abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2024 @ 17:33:54 #226
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215778010
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ow staan regenboog vlaggen tegenwoordig opeens voor een politieke stroming?

Heb je nachtmerries van regenboog vlaggen heb dat deze opeens beginnen te praten over seksuele acceptatie? :')

Ik ben altijd opgevoed met leven en laten leven als de kerkklokken luiden of men op een moskee staat te schreeuwen wordt het geloof mij toch ook niet opgedrongen als ik er mijn schouders over ophaal en mijn eigen ding blijf doen. 8-)
Exact. Leven en laten leven. Wees dus ook neutraal als lokale overheid en universiteit.
  donderdag 5 december 2024 @ 19:11:32 #227
3542 Gia
User under construction
pi_215778830
quote:

[..]

Heb je nachtmerries van regenboog vlaggen heb dat deze opeens beginnen te praten over seksuele acceptatie? :')

Ik ben altijd opgevoed met leven en laten leven als de kerkklokken luiden of men op een moskee staat te schreeuwen wordt het geloof mij toch ook niet opgedrongen als ik er mijn schouders over ophaal en mijn eigen ding blijf doen. 8-)
Ik heb geen enkel probleem met regenboogvlaggen of -zebrapaden, zolang ik zelf niet verplicht wordt een regenboogvlag op te hangen, of een regenboog oprit aan te leggen, of whatever.

Wat anderen doen, moeten zij weten.
pi_215780968
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik heb geen enkel probleem met regenboogvlaggen of -zebrapaden, zolang ik zelf niet verplicht wordt een regenboogvlag op te hangen, of een regenboog oprit aan te leggen, of whatever.

Wat anderen doen, moeten zij weten.
Waarom zouden er regenboogzebrapaden moeten zijn?
pi_215781346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waarom zouden we niet elk zebrapad een regenboogzebrapad maken? Lekker vrolijk.
pi_215781500
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Waarom zouden we niet elk zebrapad een regenboogzebrapad maken? Lekker vrolijk.
Onzin allemaal. Er zijn al genoeg borden, tekens en wat al niet meer in het verkeer.
pi_215782202
Ajax opvoeding gehad. Helder.
O nee, dat was Glenn.
Deze Ajax speler komt uit een ander clan en kent dit spelletje en levert op zijn eigen manier daar een bijdrage aan.
  vrijdag 6 december 2024 @ 03:54:20 #232
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_215782374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 13:19 schreef Hathor het volgende:
Er zit een knop op je afstandbediening, die zijn heel nuttig en staan je toe over te schakelen naar een kanaal waar er met geen woord over voetbal gerept word. en als je daarnaast nooit in een stadion komt kun je heel je leven leiden zonder ook maar te merken dat voetbal bestaat.
Eh nee, wish it where true, voetbal is onontkoombaar, is t niet door rellen die het nieuws halen, wordt er ergens een trainer ontslagen, zijn we daar vanaf moet elke nieuwsoutlet melden dat zn assistent het overneemt of er gaat een of andere oud-international dood dan moet het overal daarover gaan, elke dag overal de hele tijd....
zin om te turven? hoeveel mediaberichten er over voetbal gaan en hoeveel over lgbthiweetikveel++
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_215782387
quote:

[..]

U heeft geen enkel idee waar de roze driehoek vandaan komt?
  vrijdag 6 december 2024 @ 10:51:10 #234
3542 Gia
User under construction
pi_215784237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die hoeven er w.m.b. niet te zijn. Maar ik heb er geen probleem mee dat ze er wel zijn.
pi_215784725
quote:
88s.gif Op woensdag 4 december 2024 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]

maar als de club zegt dat je een regenboog bent op de persco dan ben je een regenboog op de persco

[..]
Zo lang er niets over in zijn arbeidscontract staat heeft de club volgens mij geen poot om op te staan. Ik zou daar zelf ook geen zin in hebben; een standpunt uit moeten dragen wat geen betrekking op mijn werkzaamheden heeft en waar ik het ook niet mee eens ben.
pi_215784762
quote:
88s.gif Op woensdag 4 december 2024 18:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
omdat de werkgever het zegt
Je hebt een arbeidscontract met je werkgever om tegen een afgesproken vergoeding werkzaamheden uit te voeren, niet om zijn of haar politieke standpunten uit te dragen.
  vrijdag 6 december 2024 @ 11:33:24 #237
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215784768
dubbel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 6 december 2024 @ 11:33:49 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215784774
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Zo lang er niets over in zijn arbeidscontract staat heeft de club volgens mij geen poot om op te staan. Ik zou daar zelf ook geen zin in hebben; een standpunt uit moeten dragen wat geen betrekking op mijn werkzaamheden heeft en waar ik het ook niet mee eens ben.
Voetbalwedstrijden hebben gewoon betrekking op zijn werkzaamheden en het lijkt mij gebruikelijk dat je in clubkleuren op moet komen dagen

Als die die dag alle kleuren van de regenboog bevatten dan is dat wat het is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 december 2024 @ 11:34:35 #239
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215784781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 04:12 schreef yessie234 het volgende:

[..]
U heeft geen enkel idee waar de roze driehoek vandaan komt?

Hier vandaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 6 december 2024 @ 11:36:02 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215784796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Exact. Leven en laten leven. Wees dus ook neutraal als lokale overheid en universiteit.
Waarom zou een universiteit neutraal moeten zijn? En waarom zou een regenboogvlag daarin niet passen?
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 6 december 2024 @ 11:38:37 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215784827
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 11:32 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Je hebt een arbeidscontract met je werkgever om tegen een afgesproken vergoeding werkzaamheden uit te voeren, niet om zijn of haar politieke standpunten uit te dragen.
In de sport ben je een uithangbord

Je kunt ook niet zeggen dat je de sponsor niet op je shirt wil hebben omdat je daar om de een of andere wazige reden geen fan van bent
pi_215785459
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 11:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

Je kunt ook niet zeggen dat je de sponsor niet op je shirt wil hebben omdat je daar om de een of andere wazige reden geen fan van bent
Zoiets was laatst wel aan de hand bij Borussia. Rheinmetal
pi_215785495
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Klopt, zolang jij mijn salaris betaalt ben ik een 'meningloze hoer'. En als jij wel per se je eigen mening wil doordrammen wat tegen de standpunten van je werkgever ingaat, ben jij een 'principiėle tokkie eerste klas'. Kies zelf maar wat jij prettiger vindt.
Dat werkt twee kanten uit; er is ook geen enkele reden voor je werkgever om zijn of haar (politieke) standpunten bij jou door te drammen of van jou te verlangen dat je die standpunten uitdraagt.
  Moderator vrijdag 6 december 2024 @ 12:52:21 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215785520
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Zoiets was laatst wel aan de hand bij Borussia. Rheinmetal
Waren het niet de fans die daar problemen mee hadden?
  vrijdag 6 december 2024 @ 12:55:25 #245
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215785551
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 11:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

Precies. Seksspeeltjes, gokgiganten, niet-halal banken, bedrijven gelieerd aan landen met een bedenkelijke staat van dienst wb mensenrechten: geen probleem, net zoals bepaald niet vroom gedrag binnen de lijnen als schoppen, spugen, slaan, aanstellen, liegen, schwalbes, schelden, je lichaam laten zien: geen probleem!

Je uitspreken tegen discriminatie van een specifieke groep: nee mag niet van mijn geloof.
pi_215785567
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe, en bij wie, wordt er precies 'regenbooggedoe' door de strot gedramd dan?
'door de strot rammen' is overdreven. Maar het is eveneens overdreven (of wereldvreemd) om te verwachten dat mensen die maar gewoon doen. Omdat jij (niet jij, maar degene die dit heeft besloten) denkt: goh, zo kunnen we een goede deug beurt maken.
  Moderator vrijdag 6 december 2024 @ 12:57:09 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215785570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 12:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies. Seksspeeltjes, gokgiganten, niet-halal banken, bedrijven gelieerd aan landen met een bedenkelijke staat van dienst wb mensenrechten: geen probleem, net zoals bepaald niet vroom gedrag binnen de lijnen als schoppen, spugen, slaan, aanstellen, liegen, schwalbes, schelden, je lichaam laten zien: geen probleem!

Je uitspreken tegen discriminatie van een specifieke groep: nee mag niet van mijn geloof.
Gedrag binnen de lijnen is aan de scheidsrechter, dat zie ik wel echt als iets anders

Verder wel eens en imo moet die lummel gewoon dat jasje aantrekken en zichzelf niet belangrijker maken dan de club
pi_215785572
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 12:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Was ik jouw werkgever, dan valt dat wat mij betreft onder werkweigering en reden tot ontslag.

Maar goed, ik zou dan ook in het contract opnemen dat mijn werknemers verplicht moeten deelnemen aan maatschappelijke activiteiten (waar dit wmb ook onder valt). Niet mee eens? Dan geen baan bij mij voor jou.
Verplicht aan een XR of pro-Palestina demonstratie moeten meedoen omdat je werkgever van mening is dat je dat maar gewoon hoort te doen voor het miezerige salaris wat je van hem ontvangt. Veel succes met het vinden van werknemers in deze tijden van personeelsschaarste. _O-
pi_215785584
quote:
88s.gif Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik ben moe van bn'ers die denken dat hun mening superinteressant is

de club wil die regenboogjas en betaald Noussair daar goud geld voor, dan moet hij die jas aantrekken en lachen, gaat niet over hem, heeft niets met zijn mening of zijn woestijnreligie te maken

de club is pro dus op officiele gelegenheden ben jij ook pro, punt, bek houden
Nee, hoor. Noussair gaf aan het niet te willen, en de club ging met hem mee
pi_215785598
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 12:49 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dat werkt twee kanten uit; er is ook geen enkele reden voor je werkgever om zijn of haar (politieke) standpunten bij jou door te drammen of van jou te verlangen dat je die standpunten uitdraagt.
Een aantal mensen zeggen dat wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Die vinden het dus wel prima dat het geld regeert en zien niet dat de mensen met veel geld overal op aarde een chaos maken en zien ook niet dat de met veel geld de enige zijn die de middelen hebben om die chaos te ontvluchten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')