Ja, ik zou wel willen, maar ik heb te veel werk te doen.quote:
Best goed!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe voelt het eigenlijk om publiekelijk door Em gewaardeerd te worden?
Niet als je vakantie hebtquote:Op maandag 11 maart 2024 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel willen, maar ik heb te veel werk te doen.
Ik denk niet dat ik het ooit zal mogen ervaren maar het is fijn dat ik het een beetje via jou kan belevenquote:
Dit klinkt wel heel sneuquote:Op maandag 11 maart 2024 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ooit zal mogen ervaren maar het is fijn dat ik het een beetje via jou kan beleven
Florida inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
Hoelang ben je daar eigenlijk @:H_T? En in Florida toch of zit ik fout
Het is dat we weten dat je in Florida bent.quote:
Precies daarom koos de maker ook voor die naamquote:Op maandag 11 maart 2024 19:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat we weten dat je in Florida bent.
Maar het zijn er best wel veel. https://en.wikipedia.org/wiki/Springfield
Verblijf je op één plek tijdens je hele vakantie of ben je aan het rondtouren?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Florida inderdaadZaterdag vlieg ik terug
Wat staat er nog op de planning de komende dagen?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Florida inderdaadZaterdag vlieg ik terug
Eén plek, terwijl ik in Amerika juist meestal tour. Maar met Disney World, SeaWorld en Universal Studios in Orlando is dat nu niet zo nodigquote:Op maandag 11 maart 2024 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Verblijf je op één plek tijdens je hele vakantie of ben je aan het rondtouren?
En ga je volgend jaar meteen weer voor Epic Universe of is het voor een tijdje wel weer goed geweest straks?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Eén plek, terwijl ik in Amerika juist meestal tour. Maar met Disney World, SeaWorld en Universal Studios in Orlando is dat nu niet zo nodig. Ik heb dus ook pas gisteren een huurauto opgehaald en tot die tijd alles met de bus gedaan.
Ik ga nog naar Busch Gardens Tampa en dat is met de bus echt heel stom en op de dag van vertrek zitten aardig wat uren tussen uitchecken uit het hotel en instappen in het vliegtuig, dus dan is een huurauto sowieso wel makkelijk. Plus dat ik waarschijnlijk nog wel wat outlet stores wil bezoeken en dan is een eigen auto ook welkom
Ik denk dat ik het wel weer even goed vindquote:Op maandag 11 maart 2024 19:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ga je volgend jaar meteen weer voor Epic Universe of is het voor een tijdje wel weer goed geweest straks?
Voorlopig niet van die mooie grote reizen als jij nu maakt in ieder gevalquote:Op maandag 11 maart 2024 19:50 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes Heb jij nog pretparkreizen in het verschiet?
Ik heb nog nooit nagedacht over gebakken uitjes als broodbelegquote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag wel gehadmet hummus, komkommer en gebakken uitjes.
Lekker hoor! Ook uit het vuistje niet te versmadenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit nagedacht over gebakken uitjes als broodbeleg
Hansa en Heide, leukquote:Op maandag 11 maart 2024 19:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voorlopig niet van die mooie grote reizen als jij nu maakt in ieder geval![]()
Wel een weekendje Hansa & Heide Park in de zomer en waarschijnlijk ook nog ergens een paar dagen Europa-Park!
Ik gooi die dingen als het kan op zowat allesquote:Op maandag 11 maart 2024 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit nagedacht over gebakken uitjes als broodbeleg
Ik vergeet altijd dat ik die dingen heb en kom ze pas weer bij de opruiming van de keukenkastjes tegenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gooi die dingen als het kan op zowat alles![]()
Bij mij belandt juist minder dan de helft op een gerechtquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik die dingen heb en kom ze pas weer bij de opruiming van de keukenkastjes tegen
Gewoon op je aanrecht zetten dan vergeet je het nooit weer!quote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik die dingen heb en kom ze pas weer bij de opruiming van de keukenkastjes tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |