f)a's, waarbij volgens de users alleen maar anderen schuld aan hebben maar nooit zichzelf.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik merk geen enkel verschil.
De winnaar van deze maand heeft het dan ook een stuk makkelijker, dan andere maanden (wie dat ook mag worden).
Wat mij betreft gaat het gewoon weer open in de nacht. Volgens een bepaalde mod zijn er nog veel ergere topics op FOK! (COS ofzo?) maar die gaan echt niet op slot.
Het topic is nu dicht, met als reden dat er in de nachten veel TR's worden gezet. Blijkbaar is één mod dan niet genoeg. Er zijn subforums hier die er 3 (gc) Of zelfs 4 (klb) hebben.
Maar het drukste forum van FOK! heeft er maar één.
Dat komt ietwat vreemd over in mijn ogen.
Wat aantal posts betreft is het gewoon het drukste forum.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jij niet. Ik (wij) wel. ONZ is verre van het drukste forum van FOK!. Extra mods zijn niet nodig, en al helemaal niet voor één reeks dat regelmatig 's nachts ontspoort. Een reeks dat al jarenlang teveel tijd en energie heeft gekost van mods en (f)a's, waarbij volgens de users alleen maar anderen schuld aan hebben maar nooit zichzelf.
Dus ja, het werkt. Heerlijk rustig om eens wakker te worden zonder 16 tr's, 23 dm's van users die allemaal elkaar aanwijzen als boosdoeners, en een hele discussie achter de schermen over wat nu weer.
Nou, mooi. Als dts'ers geen zelfreflectie krijgen, zetten ze daarmee het voortbestaan van FOK! op het spel.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat aantal posts betreft is het gewoon het drukste forum.
Zonder dts is FOK echt op sterven na dood.
Het nachtslot zelf moet geen verschil brengen. Het nachtslot is een waarschuwing en uitnodiging om te kijken hoe jullie beter met elkaar om kunnen gaan.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik merk geen enkel verschil.
De winnaar van deze maand heeft het dan ook een stuk makkelijker, dan andere maanden (wie dat ook mag worden).
Wat mij betreft gaat het gewoon weer open in de nacht. Volgens een bepaalde mod zijn er nog veel ergere topics op FOK! (COS ofzo?) maar die gaan echt niet op slot.
Het topic is nu dicht, met als reden dat er in de nachten veel TR's worden gezet. Blijkbaar is één mod dan niet genoeg. Er zijn subforums hier die er 3 (gc) Of zelfs 4 (klb) hebben.
Maar het drukste forum van FOK! heeft er maar één.
Dat komt ietwat vreemd over in mijn ogen.
Echt, wtf. Niet bepaald mod-waardige uitspraak wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
Bij de 20 grootste mongolen van fok horen
Geen nette uitspraak idd. Maar wellicht is het handiger om dit in het fb-topic van JUI aan te geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Echt, wtf. Niet bepaald mod-waardige uitspraak wat mij betreft.
Heb post gerapporteerd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen nette uitspraak idd. Maar wellicht is het handiger om dit in het fb-topic van JUI aan te geven.
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef Roesjesjager het volgende:
Waarom heeft de flapdrop mod van ONZ dit geweldige topic nog geen [ afbeelding ] gegeven
ONZ / SwJ GOD!
Komt er eens een goed topic, wordt dat niet gedaan, welke flapdrol is hier mod?
Vind je dit zelf een vriendelijke post?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef Roesjesjager het volgende:
Waarom heeft de flapdrop mod van ONZ dit geweldige topic nog geen [ afbeelding ] gegeven
ONZ / SwJ GOD!
Komt er eens een goed topic, wordt dat niet gedaan, welke flapdrol is hier mod?
Flapdrol is niet echt beledigend, in deze context is het meer een grap omdat nou juist dat SwJ de mod hier is, en dat topic maakte, dat ik aanhaalde.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Vind je dit zelf een vriendelijke post?
Ergo...quote:Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Flapdrol is niet echt beledigend, in deze context is het meer een grap omdat nou juist dat SwJ de mod hier is, en dat topic maakte, dat ik aanhaalde.
Het lijkt mij toch wel heel erg duidelijk dat het hier om een grap gaat, of zoek je nu een stok om mee te slaan, want gefeliciteerd dan heb je hem gevonden. Ik hoop dat @:SwJ de humor er wel van in ziet, gezien de inhoud van het topic dat hij maakte en dan de grap... Ach nouja, als je een grap moet uitleggen is hij niet meer grappig...
Jezelf quoten om te bolken tig keer, is gewoon rete irritant.. En smileys tig keer posten is in mijn ogen toch weer anders. Ook al is dat na een tijd ook wel irritantquote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef RedShoe het volgende:
Even vragen maar, want krijg van niemand antwoord. Mag jezelf quoten wel of niet?. Naar mijn idee is het hetzelfde als random smileys posten. Maar nu ik er een korte vakantie om heb gekregen twijfel ik of het nog wel is toegestaan.
Smileys mag wel en quoten niet
In dts uiteraard.
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jezelf quoten om te bolken tig keer, is gewoon rete irritant.. En smileys tig keer posten is in mijn ogen toch weer anders. Ook al is dat na een tijd ook wel irritant
Het is geen zwart-wit verhaal, er is geen harde grens te noemen tot aan hoeveel lege quotes geaccepteerd wordt en vanaf wanneer het niet meer mag.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.
Het is meer gemakzucht om te quoten dan smileys posten.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De vraag is of het mag. De vraag is niet of het wel of niet irritanter is dan smileys.
Klopt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het is geen zwart-wit verhaal, er is geen harde grens te noemen tot aan hoeveel lege quotes geaccepteerd wordt en vanaf wanneer het niet meer mag.
Het is meer 'read the room', op een bepaald moment wordt het irritant.
Je hebt deze vraag al gesteld via dm. Toen heb ik je geadviseerd contact op te nemen met een FA. Door de vraag nu weer te stellen in ONZ-FB, stel je 'm dus weer gewoon aan mij. Mijn advies is dan ook wederom: neem contact op met een FA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |