Scheelt aardig wat kosten voor therapie!quote:Op maandag 11 maart 2024 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik jou ook wel een beetje verwaarloosd de laatste tijd, sorry daarvoor
Ik dacht dat het een grapje wasquote:
Ik ben echt dol op de verhalen en gedichten van Poe, ik heb zo’n dikke verzamelbundel meerdere keren gelezenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary,
Over many a quaint and curious volume of forgotten lore—
While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping,
As of some one gently rapping, rapping at my chamber door.
“’Tis some visitor,” I muttered, “tapping at my chamber door—
Only this and nothing more.”
https://www.poetryfoundation.org/poems/48860/the-raven
* H_T houdt zich in en probeert geen komische spraakverwarring met een beer te insinuerenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op de verhalen en gedichten van Poe, ik heb zo’n dikke verzamelbundel meerdere keren gelezen
Mag ook wel voor 12 dollarquote:
* H_T maakt geen piemelgrapquote:Op maandag 11 maart 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine handen, die donut lijkt mega!
Nee en nu zijn ze al lang en breed wegquote:Op maandag 11 maart 2024 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je 'ik ben een echte Europeaan'-kaart al gespeeld met die meisjes op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Toen ik op versturen drukte dacht ik al, wie gaat het zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T maakt geen piemelgrap
Wat ben ik volwassen vandaag
Dat dacht je helemaal niet. Je had alleen niet verwacht dat hij het zelf zou zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen ik op versturen drukte dacht ik al, wie gaat het zeggen.
Ga je nou ook al bepalen wat ik denkquote:Op maandag 11 maart 2024 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht je helemaal niet. Je had alleen niet verwacht dat hij het zelf zou zijn.
Nou ìk dus niet als je goed gelezen hebtquote:Op maandag 11 maart 2024 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen ik op versturen drukte dacht ik al, wie gaat het zeggen.
Heb ik vandaag wel gehadquote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
JaJe gaat nu aan rijstwafels denken.
Bij jou ligt het niveau ook altijd hoog, dus dat had ik ook niet verwacht!quote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ìk dus niet als je goed gelezen hebt
Ga ook op vakantiequote:Op maandag 11 maart 2024 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stukken beter weer dan hier.
Oh dat klinkt heel goedquote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag wel gehadmet hummus, komkommer en gebakken uitjes.
quote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij jou ligt het niveau ook altijd hoog, dus dat had ik ook niet verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |