Regenbogen zijn verboden in de koranquote:Op woensdag 4 december 2024 18:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aardige kans dat bezwaar op religieuze grond, zoals hij maakt, juridisch wel kan?!
Jawel, hij wil geen regenboogrommel dragen omdat dat haram is.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:58 schreef sp3c het volgende:
mazraoui zijn principes komen ook niet in gevaar hier
de werkgever wil regenboosjasjes, dan wil de werkgever dat, daarmee is mazroui niet ineens pro alles gay
hij werkt gewoon voor die figuren
in zijn eigen tijd hoeft het ook nietquote:Op woensdag 4 december 2024 19:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel, hij wil geen regenboogrommel dragen omdat dat haram is.
En omdat hij geen model is, en jasjes hoeft te showen, maar voetballer. Valt dat best te billijken.
Integendeel.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Alleen bij anti-islam sentiment volgens mij
Uw standpunt over religieus conservatisme en de behandeling van vrouwen en LGBTQ+ personen is duidelijk en consistent. U uit kritiek op verschillende religieuze en politieke groepen die restrictieve standpunten innemen ten aanzien van deze kwesties. Laten we de belangrijkste punten analyseren:quote:Op woensdag 4 december 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel.
Daarom mijn afkeer van Trump en z'n evangelicals, SGP'ers en hun vrouwen- en homostandpunt en het Vaticaan dat in 2024 nog steeds wil weten wat mensen in hun slaapkamer uitspoken en vrouwen niet toelaten als priesters. Of het celibaat, nog zo'n succesnummer.
Allemaal te croften. Succes ermee.
Ik ben vooral benieuwd naar de 'pikante' mening van jou, Aber en Niels hierover.
Want ironisch genoeg schijnt homohaat en vrouwenonderdrukking enkel interessant te zijn wanneer het níet de islam betreft.
Ik ben consequent in mijn progressivisme, en dat stoort bepaalde mensen enorm. Confronteert teveel, die spagaat waar ze in zitten. Gaan mensen ook ongelooflijk van liegen, trouwens.
Opnieuw: succes.
Ik vind het wel boeiend, omdat mensen zich nu in allerlei bochten gaan wringen om dit goed te praten en stoer gaan roepen dat ook zij zouden weigeren om zoiets aan te doen omdat je uitspreken tegen discriminatie van LHBTIQ+-ers woke gedram zou zijn, hetgeen aantoont dat deze initiatieven hard nodig zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit soort nieuws is er ook alleen om ophef over te maken, want lekker boeiend verder dat een voetballer niet in een regenboogjack wil rondlopen. Moet ie lekker zelf weten.
Zelden zo eens geweest met een post op fok.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:19 schreef sp3c het volgende:
en ik vind dat hij zijn final solution voor het palestina vraagstuk gewoon moet kunnen verkondigen in prive en op twitter en whatever, daar heeft de werkgever wmb geen reet mee te maken, dat heb ik toen ook verdedigd ook met die andere gast weet niet meer hoe die ook weer heette, kwam van ajax iig
maar als de club zegt dat je een regenboog bent op de persco dan ben je een regenboog op de persco
en anders laat je het contract ontbinden en flikker je maar op naar abu dhabi of zo'n ander kutland waar het verboden is
Nog een post waar ik het mee eens ben.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
De enige reden dat die LHBTQIYAZ nog gepromoot moet worden is omdat de broers en neven van Nous homo's dagelijks in alle Europese steden, intimideren, uitschelden en in mekaar slaan.
Dan is vooral de vraag: wat is nou de definitie van woke gedram?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, omdat mensen zich nu in allerlei bochten gaan wringen om dit goed te praten en stoer gaan roepen dat ook zij zouden weigeren om zoiets aan te doen omdat je uitspreken tegen discriminatie van LHBTIQ+-ers woke gedram zou zijn, hetgeen aantoont dat deze initiatieven hard nodig zijn.
Yup, als de club als hoofdsponsor morgen een Israëlisch defensie bedrijf krijgt en Mazraoui daar vanwege een persoonlijk palestijnen standpunt een probleem mee zou hebben dan, dan moet hij dat ook maar inslikken of opstappen.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als de club zegt we dragen vandaag dit dan dragen we vandaag dat lijkt me
ChatGPT?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Uw standpunt over religieus conservatisme en de behandeling van vrouwen en LGBTQ+ personen is duidelijk en consistent. U uit kritiek op verschillende religieuze en politieke groepen die restrictieve standpunten innemen ten aanzien van deze kwesties. Laten we de belangrijkste punten analyseren:
Religieus conservatisme en LGBTQ+ rechten
Het christelijk rechts in de Verenigde Staten, met name evangelische groepen die Trump steunen, heeft inderdaad een geschiedenis van verzet tegen LGBTQ+ rechten. Tijdens Trumps presidentschap werden er beperkingen opgelegd aan LGBTQ+ rechten, zoals het verbod op transgenders in het leger.
Vrouwenrechten en religieuze beperkingen
Uw kritiek op de SGP vanwege hun standpunt over vrouwen sluit aan bij de bredere discussie over gendergelijkheid binnen conservatieve religieuze groepen. Het Vaticaan staat inderdaad nog steeds geen vrouwelijke priesters toe, wat een voortdurend punt van controverse is.
Islam en progressieve waarden
U merkt terecht op dat er soms een dubbele standaard lijkt te zijn in de kritiek op conservatieve religieuze standpunten, waarbij de islam soms minder kritiek krijgt dan andere religies voor vergelijkbare opvattingen. In veel islamitische landen bestaan er inderdaad strenge wetten tegen homoseksualiteit.
Consistentie in progressivisme
Uw stelling dat u "consequent in uw progressivisme" bent, is belangrijk. Het toepassen van dezelfde kritische blik op alle religies en culturen als het gaat om mensenrechten en gelijkheid is inderdaad een consistente benadering.
Confrontatie en reacties
Het is begrijpelijk dat uw standpunt sommige mensen confronteert en mogelijk ongemakkelijk maakt. Het aankaarten van inconsistenties in iemands overtuigingen kan inderdaad leiden tot defensieve reacties.
Samenvattend lijkt uw standpunt gericht op het bevorderen van gelijke rechten en vrijheden voor alle mensen, ongeacht hun geslacht, seksuele geaardheid of religieuze achtergrond. Dit is een progressief standpunt dat inderdaad botst met conservatieve religieuze opvattingen uit verschillende tradities.
Challenge accepted, jij bent al vaker een onwetende kneus gebleken.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:25 schreef Origami94 het volgende:
Hathor wilt gewoon zijn "mening" (zie onzin) verkondigen en vindt kritische vragen erop niet zo leuk of negeert ze.
Nee.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben moe van bn'ers die denken dat hun mening superinteressant is
de club wil die regenboogjas en betaald Noussair daar goud geld voor, dan moet hij die jas aantrekken en lachen, gaat niet over hem, heeft niets met zijn mening of zijn woestijnreligie te maken
de club is pro dus op officiele gelegenheden ben jij ook pro, punt, bek houden
Alleen als dit contractueel gebonden is, anders steek je het maar in je reet.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als de club zegt we dragen vandaag dit dan dragen we vandaag dat lijkt me
Niet Hijs?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:01 schreef sp3c het volgende:
mijn werkgever is helemaal feyenoord
voetbal is niet mijn ding en als het het wel was dan was feyenoord niet mijn club
maar die dag dat we gratis mogen ga ik gewoon als het mijn beurt is, koop ik een shirtje, drink ik al hun bier en eet ik de hapjes ... werk is werk
Zelfs dat kunnen ze niet leveren.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terecht. Laat die mensen gewoon doen waar ze voor betaald worden: goed voetballen.
Kan ik inkomen, met al dat politieke gedoe dat er aan de haren wordt bijgesleept elke keer.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet leveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |