Dus hij heeft de vrijheid om te weigeren, maar dan mag hij z’n werk niet uitvoeren?quote:Op donderdag 5 december 2024 05:38 schreef Alicia76 het volgende:
Prima dat hij het weigert. Hij heeft die vrijheid. Maar zet hem dan gewoon naast het team en laat de rest wel spelen. De rest van het team ook zonder regenboog uiting te laten spelen is het buigen voor intollerantie.
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:19 schreef Richestorags het volgende:
Terecht. Dat regenbooggedoe door de strot drammen is totale onzin en begint onderhande tribale en dictatoriale trekjes te vertonen.
Dit. Ik zie in mijn dagelijks leven bijna niks aan regenboog en ik woon in een grote stad. En al zou ik het zien, boeiend. Mensen kunnen de televisie overschakelen, ze kunnen de andere kant op kijken etc. Maar nee, het wordt zo gebracht alsof deze zielige mensen totaal geen keus hebben dan ernaar te moeten kijken.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is totale onzin dat het door de strot wordt ‘gedramd’. Je roept iedereen maar gewoon lekker na.
Ik geef gewoon voorbeelden van dingen die ik zie. Wie roep ik na hier dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 07:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is totale onzin dat het door de strot wordt ‘gedramd’. Je roept iedereen maar gewoon lekker na.
Zijn dat feiten, of is het slechts jouw mening? Universiteiten hebben namelijk vaak een lange traditie van bemoeienis met maatschappelijk actuele thema's.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het hoort noch bij de functie van een universiteit, noch die van een lokale overheid om tribaal en ideologisch gedachtegoed op te dringen.
Wat denk je van alle automerken die je worden opgedrongen als je over de weg rijdt om maar niet te spreken van alle gele m langs de wegen...quote:Op woensdag 4 december 2024 14:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn zoveel merken en symbolen overal, en wat dacht je van al die Palestinavlaggen?
En de gele M probeert je letterlijk dingen door je strot de duwenquote:Op donderdag 5 december 2024 09:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat denk je van alle automerken die je worden opgedrongen als je over de weg rijdt om maar niet te spreken van alle gele m langs de wegen...![]()
Maar nee die enkele vlag en zebrapad dat is echt het probleem. Wat een fophef toch weer van de selectief verontwaardigde mensen.
Tribaal en ideologisch gedachtegoed op een broodje.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En de gele M probeert je letterlijk dingen door je strot de duwenEn het is niet eens lekker
Het is dan ook een achterhaald geloofquote:Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Noussair 'antisemitist' Mazraoui is weer eens in een schandaal beland vanwege zijn geloof. Goh.
[ x ]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is dan ook een achterhaald geloof
Geloof is een achterhaald iets uit de middeleeuwen. Toen mensen nog niet beter wisten.quote:
Die uitdrukking is anders bedoeld. Alsin een natuurlijk gevolg van, niet een opgelegd ietsquote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wiens brood men eet, wiens mond men spreekt.
Doe je daar niet aan mee, dan is dat wat mij betreft reden tot ontslag.
Probleem alleen is dat Mazraoui beschouwd wordt als één van de beste aankopen sinds jaren. Was hij een nobody, dan hadden er allang strafmaatregelen geweest. Nu is dat helaas volledig afwezig.
Voor het huidige United is 15 miljoen euro een topaankoop.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Probleem alleen is dat Mazraoui beschouwd wordt als één van de beste aankopen sinds jaren. Was hij een nobody, dan hadden er allang strafmaatregelen geweest. Nu is dat helaas volledig afwezig.
Het probleem is echter dat redelijke mensen te weinig geld hebben om mensen in loondienst te nemen zodat mensen verplicht zouden zijn om nog slechts datgene te doen en te zeggen wat de redelijke mensen wensen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is dan volgens hun de boodschap? Volgens mij gebeurt het dragen van regenboogkleuren uit solidariteit en steun naar de gemeenschap.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Er waren in Nederland verschillende voetballers van Islamitische afkomst die ook niets wilden aantrekken met een regenboog. Hun hadden helemaal geen problemen met homo's. Alleen hadden ze moeite met de boodschap, er waren ook voetballers die niet Moslims zijn en die hetzelfde denken.
Ik word juist ziek van dat gedram over voetbal, als er iets door je strot wordt geramd is dat het wel, een of andere trainer die wordt ontslagen, elke zondag halve veldslagen die breed worden uitgemeten, gelul in talkshows en het journaal over iets wat net zo goed in een dom voetbalprogramma kan, overal shirtjes en vlaggen ervan, de je moet en zal voetbal leuk vinden agenda komt me echt de strot uitquote:Op woensdag 4 december 2024 14:19 schreef Richestorags het volgende:
Terecht. Dat regenbooggedoe door de strot drammen is totale onzin en begint onderhande tribale en dictatoriale trekjes te vertonen.
Klopt, maar zo gebruik ik het zelf. Als 'jij' mijn salaris betaalt, draag ik uit wat jij mij opdraagt. Of ik het er mee eens ben of niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die uitdrukking is anders bedoeld. Alsin een natuurlijk gevolg van, niet een opgelegd iets
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik word juist ziek van dat gedram over voetbal, als er iets door je strot wordt geramd is dat het wel, een of andere trainer die wordt ontslagen, elke zondag halve veldslagen die breed worden uitgemeten, gelul in talkshows en het journaal over iets wat net zo goed in een dom voetbalprogramma kan, overal shirtjes en vlaggen ervan, de je moet en zal voetbal leuk vinden agenda komt me echt de strot uit
Hij mag daar iets tegen hebben. Ook Mazraoui heeft nog altijd recht op een mening, zolang deze mening niet aanzet tot geweld tegen LBTBLABLA-objecten.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:20 schreef Origami94 het volgende:
Als een ally vind ik het moeilijk. Je kan een persoon niet dwingen iets te dragen waar hij niet achter staat. Mazraoui kan pas veroordeeld worden als hij iets tegen mensen met een andere seksuele geaardheid of voorkeur heeft.
Ik word zo moe van gelovige mensen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens The Athletic zou Mazraoui zijn religie (islam) als reden gegeven hebben.
Slecht verhaal.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gebruik ik het zelf. Als 'jij' mijn salaris betaalt, draag ik uit wat jij mij opdraagt. Of ik het er mee eens ben of niet.
Klopt, zolang jij mijn salaris betaalt ben ik een 'meningloze hoer'. En als jij wel per se je eigen mening wil doordrammen wat tegen de standpunten van je werkgever ingaat, ben jij een 'principiële tokkie eerste klas'. Kies zelf maar wat jij prettiger vindt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Slecht verhaal.
Je bent altijd nog een eigen persoon met eigen meningen en een eigen moraal.
Als je precies de mening en het moraal volgt van iemand die jouw een commodity verschaft, ben je niks meer dan een meningloze hoer.
Een gelovige nietquote:Op donderdag 5 december 2024 12:10 schreef Red_85 het volgende:
Je bent altijd nog een eigen persoon met eigen meningen en een eigen moraal.
Dan moet je je afvragen bij wat voor een werkgever je zit als hij jouw mening niet op prijs stelt.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, zolang jij mijn salaris betaalt ben ik een 'meningloze hoer'. En als jij wel per se je eigen mening wil doordrammen wat tegen de standpunten van je werkgever ingaat, ben jij een 'principiële tokkie eerste klas'. Kies zelf maar wat jij prettiger vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |