ik ben moe van bn'ers die denken dat hun mening superinteressant isquote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ben zo moe van de regenboog drammers. Als Noussair geen zin heeft om die armband te dragen, dan moet die dat zelf weten
Zal dat in zijn contract staan dat jasje?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben moe van bn'ers die denken dat hun mening superinteressant is
de club wil die regenboogjas en betaald Noussair daar goud geld voor, dan moet hij die jas aantrekken en lachen, gaat niet over hem, heeft niets met zijn mening of zijn woestijnreligie te maken
de club is pro dus op officiele gelegenheden ben jij ook pro, punt, bek houden
zal best iets staan over representatief en in het belang van de club en dat soort vage dingen enzoquote:Op woensdag 4 december 2024 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal dat in zijn contract staan dat jasje?
Dat kan. Dan wordt het dus een juridisch welles nietes wat daar dan precies onder valt.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal best iets staan over representatief en in het belang van de club en dat soort vage dingen enzo
ja dat zal best maar hier gaat het gewoon om mijn meningquote:Op woensdag 4 december 2024 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kan. Dan wordt het dus een juridisch welles nietes wat daar dan precies onder valt.
Hij wordt betaald om te voetballen en niet om kontneuken te promotenquote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben moe van bn'ers die denken dat hun mening superinteressant is
de club wil die regenboogjas en betaald Noussair daar goud geld voor, dan moet hij die jas aantrekken en lachen, gaat niet over hem, heeft niets met zijn mening of zijn woestijnreligie te maken
de club is pro dus op officiele gelegenheden ben jij ook pro, punt, bek houden
jij denkt dat de interviews enzo onbetaald zijn?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij wordt betaald om te voetballen en niet om kontneuken te promoten
quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij wordt betaald om te voetballen en niet om kontneuken te promoten
Ze zijn van alle markten thuisquote:Op woensdag 4 december 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
De enige reden dat die LHBTQIYAZ nog gepromoot moet worden is omdat de broers en neven van Nous homo's dagelijks in alle Europese steden, intimideren, uitschelden en in mekaar slaan.
Nouja, zolang er niet in hun contract staat dat ze op bepaalde momenten regenboogkleuren dienen te dragen kunnen ze gewoon weigeren lijkt me.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal best maar hier gaat het gewoon om mijn mening
en ik vind dat voetballers (en andere bn'ers) zichzelf niet zo belangrijk moeten maken
je moet gewoon tegen die bal aanschoppen en als de club gay wil doen dan ben je gay, boeit me allemaal geen klote hoe je er persoonlijk in staat
Knulletjes die nog worstelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
De enige reden dat die LHBTQIYAZ nog gepromoot moet worden is omdat de broers en neven van Nous homo's dagelijks in alle Europese steden, intimideren, uitschelden en in mekaar slaan.
als de club zegt we dragen vandaag dit dan dragen we vandaag dat lijkt mequote:Op woensdag 4 december 2024 18:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, zolang er niet in hun contract staat dat ze op bepaalde momenten regenboogkleuren dienen te dragen kunnen ze gewoon weigeren lijkt me.
Aardige kans dat bezwaar op religieuze grond, zoals hij maakt, juridisch wel kan?! Maar goed, als de club het belangrijk vindt zouden ze er goed aan doen mensen te selecteren met waarden die in overeenstemming zijn met de club of op zijn minst het gewoon door laten gaan en deze meneer dan in zijn eentje wat anders aan laten trekken. Kennelijk intereseert het de club dus geen reet.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als de club zegt we dragen vandaag dit dan dragen we vandaag dat lijkt me
Waarom? Heeft toch niks met voetbal te maken?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als de club zegt we dragen vandaag dit dan dragen we vandaag dat lijkt me
blijkbaar boeit het ze niet zo nee, dan moet je ook niet interessant gaan lopen doen met die jasjesquote:Op woensdag 4 december 2024 18:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aardige kans dat bezwaar op religieuze grond, zoals hij maakt, juridisch wel kan?! Maar goed, als de club het belangrijk vindt zouden ze er goed aan doen mensen te selecteren met waarden die in overeenstemming zijn met de club of op zijn minst het gewoon door laten gaan en deze meneer dan in zijn eentje wat anders aan laten trekken. Kennelijk intereseert het de club dus geen reet.
omdat de werkgever het zegtquote:Op woensdag 4 december 2024 18:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom? Heeft toch niks met voetbal te maken?
Vreemde mening. Hoeveel van jouw eigen principes zet je voor je baas opzij?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal best maar hier gaat het gewoon om mijn mening
en ik vind dat voetballers (en andere bn'ers) zichzelf niet zo belangrijk moeten maken
je moet gewoon tegen die bal aanschoppen en als de club gay wil doen dan ben je gay, boeit me allemaal geen klote hoe je er persoonlijk in staat
nulquote:Op woensdag 4 december 2024 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vreemde mening. Hoeveel van jouw eigen principes zet je voor je baas opzij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |