Zou zomaar kunnen, ik ben wel in een andere stad dan normaal.quote:
Jeddah is een stratencircuit, dus ze hebben letterlijk wat straten afgezet en een parcours erop gemaakt. In de game heb ik het nooit 5 rondes gered zonder te crashenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk voor het eerst in tijden nog eens naar de F1, maar wat is dat parcours voor een vage carpoolstrook waar ze overheen rijden?
Ik vind zulk soort formats met onbekenden vaak niet heel boeiend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij De Verraders is het verschil natuurlijk wel dat ze daar begonnen zijn met BN'ers dus dan is de huidige versie juist afwijkend. Waarbij er volgens mij ook veel minder reclame is gemaakt voor dit seizoen als de voorgaande.
Overigens denk ik ook wel dat we in Nederland ook wel meer zullen kijken naar een WIDM met BN'ers ook al zou men het programma zonder wel beter vinden. We zijn hier zo gewend dat er alleen maar programma's met bekenden zijn, dat iets anders al als raar wordt gezien.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je gaat staan hè!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:37 schreef H_T het volgende:
Net een Disneyparade bekekenMaar mèn wat duurt het lang voor die wagens eindelijk bij je zijn
Het zal vast al vaker zijn gezegd. Maar De Mol in België met onbekenden is meer dan het kijken waard.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort formats met onbekenden vaak niet heel boeiend.
Ja, het voelt alsof de Tour de France hier bij ons door de gang rijdt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Jeddah is een stratencircuit, dus ze hebben letterlijk wat straten afgezet en een parcours erop gemaakt. In de game heb ik het nooit 5 rondes gered zonder te crashen
Met het format van De Mol is de pot ook een belangrijk element. Als je vele duizenden euro’s kan winnen, is dat voor een gewoon iemand een levensveranderend bedrag. Dat ga je dan terugzien in de manier waarop het spel gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zal vast al vaker zijn gezegd. Maar De Mol in België met onbekenden is meer dan het kijken waard.
Met het NL seizoen van Wie is de Mol vermaak ik mij ook nog wel. Maar het is niet dat ik er echt voor ga zitten.
Meestal de helft van de BN'ers kennen we vaak niet. In feite zijn dat dus ook onbekende mensen. En toch kijken wequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort formats met onbekenden vaak niet heel boeiend.
Ik stond op Main Street, niet Mèn Street!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je gaat staan hè!
Het stomme van Jeddah is dat het gewoon een ontworpen circuit is, maar dan ontworpen als een stratencircuit. Er ligt ook gewoon een reguliere weg naastquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Jeddah is een stratencircuit, dus ze hebben letterlijk wat straten afgezet en een parcours erop gemaakt. In de game heb ik het nooit 5 rondes gered zonder te crashen
En Six Flags naast de deurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het stomme van Jeddah is dat het gewoon een ontworpen circuit is, maar dan ontworpen als een stratencircuit. Er ligt ook gewoon een reguliere weg naast
En het is de bedoeling dat we over een paar jaar naar een nieuw circuit gaan in Saudi-Arabië, daar zijn toevallig recent nog wat plannen van bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
Met daarbij ook dit pareltje van een bocht
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit overwogen dat te gaan kijken. Maar ik stoor me dan ook enorm aan onbekende mensen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zal vast al vaker zijn gezegd. Maar De Mol in België met onbekenden is meer dan het kijken waard.
Met het NL seizoen van Wie is de Mol vermaak ik mij ook nog wel. Maar het is niet dat ik er echt voor ga zitten.
Dat pretpark en die achtbanen die ze nu aan het bouwen zijn, zijn ook to-taal bizar inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
En Six Flags naast de deur
In hun promoplaatjes van wat jaren terug hadden ze ook wat willekeurige F1-auto's bij elkaar gepakt. Zat er opeens een 30 jaar oude Ferrari tussen allerlei moderner spul
Ik vind het juist wel prettig als deelnemers een beetje bekend zijn met de camera, ik heb niet zo'n behoefte aan cringe tv.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Meestal de helft van de BN'ers kennen we vaak niet. In feite zijn dat dus ook onbekende mensen. En toch kijken we
Oh nou dan zal ik mijn inschrijving maar weer intrekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit overwogen dat te gaan kijken. Maar ik stoor me dan ook enorm aan onbekende mensen.
Een zwevend circuit? Toe maar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het stomme van Jeddah is dat het gewoon een ontworpen circuit is, maar dan ontworpen als een stratencircuit. Er ligt ook gewoon een reguliere weg naast
En het is de bedoeling dat we over een paar jaar naar een nieuw circuit gaan in Saudi-Arabië, daar zijn toevallig recent nog wat plannen van bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
Met daarbij ook dit pareltje van een bocht
[ afbeelding ]
Dan zal je een heel zwaar leven hebben in bijvoorbeeld een supermarktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit overwogen dat te gaan kijken. Maar ik stoor me dan ook enorm aan onbekende mensen.
Jij bent toch helemaal niet onbekend voor me, Beertje van me.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik mijn inschrijving maar weer intrekken.
Eerst zien, dan geloven of het ook echt gaat werken allemaal. En daarna wil ik nog steeds niet naar Saoedi-Arabië op vakantiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat pretpark en die achtbanen die ze nu aan het bouwen zijn, zijn ook to-taal bizar inderdaad
Vooral geen oogcontact maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zal je een heel zwaar leven hebben in bijvoorbeeld een supermarkt
Rens Kroes waarschijnlijk wel!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes heb jij al eens the grey stuff geproefd?
Alleen een zelfgemaakt aftreksel. Kan ik hieruit opmaken dat jij 't hebt gehad?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes heb jij al eens the grey stuff geproefd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |