Dat is dan pechquote:
Ja, ik zie het.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Redefine het volgende:
@:Luctor_et_Emergo ik het alvast voor je vastgelegd
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Dat spreekt voor zich, nam ik aan. Jullie mogen ook aansluiten voor het voorafgaande diner om 20 uur en dan beginnen we de karaoke rond 22:30.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En daar heb je ons niet voor uitgenodigd?
Of is het een fluit-karaoke?
Ja.Tenzij eekhoorns overal beukennootjes in het ijs hebben verstopt. Als ze die er dan vervolgens uit gaan halen scheurt het ijs overal weer openquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:40 schreef sportfreak het volgende:
Terug naar de ijstijd?
Dus dan is er heel misschien ook wel een kansje dat er toch nog een keer een Elfstedentocht komt?
Ik heb dan al wat anders in mijn agenda staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Dat spreekt voor zich, nam ik aan. Jullie mogen ook aansluiten voor het voorafgaande diner om 20 uur en dan beginnen we de karaoke rond 22:30.
Huilend in het donker op de bank omringd door pizzaresten naar oude afleveringen van Magnum PI kijken telt niet Redefine.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dan al wat anders in mijn agenda staan.
Heb je al wat liedjes uitgezocht?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Dat spreekt voor zich, nam ik aan. Jullie mogen ook aansluiten voor het voorafgaande diner om 20 uur en dan beginnen we de karaoke rond 22:30.
Ik plan zelf niet te zingen tenzij in een groepquote:
Ik herken mij in geen van deze punten beste Straanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Huilend in het donker op de bank omringd door pizzaresten naar oude afleveringen van Magnum PI kijken telt niet Redefine.
Dat hoort ook wel op nationale pannenkoekendag.quote:
Dan is eentje juist nog ergerquote:
Beetje seksistisch weer dat je Vrouwendag zo noemt maar goed...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel op nationale pannenkoekendag.
Nee. Daarom is het toch ook nog onze dag Straanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje seksistisch weer dat je Vrouwendag zo noemt maar goed...
Was het gezellig met Peter?quote:
Goede reis! Zou moeten lukken, want ik ben absoluut niet in de buurtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef Arizona het volgende:
Ik zit in de trein naar huis. Was een leuk event en ik ben echt moe nu
Het is warm maar ook behoorlijk rustig in Sea World. In het eerste uur heb ik al vier ritjes gemaakt in hun nieuwste achtbaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:06 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag, behalve hyperen om Joost? Echt zo leuk dat hij op 1 in de Top 40 staat
Het is inderdaad al tijden niet zo voorspoedig gegaan als nu!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Goede reis! Zou moeten lukken, want ik ben absoluut niet in de buurt
Zijn er ook nog attracties waar je af kunt koelen? Sea World klinkt wel alsof het verkoelend zou moeten zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is warm maar ook behoorlijk rustig in Sea World. In het eerste uur heb ik al vier ritjes gemaakt in hun nieuwste achtbaan![]()
Pipeline heet ie, en je staat tijdens de rit. Maar dan wel een stuk comfortabeler dan bij Riddler's Revenge, de enige andere sta-achtbaan die ik heb gedaan
Ze hebben twee waterattracties, maar eerder vandaag was een van de twer sowieso dicht. Ik ben wel een beetje natgespetterd door een orcaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er ook nog attracties waar je af kunt koelen? Sea World klinkt wel alsof het verkoelend zou moeten zijn
Aaaawwwquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben twee waterattracties, maar eerder vandaag was een van de twer sowieso dicht. Ik ben wel een beetje natgespetterd door een orca
Nou, dat kan erger. Ik heb ooit beelden gezien van twee boefjes die daar door een orka een complete golf aan water over zich heen kregen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben twee waterattracties, maar eerder vandaag was een van de twer sowieso dicht. Ik ben wel een beetje natgespetterd door een orca
De mensen verder naar voren in de soak zone werden wel natter, maar niet zo gruwelijk nat als die criminelen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, dat kan erger. Ik heb ooit beelden gezien van twee boefjes die daar door een orka een complete golf aan water over zich heen kregen.
Ben je nu ook beter of meer door je rug gegaan dan de vorige keer?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag maar weer eens lekker door mijn rug gegaan, was alweer een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst deed.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag maar weer eens lekker door mijn rug gegaan, was alweer een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Oneequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ongeveer vergelijkbaar met de vorige keer, wat dat betreft ben ik altijd vrij stabiel in vorm.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nu ook beter of meer door je rug gegaan dan de vorige keer?
En dan heb ik voor mijn lengte nog relatief korte benen en een lang torso, dus nóg meer extra veel rug.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onee![]()
En jij bent lang dus je hebt ook nog eens extra veel rug![]()
Sterkte, hopelijk gaat het snel weer beter.
Dat laatste is meestal het geval bij rugklachten. Vaak tussen L4 en L5.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan heb ik voor mijn lengte nog relatief korte benen en een lang torso, dus nóg meer extra veel rug.![]()
Gelukkig zit dit alleen onderin, wel meteen het deel wat je het meest gebruikt.
Dit is echt zo'n stomme rugpijn. Tijdje slecht slapen, wat vermoeid, net iets verkeerd optillen en dan schiet het er ineens in. Eerst niet echt heftig, gewoon een spier ofzo, maar die spieren houden juist alles een beetje netjes op de plek. Dus als er daarvan ineens een besluit even niet meer mee te doen gaat ineens alles anders zitten en dat doet dan weer heel wat meer pijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is meestal het geval bij rugklachten. Vaak tussen L4 en L5.
Zelf in het verleden ook vaker rugklachten gehad. Moet het afkloppen, maar nu al een aantal jaar geen last meer.
Een rollercoaster welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:06 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag, behalve hyperen om Joost? Echt zo leuk dat hij op 1 in de Top 40 staat
Eensquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n stomme rugpijn. Tijdje slecht slapen, wat vermoeid, net iets verkeerd optillen en dan schiet het er ineens in. Eerst niet echt heftig, gewoon een spier ofzo, maar die spieren houden juist alles een beetje netjes op de plek. Dus als er daarvan ineens een besluit even niet meer mee te doen gaat ineens alles anders zitten en dat doet dan weer heel wat meer pijn.
Conclusie, spieren zijn stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |