Je moet juist heel sterk in je schoenen staan om hier nee tegen te zeggen. Wetende dat de media zich tegen je zal keren.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
Altijd die onzekere moslim jongens als het om homofiele enzo gaat
Die is voor vrouwen en homorechten, geloof ikquote:Op woensdag 4 december 2024 14:18 schreef Origami94 het volgende:
We schakelen over naar @:ettovanbelgie voor zijn pikante mening
Hoe, en bij wie, wordt er precies 'regenbooggedoe' door de strot gedramd dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:19 schreef Richestorags het volgende:
Terecht. Dat regenbooggedoe door de strot drammen is totale onzin en begint onderhande tribale en dictatoriale trekjes te vertonen.
Nee hoor. Moslims worden met fluwelen handschoentjes behandelt.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je moet juist heel sterk in je schoenen staan om hier nee tegen te zeggen. Wetende dat de media zich tegen je zal keren.
Op deze manier. Met zebrapaden. Op universiteiten waar die vlag wappert. In binnensteden waar op steeds meer plekken die vlag pontificaal wappert met deugteksten als "you belong" (door de gemeente geplaatst). Op appartementenbalkons (privaat dus). Met fotocollages in de stad (door de gemeente gesanctioneerd). Met treinschermen op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe, en bij wie, wordt er precies 'regenbooggedoe' door de strot gedramd dan?
oh nee, de media.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je moet juist heel sterk in je schoenen staan om hier nee tegen te zeggen. Wetende dat de media zich tegen je zal keren.
Grappig. Ik werk namelijk op één van de plekken die je noemt.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op deze manier. Met zebrapaden. Op universiteiten waar die vlag wappert. In binnensteden waar op steeds meer plekken die vlag pontificaal wappert (door de gemeente geplaatst). Met fotocollages in de stad (door de gemeente) gesanctioneerd. Met treinschermen op Amsterdam CS.
Jij komt volgens mij niet vaak op een universiteit of in Utrecht of Amsterdam. Toegegeven: buiten deze plekken is het gelukkig minder.
Het wordt iedereen dus ongevraagd door de strot geramd.
Is dat zo?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grappig. Ik werk namelijk op één van de plekken die je noemt.
Maar ik zie een regenboogvlag niet als iets door de strot drammen. Ik zie nameljik elke dag allerlei vlaggen en symbolen. Je daarover opwinden klinkt als iets voor sneeuwvlokjes.
Alleen bij anti-islam sentiment volgens mijquote:Op woensdag 4 december 2024 14:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die is voor vrouwen en homorechten, geloof ik
Er zijn zoveel merken en symbolen overal, en wat dacht je van al die Palestinavlaggen?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op deze manier. Met zebrapaden. Op universiteiten waar die vlag wappert. In binnensteden waar op steeds meer plekken die vlag pontificaal wappert met deugteksten als "you belong" (door de gemeente geplaatst). Op appartementenbalkons (privaat dus). Met fotocollages in de stad (door de gemeente gesanctioneerd). Met treinschermen op Amsterdam CS.
Jij komt volgens mij niet vaak op een universiteit of in Utrecht of Amsterdam. Toegegeven: buiten deze plekken is het gelukkig minder.
Het wordt iedereen dus ongevraagd door de strot geramd.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik leer hier net dat het een heel dappere knul is die steun verdient in zijn strijd tegen regenbooggedram.
Hij is per direct op straat geflikkerd door Bayern.quote:
Tja.....quote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik leer hier net dat het een heel dappere knul is die steun verdient in zijn strijd tegen regenbooggedram.
Ook de clickbait titel. Een klacht indienen is niet hetzelfde als een strafzaak beginnen. Maar goed het past in de agenda van De Telegraaf en het pseudo journalisme dat ze uitdragenquote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een of andere debiele politicus die dat riep, is helemaal niks mee gedaan. Ook door Bayern niet
Feitelijk niet waarquote:Op woensdag 4 december 2024 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is per direct op straat geflikkerd door Bayern.
Een strafrechtelijke zaak had weinig kans tegen Mazraoui. Niet omdat zijn uitspraken in de media walgelijk waren, maar omdat walgelijke meningen niet altijd strafbaar zijn. En dat geld nu ook voor deze actie van hem.
quote:United en Bayern hebben volgens Sky Deutschland, The Athletic en transferexpert Fabrizio Romano na wekenlange onderhandelingen een definitief akkoord bereikt. De Ligt verkast voor minimaal 45 miljoen euro naar United. Dat bedrag kan middels bonussen met 5 miljoen oplopen. Mazraoui verlaat Bayern voor minimaal 15 en maximaal 20 miljoen euro.
Dat was vanwege antisemitische uitingen van Mazraoui toen hij vorig jaar bij Bayern Munchen speelde. Daar hebben ze toen direct zijn contract om verscheurd. Heeft die club trouwens wel een flinke afkoopsom gekost en Mazroui een hoop respect opgeleverd van zijn moslimfans.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:45 schreef Origami94 het volgende:
Ook de clickbait titel. Een klacht indienen is niet hetzelfde als een strafzaak beginnen.
Je bent in de war met El Ghaziquote:Op woensdag 4 december 2024 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was vanwege antisemitische uitingen van Mazraoui toen hij vorig jaar bij Bayern Munchen speelde. Daar hebben ze toen direct zijn contract om verscheurd. Heeft die club trouwens wel een flinke afkoopsom gekost en Mazroui een hoop respect opgeleverd van zijn moslimfans.
Al dat gedram is inderdaad wel meer dan genoeg geweest. Helaas hoor je er alleen wat over als een moslim wél de hakken in 't zand zet. En heel af en toe een Wout Weghorst of een Novak Djokovic maar de rest blijft maar buigen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand andersquote:Op woensdag 4 december 2024 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is per direct op straat geflikkerd door Bayern.
Een strafrechtelijke zaak had weinig kans tegen Mazraoui. Niet omdat zijn uitspraken in de media walgelijk waren, maar omdat walgelijke meningen niet altijd strafbaar zijn. En dat geld nu ook voor deze actie van hem.
quote:EL Ghazi werd in november 2023 ontslagen door Mainz, nadat hij op sociale media de omstreden leus "From the river to the sea, Palestine will be free" had geschreven. Een juridische strijd volgde die in juli 2024 uiteindelijk, na hoger beroep, in El Ghazi's voordeel werd bepaald door de Duitse rechter.
Mazraoui moet eigenlijk niet in het westen spelen met hun westerse waarden. Misschien is Turkije of de zandbak wat voor hem. Daar kan hij naar hartenlust spugen op de rechten van homo's en Joden.quote:
Heeft hij dat gedaan dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Daar kan hij naar hartenlust spugen op de rechten van homo's en Joden.
Regenboogland?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:53 schreef Twiitch het volgende:
Zou er ook niet mee willen lopen. Ga ook niet met de vlag van een ander land zwaaien. Daar heb ik gewoon niks mee.
Het is allemaal green washing en identity politics om af te leiden van het mondiale kapitalistische probleem van de race to the bottom.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:53 schreef Werkperd het volgende:
He draait niet meer om voetbal maar om een specifiek soort agenda
Iedereen boos, sneeuwvlokjesmoslims die tegen homofilie zijn en sneeuwvlokjes rechtsgekkies die vinden dat homofilie DOOR DE STROT WORDT GEDUWD omdat ze een regenboogje op straat zienquote:Op woensdag 4 december 2024 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wel zich door Fons Spooren in de reet laten nemen. Hoe hypocriet Stukje booslim.
@:caland
Het hoort noch bij de functie van een universiteit, noch die van een lokale overheid om tribaal en ideologisch gedachtegoed op te dringen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grappig. Ik werk namelijk op één van de plekken die je noemt.
Maar ik zie een regenboogvlag niet als iets door de strot drammen. Ik zie nameljik elke dag allerlei vlaggen en symbolen. Je daarover opwinden klinkt als iets voor sneeuwvlokjes.
Worden die door de overheid of het universiteitsbestuur opgehangen? Kleurt de NS haar treinschermen in de Palestinavlagkleuren als achtergrond?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn zoveel merken en symbolen overal, en wat dacht je van al die Palestinavlaggen?
Over tribaal en ideologisch gedachtegoed.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het hoort noch bij de functie van een universiteit, noch die van een lokale overheid om tribaal en ideologisch gedachtegoed op te dringen.
We gaat het niet hebben over het Israel/Palestine conflict. Daar is een ander topic voor.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over tribaal en ideologisch gedachtegoed.
Wat vind je van al die Palestinavlaggen in de grote steden (onder andere Amsterdam en Utrecht waar je het over had)?
Ik trek een eenvoudige vergelijking. Er zijn zoveel vlaggen die een boodschap uitdragen. Als jij iets tegen regenboogvlaggen hebt, zogenaamd omdat je tegen ''tribaal en ideologisch gedachtegoed'' bent, dan ben je wel lichtelijk hypocriet als je de Palestinavlag wel vindt kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We gaat het niet hebben over het Israel/Palestine conflict. Daar is een ander topic voor.
Het gaat specifiek om de regenboogvlag in dit nieuwsbericht. Andere vlaggen, ander topic.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik trek een eenvoudige vergelijking. Er zijn zoveel vlaggen die een boodschap uitdragen. Als jij iets tegen regenboogvlaggen hebt, zogenaamd omdat je tegen ''tribaal en ideologisch gedachtegoed'' bent, dan ben je wel lichtelijk hypocriet als je de Palestinavlag wel vindt kunnen.
Tja, we hebben het wel over Noussair Mazraoui die een regenboogjack weigert. De motivatie mag wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het gaat specifiek om de regenboogvlag in dit nieuwsbericht. Andere vlaggen, ander topic.
Niet te vergeten dat die vlag ook is uitgebreid met BLM erin.quote:
Terechtquote:Op woensdag 4 december 2024 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat die vlag ook is uitgebreid met BLM erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |