Volledig eens!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Nu het nationale finale seizoen er weer op zit: bedankt @:Momo voor alle tijden, updates, linkjes en andere info.alles was duidelijk en nooit iets hoeven zoeken.
Ik denk dat er toch weer iets is misgegaan in de communicatie want ik heb een half uur op je staan wachten bij de stieren-arena maar helaasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik ben wel in een andere stad dan normaal.
Moet wel een beetje spannend blijven natuurlijk.
Nou inderdaad! Huldequote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Nu het nationale finale seizoen er weer op zit: bedankt @:Momo voor alle tijden, updates, linkjes en andere info.alles was duidelijk en nooit iets hoeven zoeken.
Ja maar Roger verwacht toch niet dat jij echt in Barcelona bentquote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch weer iets is misgegaan in de communicatie want ik heb een half uur op je staan wachten bij de stieren-arena maar helaas
Het is al een wonder dat ze er nog niet staan, met een paar users hier die dat meestal niet doorhebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als je me dáár gaat zoeken. Stond ik een beetje duidelijk in zicht te staan op de parkeerplaats bij de kerk.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch weer iets is misgegaan in de communicatie want ik heb een half uur op je staan wachten bij de stieren-arena maar helaas
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:51 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een uitslag van de WIDM Poule. De vorig keer ben ik op de vingers getikt voor eventuele spoilers dus de winnaar staat in een spoiler.
De winnaar is....@Strani die mij belachelijk zat te maken dat ik meteen m’n punten kwijt was, maar zelf HELEMAAL onderaan eindigtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik faalde voornamelijk omdat ik me tijdens aflevering 2 realiseerde dat ik niet had ingezetquote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Strani die mij belachelijk zat te maken dat ik meteen m’n punten kwijt was, maar zelf HELEMAAL onderaan eindigt
Ja dat is niet handig Koen!quote:Op zondag 10 maart 2024 14:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik faalde voornamelijk omdat ik me tijdens aflevering 2 realiseerde dat ik niet had ingezet
Maar wat moeten we nu gaan doen op de zaterdagavond?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Em31 het volgende:
Gezien het enthousiasme in Europa zou het mij totaal niet verbazen ookquote:Op zondag 10 maart 2024 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders zijn ook fan van Europapa. Van mijn vader had ik dat echt niet verwacht. Die houdt van oude bluesmuziek en kijkt graag naar Johan Derksen. Hij denkt zelfs dat Joost gaat winnen
Ja dat weet ik ook niet zo goedquote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wat moeten we nu gaan doen op de zaterdagavond?
Ook geen F1 op zaterdag meerquote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kan sowieso een keer een avondje doen met nummers waarvan je baalt dat ze dit jaar niet door de voorronde zijn gekomenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je belastingaangifte.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Strani die mij belachelijk zat te maken dat ik meteen m’n punten kwijt was, maar zelf HELEMAAL onderaan eindigt
Dus je bent gewoon een uur korter in Amerika dan waar je voor betaald hebtquote:Op zondag 10 maart 2024 20:09 schreef H_T het volgende:
Hier in Amerika is vannacht de zomertijd al ingegaan, dus ik krijg twee keer in een maand met die ongein te maken
Kan je iets uit haar liedkeuze opmaken? Als ze bijvoorbeeld Malle Balle zong is dit mogelijk een aanwijzingquote:Op zondag 10 maart 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
Er was gisteren een vrouw in de karaokebar waar ik was waarvan ik vond dat ze me heel bekend voorkwam. En opeens bedacht ik vandaag dat het misschien Mandy van den Berg is geweest, de analyste voor vrouwenvoetbal bij de NOS. Zeker weten kan ik het niet maar als het 'r niet was dan leek ze er wel enorm op.
Haha nee ze zong niet. Maar bij nader inzien was het 'r misschien toch niet want de lichaamsbouw was wel een beetje anders geloof ik. Maar het gezicht echt sprekend.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je iets uit haar liedkeuze opmaken? Als ze bijvoorbeeld Malle Balle zong is dit mogelijk een aanwijzing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |