Vertegenwoordigers van supportersgroepen zitten in Duitsland iets dichter bij het bestuur van de club. Samenwerking is andersquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waren het niet de fans die daar problemen mee hadden?
Maar waren het de fans of de spelers die problemen hadden met rheinmetall als sponsor?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:02 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Vertegenwoordigers van supportersgroepen zitten in Duitsland iets dichter bij het bestuur van de club. Samenwerking is anders
Dan draagt de voorzitter toch gewoon zelf een regenboogstropdas of sjaal als de club zo nodig een standpunt wil uitdragen? Ik zou me als profvoetballer lekker ziek melden of een blessure faken als een club aan kwam zetten met dit soort poppenkast. "Kein gevoel, Fussball spielen!"quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijden hebben gewoon betrekking op zijn werkzaamheden en het lijkt mij gebruikelijk dat je in clubkleuren op moet komen dagen
Als die die dag alle kleuren van de regenboog bevatten dan is dat wat het is
Kan ook maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:06 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dan draagt de voorzitter toch gewoon zelf een regenboogstropdas of sjaal als de club zo nodig een standpunt wil uitdragen?
Ja jij welquote:Ik zou me als profvoetballer lekker ziek melden of een blessure faken als een club aan kwam zetten met dit soort poppenkast. "Kein gevoel, Fussball spielen!"
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Een aantal mensen zeggen dat wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Die vinden het dus wel prima dat het geld regeert en zien niet dat de mensen met veel geld overal op aarde een chaos maken en zien ook niet dat de met veel geld de enige zijn die de middelen hebben om die chaos te ontvluchten.
Die gaan doodleuk wensdenken dat Mazraoui toevallig een zeer conservatieve moslim is die nog wel zal bijdraaien als er meer gaybrapaden komen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heerlijk, al die oh zo 'progressieve' strijders die geen moment onbenut zullen laten om te ageren tegen gruwelijke 'homofobie', maar even te druk zijn wanneer afkeer van deze geaardheid wederom uit islamitische hoek komt.
Helemaal in de war...
Moeten we nu voor homo's opkomen of voor die arme kleurige moslims?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |