Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Oplichtersquote:Op zondag 10 maart 2024 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een uur korter in Amerika dan waar je voor betaald hebt![]()
Gezichten spreken vaker Straan, vooral tussen de kin en de neusquote:Op zondag 10 maart 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee ze zong niet. Maar bij nader inzien was het 'r misschien toch niet want de lichaamsbouw was wel een beetje anders geloof ik. Maar het gezicht echt sprekend.
Zoveel wijsheid kan ik niet tegenop.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezichten spreken vaker Straan, vooral tussen de kin en de neus
En toen ging jij, geheel tegen je principes in, ook karaokezingen op het podium?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid kan ik niet tegenop.
De (waarschijnlijk nep-Mandy) vrouw was met een andere blonde vrouw, héél knap. En dat wist die vrouw ook duidelijk want die ging ook gewoon makkelijk op het podium staan met mensen die hun liedje aan het zingen waren, zonder uitnodiging.
De ongemanierde feeksquote:Op zondag 10 maart 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid kan ik niet tegenop.
De (waarschijnlijk nep-Mandy) vrouw was met een andere blonde vrouw, héél knap. En dat wist die vrouw ook duidelijk want die ging ook gewoon makkelijk op het podium staan met mensen die hun liedje aan het zingen waren, zonder uitnodiging.
Niet met haar neequote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
En toen ging jij, geheel tegen je principes in, ook karaokezingen op het podium?
Kan je die post eigenlijk nog eens aanhalen waarin ik je keihard uitlach? Of heb je dat zelf in je hoofd iets groter gemaakt?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk gifje maar je valt weer eens keihard door de mand jongen!
Zoveel moeite ga ik niet doen maar het was en hier tijdens een NF én ook nog in een DM.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je die post eigenlijk nog eens aanhalen waarin ik je keihard uitlach? Of heb je dat zelf in je hoofd iets groter gemaakt?
Ik heb die DM opgezocht en het viel enórm mee! En ik had je zelfs sterkte gewenst met het verlies van al je punten.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoveel moeite ga ik niet doen maar het was en hier tijdens een NF én ook nog in een DM.
Het Nieuwsblad of zo zal toch wel een app hebben? Of anders K3quote:
Edgar Allan?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
De finale van De Mol is op de dag na de finale van het songfestival. Poe, dat wordt een heftig weekendje.
Jouw DM's vallen nooit meequote:Op zondag 10 maart 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb die DM opgezocht en het viel enórm mee! En ik had je zelfs sterkte gewenst met het verlies van al je punten.
Zeg maar de Oostenrijkse John Ewbankquote:Op maandag 11 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh my god, wie is dat nou weer?
Je bent gewoon jaloers dat jij ze nooit krijgt. Net zoals @Em31 jaloers is op jou dat jij ze nooit krijgt.quote:
Klopt.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij ze nooit krijgt. Net zoals @:Em31 jaloers is op jou dat jij ze nooit krijgt.
Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary,quote:Op maandag 11 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die ze krijgen inderdaad zouden willen dat ze die niet kregen van jequote:Op maandag 11 maart 2024 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij ze nooit krijgt. Net zoals @:Em31 jaloers is op jou dat jij ze nooit krijgt.
De W van Wiener Schnitzel eten. Kijk dat past dan weer wel.quote:
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe, Poe, Poequote:Op maandag 11 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |