Nog niet, maar ze verkopen het hier welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen een zelfgemaakt aftreksel. Kan ik hieruit opmaken dat jij 't hebt gehad?
Hoeveel Barstjes op een schaal van 1 tot 5?
Deze verwijzing gaat compleet aan mij voorbijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rens Kroes waarschijnlijk wel!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze verwijzing gaat compleet aan mij voorbij
quote:Powerfoodgoeroe Rens Kroes riep zondagavond haar 280.000 instagramvolgers op om drie weken lang, twee keer per dag een glas klei te drinken
De zus van Doutzen Kroes had toch klei aangeraden? Dat is ook grijs spulquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze verwijzing gaat compleet aan mij voorbij
Bij het horen van de naam dacht ik dat het om een kerel ging, mogelijk een wielrenner. Dan is het een flinke stap naar de zus van Doutzenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De zus van Doutzen Kroes had toch klei aangeraden? Dat is ook grijs spul
Dan was mijn namaak misschien wel beterquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:44 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
The grey stuff had de minst uitgesproken smaak van allesHet smaakte niet heel erg anders dan gewone zoete slagroom of botercrčme
Zou kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan was mijn namaak misschien wel beter
Tebbie gedaan dan? Gewandeld?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Lig nu in bed maar ik vermoed nu al spierpijn voor morgen
Ja, maar klein stukje. Daar ligt het niet aan.quote:
Niet voor jouw winst in de WIDM ESF poule?quote:Op zondag 10 maart 2024 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt hier net vuurwerk afgestoken. De winst van Marcus & Martinus wordt goed gevierd!
Ik heb m echt net verloren op vergeten testvragen. Zie vaak die melding tijdens m’n werkdag en dan denk ik “doe ik later wel” om het vervolgens nooit meer te doen. Gefeliciteerd wel @NailQueenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet voor jouw winst in de WIDM ESF poule?
Klopt, ik vergat het ook steeds. Idem dito inzetten bij aflevering 2 dus was al kansloosquote:Op zondag 10 maart 2024 00:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb m echt net verloren op vergeten testvragen. Zie vaak die melding tijdens m’n werkdag en dan denk ik “doe ik later wel” om het vervolgens nooit meer te doen. Gefeliciteerd wel @:NailQueen
Over een uur gaan ze hier ook weer los. Zin inquote:Op zondag 10 maart 2024 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt hier net vuurwerk afgestoken. De winst van Marcus & Martinus wordt goed gevierd!
op vakantiequote:Op zondag 10 maart 2024 00:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Over een uur gaan ze hier ook weer los. Zin in![]()
![]()
Zekerquote:
wow geweldigquote:Op zondag 10 maart 2024 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
ZekerFlorida, dus het is hier nu 19:00. En de show die zo komt is deze:
GEEN SPOILERS!!quote:Op zondag 10 maart 2024 01:12 schreef Koen66 het volgende:
is er al ergens bekend of De Mol Belgie weer gewoon te zien zal zijn in NL?
Dit sowieso. @Momo hoort in het schouderklopjestopic.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Nu het nationale finale seizoen er weer op zit: bedankt @:Momo voor alle tijden, updates, linkjes en andere info.alles was duidelijk en nooit iets hoeven zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |