Dat is dan pechquote:
Ja, ik zie het.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Redefine het volgende:
@:Luctor_et_Emergo ik het alvast voor je vastgelegd
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Dat spreekt voor zich, nam ik aan. Jullie mogen ook aansluiten voor het voorafgaande diner om 20 uur en dan beginnen we de karaoke rond 22:30.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En daar heb je ons niet voor uitgenodigd?
Of is het een fluit-karaoke?
Ja.Tenzij eekhoorns overal beukennootjes in het ijs hebben verstopt. Als ze die er dan vervolgens uit gaan halen scheurt het ijs overal weer openquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:40 schreef sportfreak het volgende:
Terug naar de ijstijd?
Dus dan is er heel misschien ook wel een kansje dat er toch nog een keer een Elfstedentocht komt?
Ik heb dan al wat anders in mijn agenda staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Dat spreekt voor zich, nam ik aan. Jullie mogen ook aansluiten voor het voorafgaande diner om 20 uur en dan beginnen we de karaoke rond 22:30.
Huilend in het donker op de bank omringd door pizzaresten naar oude afleveringen van Magnum PI kijken telt niet Redefine.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dan al wat anders in mijn agenda staan.
Heb je al wat liedjes uitgezocht?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Dat spreekt voor zich, nam ik aan. Jullie mogen ook aansluiten voor het voorafgaande diner om 20 uur en dan beginnen we de karaoke rond 22:30.
Ik plan zelf niet te zingen tenzij in een groepquote:
Ik herken mij in geen van deze punten beste Straanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Huilend in het donker op de bank omringd door pizzaresten naar oude afleveringen van Magnum PI kijken telt niet Redefine.
Dat hoort ook wel op nationale pannenkoekendag.quote:
Dan is eentje juist nog ergerquote:
Beetje seksistisch weer dat je Vrouwendag zo noemt maar goed...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel op nationale pannenkoekendag.
Nee. Daarom is het toch ook nog onze dag Straanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje seksistisch weer dat je Vrouwendag zo noemt maar goed...
Was het gezellig met Peter?quote:
Goede reis! Zou moeten lukken, want ik ben absoluut niet in de buurtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef Arizona het volgende:
Ik zit in de trein naar huis. Was een leuk event en ik ben echt moe nu
Het is warm maar ook behoorlijk rustig in Sea World. In het eerste uur heb ik al vier ritjes gemaakt in hun nieuwste achtbaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:06 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag, behalve hyperen om Joost? Echt zo leuk dat hij op 1 in de Top 40 staat
Het is inderdaad al tijden niet zo voorspoedig gegaan als nu!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Goede reis! Zou moeten lukken, want ik ben absoluut niet in de buurt
Zijn er ook nog attracties waar je af kunt koelen? Sea World klinkt wel alsof het verkoelend zou moeten zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is warm maar ook behoorlijk rustig in Sea World. In het eerste uur heb ik al vier ritjes gemaakt in hun nieuwste achtbaan![]()
Pipeline heet ie, en je staat tijdens de rit. Maar dan wel een stuk comfortabeler dan bij Riddler's Revenge, de enige andere sta-achtbaan die ik heb gedaan
Ze hebben twee waterattracties, maar eerder vandaag was een van de twer sowieso dicht. Ik ben wel een beetje natgespetterd door een orcaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er ook nog attracties waar je af kunt koelen? Sea World klinkt wel alsof het verkoelend zou moeten zijn
Aaaawwwquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben twee waterattracties, maar eerder vandaag was een van de twer sowieso dicht. Ik ben wel een beetje natgespetterd door een orca
Nou, dat kan erger. Ik heb ooit beelden gezien van twee boefjes die daar door een orka een complete golf aan water over zich heen kregen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben twee waterattracties, maar eerder vandaag was een van de twer sowieso dicht. Ik ben wel een beetje natgespetterd door een orca
De mensen verder naar voren in de soak zone werden wel natter, maar niet zo gruwelijk nat als die criminelen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, dat kan erger. Ik heb ooit beelden gezien van twee boefjes die daar door een orka een complete golf aan water over zich heen kregen.
Ben je nu ook beter of meer door je rug gegaan dan de vorige keer?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag maar weer eens lekker door mijn rug gegaan, was alweer een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst deed.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag maar weer eens lekker door mijn rug gegaan, was alweer een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Oneequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ongeveer vergelijkbaar met de vorige keer, wat dat betreft ben ik altijd vrij stabiel in vorm.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nu ook beter of meer door je rug gegaan dan de vorige keer?
En dan heb ik voor mijn lengte nog relatief korte benen en een lang torso, dus nóg meer extra veel rug.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onee![]()
En jij bent lang dus je hebt ook nog eens extra veel rug![]()
Sterkte, hopelijk gaat het snel weer beter.
Dat laatste is meestal het geval bij rugklachten. Vaak tussen L4 en L5.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan heb ik voor mijn lengte nog relatief korte benen en een lang torso, dus nóg meer extra veel rug.![]()
Gelukkig zit dit alleen onderin, wel meteen het deel wat je het meest gebruikt.
Dit is echt zo'n stomme rugpijn. Tijdje slecht slapen, wat vermoeid, net iets verkeerd optillen en dan schiet het er ineens in. Eerst niet echt heftig, gewoon een spier ofzo, maar die spieren houden juist alles een beetje netjes op de plek. Dus als er daarvan ineens een besluit even niet meer mee te doen gaat ineens alles anders zitten en dat doet dan weer heel wat meer pijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is meestal het geval bij rugklachten. Vaak tussen L4 en L5.
Zelf in het verleden ook vaker rugklachten gehad. Moet het afkloppen, maar nu al een aantal jaar geen last meer.
Een rollercoaster welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:06 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag, behalve hyperen om Joost? Echt zo leuk dat hij op 1 in de Top 40 staat
Eensquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n stomme rugpijn. Tijdje slecht slapen, wat vermoeid, net iets verkeerd optillen en dan schiet het er ineens in. Eerst niet echt heftig, gewoon een spier ofzo, maar die spieren houden juist alles een beetje netjes op de plek. Dus als er daarvan ineens een besluit even niet meer mee te doen gaat ineens alles anders zitten en dat doet dan weer heel wat meer pijn.
Conclusie, spieren zijn stom.
Goed idee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weekend, dus ik ga op tijd naar bed.
Nou, dan weet je op z'n minst waar je aan toe bent. Sterktequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongeveer vergelijkbaar met de vorige keer, wat dat betreft ben ik altijd vrij stabiel in vorm.![]()
Dat wil zeggen dat ik vermoedelijk een kleine week of twee aan pijn heb om naar uit te kijken, met misschien nog een encore van een extra twee als het er tegen het eind weer inschiet (wat ook vergelijkbaar zou zijn met de laatste keer).
De klassieke of de live-action?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik slinger zo nog een disneyfilm aan. Ik ga voor Beauty & the beast. Die heb ik nog nooit gezien
Altijd de klassiekers! Ik ben geen fan van live actionsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De klassieke of de live-action?
Hoe dan ook een goede keuze, vooral de muziek van die film vind ik top.
Dat je die nog niet gezien hebt, is wel een van mijn favorieten denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Altijd de klassiekers! Ik ben geen fan van live actions
Topfilm, veel plezier!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik slinger zo nog een disneyfilm aan. Ik ga voor Beauty & the beast. Die heb ik nog nooit gezien
Ik ben vroeger niet opgegroeid met disneyfilms. Alleen sneeuwwitje en assepoester had ik op videoband. The Lion King heb ik 'pas' 6 jaar geleden voor het eerst gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat je die nog niet gezien hebt, is wel een van mijn favorieten denk ik.
De Klokkenluider van Notre Dame is idd ook wel goed, De Kleine Zeemeermin heeft echt wel een goede villain songquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben vroeger niet opgegroeid met disneyfilms. Alleen sneeuwwitje en assepoester had ik op videoband. The Lion King heb ik 'pas' 6 jaar geleden voor het eerst gezien
Mijn favoriete disneyfilms zijn De Kleine Zeemeermin en De Klokkenluider van Notre Dame. In het Engels natuurlijk. Vooral de klokkenluider van Notre Dame wordt naar mijn mening echt zwaar ondergewaardeerd.
Oh neequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toffe film is datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Hoe vond je de film?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Helemaal niets noppes nadaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Met twee wastafels?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.
Verder niks, lekker uitrusten van de drukke week
Leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.
Waarom snap je dat nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met twee wastafels?
(Dat is een trend die ik niet begrijp, dus ik vraag het eens)
Geen Disney, wel een heerlijk vergelijkbare film is de Zwanenprinsesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben vroeger niet opgegroeid met disneyfilms. Alleen sneeuwwitje en assepoester had ik op videoband. The Lion King heb ik 'pas' 6 jaar geleden voor het eerst gezien
Mijn favoriete disneyfilms zijn De Kleine Zeemeermin en De Klokkenluider van Notre Dame. In het Engels natuurlijk. Vooral de klokkenluider van Notre Dame wordt naar mijn mening echt zwaar ondergewaardeerd.
Dan wacht je toch even een minuutje? Ik zie dat totaal niet opwegen tegen twee keer zo veel schoonmaakwerk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom snap je dat niet![]()
Ik weet niet beter als je met meer personen in één huis woont. Nu hebben we in ons beider huizen er maar één en staan we elkaar altijd in de weg als we tanden poetsen
Ik ga voor Zweden vanavondquote:
Ik snap het ook niet zo. Ik heb nooit in een huis gewoond met meer dan een wastafel in de badkamer en ik heb (voor mijn gevoel) nooit iemand in de weg gestaan, ook heeft nooit iemand mij in de weg gestaan. Zolang je niet dagelijks exact op hetzelfde moment je mond wilt spoelen na het tandenpoetsen (iets waar ik best een paar seconden mee kan wachten als de ander per se nu moetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter als je met meer personen in één huis woont. Nu hebben we in ons beider huizen er maar één en staan we elkaar altijd in de weg als we tanden poetsen
En twee keer zoveel ruimte. Ik zou in mijn badkamer geen tweede wastafel kunnen passen zonder eerst de douche of het toilet eruit te slopen en beide heb ik liever dan een tweede wastafel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wacht je toch even een minuutje? Ik zie dat totaal niet opwegen tegen twee keer zo veel schoonmaakwerk.
Dat moet qua tijdsindeling organisatorisch op te lossen zijn. Of zijn jullie zo'n koppel dat alles samen doet inclusief het tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe vaak en intensief maak jij je wasbak schoon?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wacht je toch even een minuutje? Ik zie dat totaal niet opwegen tegen twee keer zo veel schoonmaakwerk.
Je kunt toch niet tegelijk tandenpoetsen met maar één tandenborstel in huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet qua tijdsindeling organisatorisch op te lossen zijn. Of zijn jullie zo'n koppel dat alles samen doet inclusief het tandenpoetsen?
Daarom moet jij ook een minuut wachten. Want als het goed is heeft je vriend er niet veel langer voor nodig. Dat jij er dan vervolgens een uur over doet is geen issue.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe vaak en intensief maak jij je wasbak schoon?![]()
En ik sta meestal wel langer bij de wasbak / voor de spiegel dan een minuut
Nee maar dat is wel irritant als ik aan de kant moetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom moet jij ook een minuut wachten. Want als het goed is heeft je vriend er niet veel langer voor nodig. Dat jij er dan vervolgens een uur over doet is geen issue.
Ja maar met z'n zessen snap ik het, hoewel meerdere badkamers me dan nog handiger lijkt (wellicht hadden jullie die ook).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel irritant als ik aan de kant moet![]()
En dan hebben we het nu over twee personen; vroegâh waren we thuis met z'n zessen
Gezellig handje vasthoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie ook twee WC's naast elkaar staan?
Nee hadden we nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar met z'n zessen snap ik het, hoewel meerdere badkamers me dan nog handiger lijkt (wellicht hadden jullie die ook).
Oké. Het zal een gezellige boel zijn geweest elke ochtend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hadden we nietWe hadden wel één slaapkamer met een eigen wasbak, waardoor je eigenlijk alsnog twee personen per wasbak had
![]()
Maar we douchten allemaal 's avonds, waardoor de ochtendspits wat makkelijker ging - en tandenpoetsen deden we eigenlijk altijd beneden in de keuken.
Momo heeft nog wel suggesties voor vanavond! Er staan twee nationale finales op het programma, eerst Melfest en daarna de Portugese voorrondequote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Naast wat @Strani al zei, maar deze logica kan je toch zo’n beetje op het hele huis toepassen? Ik vind het ook irritant als meerdere mensen eten willen koken, de trap willen gebruiken, in de schuur iets zoeken, in de tuin willen voetballen, enz. Maar om dat dan allemaal dubbel te installeren, is best een gedoe hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel irritant als ik aan de kant moet![]()
En dan hebben we het nu over twee personen; vroegâh waren we thuis met z'n zessen
Ja, dat sluit mooi aan. Er is ook nog de finale van WIDM, maar ik heb die van vorige week nog niet gekeken (maar ik ben al wel op de hoogte van de uitkomst). Dus ik kijk morgen ofzo wel even die ergerlijke finale-uitzending terug met doorspoelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Momo heeft nog wel suggesties voor vanavond! Er staan twee nationale finales op het programma, eerst Melfest en daarna de Portugese voorronde
Wij hebben dat thuis wat de trap betreft deels opgelost door een tweerichtingstrap te laten installeren. Dus je kon er zowel mee omhoog als naar beneden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naast wat @:strani al zei, maar deze logica kan je toch zo’n beetje op het hele huis toepassen? Ik vind het ook irritant als meerdere mensen eten willen koken, de trap willen gebruiken, in de schuur iets zoeken, in de tuin willen voetballen, enz. Maar om dat dan allemaal dubbel te installeren, is best een gedoe hoor
Ja maar dat komt allemaal minder vaak voorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naast wat @:strani al zei, maar deze logica kan je toch zo’n beetje op het hele huis toepassen? Ik vind het ook irritant als meerdere mensen eten willen koken, de trap willen gebruiken, in de schuur iets zoeken, in de tuin willen voetballen, enz. Maar om dat dan allemaal dubbel te installeren, is best een gedoe hoor
Nee oké en dat moeten de kinderen in Afrika ook maar gewoon begrijpen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:31 schreef Meke het volgende:
En in een grote badkamer vind ik een groter badkamermeubel ook mooier en dat staat een beetje gek met één wastafel
Ik ga straks richting de stad om vanavond met vrienden Italiaans te eten en daarna uit te gaan. En ik heb een hotelletje voor daarna dus ik hoef me geen zorgen te maken over de tijd. En dan morgen een rustig ontbijtje en dan weer naar huisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
En eigenlijk wil je dan alles per persoon hebben, anders is er nog altijd het risico dat je ergens voor moet wachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb een gewone trap en daarmee kan je ook zowel naar boven als naar beneden. Bij welke sluwe trapverkoper ben jij geweest dat die je heeft wijsgemaakt dat je daar een speciale trap voor nodig hebt?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben dat thuis wat de trap betreft deels opgelost door een tweerichtingstrap te laten installeren. Dus je kon er zowel mee omhoog als naar beneden.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmm nee maar dan gebruik jij hem verkeerd hoor, een trap moet gecertificeerd zijn om er beide richtingen mee op te kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb een gewone trap en daarmee kan je ook zowel naar boven als naar beneden. Bij welke sluwe trapverkoper ben jij geweest dat die je heeft wijsgemaakt dat je daar een speciale trap voor nodig hebt?
De oude doet het niet meer?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Manneken Bevroren Pis?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
Gefeliciteerd en welkom in het noorden @:ijs_beer!
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste twee nationale finalesquote:
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Volgens onze verkoper is dat dus allemaal een groot complot om extra geld te kunnen vragen voor in de basis eigenlijk dezelfde constructie. Hij zei dat je prima gewoon op en neer kan met zo'n ouderwetse trap en dat mensen dat vroeger ook allemaal deden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee maar dan gebruik jij hem verkeerd hoor, een trap moet gecertificeerd zijn om er beide richtingen mee op te kunnenDat is ons verteld. Levensgevaarlijk wat jij doet.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Zeg @:NailQueenWe zijn plannen aan het maken voor volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dan is de regelgeving in Nederland misschien anders. Ik kan me niet voorstellen dat we voorgelogen zijn door de medewerkers van 'It's a Trap'.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens onze verkoper is dat dus allemaal een groot complot om extra geld te kunnen vragen voor in de basis eigenlijk dezelfde constructie. Hij zei dat je prima gewoon op en neer kan met zo'n ouderwetse trap en dat mensen dat vroeger ook allemaal deden.![]()
Het is tot nu toe ook altijd goed gegaan (of iig nooit heel erg verkeerd gegaan)
Leuk!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn plannen aan het maken voor volgende week
Die regelgeving in Nederland lijkt me nogal twintigste-eeuws. Zo’n tweerichtingstrap zonder uitwijkmogelijkheden voor het verkeer is vragen om frontale botsingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan is de regelgeving in Nederland misschien anders. Ik kan me niet voorstellen dat we voorgelogen zijn door de medewerkers van 'It's a Trap'.
Maar dat is toch ook niet meer dan normaal? Wij hebben halverwege zelfs een rustpunt laten installeren aan de zijkant. En een oplaadpunt voor je mobiele telefoon.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die regelgeving in Nederland lijkt me nogal twintigste-eeuws. Zo’n tweerichtingstrap zonder uitwijkmogelijkheden voor het verkeer is vragen om frontale botsingen.
Wij hebben al jaren een drie meter brede trap in huis. Met twee banen naar boven, zodat sneller verkeer veilig oudere voertuigen of vrachtverkeer kan inhalen. Dus als ik bijvoorbeeld met een zware doos naar boven moet, kan mijn vrouw er veilig langs, en kan er ondertussen ook nog iemand probleemloos naar beneden.
Ik heb dit hele seizoen nog niet een keer live WidM gekekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat sluit mooi aan. Er is ook nog de finale van WIDM, maar ik heb die van vorige week nog niet gekeken (maar ik ben al wel op de hoogte van de uitkomst). Dus ik kijk morgen ofzo wel even die ergerlijke finale-uitzending terug met doorspoelen.
Oh, dat klinkt eigenlijk wel heel handig. Ik zal toch eens kijken of ik hier wat enthousiasme kan kweken om daar de woonkamer voor op te offeren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die regelgeving in Nederland lijkt me nogal twintigste-eeuws. Zo’n tweerichtingstrap zonder uitwijkmogelijkheden voor het verkeer is vragen om frontale botsingen.
Wij hebben al jaren een drie meter brede trap in huis. Met twee banen naar boven, zodat sneller verkeer veilig oudere voertuigen of vrachtverkeer kan inhalen. Dus als ik bijvoorbeeld met een zware doos naar boven moet, kan mijn vrouw er veilig langs, en kan er ondertussen ook nog iemand probleemloos naar beneden.
Als je het zo allemaal opsomt klinkt het als het einde van het programma. Ik zal de makers straks meteen even bellen om ze te laten weten dat ze kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen nog niet een keer live WidM gekekenJij slaat afleveringen over en Molloot wil misschien zijn naam aanpassen. Hopelijk kan het seizoen met onbekende Nederlanders WidM weer een beetje populair maken
Leve het noorden!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Leuk! Morgen ben ik in Groningen, dan ga ik eens kijken of ik de ijsbeer kan spotten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ja, het seizoen kabbelt echt zo oninteressant voort, zonder vernieuwing, spektakel of memorabele momenten. Wat dat betreft is het Molfeest van vanavond net Melfest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen nog niet een keer live WidM gekekenJij slaat afleveringen over en Molloot wil misschien zijn naam aanpassen. Hopelijk kan het seizoen met onbekende Nederlanders WidM weer een beetje populair maken
Het is even een investering, maar je hebt er daarna jaren plezier van!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt eigenlijk wel heel handig. Ik zal toch eens kijken of ik hier wat enthousiasme kan kweken om daar de woonkamer voor op te offeren.
En ik ben halverwege afgehaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ik ben halverwege afgehaaktHoop vooral dat met de nieuwe regisseur er een goede en frisse wind gaat komen.
Het is ook gewoon een matig seizoen, net als de vorige keer en de keer ervoor... Misschien kan het geen kwaad als ze een keer een jaartje overslaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Ik heb WIDM na een paar terug kijken opgegeven, voelde echt als een moetje om het elke keer te kijken.
Dat had ik bij het live kijken al. En dan was het nog met FOK! erbij wat het dan nog aardig maakte. Maar een paar weken geleden miste ik een aflevering, waarna ik niet de zin had om het terug te gaan kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Ik heb WIDM na een paar terug kijken opgegeven, voelde echt als een moetje om het elke keer te kijken.
Een jaartje overslaan hoeft niet per se. In principe kan een verandering van creatieve directie al een verschil maken, al is dat altijd afwachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Het is ook gewoon een matig seizoen, net als de vorige keer en de keer ervoor... Misschien kan het geen kwaad als ze een keer een jaartje overslaan
Koud hier.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Dit. Vind er niet veel meer aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Bijna niet meer neequote:
Ik kijk vanavond even wie de mol is. Daarna schakel ik weer naar Melodifestivalen. Morgen kijk ik de molacties wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Komt goed uit, ik zat ook al te wachten op deze post!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ook elk weekend weer heel benieuwd naar jullie mening.
Ik zat op m'n handen Em, maar er was geen houden meer aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik zat ook al te wachten op deze post!
Maar jij vindt het wel nog leuk dus?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat op m'n handen Em, maar er was geen houden meer aan.
Wel, vanavond ben ik niet thuis, dus dan kan ik je mijn mening hier niet geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ook elk weekend weer heel benieuwd naar jullie mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, vanavond ben ik niet thuis, dus dan kan ik je mijn mening hier niet geven.
Ik kan echter wel één ding nu alvast verklappen:Zie ik je in de stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zijn er nationale voorrondes?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou mooials er geen nationale finales waren had ik waarschijnlijk ook wel gewoon gekeken.
De kijkcijfers zijn nog altijd prima. Al is het verval dit jaar wel vrij hoog volgens mij. Maar ze begonnen met hogere cijfers dan gebruikelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een jaartje overslaan hoeft niet per se. In principe kan een verandering van creatieve directie al een verschil maken, al is dat altijd afwachten.
Weet iemand eigenlijk hoe de kijkcijfers zijn van dit seizoen t.o.v. voorgaande jaren? Als ze vergelijkbaar zijn dan is de kans dat ze wat gaan veranderen heel klein.
Ja, dat de onmogelijkheid daarvan als een groot probleem kan worden ervaren, was ons duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind een dubbele wastafel eigenlijk ook heel normaal, wij wonen hier met 2,5 persoon en dan is het wel fijn dat je gewoon tegelijk kunt tandenpoetsen.
Bij De Verraders is het verschil natuurlijk wel dat ze daar begonnen zijn met BN'ers dus dan is de huidige versie juist afwijkend. Waarbij er volgens mij ook veel minder reclame is gemaakt voor dit seizoen als de voorgaande.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn nog altijd prima. Al is het verval dit jaar wel vrij hoog volgens mij. Maar ze begonnen met hogere cijfers dan gebruikelijk.
Maar De Verraders met onbekende Nederlanders scoort heel matig naar het schijnt, dus we blijven nog tot in de eeuwigheid aan BN’ers en onbenullige spelletjes vastzitten.
Zou zomaar kunnen, ik ben wel in een andere stad dan normaal.quote:
Jeddah is een stratencircuit, dus ze hebben letterlijk wat straten afgezet en een parcours erop gemaakt. In de game heb ik het nooit 5 rondes gered zonder te crashenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk voor het eerst in tijden nog eens naar de F1, maar wat is dat parcours voor een vage carpoolstrook waar ze overheen rijden?
Ik vind zulk soort formats met onbekenden vaak niet heel boeiend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij De Verraders is het verschil natuurlijk wel dat ze daar begonnen zijn met BN'ers dus dan is de huidige versie juist afwijkend. Waarbij er volgens mij ook veel minder reclame is gemaakt voor dit seizoen als de voorgaande.
Overigens denk ik ook wel dat we in Nederland ook wel meer zullen kijken naar een WIDM met BN'ers ook al zou men het programma zonder wel beter vinden. We zijn hier zo gewend dat er alleen maar programma's met bekenden zijn, dat iets anders al als raar wordt gezien.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je gaat staan hè!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:37 schreef H_T het volgende:
Net een Disneyparade bekekenMaar mèn wat duurt het lang voor die wagens eindelijk bij je zijn
Het zal vast al vaker zijn gezegd. Maar De Mol in België met onbekenden is meer dan het kijken waard.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort formats met onbekenden vaak niet heel boeiend.
Ja, het voelt alsof de Tour de France hier bij ons door de gang rijdt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Jeddah is een stratencircuit, dus ze hebben letterlijk wat straten afgezet en een parcours erop gemaakt. In de game heb ik het nooit 5 rondes gered zonder te crashen
Met het format van De Mol is de pot ook een belangrijk element. Als je vele duizenden euro’s kan winnen, is dat voor een gewoon iemand een levensveranderend bedrag. Dat ga je dan terugzien in de manier waarop het spel gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zal vast al vaker zijn gezegd. Maar De Mol in België met onbekenden is meer dan het kijken waard.
Met het NL seizoen van Wie is de Mol vermaak ik mij ook nog wel. Maar het is niet dat ik er echt voor ga zitten.
Meestal de helft van de BN'ers kennen we vaak niet. In feite zijn dat dus ook onbekende mensen. En toch kijken wequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort formats met onbekenden vaak niet heel boeiend.
Ik stond op Main Street, niet Mèn Street!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je gaat staan hè!
Het stomme van Jeddah is dat het gewoon een ontworpen circuit is, maar dan ontworpen als een stratencircuit. Er ligt ook gewoon een reguliere weg naastquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Jeddah is een stratencircuit, dus ze hebben letterlijk wat straten afgezet en een parcours erop gemaakt. In de game heb ik het nooit 5 rondes gered zonder te crashen
En Six Flags naast de deurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het stomme van Jeddah is dat het gewoon een ontworpen circuit is, maar dan ontworpen als een stratencircuit. Er ligt ook gewoon een reguliere weg naast
En het is de bedoeling dat we over een paar jaar naar een nieuw circuit gaan in Saudi-Arabië, daar zijn toevallig recent nog wat plannen van bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
Met daarbij ook dit pareltje van een bocht
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit overwogen dat te gaan kijken. Maar ik stoor me dan ook enorm aan onbekende mensen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zal vast al vaker zijn gezegd. Maar De Mol in België met onbekenden is meer dan het kijken waard.
Met het NL seizoen van Wie is de Mol vermaak ik mij ook nog wel. Maar het is niet dat ik er echt voor ga zitten.
Dat pretpark en die achtbanen die ze nu aan het bouwen zijn, zijn ook to-taal bizar inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
En Six Flags naast de deur
In hun promoplaatjes van wat jaren terug hadden ze ook wat willekeurige F1-auto's bij elkaar gepakt. Zat er opeens een 30 jaar oude Ferrari tussen allerlei moderner spul
Ik vind het juist wel prettig als deelnemers een beetje bekend zijn met de camera, ik heb niet zo'n behoefte aan cringe tv.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Meestal de helft van de BN'ers kennen we vaak niet. In feite zijn dat dus ook onbekende mensen. En toch kijken we
Oh nou dan zal ik mijn inschrijving maar weer intrekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit overwogen dat te gaan kijken. Maar ik stoor me dan ook enorm aan onbekende mensen.
Een zwevend circuit? Toe maar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het stomme van Jeddah is dat het gewoon een ontworpen circuit is, maar dan ontworpen als een stratencircuit. Er ligt ook gewoon een reguliere weg naast
En het is de bedoeling dat we over een paar jaar naar een nieuw circuit gaan in Saudi-Arabië, daar zijn toevallig recent nog wat plannen van bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
Met daarbij ook dit pareltje van een bocht
[ afbeelding ]
Dan zal je een heel zwaar leven hebben in bijvoorbeeld een supermarktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit overwogen dat te gaan kijken. Maar ik stoor me dan ook enorm aan onbekende mensen.
Jij bent toch helemaal niet onbekend voor me, Beertje van me.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik mijn inschrijving maar weer intrekken.
Eerst zien, dan geloven of het ook echt gaat werken allemaal. En daarna wil ik nog steeds niet naar Saoedi-Arabië op vakantiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat pretpark en die achtbanen die ze nu aan het bouwen zijn, zijn ook to-taal bizar inderdaad
Vooral geen oogcontact maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zal je een heel zwaar leven hebben in bijvoorbeeld een supermarkt
Rens Kroes waarschijnlijk wel!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes heb jij al eens the grey stuff geproefd?
Alleen een zelfgemaakt aftreksel. Kan ik hieruit opmaken dat jij 't hebt gehad?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes heb jij al eens the grey stuff geproefd?
Nog niet, maar ze verkopen het hier welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen een zelfgemaakt aftreksel. Kan ik hieruit opmaken dat jij 't hebt gehad?
Hoeveel Barstjes op een schaal van 1 tot 5?
Deze verwijzing gaat compleet aan mij voorbijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rens Kroes waarschijnlijk wel!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze verwijzing gaat compleet aan mij voorbij
quote:Powerfoodgoeroe Rens Kroes riep zondagavond haar 280.000 instagramvolgers op om drie weken lang, twee keer per dag een glas klei te drinken
De zus van Doutzen Kroes had toch klei aangeraden? Dat is ook grijs spulquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze verwijzing gaat compleet aan mij voorbij
Bij het horen van de naam dacht ik dat het om een kerel ging, mogelijk een wielrenner. Dan is het een flinke stap naar de zus van Doutzenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De zus van Doutzen Kroes had toch klei aangeraden? Dat is ook grijs spul
Dan was mijn namaak misschien wel beterquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:44 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
The grey stuff had de minst uitgesproken smaak van allesHet smaakte niet heel erg anders dan gewone zoete slagroom of botercrème
Zou kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan was mijn namaak misschien wel beter
Tebbie gedaan dan? Gewandeld?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Lig nu in bed maar ik vermoed nu al spierpijn voor morgen
Ja, maar klein stukje. Daar ligt het niet aan.quote:
Niet voor jouw winst in de WIDM ESF poule?quote:Op zondag 10 maart 2024 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt hier net vuurwerk afgestoken. De winst van Marcus & Martinus wordt goed gevierd!
Ik heb m echt net verloren op vergeten testvragen. Zie vaak die melding tijdens m’n werkdag en dan denk ik “doe ik later wel” om het vervolgens nooit meer te doen. Gefeliciteerd wel @NailQueenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet voor jouw winst in de WIDM ESF poule?
Klopt, ik vergat het ook steeds. Idem dito inzetten bij aflevering 2 dus was al kansloosquote:Op zondag 10 maart 2024 00:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb m echt net verloren op vergeten testvragen. Zie vaak die melding tijdens m’n werkdag en dan denk ik “doe ik later wel” om het vervolgens nooit meer te doen. Gefeliciteerd wel @:NailQueen
Over een uur gaan ze hier ook weer los. Zin inquote:Op zondag 10 maart 2024 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt hier net vuurwerk afgestoken. De winst van Marcus & Martinus wordt goed gevierd!
op vakantiequote:Op zondag 10 maart 2024 00:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Over een uur gaan ze hier ook weer los. Zin in![]()
![]()
Zekerquote:
wow geweldigquote:Op zondag 10 maart 2024 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
ZekerFlorida, dus het is hier nu 19:00. En de show die zo komt is deze:
GEEN SPOILERS!!quote:Op zondag 10 maart 2024 01:12 schreef Koen66 het volgende:
is er al ergens bekend of De Mol Belgie weer gewoon te zien zal zijn in NL?
Dit sowieso. @Momo hoort in het schouderklopjestopic.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Nu het nationale finale seizoen er weer op zit: bedankt @:Momo voor alle tijden, updates, linkjes en andere info.alles was duidelijk en nooit iets hoeven zoeken.
Volledig eens!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Nu het nationale finale seizoen er weer op zit: bedankt @:Momo voor alle tijden, updates, linkjes en andere info.alles was duidelijk en nooit iets hoeven zoeken.
Ik denk dat er toch weer iets is misgegaan in de communicatie want ik heb een half uur op je staan wachten bij de stieren-arena maar helaasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik ben wel in een andere stad dan normaal.
Moet wel een beetje spannend blijven natuurlijk.
Nou inderdaad! Huldequote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Ja maar Roger verwacht toch niet dat jij echt in Barcelona bentquote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch weer iets is misgegaan in de communicatie want ik heb een half uur op je staan wachten bij de stieren-arena maar helaas
Het is al een wonder dat ze er nog niet staan, met een paar users hier die dat meestal niet doorhebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als je me dáár gaat zoeken. Stond ik een beetje duidelijk in zicht te staan op de parkeerplaats bij de kerk.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch weer iets is misgegaan in de communicatie want ik heb een half uur op je staan wachten bij de stieren-arena maar helaas
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:51 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een uitslag van de WIDM Poule. De vorig keer ben ik op de vingers getikt voor eventuele spoilers dus de winnaar staat in een spoiler.
De winnaar is....@Strani die mij belachelijk zat te maken dat ik meteen m’n punten kwijt was, maar zelf HELEMAAL onderaan eindigtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik faalde voornamelijk omdat ik me tijdens aflevering 2 realiseerde dat ik niet had ingezetquote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Strani die mij belachelijk zat te maken dat ik meteen m’n punten kwijt was, maar zelf HELEMAAL onderaan eindigt
Ja dat is niet handig Koen!quote:Op zondag 10 maart 2024 14:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik faalde voornamelijk omdat ik me tijdens aflevering 2 realiseerde dat ik niet had ingezet
Maar wat moeten we nu gaan doen op de zaterdagavond?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Gezien het enthousiasme in Europa zou het mij totaal niet verbazen ookquote:Op zondag 10 maart 2024 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders zijn ook fan van Europapa. Van mijn vader had ik dat echt niet verwacht. Die houdt van oude bluesmuziek en kijkt graag naar Johan Derksen. Hij denkt zelfs dat Joost gaat winnen
Ja dat weet ik ook niet zo goedquote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wat moeten we nu gaan doen op de zaterdagavond?
Ook geen F1 op zaterdag meerquote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kan sowieso een keer een avondje doen met nummers waarvan je baalt dat ze dit jaar niet door de voorronde zijn gekomenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je belastingaangifte.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Strani die mij belachelijk zat te maken dat ik meteen m’n punten kwijt was, maar zelf HELEMAAL onderaan eindigt
Dus je bent gewoon een uur korter in Amerika dan waar je voor betaald hebtquote:Op zondag 10 maart 2024 20:09 schreef H_T het volgende:
Hier in Amerika is vannacht de zomertijd al ingegaan, dus ik krijg twee keer in een maand met die ongein te maken
Kan je iets uit haar liedkeuze opmaken? Als ze bijvoorbeeld Malle Balle zong is dit mogelijk een aanwijzingquote:Op zondag 10 maart 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
Er was gisteren een vrouw in de karaokebar waar ik was waarvan ik vond dat ze me heel bekend voorkwam. En opeens bedacht ik vandaag dat het misschien Mandy van den Berg is geweest, de analyste voor vrouwenvoetbal bij de NOS. Zeker weten kan ik het niet maar als het 'r niet was dan leek ze er wel enorm op.
Haha nee ze zong niet. Maar bij nader inzien was het 'r misschien toch niet want de lichaamsbouw was wel een beetje anders geloof ik. Maar het gezicht echt sprekend.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je iets uit haar liedkeuze opmaken? Als ze bijvoorbeeld Malle Balle zong is dit mogelijk een aanwijzing
Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Oplichtersquote:Op zondag 10 maart 2024 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een uur korter in Amerika dan waar je voor betaald hebt![]()
Gezichten spreken vaker Straan, vooral tussen de kin en de neusquote:Op zondag 10 maart 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee ze zong niet. Maar bij nader inzien was het 'r misschien toch niet want de lichaamsbouw was wel een beetje anders geloof ik. Maar het gezicht echt sprekend.
Zoveel wijsheid kan ik niet tegenop.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezichten spreken vaker Straan, vooral tussen de kin en de neus
En toen ging jij, geheel tegen je principes in, ook karaokezingen op het podium?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid kan ik niet tegenop.
De (waarschijnlijk nep-Mandy) vrouw was met een andere blonde vrouw, héél knap. En dat wist die vrouw ook duidelijk want die ging ook gewoon makkelijk op het podium staan met mensen die hun liedje aan het zingen waren, zonder uitnodiging.
De ongemanierde feeksquote:Op zondag 10 maart 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid kan ik niet tegenop.
De (waarschijnlijk nep-Mandy) vrouw was met een andere blonde vrouw, héél knap. En dat wist die vrouw ook duidelijk want die ging ook gewoon makkelijk op het podium staan met mensen die hun liedje aan het zingen waren, zonder uitnodiging.
Niet met haar neequote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
En toen ging jij, geheel tegen je principes in, ook karaokezingen op het podium?
Kan je die post eigenlijk nog eens aanhalen waarin ik je keihard uitlach? Of heb je dat zelf in je hoofd iets groter gemaakt?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk gifje maar je valt weer eens keihard door de mand jongen!
Zoveel moeite ga ik niet doen maar het was en hier tijdens een NF én ook nog in een DM.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je die post eigenlijk nog eens aanhalen waarin ik je keihard uitlach? Of heb je dat zelf in je hoofd iets groter gemaakt?
Ik heb die DM opgezocht en het viel enórm mee! En ik had je zelfs sterkte gewenst met het verlies van al je punten.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoveel moeite ga ik niet doen maar het was en hier tijdens een NF én ook nog in een DM.
Het Nieuwsblad of zo zal toch wel een app hebben? Of anders K3quote:
Edgar Allan?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
De finale van De Mol is op de dag na de finale van het songfestival. Poe, dat wordt een heftig weekendje.
Jouw DM's vallen nooit meequote:Op zondag 10 maart 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb die DM opgezocht en het viel enórm mee! En ik had je zelfs sterkte gewenst met het verlies van al je punten.
Zeg maar de Oostenrijkse John Ewbankquote:Op maandag 11 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh my god, wie is dat nou weer?
Je bent gewoon jaloers dat jij ze nooit krijgt. Net zoals @Em31 jaloers is op jou dat jij ze nooit krijgt.quote:
Klopt.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij ze nooit krijgt. Net zoals @:Em31 jaloers is op jou dat jij ze nooit krijgt.
Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary,quote:Op maandag 11 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die ze krijgen inderdaad zouden willen dat ze die niet kregen van jequote:Op maandag 11 maart 2024 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij ze nooit krijgt. Net zoals @:Em31 jaloers is op jou dat jij ze nooit krijgt.
De W van Wiener Schnitzel eten. Kijk dat past dan weer wel.quote:
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe, Poe, Poequote:Op maandag 11 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Scheelt aardig wat kosten voor therapie!quote:Op maandag 11 maart 2024 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik jou ook wel een beetje verwaarloosd de laatste tijd, sorry daarvoor
Ik dacht dat het een grapje wasquote:
Ik ben echt dol op de verhalen en gedichten van Poe, ik heb zo’n dikke verzamelbundel meerdere keren gelezenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary,
Over many a quaint and curious volume of forgotten lore—
While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping,
As of some one gently rapping, rapping at my chamber door.
“’Tis some visitor,” I muttered, “tapping at my chamber door—
Only this and nothing more.”
https://www.poetryfoundation.org/poems/48860/the-raven
* H_T houdt zich in en probeert geen komische spraakverwarring met een beer te insinuerenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op de verhalen en gedichten van Poe, ik heb zo’n dikke verzamelbundel meerdere keren gelezen
Mag ook wel voor 12 dollarquote:
* H_T maakt geen piemelgrapquote:Op maandag 11 maart 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine handen, die donut lijkt mega!
Nee en nu zijn ze al lang en breed wegquote:Op maandag 11 maart 2024 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je 'ik ben een echte Europeaan'-kaart al gespeeld met die meisjes op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Toen ik op versturen drukte dacht ik al, wie gaat het zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T maakt geen piemelgrap
Wat ben ik volwassen vandaag
Dat dacht je helemaal niet. Je had alleen niet verwacht dat hij het zelf zou zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen ik op versturen drukte dacht ik al, wie gaat het zeggen.
Ga je nou ook al bepalen wat ik denkquote:Op maandag 11 maart 2024 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht je helemaal niet. Je had alleen niet verwacht dat hij het zelf zou zijn.
Nou ìk dus niet als je goed gelezen hebtquote:Op maandag 11 maart 2024 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen ik op versturen drukte dacht ik al, wie gaat het zeggen.
Heb ik vandaag wel gehadquote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
JaJe gaat nu aan rijstwafels denken.
Bij jou ligt het niveau ook altijd hoog, dus dat had ik ook niet verwacht!quote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ìk dus niet als je goed gelezen hebt
Ga ook op vakantiequote:Op maandag 11 maart 2024 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stukken beter weer dan hier.
Oh dat klinkt heel goedquote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag wel gehadmet hummus, komkommer en gebakken uitjes.
quote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij jou ligt het niveau ook altijd hoog, dus dat had ik ook niet verwacht!
Ja, ik zou wel willen, maar ik heb te veel werk te doen.quote:
Best goed!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe voelt het eigenlijk om publiekelijk door Em gewaardeerd te worden?
Niet als je vakantie hebtquote:Op maandag 11 maart 2024 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel willen, maar ik heb te veel werk te doen.
Ik denk niet dat ik het ooit zal mogen ervaren maar het is fijn dat ik het een beetje via jou kan belevenquote:
Dit klinkt wel heel sneuquote:Op maandag 11 maart 2024 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ooit zal mogen ervaren maar het is fijn dat ik het een beetje via jou kan beleven
Florida inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
Hoelang ben je daar eigenlijk @:H_T? En in Florida toch of zit ik fout
Het is dat we weten dat je in Florida bent.quote:
Precies daarom koos de maker ook voor die naamquote:Op maandag 11 maart 2024 19:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat we weten dat je in Florida bent.
Maar het zijn er best wel veel. https://en.wikipedia.org/wiki/Springfield
Verblijf je op één plek tijdens je hele vakantie of ben je aan het rondtouren?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Florida inderdaadZaterdag vlieg ik terug
Wat staat er nog op de planning de komende dagen?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Florida inderdaadZaterdag vlieg ik terug
Eén plek, terwijl ik in Amerika juist meestal tour. Maar met Disney World, SeaWorld en Universal Studios in Orlando is dat nu niet zo nodigquote:Op maandag 11 maart 2024 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Verblijf je op één plek tijdens je hele vakantie of ben je aan het rondtouren?
En ga je volgend jaar meteen weer voor Epic Universe of is het voor een tijdje wel weer goed geweest straks?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Eén plek, terwijl ik in Amerika juist meestal tour. Maar met Disney World, SeaWorld en Universal Studios in Orlando is dat nu niet zo nodig. Ik heb dus ook pas gisteren een huurauto opgehaald en tot die tijd alles met de bus gedaan.
Ik ga nog naar Busch Gardens Tampa en dat is met de bus echt heel stom en op de dag van vertrek zitten aardig wat uren tussen uitchecken uit het hotel en instappen in het vliegtuig, dus dan is een huurauto sowieso wel makkelijk. Plus dat ik waarschijnlijk nog wel wat outlet stores wil bezoeken en dan is een eigen auto ook welkom
Ik denk dat ik het wel weer even goed vindquote:Op maandag 11 maart 2024 19:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ga je volgend jaar meteen weer voor Epic Universe of is het voor een tijdje wel weer goed geweest straks?
Voorlopig niet van die mooie grote reizen als jij nu maakt in ieder gevalquote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes Heb jij nog pretparkreizen in het verschiet?
Ik heb nog nooit nagedacht over gebakken uitjes als broodbelegquote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag wel gehadmet hummus, komkommer en gebakken uitjes.
Lekker hoor! Ook uit het vuistje niet te versmadenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit nagedacht over gebakken uitjes als broodbeleg
Hansa en Heide, leukquote:Op maandag 11 maart 2024 19:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voorlopig niet van die mooie grote reizen als jij nu maakt in ieder geval![]()
Wel een weekendje Hansa & Heide Park in de zomer en waarschijnlijk ook nog ergens een paar dagen Europa-Park!
Ik gooi die dingen als het kan op zowat allesquote:Op maandag 11 maart 2024 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit nagedacht over gebakken uitjes als broodbeleg
Ik vergeet altijd dat ik die dingen heb en kom ze pas weer bij de opruiming van de keukenkastjes tegenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gooi die dingen als het kan op zowat alles![]()
Bij mij belandt juist minder dan de helft op een gerechtquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik die dingen heb en kom ze pas weer bij de opruiming van de keukenkastjes tegen
Gewoon op je aanrecht zetten dan vergeet je het nooit weer!quote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik die dingen heb en kom ze pas weer bij de opruiming van de keukenkastjes tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |