Jawel hoor, dat kan wel degelijk. Het is een duur geintje nog op dit moment(je contract afkopen), maar het kan wel .quote:Op donderdag 5 december 2024 12:52 schreef Kriegel het volgende:
En dat gaat als voetballer dus niet zomaar. Tenminste, totdat dat nieuwe arrest erdoorheen komt.
Daarom delen de UEFA en FIFA straffen uit voor het doen van politieke statementsquote:Op donderdag 5 december 2024 12:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Dan weet jij meer dan ik.
Er staat voor zover ik weet nergens in de reglementen dat een voetbalclub geen bepaalde, politieke uitingen mag hebben. Dat is eerder iets dat ze zichzelf opleggen, niet van bovenaf.
Als daar een statement van het een of ander op zou staan, waar ik niet achter sta, zou ik dat niet doen, inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jawel dat doe je wel, want jij wil niet de (bedrijfs)kleding dragen die jouw werkgever je voorschrijft.
Zou jij dan ook uit principe je Gamma-kleding niet willen dragen omdat jij bijvoorbeeld blauw echt een vreselijke, afschuwelijke kleur vindt?
En de FA?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:55 schreef Halcon het volgende:
Daarom delen de UEFA en FIFA straffen uit voor het doen van politieke statements
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik jouw werkgever, dan valt dat wat mij betreft onder werkweigering en reden tot ontslag.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Als daar een statement van het een of ander op zou staan, waar ik niet achter sta, zou ik dat niet doen, inderdaad. Bedrijfskleding, ook in de voetballerij, heeft niets met politiek te maken en hoort m.i. neutraal te zijn.
Gelukkig. Voor zo'n werkgever zou ik niet eens willen werken. Als ik zou werken.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ik jouw werkgever, dan valt dat wat mij betreft onder werkweigering en reden tot ontslag.
Maar goed, ik zou dan ook in het contract opnemen dat mijn werknemers verplicht moeten deelnemen aan maatschappelijke activiteiten (waar dit wmb ook onder valt). Niet mee eens? Dan geen baan bij mij voor jou.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En de FA?Die ook: https://www.thefa.com/foo(...)he-players-equipmentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat hij een van de beste aankopen is sinds jaren? Heeft hij uberhaupt een basisplaats? Want dat had hij in het verleden bij Ajax niet en bij Bayern was het gewoon een bankzitter.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wiens brood men eet, wiens mond men spreekt.
Doe je daar niet aan mee, dan is dat wat mij betreft reden tot ontslag.
Probleem alleen is dat Mazraoui beschouwd wordt als één van de beste aankopen sinds jaren. Was hij een nobody, dan hadden er allang strafmaatregelen geweest. Nu is dat helaas volledig afwezig.
Precies, de acceptatie is er wel, het gaan lopen promoten is weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Er waren in Nederland verschillende voetballers van Islamitische afkomst die ook niets wilden aantrekken met een regenboog. Hun hadden helemaal geen problemen met homo's. Alleen hadden ze moeite met de boodschap, er waren ook voetballers die niet Moslims zijn en die hetzelfde denken.
Door al dit gedram komt acceptatie waarschijnlijk wel weer meer onder druk te staan.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Precies, de acceptatie is er wel, het gaan lopen promoten is weer een heel ander verhaal.
https://www.voetbalprimeu(...)ansfer-in-jaren.htmlquote:Op donderdag 5 december 2024 13:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij een van de beste aankopen is sinds jaren? Heeft hij uberhaupt een basisplaats? Want dat had hij in het verleden bij Ajax niet en bij Bayern was het gewoon een bankzitter.
Precies, de acceptatie is er wel, het gaan lopen promoten is weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Er waren in Nederland verschillende voetballers van Islamitische afkomst die ook niets wilden aantrekken met een regenboog. Hun hadden helemaal geen problemen met homo's. Alleen hadden ze moeite met de boodschap, er waren ook voetballers die niet Moslims zijn en die hetzelfde denken.
Er zit een knop op je afstandbediening, die zijn heel nuttig en staan je toe over te schakelen naar een kanaal waar er met geen woord over voetbal gerept word. en als je daarnaast nooit in een stadion komt kun je heel je leven leiden zonder ook maar te merken dat voetbal bestaat.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik word juist ziek van dat gedram over voetbal, als er iets door je strot wordt geramd is dat het wel, een of andere trainer die wordt ontslagen, elke zondag halve veldslagen die breed worden uitgemeten, gelul in talkshows en het journaal over iets wat net zo goed in een dom voetbalprogramma kan, overal shirtjes en vlaggen ervan, de je moet en zal voetbal leuk vinden agenda komt me echt de strot uit
Daar staat bijna hetzelfde in als wat in de spoiler staat ^^.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die ook: https://www.thefa.com/foo(...)he-players-equipment
Je beseft dat dit gewoon de mening is van een sportverslaggever? Beetje hetzelfde als wanneer Johan Derksen zou roepen dat Trauner de beste aankoop is die Feyenoord de afgelopen 25 jaar heeft gedaan. Dat mag hij vinden, maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:27 schreef Hathor het volgende:
Je beseft dat dit gewoon de mening is van een sportverslaggever?
Dat hele regenboog-gedram is meer politiek dan wat anders.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daar staat bijna hetzelfde in als wat in de spoiler staat ^^.
Ook uit die regels: Whilst 'religious' and 'personal' are relatively easily defined, 'political' is less clear
Maar ok, je had bijna een punt. Maar niet helemaal, aangezien dit gedoe eerder onder respect en integriteit valt dan politiek.
Dat maak jij er zelf van. Het is het namelijk niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hele regenboog-gedram is meer politiek dan wat anders.
Dat maak jij er zelf van.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat maak jij er zelf van. Het is het namelijk niet.
quote:Op donderdag 5 december 2024 15:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ech nie, ech wel, ech nie, ech wel.
Doei.
Mazraoui was echt een koopje, waarschijnlijk doordat hij bij Bayern in opspraak was geraakt door zijn Palestina standpunt. Net als El Ghazi in Duitsland trouwens. Hoe dan ook, hij is nu een vaste waarde bij het nog steeds grote United en ze zijn extreem blij met hem en niet alleen omdat hij geween uitstekend voetbalt maar ook omdat ze wel toe waren aan een geslaagde aankoop, en dan ook nog voor zo extreem weinig geld.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij een van de beste aankopen is sinds jaren? Heeft hij uberhaupt een basisplaats? Want dat had hij in het verleden bij Ajax niet en bij Bayern was het gewoon een bankzitter.
Hij doet het de afgelopen maanden goed, maar veel meer dan dat is het ook niet. Weer wachten tot hij geblesseerd raakt, want vooral door zijn blessuregevoeligheid wilde Bayern van hem afquote:Op donderdag 5 december 2024 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mazraoui was echt een koopje, waarschijnlijk doordat hij bij Bayern in opspraak was geraakt door zijn Palestina standpunt. Net als El Ghazi in Duitsland trouwens. Hoe dan ook, hij is nu een vaste waarde bij het nog steeds grote United en ze zijn extreem blij met hem en niet alleen omdat hij geween uitstekend voetbalt maar ook omdat ze wel toe waren aan een geslaagde aankoop, en dan ook nog voor zo extreem weinig geld.
Staan die voor een politieke stroming? Vragen ze om acceptatie van seksuele voorkeuren met hun automerk?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat denk je van alle automerken die je worden opgedrongen als je over de weg rijdt om maar niet te spreken van alle gele m langs de wegen...![]()
Maar nee die enkele vlag en zebrapad dat is echt het probleem. Wat een fophef toch weer van de selectief verontwaardigde mensen.
Ow staan regenboog vlaggen tegenwoordig opeens voor een politieke stroming?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Staan die voor een politieke stroming? Vragen ze om acceptatie van seksuele voorkeuren met hun automerk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |