Je moet juist heel sterk in je schoenen staan om hier nee tegen te zeggen. Wetende dat de media zich tegen je zal keren.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
Altijd die onzekere moslim jongens als het om homofiele enzo gaat
Die is voor vrouwen en homorechten, geloof ikquote:Op woensdag 4 december 2024 14:18 schreef Origami94 het volgende:
We schakelen over naar @:ettovanbelgie voor zijn pikante mening
Hoe, en bij wie, wordt er precies 'regenbooggedoe' door de strot gedramd dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:19 schreef Richestorags het volgende:
Terecht. Dat regenbooggedoe door de strot drammen is totale onzin en begint onderhande tribale en dictatoriale trekjes te vertonen.
Nee hoor. Moslims worden met fluwelen handschoentjes behandelt.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je moet juist heel sterk in je schoenen staan om hier nee tegen te zeggen. Wetende dat de media zich tegen je zal keren.
Op deze manier. Met zebrapaden. Op universiteiten waar die vlag wappert. In binnensteden waar op steeds meer plekken die vlag pontificaal wappert met deugteksten als "you belong" (door de gemeente geplaatst). Op appartementenbalkons (privaat dus). Met fotocollages in de stad (door de gemeente gesanctioneerd). Met treinschermen op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe, en bij wie, wordt er precies 'regenbooggedoe' door de strot gedramd dan?
oh nee, de media.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je moet juist heel sterk in je schoenen staan om hier nee tegen te zeggen. Wetende dat de media zich tegen je zal keren.
Grappig. Ik werk namelijk op één van de plekken die je noemt.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op deze manier. Met zebrapaden. Op universiteiten waar die vlag wappert. In binnensteden waar op steeds meer plekken die vlag pontificaal wappert (door de gemeente geplaatst). Met fotocollages in de stad (door de gemeente) gesanctioneerd. Met treinschermen op Amsterdam CS.
Jij komt volgens mij niet vaak op een universiteit of in Utrecht of Amsterdam. Toegegeven: buiten deze plekken is het gelukkig minder.
Het wordt iedereen dus ongevraagd door de strot geramd.
Is dat zo?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grappig. Ik werk namelijk op één van de plekken die je noemt.
Maar ik zie een regenboogvlag niet als iets door de strot drammen. Ik zie nameljik elke dag allerlei vlaggen en symbolen. Je daarover opwinden klinkt als iets voor sneeuwvlokjes.
Alleen bij anti-islam sentiment volgens mijquote:Op woensdag 4 december 2024 14:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die is voor vrouwen en homorechten, geloof ik
Er zijn zoveel merken en symbolen overal, en wat dacht je van al die Palestinavlaggen?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op deze manier. Met zebrapaden. Op universiteiten waar die vlag wappert. In binnensteden waar op steeds meer plekken die vlag pontificaal wappert met deugteksten als "you belong" (door de gemeente geplaatst). Op appartementenbalkons (privaat dus). Met fotocollages in de stad (door de gemeente gesanctioneerd). Met treinschermen op Amsterdam CS.
Jij komt volgens mij niet vaak op een universiteit of in Utrecht of Amsterdam. Toegegeven: buiten deze plekken is het gelukkig minder.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik leer hier net dat het een heel dappere knul is die steun verdient in zijn strijd tegen regenbooggedram.
Hij is per direct op straat geflikkerd door Bayern.quote:
Tja.....quote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik leer hier net dat het een heel dappere knul is die steun verdient in zijn strijd tegen regenbooggedram.
Ook de clickbait titel. Een klacht indienen is niet hetzelfde als een strafzaak beginnen. Maar goed het past in de agenda van De Telegraaf en het pseudo journalisme dat ze uitdragenquote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een of andere debiele politicus die dat riep, is helemaal niks mee gedaan. Ook door Bayern niet
Feitelijk niet waarquote:Op woensdag 4 december 2024 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is per direct op straat geflikkerd door Bayern.
Een strafrechtelijke zaak had weinig kans tegen Mazraoui. Niet omdat zijn uitspraken in de media walgelijk waren, maar omdat walgelijke meningen niet altijd strafbaar zijn. En dat geld nu ook voor deze actie van hem.
quote:United en Bayern hebben volgens Sky Deutschland, The Athletic en transferexpert Fabrizio Romano na wekenlange onderhandelingen een definitief akkoord bereikt. De Ligt verkast voor minimaal 45 miljoen euro naar United. Dat bedrag kan middels bonussen met 5 miljoen oplopen. Mazraoui verlaat Bayern voor minimaal 15 en maximaal 20 miljoen euro.
Dat was vanwege antisemitische uitingen van Mazraoui toen hij vorig jaar bij Bayern Munchen speelde. Daar hebben ze toen direct zijn contract om verscheurd. Heeft die club trouwens wel een flinke afkoopsom gekost en Mazroui een hoop respect opgeleverd van zijn moslimfans.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:45 schreef Origami94 het volgende:
Ook de clickbait titel. Een klacht indienen is niet hetzelfde als een strafzaak beginnen.
Je bent in de war met El Ghaziquote:Op woensdag 4 december 2024 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was vanwege antisemitische uitingen van Mazraoui toen hij vorig jaar bij Bayern Munchen speelde. Daar hebben ze toen direct zijn contract om verscheurd. Heeft die club trouwens wel een flinke afkoopsom gekost en Mazroui een hoop respect opgeleverd van zijn moslimfans.
Al dat gedram is inderdaad wel meer dan genoeg geweest. Helaas hoor je er alleen wat over als een moslim wél de hakken in 't zand zet. En heel af en toe een Wout Weghorst of een Novak Djokovic maar de rest blijft maar buigen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand andersquote:Op woensdag 4 december 2024 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is per direct op straat geflikkerd door Bayern.
Een strafrechtelijke zaak had weinig kans tegen Mazraoui. Niet omdat zijn uitspraken in de media walgelijk waren, maar omdat walgelijke meningen niet altijd strafbaar zijn. En dat geld nu ook voor deze actie van hem.
quote:EL Ghazi werd in november 2023 ontslagen door Mainz, nadat hij op sociale media de omstreden leus "From the river to the sea, Palestine will be free" had geschreven. Een juridische strijd volgde die in juli 2024 uiteindelijk, na hoger beroep, in El Ghazi's voordeel werd bepaald door de Duitse rechter.
Mazraoui moet eigenlijk niet in het westen spelen met hun westerse waarden. Misschien is Turkije of de zandbak wat voor hem. Daar kan hij naar hartenlust spugen op de rechten van homo's en Joden.quote:
Heeft hij dat gedaan dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Daar kan hij naar hartenlust spugen op de rechten van homo's en Joden.
Regenboogland?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:53 schreef Twiitch het volgende:
Zou er ook niet mee willen lopen. Ga ook niet met de vlag van een ander land zwaaien. Daar heb ik gewoon niks mee.
Het is allemaal green washing en identity politics om af te leiden van het mondiale kapitalistische probleem van de race to the bottom.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:53 schreef Werkperd het volgende:
He draait niet meer om voetbal maar om een specifiek soort agenda
Iedereen boos, sneeuwvlokjesmoslims die tegen homofilie zijn en sneeuwvlokjes rechtsgekkies die vinden dat homofilie DOOR DE STROT WORDT GEDUWD omdat ze een regenboogje op straat zienquote:Op woensdag 4 december 2024 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wel zich door Fons Spooren in de reet laten nemen. Hoe hypocrietStukje booslim.
@:caland
Het hoort noch bij de functie van een universiteit, noch die van een lokale overheid om tribaal en ideologisch gedachtegoed op te dringen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grappig. Ik werk namelijk op één van de plekken die je noemt.
Maar ik zie een regenboogvlag niet als iets door de strot drammen. Ik zie nameljik elke dag allerlei vlaggen en symbolen. Je daarover opwinden klinkt als iets voor sneeuwvlokjes.
Worden die door de overheid of het universiteitsbestuur opgehangen? Kleurt de NS haar treinschermen in de Palestinavlagkleuren als achtergrond?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn zoveel merken en symbolen overal, en wat dacht je van al die Palestinavlaggen?
Over tribaal en ideologisch gedachtegoed.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het hoort noch bij de functie van een universiteit, noch die van een lokale overheid om tribaal en ideologisch gedachtegoed op te dringen.
We gaat het niet hebben over het Israel/Palestine conflict. Daar is een ander topic voor.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over tribaal en ideologisch gedachtegoed.
Wat vind je van al die Palestinavlaggen in de grote steden (onder andere Amsterdam en Utrecht waar je het over had)?
Ik trek een eenvoudige vergelijking. Er zijn zoveel vlaggen die een boodschap uitdragen. Als jij iets tegen regenboogvlaggen hebt, zogenaamd omdat je tegen ''tribaal en ideologisch gedachtegoed'' bent, dan ben je wel lichtelijk hypocriet als je de Palestinavlag wel vindt kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We gaat het niet hebben over het Israel/Palestine conflict. Daar is een ander topic voor.
Het gaat specifiek om de regenboogvlag in dit nieuwsbericht. Andere vlaggen, ander topic.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik trek een eenvoudige vergelijking. Er zijn zoveel vlaggen die een boodschap uitdragen. Als jij iets tegen regenboogvlaggen hebt, zogenaamd omdat je tegen ''tribaal en ideologisch gedachtegoed'' bent, dan ben je wel lichtelijk hypocriet als je de Palestinavlag wel vindt kunnen.
Tja, we hebben het wel over Noussair Mazraoui die een regenboogjack weigert. De motivatie mag wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het gaat specifiek om de regenboogvlag in dit nieuwsbericht. Andere vlaggen, ander topic.
Niet te vergeten dat die vlag ook is uitgebreid met BLM erin.quote:
Terechtquote:Op woensdag 4 december 2024 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat die vlag ook is uitgebreid met BLM erin.
Het wordt nergens doorgedramd. Het zijn de marketing teams die denken dat ze op basis van identity politics en greenwashing geld kunnen verdienen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:58 schreef Toine51 het volgende:
Ben geen moslim, heb ik ook niks mee, maar geef hem gelijk.
Ik zou hem ook niet dragen, niet omwille geloof oid, maar puur dat gedram en hypocrisie...
Engeland stuurde wel zijn gehele team naar Qatar, over hypocriet gesproken. Net als alle andere landen..
Nee, hoho,ja wacht, dat kun je zo niet zeggen.quote:
Gelukkig niet, dan zouden de gevangenissen overvol zitten. Een mens is gelukkig nog vrij om homo's moslims, joden, zwarten, witten en alle andere soorten te haten, zo veel hij of zij wilt.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:20 schreef Origami94 het volgende:
Als een ally vind ik het moeilijk. Je kan een persoon niet dwingen iets te dragen waar hij niet achter staat. Mazraoui kan pas veroordeeld worden als hij iets tegen mensen met een andere seksuele geaardheid of voorkeur heeft.
Misschien, maar er zitten grenzen aan. Belediging en groepsbelediging is bijv strafbaar. Discriminatie uit mijn hoofd volgens mij ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan zouden de gevangenissen overvol zitten. Een mens is gelukkig nog vrij om homo's moslims, joden, zwarten, witten en alle andere soorten te haten, zo veel hij of zij wilt.
Dus het wordt gewoon doorgedramd...quote:Op woensdag 4 december 2024 15:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het wordt nergens doorgedramd. Het zijn de marketing teams die denken dat ze op basis van identity politics en greenwashing geld kunnen verdienen.
Iets zegt me dat het eerste bij dit soort figuren ook al een probleem is.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:21 schreef TornadoDK het volgende:
Je mag van iemand verwachten dat die homo's normaal en met respect behandeld.
Maar mensen dwingen om het te promoten is echt onzin ik zou dat ook niet doen nog los van het feit dat het spuuglelijk is.
Nee het gaat om de centen.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus het wordt gewoon doorgedramd...
Dat vind ik wel schandalig, dan hoor je hier (westen) gewoon niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het eerste bij dit soort figuren ook al een probleem is.
Tribalisme.....quote:Op woensdag 4 december 2024 14:18 schreef Origami94 het volgende:
We schakelen over naar @:ettovanbelgie voor zijn pikante mening
Hij weigert mee te doen aan promotie van deze gemeenschap. Dat is niet hetzelfde als de gemeenschap niet accepteren.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb hier een dubbele mening over. Ik ben erg tolerant naar LGBTQ+ mensen, maar ik snap niet waarom voetballers deze gemeenschap moeten steunen in de zin van regenboogkleding te moeten dragen. Het zijn voetballers die daar komen om te voetballen en daar moet het wat mij betreft bij blijven.
Maarrrrr.
Deze voetballer (geen idee wie het is verder) weigert regenboogkleuren te dragen omdat hij deze gemeenschap niet accepteert en dat is wat mij betreft niet oké.
Hoe moet ik het dan zien?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:05 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Hij weigert mee te doen aan promotie van deze gemeenschap. Dat is niet hetzelfde als de gemeenschap niet accepteren.
Ik vind de Antiliaanse gemeenschap in mijn buurt ook prima mensen. Ik hoef echter niet met een T-shirt met "100% Anti love" oid rond te gaan lopen.quote:
Doe een beetje normaal tegen mensen met het syndroom van Down.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:21 schreef Nober het volgende:
Het is een voetbalwedstrijd achterlijke mongolen!
Briljante woordspeling.quote:
Hij doet niet mee ivm zijn geloof.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:05 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Hij weigert mee te doen aan promotie van deze gemeenschap. Dat is niet hetzelfde als de gemeenschap niet accepteren.
https://www.universiteitl(...)f/pre-islam-2016.pdfquote:In de Koran wordt homoseksualiteit niet expliciet genoemd, maar hoort het bij het rijtje van de ''gruweldaden'
Precies. Je vraag toch ook niet aan marktkooplui om een JLTB vlag op de kraam te spannen.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb hier een dubbele mening over. Ik ben erg tolerant naar LGBTQ+ mensen, maar ik snap niet waarom voetballers deze gemeenschap moeten steunen in de zin van regenboogkleding te moeten dragen. Het zijn voetballers die daar komen om te voetballen en daar moet het wat mij betreft bij blijven.
Opdringerigheid is echter niet een reden die aangevoerd werd. Ik zou het zelf geen enkel probleem vinden, maar wat ik niet snap is dat als dit voetbalbedrijf het belangrijk vindt, ze dan bij het aannemen van personeel niet kijken of de waarden genoeg overeenkomen. En ook niet dat als ze het belangrijk vinden, dat de weigering van 1 iemand ervoor zorgt dat het helemaal niet door gaat.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:02 schreef Hathor het volgende:
Voetbalclubs moeten gewoon geen standpunt innemen in dit soort politieke rompslomp, gewoon wegblijven van die onzin. Spelers worden betaald om tegen een bal te trappen, niet om met regenboogvlaggetjes te wapperen. Dit is nou al de zoveelste keer dat er gezeik is rond die lgbtq agenda, het moet maar eens afgelopen zijn. Mazraoui is een van de vele moslims in het voetbal en die gaan echt never nooit met regenboogattributen lopen, wen er maar aan.
Ik, als niet moslim, zou het overigens ook niet doen, het is mij iets te opdringerig allemaal.
Ja ik vergeet nog wel eens dat fok forum full Reddit mode gaat qua moderatie.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat die vlag ook is uitgebreid met BLM erin.
LGTBQ rechten een politieke discussie vindenquote:Op woensdag 4 december 2024 17:02 schreef Hathor het volgende:
Voetbalclubs moeten gewoon geen standpunt innemen in dit soort politieke rompslomp, gewoon wegblijven van die onzin. Spelers worden betaald om tegen een bal te trappen, niet om met regenboogvlaggetjes te wapperen. Dit is nou al de zoveelste keer dat er gezeik is rond die lgbtq agenda, het moet maar eens afgelopen zijn. Mazraoui is een van de vele moslims in het voetbal en die gaan echt never nooit met regenboogattributen lopen, wen er maar aan.
Ik, als niet moslim, zou het overigens ook niet doen, het is mij iets te opdringerig allemaal.
M.b.t. de regenboogvlag heb ik daar niet zo'n moeite mee. Dat drammerige hoeft van mij niet zo, maar de openlijke homohaat van veel moslims en het feit dat daarbij wordt weggekeken, vind ik iets storender.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op deze manier. Met zebrapaden. Op universiteiten waar die vlag wappert. In binnensteden waar op steeds meer plekken die vlag pontificaal wappert met deugteksten als "you belong" (door de gemeente geplaatst). Op appartementenbalkons (privaat dus). Met fotocollages in de stad (door de gemeente gesanctioneerd). Met treinschermen op Amsterdam CS.
Dan zou Manchester United dus moeten gaan selecteren op geloof, en dat lijkt me ook weer niet wenselijk. Clubs selecteren of contracteren in de eerste plaats op talent, wat de speler in zijn vrije tijd doet is niet echt relevant, wat ook wel blijkt hoe gemakkelijk spelers met bepaalde dingen steeds wegkomen, want er lopen toch redelijk wat onfrisse figuren en sexual predators rond in het voetbal. Ajax ontslaat Overmars omdat het een seriedickpiccer is, maar dat is voor Antwerpen geen probleem want die scoopen hem gelijk op.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Opdringerigheid is echter niet een reden die aangevoerd werd. Ik zou het zelf geen enkel probleem vinden, maar wat ik niet snap is dat als dit voetbalbedrijf het belangrijk vindt, ze dan bij het aannemen van personeel niet kijken of de waarden genoeg overeenkomen.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Hathor het volgende:
daar zit in dat wereldje ook helemaal niemand op te wachten.
Ga je weer om bronnen vragen dan? Want ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met jouw gejank.quote:
Niet op basis van geloof, maar op basis van waarden. Het bedrijf wil klaarblijkelijk dat het personeel bepaalde waarden uitdraagt. Waarden waar ik het verder mee eens ben. Dan lijkt het me wat ongeloofwaardig als ze mensen aannemen die daar niet aan voldoen, hoewel daar wel wat grijs gebied mogelijk is imho.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zou Manchester United dus moeten gaan selecteren op geloof, en dat lijkt me ook weer niet wenselijk. Clubs selecteren of contracteren in de eerste plaats op talent, wat de speler in zijn vrije tijd doet is niet echt relevant, wat ook wel blijkt hoe gemakkelijk spelers met bepaalde dingen steeds wegkomen, want er lopen toch redelijk wat onfrisse figuren en sexual predators rond in het voetbal. Ajax ontslaat Overmars omdat het een seriedickpiccer is, maar dat is voor Antwerpen geen probleem want die scoopen hem gelijk op.
Bottomline is dus dat voetbalclubs en individuele spelers gewoon geen politiek getinte statements moeten maken, daar zit in dat wereldje ook helemaal niemand op te wachten.
Nee ik vroeg niet om een bron. Ik vraag om een onderbouwing waarom je denkt dat de voetbalwereld hier niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga je weer om bronnen vragen dan? Want ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met jouw gejank.
Het leed is blijkbaar toch al geschied, volgens de OP waren drie spelers niet blij met de keuze van Mazraoui, niet raar opkijken dus als die straks naar de bank verdwijnt en geen speeltijd meer krijgt. Tweespalt in je selectie is het laatste dat je wil.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet op basis van geloof, maar op basis van waarden. Het bedrijf wil klaarblijkelijk dat het personeel bepaalde waarden uitdraagt. Waarden waar ik het verder mee eens ben. Dan lijkt het me wat ongeloofwaardig als ze mensen aannemen die daar niet aan voldoen. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat niet doorslaggevend is, afhankelijk van de waarde.
Wat nog veel ongeloofwaardig is, is imho dat ze zeggen ergens voor te staan, maar als dan 1 persoon niet mee wil doen, ze het niet meer willen doen. Dan sta je echt helemaal nergens voor.
Niet echt, het is een kleine minderheid in het westen die deze onzin de rest van de wereld door de strot wil duwen.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:08 schreef Origami94 het volgende:
[..]
LGTBQ rechten een politieke discussie vinden
Het wordt gepolitiseerd door rechts. De meerderheid van de wereld vindt het prima op wat homofobe gekkies na
Nee. Misschien ben je homofoob en/of onzeker over je seksuele geaardheid maar het gros van de mensen boeit zo'n regenboog, palestina of israel vlag echt niet. En begint al helemaal niet over belemmering als ze er een zienquote:Op woensdag 4 december 2024 17:42 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Niet echt, het is een kleine minderheid in het westen die deze onzin de rest van de wereld door de strot wil duwen.
Die moeten na het lezen van dit nieuwsbericht even een reboot krijgen.quote:
Moslims en de mensen die in alles WOKE NONSENSE zien hebben veel meer met elkaar gemeen dan vooral die laatste groep wil toegevenquote:Op woensdag 4 december 2024 17:42 schreef Poefbank het volgende:
Oeh, heel mensen nu in de spagaat. Hij is moslim maar hij heeft niks met lhbtqwerty vanwege zijn geloof. Wat nu?
[ afbeelding ]
Moderne vorm van godslastering. Waar de ketters geïdentificeerd moeten worden en op de brandstapel belanden. Vind het echt een hele enge sekte.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Als het clubbestuur of Adidas de LGBTQ+ gemeenschap die helemaal geen gemeenschap is wil ondersteunen dan moeten ze die mening zelf maar uiten. Dat niemand daarin geinteresseerd is, is geen excuus om werknemers en contractanten dan maar jouw mening te laten uiten. En dan is het nog onduidelijk ook waar die vlag precies voor staat want elke week komt er weer iets bij om te kijken wie er klakkeloos trouw blijft aan de leer wie de Nazi in hun midden is.
Het is een minachting voor het individu en de aard van de relatie die je met spelers hebt. Het zijn geen horigen, het zijn (bijna) volwassen mannen met een eigen mening. Als moslim zal Mazraoui iedereen een homoseksuele levensstijl ontraden, en dat is zijn goed recht.
QFPquote:Op woensdag 4 december 2024 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Moslims en de mensen die in alles WOKE NONSENSE zien hebben veel meer met elkaar gemeen dan vooral die laatste groep wil toegeven
Dit is dan ook een hels dilemma voor sommigen.
ik ben moe van bn'ers die denken dat hun mening superinteressant isquote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ben zo moe van de regenboog drammers. Als Noussair geen zin heeft om die armband te dragen, dan moet die dat zelf weten
Zal dat in zijn contract staan dat jasje?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben moe van bn'ers die denken dat hun mening superinteressant is
de club wil die regenboogjas en betaald Noussair daar goud geld voor, dan moet hij die jas aantrekken en lachen, gaat niet over hem, heeft niets met zijn mening of zijn woestijnreligie te maken
de club is pro dus op officiele gelegenheden ben jij ook pro, punt, bek houden
zal best iets staan over representatief en in het belang van de club en dat soort vage dingen enzoquote:Op woensdag 4 december 2024 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal dat in zijn contract staan dat jasje?
Dat kan. Dan wordt het dus een juridisch welles nietes wat daar dan precies onder valt.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal best iets staan over representatief en in het belang van de club en dat soort vage dingen enzo
ja dat zal best maar hier gaat het gewoon om mijn meningquote:Op woensdag 4 december 2024 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kan. Dan wordt het dus een juridisch welles nietes wat daar dan precies onder valt.
Hij wordt betaald om te voetballen en niet om kontneuken te promotenquote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
de club wil die regenboogjas en betaald Noussair daar goud geld voor, dan moet hij die jas aantrekken en lachen, gaat niet over hem, heeft niets met zijn mening of zijn woestijnreligie te maken
jij denkt dat de interviews enzo onbetaald zijn?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij wordt betaald om te voetballen en niet om kontneuken te promoten
quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij wordt betaald om te voetballen en niet om kontneuken te promoten
Ze zijn van alle markten thuisquote:Op woensdag 4 december 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
De enige reden dat die LHBTQIYAZ nog gepromoot moet worden is omdat de broers en neven van Nous homo's dagelijks in alle Europese steden, intimideren, uitschelden en in mekaar slaan.
Nouja, zolang er niet in hun contract staat dat ze op bepaalde momenten regenboogkleuren dienen te dragen kunnen ze gewoon weigeren lijkt me.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal best maar hier gaat het gewoon om mijn mening
en ik vind dat voetballers (en andere bn'ers) zichzelf niet zo belangrijk moeten maken
je moet gewoon tegen die bal aanschoppen en als de club gay wil doen dan ben je gay, boeit me allemaal geen klote hoe je er persoonlijk in staat
Knulletjes die nog worstelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
De enige reden dat die LHBTQIYAZ nog gepromoot moet worden is omdat de broers en neven van Nous homo's dagelijks in alle Europese steden, intimideren, uitschelden en in mekaar slaan.
als de club zegt we dragen vandaag dit dan dragen we vandaag dat lijkt mequote:Op woensdag 4 december 2024 18:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, zolang er niet in hun contract staat dat ze op bepaalde momenten regenboogkleuren dienen te dragen kunnen ze gewoon weigeren lijkt me.
Aardige kans dat bezwaar op religieuze grond, zoals hij maakt, juridisch wel kan?! Maar goed, als de club het belangrijk vindt zouden ze er goed aan doen mensen te selecteren met waarden die in overeenstemming zijn met de club of op zijn minst het gewoon door laten gaan en deze meneer dan in zijn eentje wat anders aan laten trekken. Kennelijk intereseert het de club dus geen reet.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als de club zegt we dragen vandaag dit dan dragen we vandaag dat lijkt me
Waarom? Heeft toch niks met voetbal te maken?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijkbaar boeit het ze niet zo nee, dan moet je ook niet interessant gaan lopen doen met die jasjesquote:Op woensdag 4 december 2024 18:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aardige kans dat bezwaar op religieuze grond, zoals hij maakt, juridisch wel kan?! Maar goed, als de club het belangrijk vindt zouden ze er goed aan doen mensen te selecteren met waarden die in overeenstemming zijn met de club of op zijn minst het gewoon door laten gaan en deze meneer dan in zijn eentje wat anders aan laten trekken. Kennelijk intereseert het de club dus geen reet.
omdat de werkgever het zegtquote:Op woensdag 4 december 2024 18:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom? Heeft toch niks met voetbal te maken?
Vreemde mening. Hoeveel van jouw eigen principes zet je voor je baas opzij?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal best maar hier gaat het gewoon om mijn mening
en ik vind dat voetballers (en andere bn'ers) zichzelf niet zo belangrijk moeten maken
je moet gewoon tegen die bal aanschoppen en als de club gay wil doen dan ben je gay, boeit me allemaal geen klote hoe je er persoonlijk in staat
nulquote:Op woensdag 4 december 2024 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vreemde mening. Hoeveel van jouw eigen principes zet je voor je baas opzij?
Regenbogen zijn verboden in de koranquote:Op woensdag 4 december 2024 18:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aardige kans dat bezwaar op religieuze grond, zoals hij maakt, juridisch wel kan?!
Jawel, hij wil geen regenboogrommel dragen omdat dat haram is.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:58 schreef sp3c het volgende:
mazraoui zijn principes komen ook niet in gevaar hier
de werkgever wil regenboosjasjes, dan wil de werkgever dat, daarmee is mazroui niet ineens pro alles gay
hij werkt gewoon voor die figuren
in zijn eigen tijd hoeft het ook nietquote:Op woensdag 4 december 2024 19:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel, hij wil geen regenboogrommel dragen omdat dat haram is.
En omdat hij geen model is, en jasjes hoeft te showen, maar voetballer. Valt dat best te billijken.
Integendeel.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Alleen bij anti-islam sentiment volgens mij
Uw standpunt over religieus conservatisme en de behandeling van vrouwen en LGBTQ+ personen is duidelijk en consistent. U uit kritiek op verschillende religieuze en politieke groepen die restrictieve standpunten innemen ten aanzien van deze kwesties. Laten we de belangrijkste punten analyseren:quote:Op woensdag 4 december 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel.
Daarom mijn afkeer van Trump en z'n evangelicals, SGP'ers en hun vrouwen- en homostandpunt en het Vaticaan dat in 2024 nog steeds wil weten wat mensen in hun slaapkamer uitspoken en vrouwen niet toelaten als priesters. Of het celibaat, nog zo'n succesnummer.
Allemaal te croften. Succes ermee.
Ik ben vooral benieuwd naar de 'pikante' mening van jou, Aber en Niels hierover.
Want ironisch genoeg schijnt homohaat en vrouwenonderdrukking enkel interessant te zijn wanneer het níet de islam betreft.
Ik ben consequent in mijn progressivisme, en dat stoort bepaalde mensen enorm. Confronteert teveel, die spagaat waar ze in zitten. Gaan mensen ook ongelooflijk van liegen, trouwens.
Opnieuw: succes.
Ik vind het wel boeiend, omdat mensen zich nu in allerlei bochten gaan wringen om dit goed te praten en stoer gaan roepen dat ook zij zouden weigeren om zoiets aan te doen omdat je uitspreken tegen discriminatie van LHBTIQ+-ers woke gedram zou zijn, hetgeen aantoont dat deze initiatieven hard nodig zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit soort nieuws is er ook alleen om ophef over te maken, want lekker boeiend verder dat een voetballer niet in een regenboogjack wil rondlopen. Moet ie lekker zelf weten.
Zelden zo eens geweest met een post op fok.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:19 schreef sp3c het volgende:
en ik vind dat hij zijn final solution voor het palestina vraagstuk gewoon moet kunnen verkondigen in prive en op twitter en whatever, daar heeft de werkgever wmb geen reet mee te maken, dat heb ik toen ook verdedigd ook met die andere gast weet niet meer hoe die ook weer heette, kwam van ajax iig
maar als de club zegt dat je een regenboog bent op de persco dan ben je een regenboog op de persco
en anders laat je het contract ontbinden en flikker je maar op naar abu dhabi of zo'n ander kutland waar het verboden is
Nog een post waar ik het mee eens ben.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dan is vooral de vraag: wat is nou de definitie van woke gedram?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, omdat mensen zich nu in allerlei bochten gaan wringen om dit goed te praten en stoer gaan roepen dat ook zij zouden weigeren om zoiets aan te doen omdat je uitspreken tegen discriminatie van LHBTIQ+-ers woke gedram zou zijn, hetgeen aantoont dat deze initiatieven hard nodig zijn.
Yup, als de club als hoofdsponsor morgen een Israëlisch defensie bedrijf krijgt en Mazraoui daar vanwege een persoonlijk palestijnen standpunt een probleem mee zou hebben dan, dan moet hij dat ook maar inslikken of opstappen.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ChatGPT?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Uw standpunt over religieus conservatisme en de behandeling van vrouwen en LGBTQ+ personen is duidelijk en consistent. U uit kritiek op verschillende religieuze en politieke groepen die restrictieve standpunten innemen ten aanzien van deze kwesties. Laten we de belangrijkste punten analyseren:
Religieus conservatisme en LGBTQ+ rechten
Het christelijk rechts in de Verenigde Staten, met name evangelische groepen die Trump steunen, heeft inderdaad een geschiedenis van verzet tegen LGBTQ+ rechten. Tijdens Trumps presidentschap werden er beperkingen opgelegd aan LGBTQ+ rechten, zoals het verbod op transgenders in het leger.
Vrouwenrechten en religieuze beperkingen
Uw kritiek op de SGP vanwege hun standpunt over vrouwen sluit aan bij de bredere discussie over gendergelijkheid binnen conservatieve religieuze groepen. Het Vaticaan staat inderdaad nog steeds geen vrouwelijke priesters toe, wat een voortdurend punt van controverse is.
Islam en progressieve waarden
U merkt terecht op dat er soms een dubbele standaard lijkt te zijn in de kritiek op conservatieve religieuze standpunten, waarbij de islam soms minder kritiek krijgt dan andere religies voor vergelijkbare opvattingen. In veel islamitische landen bestaan er inderdaad strenge wetten tegen homoseksualiteit.
Consistentie in progressivisme
Uw stelling dat u "consequent in uw progressivisme" bent, is belangrijk. Het toepassen van dezelfde kritische blik op alle religies en culturen als het gaat om mensenrechten en gelijkheid is inderdaad een consistente benadering.
Confrontatie en reacties
Het is begrijpelijk dat uw standpunt sommige mensen confronteert en mogelijk ongemakkelijk maakt. Het aankaarten van inconsistenties in iemands overtuigingen kan inderdaad leiden tot defensieve reacties.
Samenvattend lijkt uw standpunt gericht op het bevorderen van gelijke rechten en vrijheden voor alle mensen, ongeacht hun geslacht, seksuele geaardheid of religieuze achtergrond. Dit is een progressief standpunt dat inderdaad botst met conservatieve religieuze opvattingen uit verschillende tradities.
Challenge accepted, jij bent al vaker een onwetende kneus gebleken.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:25 schreef Origami94 het volgende:
Hathor wilt gewoon zijn "mening" (zie onzin) verkondigen en vindt kritische vragen erop niet zo leuk of negeert ze.
Nee.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Alleen als dit contractueel gebonden is, anders steek je het maar in je reet.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet Hijs?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:01 schreef sp3c het volgende:
mijn werkgever is helemaal feyenoord
voetbal is niet mijn ding en als het het wel was dan was feyenoord niet mijn club
maar die dag dat we gratis mogen ga ik gewoon als het mijn beurt is, koop ik een shirtje, drink ik al hun bier en eet ik de hapjes ... werk is werk
Zelfs dat kunnen ze niet leveren.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terecht. Laat die mensen gewoon doen waar ze voor betaald worden: goed voetballen.
Kan ik inkomen, met al dat politieke gedoe dat er aan de haren wordt bijgesleept elke keer.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet leveren.
Nou, nou, nouquote:Op woensdag 4 december 2024 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Challenge accepted, jij bent al vaker een onwetende kneus gebleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2024 00:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou
Iemand uitschelden omdat hij niet meegaat in je betoog en kritische vragen stelt is ook niet allesIk scheld je niet uit, ik wijs je op je onwetendheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je gang.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Op welke grond? Een inhoudelijk meningsverschil over iets wat vrij irrelevant is voor zijn werk? Kijk ik vind zijn mening achterlijk en hem op deze manier geen rolmodel, maar vrijheid van meningsuiting beschermt godzijdank ook achterlijke meningen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:44 schreef Pek het volgende:
Ontslaan en terug sturen. Moeilijk is het niet?
Ja!quote:
Lijkt me dat er wel iets van een dresscode tijdens de wedstrijden in staatquote:Op woensdag 4 december 2024 23:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen als dit contractueel gebonden is, anders steek je het maar in je reet.
Nee ijshockey boeit niemand een reetquote:
Dus hij heeft de vrijheid om te weigeren, maar dan mag hij z’n werk niet uitvoeren?quote:Op donderdag 5 december 2024 05:38 schreef Alicia76 het volgende:
Prima dat hij het weigert. Hij heeft die vrijheid. Maar zet hem dan gewoon naast het team en laat de rest wel spelen. De rest van het team ook zonder regenboog uiting te laten spelen is het buigen voor intollerantie.
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:19 schreef Richestorags het volgende:
Terecht. Dat regenbooggedoe door de strot drammen is totale onzin en begint onderhande tribale en dictatoriale trekjes te vertonen.
Dit. Ik zie in mijn dagelijks leven bijna niks aan regenboog en ik woon in een grote stad. En al zou ik het zien, boeiend. Mensen kunnen de televisie overschakelen, ze kunnen de andere kant op kijken etc. Maar nee, het wordt zo gebracht alsof deze zielige mensen totaal geen keus hebben dan ernaar te moeten kijken.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is totale onzin dat het door de strot wordt ‘gedramd’. Je roept iedereen maar gewoon lekker na.
Ik geef gewoon voorbeelden van dingen die ik zie. Wie roep ik na hier dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 07:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is totale onzin dat het door de strot wordt ‘gedramd’. Je roept iedereen maar gewoon lekker na.
Zijn dat feiten, of is het slechts jouw mening? Universiteiten hebben namelijk vaak een lange traditie van bemoeienis met maatschappelijk actuele thema's.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het hoort noch bij de functie van een universiteit, noch die van een lokale overheid om tribaal en ideologisch gedachtegoed op te dringen.
Wat denk je van alle automerken die je worden opgedrongen als je over de weg rijdt om maar niet te spreken van alle gele m langs de wegen...quote:Op woensdag 4 december 2024 14:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn zoveel merken en symbolen overal, en wat dacht je van al die Palestinavlaggen?
En de gele M probeert je letterlijk dingen door je strot de duwenquote:Op donderdag 5 december 2024 09:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat denk je van alle automerken die je worden opgedrongen als je over de weg rijdt om maar niet te spreken van alle gele m langs de wegen...![]()
Maar nee die enkele vlag en zebrapad dat is echt het probleem. Wat een fophef toch weer van de selectief verontwaardigde mensen.
Tribaal en ideologisch gedachtegoed op een broodje.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En de gele M probeert je letterlijk dingen door je strot de duwenEn het is niet eens lekker
Het is dan ook een achterhaald geloofquote:Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Noussair 'antisemitist' Mazraoui is weer eens in een schandaal beland vanwege zijn geloof. Goh.
[ x ]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is dan ook een achterhaald geloof
Geloof is een achterhaald iets uit de middeleeuwen. Toen mensen nog niet beter wisten.quote:
Die uitdrukking is anders bedoeld. Alsin een natuurlijk gevolg van, niet een opgelegd ietsquote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wiens brood men eet, wiens mond men spreekt.
Doe je daar niet aan mee, dan is dat wat mij betreft reden tot ontslag.
Probleem alleen is dat Mazraoui beschouwd wordt als één van de beste aankopen sinds jaren. Was hij een nobody, dan hadden er allang strafmaatregelen geweest. Nu is dat helaas volledig afwezig.
Voor het huidige United is 15 miljoen euro een topaankoop.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Probleem alleen is dat Mazraoui beschouwd wordt als één van de beste aankopen sinds jaren. Was hij een nobody, dan hadden er allang strafmaatregelen geweest. Nu is dat helaas volledig afwezig.
Het probleem is echter dat redelijke mensen te weinig geld hebben om mensen in loondienst te nemen zodat mensen verplicht zouden zijn om nog slechts datgene te doen en te zeggen wat de redelijke mensen wensen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is dan volgens hun de boodschap? Volgens mij gebeurt het dragen van regenboogkleuren uit solidariteit en steun naar de gemeenschap.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Er waren in Nederland verschillende voetballers van Islamitische afkomst die ook niets wilden aantrekken met een regenboog. Hun hadden helemaal geen problemen met homo's. Alleen hadden ze moeite met de boodschap, er waren ook voetballers die niet Moslims zijn en die hetzelfde denken.
Ik word juist ziek van dat gedram over voetbal, als er iets door je strot wordt geramd is dat het wel, een of andere trainer die wordt ontslagen, elke zondag halve veldslagen die breed worden uitgemeten, gelul in talkshows en het journaal over iets wat net zo goed in een dom voetbalprogramma kan, overal shirtjes en vlaggen ervan, de je moet en zal voetbal leuk vinden agenda komt me echt de strot uitquote:Op woensdag 4 december 2024 14:19 schreef Richestorags het volgende:
Klopt, maar zo gebruik ik het zelf. Als 'jij' mijn salaris betaalt, draag ik uit wat jij mij opdraagt. Of ik het er mee eens ben of niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die uitdrukking is anders bedoeld. Alsin een natuurlijk gevolg van, niet een opgelegd iets
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik word juist ziek van dat gedram over voetbal, als er iets door je strot wordt geramd is dat het wel, een of andere trainer die wordt ontslagen, elke zondag halve veldslagen die breed worden uitgemeten, gelul in talkshows en het journaal over iets wat net zo goed in een dom voetbalprogramma kan, overal shirtjes en vlaggen ervan, de je moet en zal voetbal leuk vinden agenda komt me echt de strot uit
Hij mag daar iets tegen hebben. Ook Mazraoui heeft nog altijd recht op een mening, zolang deze mening niet aanzet tot geweld tegen LBTBLABLA-objecten.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:20 schreef Origami94 het volgende:
Als een ally vind ik het moeilijk. Je kan een persoon niet dwingen iets te dragen waar hij niet achter staat. Mazraoui kan pas veroordeeld worden als hij iets tegen mensen met een andere seksuele geaardheid of voorkeur heeft.
Ik word zo moe van gelovige mensen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens The Athletic zou Mazraoui zijn religie (islam) als reden gegeven hebben.
Slecht verhaal.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gebruik ik het zelf. Als 'jij' mijn salaris betaalt, draag ik uit wat jij mij opdraagt. Of ik het er mee eens ben of niet.
Klopt, zolang jij mijn salaris betaalt ben ik een 'meningloze hoer'. En als jij wel per se je eigen mening wil doordrammen wat tegen de standpunten van je werkgever ingaat, ben jij een 'principiële tokkie eerste klas'. Kies zelf maar wat jij prettiger vindt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Slecht verhaal.
Je bent altijd nog een eigen persoon met eigen meningen en een eigen moraal.
Als je precies de mening en het moraal volgt van iemand die jouw een commodity verschaft, ben je niks meer dan een meningloze hoer.
Een gelovige nietquote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef Red_85 het volgende:
Je bent altijd nog een eigen persoon met eigen meningen en een eigen moraal.
Dan moet je je afvragen bij wat voor een werkgever je zit als hij jouw mening niet op prijs stelt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, zolang jij mijn salaris betaalt ben ik een 'meningloze hoer'. En als jij wel per se je eigen mening wil doordrammen wat tegen de standpunten van je werkgever ingaat, ben jij een 'principiële tokkie eerste klas'. Kies zelf maar wat jij prettiger vindt.
Daarom geloof afzweren.quote:
Dus jij zou je als signaal naar de subclan van besmette LGBT-objecten als steuntje in de rug even in je kont laten bonken door een besmette homo?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gebruik ik het zelf. Als 'jij' mijn salaris betaalt, draag ik uit wat jij mij opdraagt. Of ik het er mee eens ben of niet.
Hoezo? Hij dramt toch niet zijn mening door! Hij stelt zich neutraal op juist!quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, zolang jij mijn salaris betaalt ben ik een 'meningloze hoer'. En als jij wel per se je eigen mening wil doordrammen wat tegen de standpunten van je werkgever ingaat, ben jij een 'principiële tokkie eerste klas'. Kies zelf maar wat jij prettiger vindt.
Als zijn baas dat wil, wel, ja. Denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus jij zou je als signaal naar de subclan van besmette LGBT-objecten als steuntje in de rug even in je kont laten bonken door een besmette homo?
Nee, want dat is een strafbare uiting als je dat gevraagd wordt. En dat weet jij ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus jij zou je als signaal naar de subclan van besmette LGBT-objecten als steuntje in de rug even in je kont laten bonken door een besmette homo?
Jawel dat doe je wel, want jij wil niet de (bedrijfs)kleding dragen die jouw werkgever je voorschrijft.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo? Hij dramt toch niet zijn mening door! Hij stelt zich neutraal op juist!
Ik heb zelf niks tegen lhbtq.... maar heb er verder ook niets mee. Ik zal dus niets dragen om ze te steunen, geen vlag ophangen of wat dan ook. Door dit niet te doen, dram ik niet mijn mening door.
Een mening geven is wat anders dan een door het bedrijf / jouw team afgesproken beleid. Jij bent toch ook niet zo één die, ondanks dat het intern in jouw bedrijf is afgesproken, er tegenover klanten (o.i.d.) een volstrekt andere mening uit?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet je je afvragen bij wat voor een werkgever je zit als hij jouw mening niet op prijs stelt.
quote:Maargoed, als je er zo in zit, prima. Ieder zn ding.
De lui die twee potten of nichten vragen om met elkaar te zoenen voor een poster van een campagne zouden dan ook de bak in moeten vliegen, maar dat gebeurt ook niet...quote:Op donderdag 5 december 2024 12:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, want dat is een strafbare uiting als je dat gevraagd wordt. En dat weet jij ook.
Dit is wat anders dan bedrijfskleding dragen. Regenboog-onzin is geen bedrijfskleding, maar een politieke uiting.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jawel dat doe je wel, want jij wil niet de (bedrijfs)kleding dragen die jouw werkgever je voorschrijft.
Zou jij dan ook uit principe je Gamma-kleding niet willen dragen omdat jij bijvoorbeeld blauw echt een vreselijke, afschuwelijke kleur vindt?
Politiek of niet, het is en blijft kleding wat door jouw werkgever verlangd wordt te dragen.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:47 schreef Halcon het volgende:
Dit is wat anders dan bedrijfskleding dragen. Regenboog-onzin is geen bedrijfskleding, maar een politieke uiting.
Een werkgever die nota bene aan regels is gebonden om sport en politiek uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Politiek of niet, het is en blijft kleding wat door jouw werkgever verlangd wordt te dragen.
Als jij het er principieel niet mee eens bent, dan zoek je maar een andere werkgever.
En dat gaat als voetballer dus niet zomaar. Tenminste, totdat dat nieuwe arrest erdoorheen komt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als jij het er principieel niet mee eens bent, dan zoek je maar een andere werkgever.
Precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik word juist ziek van dat gedram over voetbal, als er iets door je strot wordt geramd is dat het wel, een of andere trainer die wordt ontslagen, elke zondag halve veldslagen die breed worden uitgemeten, gelul in talkshows en het journaal over iets wat net zo goed in een dom voetbalprogramma kan, overal shirtjes en vlaggen ervan, de je moet en zal voetbal leuk vinden agenda komt me echt de strot uit
Oh? Dan weet jij meer dan ik.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een werkgever die nota bene aan regels is gebonden om sport en politiek uit elkaar te houden.
Jawel hoor, dat kan wel degelijk. Het is een duur geintje nog op dit moment(je contract afkopen), maar het kan wel .quote:Op donderdag 5 december 2024 12:52 schreef Kriegel het volgende:
En dat gaat als voetballer dus niet zomaar. Tenminste, totdat dat nieuwe arrest erdoorheen komt.
Daarom delen de UEFA en FIFA straffen uit voor het doen van politieke statementsquote:Op donderdag 5 december 2024 12:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Dan weet jij meer dan ik.
Er staat voor zover ik weet nergens in de reglementen dat een voetbalclub geen bepaalde, politieke uitingen mag hebben. Dat is eerder iets dat ze zichzelf opleggen, niet van bovenaf.
Als daar een statement van het een of ander op zou staan, waar ik niet achter sta, zou ik dat niet doen, inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jawel dat doe je wel, want jij wil niet de (bedrijfs)kleding dragen die jouw werkgever je voorschrijft.
Zou jij dan ook uit principe je Gamma-kleding niet willen dragen omdat jij bijvoorbeeld blauw echt een vreselijke, afschuwelijke kleur vindt?
En de FA?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:55 schreef Halcon het volgende:
Daarom delen de UEFA en FIFA straffen uit voor het doen van politieke statements
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik jouw werkgever, dan valt dat wat mij betreft onder werkweigering en reden tot ontslag.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Als daar een statement van het een of ander op zou staan, waar ik niet achter sta, zou ik dat niet doen, inderdaad. Bedrijfskleding, ook in de voetballerij, heeft niets met politiek te maken en hoort m.i. neutraal te zijn.
Gelukkig. Voor zo'n werkgever zou ik niet eens willen werken. Als ik zou werken.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ik jouw werkgever, dan valt dat wat mij betreft onder werkweigering en reden tot ontslag.
Maar goed, ik zou dan ook in het contract opnemen dat mijn werknemers verplicht moeten deelnemen aan maatschappelijke activiteiten (waar dit wmb ook onder valt). Niet mee eens? Dan geen baan bij mij voor jou.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En de FA?Die ook: https://www.thefa.com/foo(...)he-players-equipmentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat hij een van de beste aankopen is sinds jaren? Heeft hij uberhaupt een basisplaats? Want dat had hij in het verleden bij Ajax niet en bij Bayern was het gewoon een bankzitter.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Precies, de acceptatie is er wel, het gaan lopen promoten is weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Er waren in Nederland verschillende voetballers van Islamitische afkomst die ook niets wilden aantrekken met een regenboog. Hun hadden helemaal geen problemen met homo's. Alleen hadden ze moeite met de boodschap, er waren ook voetballers die niet Moslims zijn en die hetzelfde denken.
Door al dit gedram komt acceptatie waarschijnlijk wel weer meer onder druk te staan.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Precies, de acceptatie is er wel, het gaan lopen promoten is weer een heel ander verhaal.
https://www.voetbalprimeu(...)ansfer-in-jaren.htmlquote:Op donderdag 5 december 2024 13:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij een van de beste aankopen is sinds jaren? Heeft hij uberhaupt een basisplaats? Want dat had hij in het verleden bij Ajax niet en bij Bayern was het gewoon een bankzitter.
Precies, de acceptatie is er wel, het gaan lopen promoten is weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Er zit een knop op je afstandbediening, die zijn heel nuttig en staan je toe over te schakelen naar een kanaal waar er met geen woord over voetbal gerept word. en als je daarnaast nooit in een stadion komt kun je heel je leven leiden zonder ook maar te merken dat voetbal bestaat.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Daar staat bijna hetzelfde in als wat in de spoiler staat ^^.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die ook: https://www.thefa.com/foo(...)he-players-equipment
Je beseft dat dit gewoon de mening is van een sportverslaggever? Beetje hetzelfde als wanneer Johan Derksen zou roepen dat Trauner de beste aankoop is die Feyenoord de afgelopen 25 jaar heeft gedaan. Dat mag hij vinden, maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:27 schreef Hathor het volgende:
Je beseft dat dit gewoon de mening is van een sportverslaggever?
Dat hele regenboog-gedram is meer politiek dan wat anders.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daar staat bijna hetzelfde in als wat in de spoiler staat ^^.
Ook uit die regels: Whilst 'religious' and 'personal' are relatively easily defined, 'political' is less clear
Maar ok, je had bijna een punt. Maar niet helemaal, aangezien dit gedoe eerder onder respect en integriteit valt dan politiek.
Dat maak jij er zelf van. Het is het namelijk niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hele regenboog-gedram is meer politiek dan wat anders.
Dat maak jij er zelf van.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat maak jij er zelf van. Het is het namelijk niet.
quote:Op donderdag 5 december 2024 15:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ech nie, ech wel, ech nie, ech wel.
Doei.
Mazraoui was echt een koopje, waarschijnlijk doordat hij bij Bayern in opspraak was geraakt door zijn Palestina standpunt. Net als El Ghazi in Duitsland trouwens. Hoe dan ook, hij is nu een vaste waarde bij het nog steeds grote United en ze zijn extreem blij met hem en niet alleen omdat hij geween uitstekend voetbalt maar ook omdat ze wel toe waren aan een geslaagde aankoop, en dan ook nog voor zo extreem weinig geld.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij een van de beste aankopen is sinds jaren? Heeft hij uberhaupt een basisplaats? Want dat had hij in het verleden bij Ajax niet en bij Bayern was het gewoon een bankzitter.
Hij doet het de afgelopen maanden goed, maar veel meer dan dat is het ook niet. Weer wachten tot hij geblesseerd raakt, want vooral door zijn blessuregevoeligheid wilde Bayern van hem afquote:Op donderdag 5 december 2024 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mazraoui was echt een koopje, waarschijnlijk doordat hij bij Bayern in opspraak was geraakt door zijn Palestina standpunt. Net als El Ghazi in Duitsland trouwens. Hoe dan ook, hij is nu een vaste waarde bij het nog steeds grote United en ze zijn extreem blij met hem en niet alleen omdat hij geween uitstekend voetbalt maar ook omdat ze wel toe waren aan een geslaagde aankoop, en dan ook nog voor zo extreem weinig geld.
Staan die voor een politieke stroming? Vragen ze om acceptatie van seksuele voorkeuren met hun automerk?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat denk je van alle automerken die je worden opgedrongen als je over de weg rijdt om maar niet te spreken van alle gele m langs de wegen...![]()
Maar nee die enkele vlag en zebrapad dat is echt het probleem. Wat een fophef toch weer van de selectief verontwaardigde mensen.
Ow staan regenboog vlaggen tegenwoordig opeens voor een politieke stroming?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Staan die voor een politieke stroming? Vragen ze om acceptatie van seksuele voorkeuren met hun automerk?
Exact. Leven en laten leven. Wees dus ook neutraal als lokale overheid en universiteit.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow staan regenboog vlaggen tegenwoordig opeens voor een politieke stroming?
Heb je nachtmerries van regenboog vlaggen heb dat deze opeens beginnen te praten over seksuele acceptatie?![]()
Ik ben altijd opgevoed met leven en laten leven als de kerkklokken luiden of men op een moskee staat te schreeuwen wordt het geloof mij toch ook niet opgedrongen als ik er mijn schouders over ophaal en mijn eigen ding blijf doen.
Ik heb geen enkel probleem met regenboogvlaggen of -zebrapaden, zolang ik zelf niet verplicht wordt een regenboogvlag op te hangen, of een regenboog oprit aan te leggen, of whatever.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je nachtmerries van regenboog vlaggen heb dat deze opeens beginnen te praten over seksuele acceptatie?![]()
Ik ben altijd opgevoed met leven en laten leven als de kerkklokken luiden of men op een moskee staat te schreeuwen wordt het geloof mij toch ook niet opgedrongen als ik er mijn schouders over ophaal en mijn eigen ding blijf doen.
Waarom zouden er regenboogzebrapaden moeten zijn?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met regenboogvlaggen of -zebrapaden, zolang ik zelf niet verplicht wordt een regenboogvlag op te hangen, of een regenboog oprit aan te leggen, of whatever.
Wat anderen doen, moeten zij weten.
Waarom zouden we niet elk zebrapad een regenboogzebrapad maken? Lekker vrolijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zouden er regenboogzebrapaden moeten zijn?
Onzin allemaal. Er zijn al genoeg borden, tekens en wat al niet meer in het verkeer.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zouden we niet elk zebrapad een regenboogzebrapad maken? Lekker vrolijk.
Eh nee, wish it where true, voetbal is onontkoombaar, is t niet door rellen die het nieuws halen, wordt er ergens een trainer ontslagen, zijn we daar vanaf moet elke nieuwsoutlet melden dat zn assistent het overneemt of er gaat een of andere oud-international dood dan moet het overal daarover gaan, elke dag overal de hele tijd....quote:Op donderdag 5 december 2024 13:19 schreef Hathor het volgende:
Er zit een knop op je afstandbediening, die zijn heel nuttig en staan je toe over te schakelen naar een kanaal waar er met geen woord over voetbal gerept word. en als je daarnaast nooit in een stadion komt kun je heel je leven leiden zonder ook maar te merken dat voetbal bestaat.
U heeft geen enkel idee waar de roze driehoek vandaan komt?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die hoeven er w.m.b. niet te zijn. Maar ik heb er geen probleem mee dat ze er wel zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zouden er regenboogzebrapaden moeten zijn?
Zo lang er niets over in zijn arbeidscontract staat heeft de club volgens mij geen poot om op te staan. Ik zou daar zelf ook geen zin in hebben; een standpunt uit moeten dragen wat geen betrekking op mijn werkzaamheden heeft en waar ik het ook niet mee eens ben.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als de club zegt dat je een regenboog bent op de persco dan ben je een regenboog op de persco
[..]
Je hebt een arbeidscontract met je werkgever om tegen een afgesproken vergoeding werkzaamheden uit te voeren, niet om zijn of haar politieke standpunten uit te dragen.quote:
Voetbalwedstrijden hebben gewoon betrekking op zijn werkzaamheden en het lijkt mij gebruikelijk dat je in clubkleuren op moet komen dagenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zo lang er niets over in zijn arbeidscontract staat heeft de club volgens mij geen poot om op te staan. Ik zou daar zelf ook geen zin in hebben; een standpunt uit moeten dragen wat geen betrekking op mijn werkzaamheden heeft en waar ik het ook niet mee eens ben.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 04:12 schreef yessie234 het volgende:
[..]
U heeft geen enkel idee waar de roze driehoek vandaan komt?
Waarom zou een universiteit neutraal moeten zijn? En waarom zou een regenboogvlag daarin niet passen?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Exact. Leven en laten leven. Wees dus ook neutraal als lokale overheid en universiteit.
In de sport ben je een uithangbordquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:32 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Je hebt een arbeidscontract met je werkgever om tegen een afgesproken vergoeding werkzaamheden uit te voeren, niet om zijn of haar politieke standpunten uit te dragen.
Zoiets was laatst wel aan de hand bij Borussia. Rheinmetalquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de sport ben je een uithangbord
Je kunt ook niet zeggen dat je de sponsor niet op je shirt wil hebben omdat je daar om de een of andere wazige reden geen fan van bent
Dat werkt twee kanten uit; er is ook geen enkele reden voor je werkgever om zijn of haar (politieke) standpunten bij jou door te drammen of van jou te verlangen dat je die standpunten uitdraagt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waren het niet de fans die daar problemen mee hadden?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zoiets was laatst wel aan de hand bij Borussia. Rheinmetal
Precies. Seksspeeltjes, gokgiganten, niet-halal banken, bedrijven gelieerd aan landen met een bedenkelijke staat van dienst wb mensenrechten: geen probleem, net zoals bepaald niet vroom gedrag binnen de lijnen als schoppen, spugen, slaan, aanstellen, liegen, schwalbes, schelden, je lichaam laten zien: geen probleem!quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de sport ben je een uithangbord
Je kunt ook niet zeggen dat je de sponsor niet op je shirt wil hebben omdat je daar om de een of andere wazige reden geen fan van bent
'door de strot rammen' is overdreven. Maar het is eveneens overdreven (of wereldvreemd) om te verwachten dat mensen die maar gewoon doen. Omdat jij (niet jij, maar degene die dit heeft besloten) denkt: goh, zo kunnen we een goede deug beurt maken.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe, en bij wie, wordt er precies 'regenbooggedoe' door de strot gedramd dan?
Gedrag binnen de lijnen is aan de scheidsrechter, dat zie ik wel echt als iets andersquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Seksspeeltjes, gokgiganten, niet-halal banken, bedrijven gelieerd aan landen met een bedenkelijke staat van dienst wb mensenrechten: geen probleem, net zoals bepaald niet vroom gedrag binnen de lijnen als schoppen, spugen, slaan, aanstellen, liegen, schwalbes, schelden, je lichaam laten zien: geen probleem!
Je uitspreken tegen discriminatie van een specifieke groep: nee mag niet van mijn geloof.
Verplicht aan een XR of pro-Palestina demonstratie moeten meedoen omdat je werkgever van mening is dat je dat maar gewoon hoort te doen voor het miezerige salaris wat je van hem ontvangt. Veel succes met het vinden van werknemers in deze tijden van personeelsschaarste.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ik jouw werkgever, dan valt dat wat mij betreft onder werkweigering en reden tot ontslag.
Maar goed, ik zou dan ook in het contract opnemen dat mijn werknemers verplicht moeten deelnemen aan maatschappelijke activiteiten (waar dit wmb ook onder valt). Niet mee eens? Dan geen baan bij mij voor jou.
Nee, hoor. Noussair gaf aan het niet te willen, en de club ging met hem meequote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een aantal mensen zeggen dat wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Die vinden het dus wel prima dat het geld regeert en zien niet dat de mensen met veel geld overal op aarde een chaos maken en zien ook niet dat de met veel geld de enige zijn die de middelen hebben om die chaos te ontvluchten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten uit; er is ook geen enkele reden voor je werkgever om zijn of haar (politieke) standpunten bij jou door te drammen of van jou te verlangen dat je die standpunten uitdraagt.
Vertegenwoordigers van supportersgroepen zitten in Duitsland iets dichter bij het bestuur van de club. Samenwerking is andersquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waren het niet de fans die daar problemen mee hadden?
Maar waren het de fans of de spelers die problemen hadden met rheinmetall als sponsor?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:02 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Vertegenwoordigers van supportersgroepen zitten in Duitsland iets dichter bij het bestuur van de club. Samenwerking is anders
Dan draagt de voorzitter toch gewoon zelf een regenboogstropdas of sjaal als de club zo nodig een standpunt wil uitdragen? Ik zou me als profvoetballer lekker ziek melden of een blessure faken als een club aan kwam zetten met dit soort poppenkast. "Kein gevoel, Fussball spielen!"quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijden hebben gewoon betrekking op zijn werkzaamheden en het lijkt mij gebruikelijk dat je in clubkleuren op moet komen dagen
Als die die dag alle kleuren van de regenboog bevatten dan is dat wat het is
Kan ook maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:06 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dan draagt de voorzitter toch gewoon zelf een regenboogstropdas of sjaal als de club zo nodig een standpunt wil uitdragen?
Ja jij welquote:Ik zou me als profvoetballer lekker ziek melden of een blessure faken als een club aan kwam zetten met dit soort poppenkast. "Kein gevoel, Fussball spielen!"
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Een aantal mensen zeggen dat wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Die vinden het dus wel prima dat het geld regeert en zien niet dat de mensen met veel geld overal op aarde een chaos maken en zien ook niet dat de met veel geld de enige zijn die de middelen hebben om die chaos te ontvluchten.
Die gaan doodleuk wensdenken dat Mazraoui toevallig een zeer conservatieve moslim is die nog wel zal bijdraaien als er meer gaybrapaden komen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heerlijk, al die oh zo 'progressieve' strijders die geen moment onbenut zullen laten om te ageren tegen gruwelijke 'homofobie', maar even te druk zijn wanneer afkeer van deze geaardheid wederom uit islamitische hoek komt.
Helemaal in de war...
Moeten we nu voor homo's opkomen of voor die arme kleurige moslims?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |