Ik ga straks richting de stad om vanavond met vrienden Italiaans te eten en daarna uit te gaan. En ik heb een hotelletje voor daarna dus ik hoef me geen zorgen te maken over de tijd. En dan morgen een rustig ontbijtje en dan weer naar huisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
En eigenlijk wil je dan alles per persoon hebben, anders is er nog altijd het risico dat je ergens voor moet wachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naast wat @:strani al zei, maar deze logica kan je toch zo’n beetje op het hele huis toepassen? Ik vind het ook irritant als meerdere mensen eten willen koken, de trap willen gebruiken, in de schuur iets zoeken, in de tuin willen voetballen, enz. Maar om dat dan allemaal dubbel te installeren, is best een gedoe hoor
Ik heb een gewone trap en daarmee kan je ook zowel naar boven als naar beneden. Bij welke sluwe trapverkoper ben jij geweest dat die je heeft wijsgemaakt dat je daar een speciale trap voor nodig hebt?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben dat thuis wat de trap betreft deels opgelost door een tweerichtingstrap te laten installeren. Dus je kon er zowel mee omhoog als naar beneden.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.
Verder niks, lekker uitrusten van de drukke week
Hmm nee maar dan gebruik jij hem verkeerd hoor, een trap moet gecertificeerd zijn om er beide richtingen mee op te kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb een gewone trap en daarmee kan je ook zowel naar boven als naar beneden. Bij welke sluwe trapverkoper ben jij geweest dat die je heeft wijsgemaakt dat je daar een speciale trap voor nodig hebt?
De oude doet het niet meer?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.
Verder niks, lekker uitrusten van de drukke week
Manneken Bevroren Pis?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
Gefeliciteerd en welkom in het noorden @:ijs_beer!
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste twee nationale finalesquote:
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Volgens onze verkoper is dat dus allemaal een groot complot om extra geld te kunnen vragen voor in de basis eigenlijk dezelfde constructie. Hij zei dat je prima gewoon op en neer kan met zo'n ouderwetse trap en dat mensen dat vroeger ook allemaal deden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee maar dan gebruik jij hem verkeerd hoor, een trap moet gecertificeerd zijn om er beide richtingen mee op te kunnenDat is ons verteld. Levensgevaarlijk wat jij doet.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Zeg @:NailQueenWe zijn plannen aan het maken voor volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dan is de regelgeving in Nederland misschien anders. Ik kan me niet voorstellen dat we voorgelogen zijn door de medewerkers van 'It's a Trap'.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens onze verkoper is dat dus allemaal een groot complot om extra geld te kunnen vragen voor in de basis eigenlijk dezelfde constructie. Hij zei dat je prima gewoon op en neer kan met zo'n ouderwetse trap en dat mensen dat vroeger ook allemaal deden.![]()
Het is tot nu toe ook altijd goed gegaan (of iig nooit heel erg verkeerd gegaan)
Leuk!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn plannen aan het maken voor volgende week
Die regelgeving in Nederland lijkt me nogal twintigste-eeuws. Zo’n tweerichtingstrap zonder uitwijkmogelijkheden voor het verkeer is vragen om frontale botsingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan is de regelgeving in Nederland misschien anders. Ik kan me niet voorstellen dat we voorgelogen zijn door de medewerkers van 'It's a Trap'.
Maar dat is toch ook niet meer dan normaal? Wij hebben halverwege zelfs een rustpunt laten installeren aan de zijkant. En een oplaadpunt voor je mobiele telefoon.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die regelgeving in Nederland lijkt me nogal twintigste-eeuws. Zo’n tweerichtingstrap zonder uitwijkmogelijkheden voor het verkeer is vragen om frontale botsingen.
Wij hebben al jaren een drie meter brede trap in huis. Met twee banen naar boven, zodat sneller verkeer veilig oudere voertuigen of vrachtverkeer kan inhalen. Dus als ik bijvoorbeeld met een zware doos naar boven moet, kan mijn vrouw er veilig langs, en kan er ondertussen ook nog iemand probleemloos naar beneden.
Ik heb dit hele seizoen nog niet een keer live WidM gekekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat sluit mooi aan. Er is ook nog de finale van WIDM, maar ik heb die van vorige week nog niet gekeken (maar ik ben al wel op de hoogte van de uitkomst). Dus ik kijk morgen ofzo wel even die ergerlijke finale-uitzending terug met doorspoelen.
Oh, dat klinkt eigenlijk wel heel handig. Ik zal toch eens kijken of ik hier wat enthousiasme kan kweken om daar de woonkamer voor op te offeren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die regelgeving in Nederland lijkt me nogal twintigste-eeuws. Zo’n tweerichtingstrap zonder uitwijkmogelijkheden voor het verkeer is vragen om frontale botsingen.
Wij hebben al jaren een drie meter brede trap in huis. Met twee banen naar boven, zodat sneller verkeer veilig oudere voertuigen of vrachtverkeer kan inhalen. Dus als ik bijvoorbeeld met een zware doos naar boven moet, kan mijn vrouw er veilig langs, en kan er ondertussen ook nog iemand probleemloos naar beneden.
Als je het zo allemaal opsomt klinkt het als het einde van het programma. Ik zal de makers straks meteen even bellen om ze te laten weten dat ze kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen nog niet een keer live WidM gekekenJij slaat afleveringen over en Molloot wil misschien zijn naam aanpassen. Hopelijk kan het seizoen met onbekende Nederlanders WidM weer een beetje populair maken
Leve het noorden!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Leuk! Morgen ben ik in Groningen, dan ga ik eens kijken of ik de ijsbeer kan spotten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ja, het seizoen kabbelt echt zo oninteressant voort, zonder vernieuwing, spektakel of memorabele momenten. Wat dat betreft is het Molfeest van vanavond net Melfest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen nog niet een keer live WidM gekekenJij slaat afleveringen over en Molloot wil misschien zijn naam aanpassen. Hopelijk kan het seizoen met onbekende Nederlanders WidM weer een beetje populair maken
Het is even een investering, maar je hebt er daarna jaren plezier van!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt eigenlijk wel heel handig. Ik zal toch eens kijken of ik hier wat enthousiasme kan kweken om daar de woonkamer voor op te offeren.
En ik ben halverwege afgehaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ik ben halverwege afgehaaktHoop vooral dat met de nieuwe regisseur er een goede en frisse wind gaat komen.
Het is ook gewoon een matig seizoen, net als de vorige keer en de keer ervoor... Misschien kan het geen kwaad als ze een keer een jaartje overslaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Ik heb WIDM na een paar terug kijken opgegeven, voelde echt als een moetje om het elke keer te kijken.
Dat had ik bij het live kijken al. En dan was het nog met FOK! erbij wat het dan nog aardig maakte. Maar een paar weken geleden miste ik een aflevering, waarna ik niet de zin had om het terug te gaan kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Ik heb WIDM na een paar terug kijken opgegeven, voelde echt als een moetje om het elke keer te kijken.
Een jaartje overslaan hoeft niet per se. In principe kan een verandering van creatieve directie al een verschil maken, al is dat altijd afwachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Het is ook gewoon een matig seizoen, net als de vorige keer en de keer ervoor... Misschien kan het geen kwaad als ze een keer een jaartje overslaan
Koud hier.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Dit. Vind er niet veel meer aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Bijna niet meer neequote:
Ik kijk vanavond even wie de mol is. Daarna schakel ik weer naar Melodifestivalen. Morgen kijk ik de molacties wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Komt goed uit, ik zat ook al te wachten op deze post!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ook elk weekend weer heel benieuwd naar jullie mening.
Ik zat op m'n handen Em, maar er was geen houden meer aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik zat ook al te wachten op deze post!
Maar jij vindt het wel nog leuk dus?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat op m'n handen Em, maar er was geen houden meer aan.
Wel, vanavond ben ik niet thuis, dus dan kan ik je mijn mening hier niet geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ook elk weekend weer heel benieuwd naar jullie mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, vanavond ben ik niet thuis, dus dan kan ik je mijn mening hier niet geven.
Ik kan echter wel één ding nu alvast verklappen:Zie ik je in de stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zijn er nationale voorrondes?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou mooials er geen nationale finales waren had ik waarschijnlijk ook wel gewoon gekeken.
De kijkcijfers zijn nog altijd prima. Al is het verval dit jaar wel vrij hoog volgens mij. Maar ze begonnen met hogere cijfers dan gebruikelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een jaartje overslaan hoeft niet per se. In principe kan een verandering van creatieve directie al een verschil maken, al is dat altijd afwachten.
Weet iemand eigenlijk hoe de kijkcijfers zijn van dit seizoen t.o.v. voorgaande jaren? Als ze vergelijkbaar zijn dan is de kans dat ze wat gaan veranderen heel klein.
Ja, dat de onmogelijkheid daarvan als een groot probleem kan worden ervaren, was ons duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind een dubbele wastafel eigenlijk ook heel normaal, wij wonen hier met 2,5 persoon en dan is het wel fijn dat je gewoon tegelijk kunt tandenpoetsen.
Bij De Verraders is het verschil natuurlijk wel dat ze daar begonnen zijn met BN'ers dus dan is de huidige versie juist afwijkend. Waarbij er volgens mij ook veel minder reclame is gemaakt voor dit seizoen als de voorgaande.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn nog altijd prima. Al is het verval dit jaar wel vrij hoog volgens mij. Maar ze begonnen met hogere cijfers dan gebruikelijk.
Maar De Verraders met onbekende Nederlanders scoort heel matig naar het schijnt, dus we blijven nog tot in de eeuwigheid aan BN’ers en onbenullige spelletjes vastzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |