Met ons goede gedragquote:
Het was alweer te lang droog inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig komt er weer een nieuw regengebied aan.
*kijkt in trommel.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is denk ik wel het handigst. Ga jij even rond met de koekjestrommel?
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst regen heb gezien. Misschien een beetje in november ergens?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Nee doe deze lege maar. Er zijn nog wel koekjes maar die bewaar ik liever voor een ander moment.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt in trommel.
Deze lege? Of zijn er nog koekjes in huis?
Het is hier vanmiddag wel iets van 2 uur lang zonnig geweest. Net toen wij aan het wandelen warenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was alweer te lang droog inderdaad.
Lekker hoorquote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst regen heb gezien. Misschien een beetje in november ergens?
Oh ja die Shrek-darterquote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
@:H_T @:Em31 zitten we klaar om onze groene held aan te moedigen?
Jazeker!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
Emmeloord?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Jeetjequote:Op maandag 1 januari 2024 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier vanmiddag wel iets van 2 uur lang zonnig geweest. Net toen wij aan het wandelen waren
[..]
Lekker hoorHier regent het in ieder geval sinds december al zo ongeveer iedere dag.
De stream loopt, ik heb net nog een oliebol op en ik ga nog even thee zetten. Later op de avond pak ik toastjes en kaas die op moetquote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
Prima! Ik begin ook weer honger te krijgen dus ik ga eens kijken wat ik nog heb.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
De stream loopt, ik heb net nog een oliebol op en ik ga nog even thee zetten. Later op de avond pak ik toastjes en kaas die op moet
Uitstekende dartsnackquote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb wat loempiatjes in de air fryert gegooid.
Loempia’squote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb wat loempiatjes in de air fryert gegooid.
Ze zingen zelfs voor de buitenlander!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Kijk hier wordt niet met pis gegooid. Voorbeeldig publiek.
Stond zijn nummer er niet bij?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
Alleen die toeschouwer die 'send nudes' op z'n bordje had geschreven is een beetje teleurstellend.
Als hij meerdere biertjes bij zich had dan was het waarschijnlijk Oberlix.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
Hoog bezoek! Obelix zit in het publiek, in de buurt van een paar mannen verkleed als bierglas
Ik kijk op de Duitser (DAZN) en ze reageerden gewoon met normaal enthousiasme op z'n gewonnen leg.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Die kerel had wat raars gezegd over Duitsers ofzo?
In Engeland hebben ze een liedje 'Two world wars and one world cup, doo dah, doo dah' wat wel eens voorbij komt als er een vorm van Engeland-Duitsland is (West-Duitsland was de tegenstander in de wk-finale die Engeland won). Naar wat ik begreep verwees vriend Scott daarnaar, maar ik weet de details nietquote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Die kerel had wat raars gezegd over Duitsers ofzo?
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij meerdere biertjes bij zich had dan was het waarschijnlijk Oberlix.
Ohquote:Op maandag 1 januari 2024 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze een liedje 'Two world wars and one world cup, doo dah, doo dah' wat wel eens voorbij komt als er een vorm van Engeland-Duitsland is (West-Duitsland was de tegenstander in de wk-finale die Engeland won). Naar wat ik begreep verwees vriend Scott daarnaar, maar ik weet de details niet
Het is ook voor mij de eerste wedstrijd van MvG die ik dit WK kijk. Het is een beetje als een executie door meerdere soldaten waarvan er maar één daadwerkelijk een echte kogel afschiet, en dat niemand dan weet wie het is.quote:
Haha heel goedquote:Op maandag 1 januari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
Zoiets @:Strani
[ afbeelding ]
De echte Obelix heb ik er nog niet uit gekregen
Ze zijn al een paar weken bezig hequote:
Ja jemigquote:Op maandag 1 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, @:H_T en ik doen ons bést hè
Jullie niveau is maar net hoger dan die lui in de studio!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, @:H_T en ik doen ons bést hè
Goeie kans dat je ook nog wel te horen krijgt hoever Scott Williams van Londen afwoont en in welke windrichtingquote:Op maandag 1 januari 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jullie niveau is maar net hoger dan die lui in de studio!
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?
Op basis van de naam zou je zeggen Michelangelo, maar ik denk dat Rafael toch beter pastquote:Op maandag 1 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?
Uitstekende keuze! En als kers op de taart zou ik dit geheel persoonlijk graag begeleid zien worden door L'Inverno van Vivaldi.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Op basis van de naam zou je zeggen Michelangelo, maar ik denk dat Rafael toch beter past
Uitstekend idee amice! Glaasje Remy Martin Louis XIII erbij?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze! En als kers op de taart zou ik dit geheel persoonlijk graag begeleid zien worden door L'Inverno van Vivaldi.
Kijk aan, amice uw kennis over deze versnapering verblijdt mij!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitstekend idee amice! Glaasje Remy Martin Louis XIII erbij?
Ja maar je moet het echt tegen je partner zélf zeggen hoor, wij kunnen vanaf hier heel weinig doen.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Aso's die nu nog allerlei vuurwerk gaan afstekenKat was alweer helemaal bang
Uiteindelijk is het goedgekomenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Gooit die gek gewoon 5 in plaats van tops
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dít kunnen wij in de kroeg ook wel
Ook die 3 zo dicht tegen de dubbel, veel risico.
Dergelijk gehark kan ik ookquote:Op maandag 1 januari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]Die paar beurten daar waarin niks goed ging hè.
Vooral van die types die nog teveel vuurwerk over hebbenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Aso's die nu nog allerlei vuurwerk gaan afstekenKat was alweer helemaal bang
Hmm Ik denk 106 of iets dergelijks. Triple 20, 6, tops.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
@:Strani wat is je hoogste finish ooit eigenlijk?
Als troost: met bull had je jezelf doodgegooid op 97quote:Op maandag 1 januari 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
Van de week miste ik net een 97 finish door na de triple 19 single bull te gooien in plaats van double
Sorry ja 107quote:Op maandag 1 januari 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Als troost: met bull had je jezelf doodgegooid op 97. Mijn hoogste is 145 via T20, T19, D14. Die is me twee keer gelukt
Jaren geleden weliswaar, maar toch
Zekerquote:Op maandag 1 januari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ja 107
Da's een hele nette zeg!! Daar zal je blij mee zijn geweest
Ik speel het tegenwoordig nauwelijks meer omdat we geen bord meer hebben hangen op het werkquote:Op maandag 1 januari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
Heb je ook favoriete dubbels en dubbels die je helemaal niet liggen @:H_T?
Haha dat laatste geldt denk ik voor ons allemaalquote:Op maandag 1 januari 2024 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ik speel het tegenwoordig nauwelijks meer omdat we geen bord meer hebben hangen op het werk. Ik probeerde vaak naar D16 te gaan, want dan heb je de langste reeks waarbij je geen extra single hoeft te gooien als je aan de binnenkant zit. Maar misschien heb ik nog wel meer gegooid op D1
D19 is wel heel onhandig als je aan de binnenkant gooit, dus ik zou er niet expres naar toe gaan. Ik wisselde wel vaker naar de 19 dan mijn collega's, want die ging me ook wel aardig afquote:Op maandag 1 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat laatste geldt denk ik voor ons allemaal
En inderdaad is de D16 het handigst maar ik gooi wel beter op tops en D10. Ook D14 vind ik fijn en de laatste tijd gaat D19 me aardig af, gek genoeg.
Nee zeker niet expres, maar ik kom er wel regelmatig op uit. Om de één of andere reden gooi ik op D19 ook zelden aan de binnenkant.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
D19 is wel heel onhandig als je aan de binnenkant gooit, dus ik zou er niet expres naar toe gaan. Ik wisselde wel vaker naar de 19 dan mijn collega's, want die ging me ook wel aardig af
Dan liever 2x1 en 1 buiten het bord!quote:Op maandag 1 januari 2024 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet expres, maar ik kom er wel regelmatig op uit. Om de één of andere reden gooi ik op D19 ook zelden aan de binnenkant.
En ja, hetzelfde hier met afwisselenEn als ik toevallig 2 keer in de 1 gooi doe ik de derde ook altijd op de 19 want no way dat ik 3 keer 1 ga gooien
Hahaha ja preciesquote:
Als ik een dubbel heel vaak heb gemist probeerde ik mezelf nog wel eens af te leiden door wat om me heen te kijken bijvoorbeeld. Na voldoende afleiding lukte het dan vaak wel die dubbel te rakenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja precies
Oh ja als ik op oneven ga en moeite heb de juiste single te gooien, wil ik nadat dat wel gelukt is m'n andere pijlen ook buiten het bord gooien zodat ik tenminste op een dubbel staWel alleen als ik weinig vertrouwen heb in m'n tegenstander natuurlijk.
Ze is nu ook verdacht stil!quote:Op maandag 1 januari 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
Nee @:Em31 ik denk toch dat het jouw schuld is.
Oh ja. Of soms ook een pijl opofferen om naar een andere dubbel te gaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik een dubbel heel vaak heb gemist probeerde ik mezelf nog wel eens af te leiden door wat om me heen te kijken bijvoorbeeld. Na voldoende afleiding lukte het dan vaak wel die dubbel te raken
Chisnall en Humphries vind je sowieso niks?quote:
Mwa ik volg het sowieso allemaal niet zo verder hoor, maar ik vind dit wel een mooi verhaalquote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Chisnall en Humphries vind je sowieso niks?
Ik stel voor dat Em die van haar ook in moet leveren.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef H_T het volgende:
Nou, de vlaggetjes kunnen weer worden opgeborgen
Humphries is de andere jonge belofte in het dartenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa ik volg het sowieso allemaal niet zo verder hoor, maar ik vind dit wel een mooi verhaal
Oké dus het wordt sowieso nog wel leuk danquote:Op maandag 1 januari 2024 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Humphries is de andere jonge belofte in het darten. Dit jaar drie grote toernooien gewonnen, dus dat is lekker. Chisnall haalt heel af en toe een finale, maar heeft er nog nooit een op tv gewonnen
Maar je zegt toch tegen zo'n beller dat je darten zit te kijken?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Ik werd gebeld, heb de rest gemist.Maar jeetje van te voren in de studio zeiden ze dat dit geen probleem ging worden
Denk het welquote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dus het wordt sowieso nog wel leuk dan
Het ging matig, dus ik dacht als ik niet meer kijk wint hij wél.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je zegt toch tegen zo'n beller dat je darten zit te kijken?
Had je niet in een keuken kunnen gaan staan? De methode Roger_Epiales zeg maar?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het ging matig, dus ik dacht als ik niet meer kijk wint hij wél.
Ik dacht al, ik voel tocht. Maar de deuren staan open.quote:
Ik was in de keukenquote:Op maandag 1 januari 2024 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je niet in een keuken kunnen gaan staan? De methode Roger_Epiales zeg maar?
Dan is hij nog steeds de onbetwiste meester van die trucquote:Op maandag 1 januari 2024 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was in de keukenwerkt dus alleen bij Roger.
Non monsieur.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:27 schreef H_T het volgende:
Weten jullie uit het hoofd een Franse kaas te noemen die geen schimmelkaas is?
Port salut, maar dat is wel toevallig want die zat bij mijn werk in een gekregen kerstpakket van een ander bedrijfquote:Op maandag 1 januari 2024 22:27 schreef H_T het volgende:
Ik kwam zelf niet verder dan Mini Babybel en La Vache qui ritquote:Op maandag 1 januari 2024 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Port salut, maar dat is wel toevallig want die zat bij mijn werk in een gekregen kerstpakket van een ander bedrijfanders wist ik het denk ik niet. Vond ik vroeger altijd heerlijk, maar vond ‘m nu wat zurig en niet zo bijzonder.
Boursin is ook kaas dus die telt ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam zelf niet verder dan Mini Babybel en La Vache qui rit
quote:Op maandag 1 januari 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam zelf niet verder dan Mini Babybel en La Vache qui rit
Het zegt me niks, dus niet bij mijquote:Op maandag 1 januari 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]ik lees nu dat Comté blijkbaar erg populair is.
Ik wilde Gruyere zeggen, maar dat blijkt Zwitsers te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:27 schreef H_T het volgende:
Dank je grazz! Jij natuurlijk ookquote:Op maandag 1 januari 2024 23:13 schreef grazz het volgende:
Voor iedereen nog een goed 2024 gewenst!
En voor @:Joost een top 5 notering
Niet te vertrouwen die alpenlandersquote:Op maandag 1 januari 2024 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wilde Gruyere zeggen, maar dat blijkt Zwitsers te zijn.
Des te meer omdat er veel meer nummers over kerst zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:07 schreef NailQueen het volgende:
Een nummer maken met 'Happy New year'. Dat heeft Abba toch even slim aangepakt. Dan weet je dat je elk jaar je royalties krijgt
[ afbeelding ]
En beterschap daar!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
We hebben een buikvirus te pakken. Dochter begon gisteren met spugen en vandaag ben ik bij vlagen heel misselijk![]()
Gelukkig ben ik nog vrij tot donderdag
Thnx! Appt net een vriendin van dochter, dat ze ziek is. Kotsmisselijkquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx! Appt net een vriendin van dochter, dat ze ziek is. Kotsmisselijk![]()
Er gaat hier iets heel besmettelijks rond
Als je ziek bent op vakantiedagen kan je je ziek melden en die dagen terug krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
We hebben een buikvirus te pakken. Dochter begon gisteren met spugen en vandaag ben ik bij vlagen heel misselijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Yup, dit heb ik ook zo in 2022 gehad. Ik werd ziek tijdens de vakantie en heb ziek gemeld en kreeg de vakantiedagen die ik had terugquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je ziek bent op vakantiedagen kan je je ziek melden en die dagen terug krijgen. Maar vooral heel veel beterschap Staten!
Beterschapquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
Ik in 2023, toen ik terug naar huis moest vanwege mijn voetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yup, dit heb ik ook zo in 2022 gehad. Ik werd ziek tijdens de vakantie en heb ziek gemeld en kreeg de vakantiedagen die ik had terug
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En beterschap Arizona!
Ik ga vanaf oktober 360 euro per jaar betalen, omdat ze voor alle abonnementen 30 euro per maand rekenen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ophef.jpg
Zwembad is overgegaan naar een andere exploitant. En ik heb de tarieven van de nieuwe abonnementen gezien. Nou die gaan even flink omhoog.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ophef.jpg
Zwembad is overgegaan naar een andere exploitant. En ik heb de tarieven van de nieuwe abonnementen gezien. Nou die gaan even flink omhoog.
Misschien kunnen jullie trouwen en dan een familie-abo regelen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf oktober 360 euro per jaar betalen, omdat ze voor alle abonnementen 30 euro per maand rekenen.
#OPHEF
Sterkte en succes! Wat gaan ze doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook beterschap @Arizona![]()
360 euro. Voor wat is dat? Hier wordt het zwembad/fitness-combinatie abonnement 676 euro per jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf oktober 360 euro per jaar betalen, omdat ze voor alle abonnementen 30 euro per maand rekenen.
#OPHEF
Zeeland ligt een beetje ver wegquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie trouwen en dan een familie-abo regelen?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sterkte en succes! Wat gaan ze doen?
En ook beterschap @:Arizona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Alleen zwemmen zowel reactie als banenzwemmen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
360 euro. Voor wat is dat? Hier wordt het zwembad/fitness-combinatie abonnement 676 euro per jaar.
quote:
Kijk aan, jullie kibbelen nu alquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Friesland ligt naast de deur.
Oh ja, daar zijn hier nog geen prijzen voor bekend.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen zwemmen zowel reactie als banenzwemmen.
Dank je!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je ziek bent op vakantiedagen kan je je ziek melden en die dagen terug krijgen. Maar vooral heel veel beterschap Staten!
Sterkte! Hoelang verwacht je dat het herstel gaat duren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ohh nou ramen en deuren dicht zal met het weer in Nederland geen uitdaging zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:45 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg net voor het eerst een NL-alert met een echte reden (brand), maar deze is zonder dat hartaanval-alarm dat ze altijd gebruiken bij die testmelding.![]()
Ik hoef inderdaad niets te doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh nou ramen en deuren dicht zal met het weer in Nederland geen uitdaging zijn.
Die kans bestaat wel ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoef inderdaad niets te doenen het is mistig dus geen idee of de rook ook echt hier is.
Of het is geen mist maar rook
Zal wel niet op feestdagen gedaan worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren was er geen NL-alert, ook al was het de eerste maandag van de maand, toch? Of was ik nog half doof van de knallen van oud en nieuw?
Je kunt ons ook gewoon meteen vertellen dat je weer eens teveel gezopen hebt hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:05 schreef Strani het volgende:
Er zitten wijnvlekken in m'n beige broek die ik met O&N aan had. En daarmee kwam meteen een vage herinnering naar boven van hoe die er op kwamen. Maar ik weet niet meer wiens schuld het was.
Ik vind wachtdagen echt stom want het zorgt ervoor dat je je nooit na één dag al beter meldtquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je!
Klopt, maar ik laat het maar zitten. Ik kom vaak al aan 3 ziekmeldingen per jaar (migraine-aanvallen zijn meestal al goed voor 2 per jaar) en dan krijg je bij een 4e ziekmelding een wachtdag ingehouden op je salaris![]()
Dus om me nou op de eerste werkdag van het jaar al ziek te melden![]()
Het gaat ook best ok nu, heb net alweer verder gebouwd aan de rustgevende tuin.
Dat was ook absoluut zoquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon meteen vertellen dat je weer eens teveel gezopen hebt hoor!
6 weken gips en zal pijnstilling moeten slikkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte! Hoelang verwacht je dat het herstel gaat duren?
Het lost weinig op ja, mensen zijn dan minder gemotiveerd om weer vlot aan het werk te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind wachtdagen echt stom want het zorgt ervoor dat je je nooit na één dag al beter meldt
Poe, dat gaat wel even duren dusquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
6 weken gips en zal pijnstilling moeten slikken
Ik doe het ook niet als ik een dagje wat heb. Dan is het meer gedoe dan ik het waard vind. Maar een week uitgeschakeld zijn is toch wel de moeitequote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je!
Klopt, maar ik laat het maar zitten. Ik kom vaak al aan 3 ziekmeldingen per jaar (migraine-aanvallen zijn meestal al goed voor 2 per jaar) en dan krijg je bij een 4e ziekmelding een wachtdag ingehouden op je salaris![]()
Dus om me nou op de eerste werkdag van het jaar al ziek te melden![]()
Het gaat ook best ok nu, heb net alweer verder gebouwd aan de rustgevende tuin.
Sterktequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
6 weken gips en zal pijnstilling moeten slikken
Dat vroeg ik me ook af! Gelukkig heeft detective Strani al het antwoord gegevenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren was er geen NL-alert, ook al was het de eerste maandag van de maand, toch? Of was ik nog half doof van de knallen van oud en nieuw?
Zeker, dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet als ik een dagje wat heb. Dan is het meer gedoe dan ik het waard vind. Maar een week uitgeschakeld zijn is toch wel de moeite
Dat is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lost weinig op ja, mensen zijn dan minder gemotiveerd om weer vlot aan het werk te gaan.
(Ik heb het een keer gehad, kreeg ik verdorie half december nog bijholteonsteking en dat werd ziekmelding 4. Ik heb dus inderdaad maar rustig de hele week uitgeziekt. Ik had ook echt wel de hele week koppijn en vermoeidheid, maar ik voelde ook totaal niet de drang om het maar te proberen
Oh noes 😮quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was mijn portemonnee kwijt.
Hij lag niet op de plek waar ik dacht dat ie moest liggen. Ook niet in mijn jassen. Ook niet in mijn ladeblok of mijn tas die ik naar mijn werk meeneem.quote:
Als ik mijn skills voor positieve dingen zou gebruiken zou ik er zo veel moois mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af! Gelukkig heeft detective Strani al het antwoord gegeven
Ik denk van niet, maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet iemand of het grote songfestival feest al op tv is geweest (BBC of NPO)?
En waar heb je em gevonden?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij lag niet op de plek waar ik dacht dat ie moest liggen. Ook niet in mijn jassen. Ook niet in mijn ladeblok of mijn tas die ik naar mijn werk meeneem.
Ik heb ook even opgezocht maar het is nog nergens uitgezonden. Volgens mij zijn er wel opnames gemaakt maar het is maar net wie het koopt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet iemand of het grote songfestival feest al op tv is geweest (BBC of NPO)?
Er stond een enorme camerakraan. Die zet je niet zomaar neerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook even opgezocht maar het is nog nergens uitgezonden. Volgens mij zijn er wel opnames gemaakt maar het is maar net wie het koopt.
Er waren ook veel artiesten die ik al op een van de vorige gezien had. Ik had daarom ook geen haast een kaartje te scoren, en ik denk dat het bij een eventuele volgende editie niet anders gaat zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of er nog een vierde editie komt. De enthousiasme van de fans is er maar de lijst met artiesten was deze keer een beetje karig.
Uiteindelijk in mijn tas die ik gebruik voor mijn Magic-kaarten als ik bij een maat ga spelen.quote:
Mijn moeder heeft dit bestempeld tot ons jaarlijks uitje. Dus hoe het ook wendt of keert, de volgende editie ben ik er bijquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Er waren ook veel artiesten die ik al op een van de vorige gezien had. Ik had daarom ook geen haast een kaartje te scoren, en ik denk dat het bij een eventuele volgende editie niet anders gaat zijn
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Succes en sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig ben ik nog vrij tot donderdagOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja of je probeert het weer en het lukt niet. BAM nog een wachtdagquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lost weinig op ja, mensen zijn dan minder gemotiveerd om weer vlot aan het werk te gaan.
(Ik heb het een keer gehad, kreeg ik verdorie half december nog bijholteonsteking en dat werd ziekmelding 4. Ik heb dus inderdaad maar rustig de hele week uitgeziekt. Ik had ook echt wel de hele week koppijn en vermoeidheid, maar ik voelde ook totaal niet de drang om het maar te proberen
Nog niet maar hij raast wel om het huisquote:
Hij loopt oranje aan zo te zien ondertussen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog niet maar hij raast wel om het huis
Mwah, het wil nog niet echt lukken om een geschikte datum te vinden om te gaan bieren. Dat is jammer, maar last van gaat me te verquote:
Henk heeft de afspraak al zelf gemaakt voor vannacht voor vooral de kust.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, het wil nog niet echt lukken om een geschikte datum te vinden om te gaan bieren. Dat is jammer, maar last van gaat me te ver
Samen met Ingrid?quote:
Ik vertaal het even voor deze nette SC:quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
Zin om te schelden op het weer. Alweer natgeregend.
Vuil vuil pleurisweer.
Niet te hopen dat hij vanavond op een camping zit. Dan waait hij weg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd denk ik dan eerder aan Ome Henk.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat hij vanavond op een camping zit. Dan waait hij weg.
We hadden ook gewoon een keer een nepnaam moeten bedenken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:29 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat wel grappig hoor, dat die stormen Gerrit en Henk heten en dat Engeland dan ook met die namen zit.
Henk waaide altijd met alle winden mee. Nu pas heeft hij zijn plek gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:29 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat wel grappig hoor, dat die stormen Gerrit en Henk heten en dat Engeland dan ook met die namen zit.
Die verzuipt Op de campingquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag niet, als je je binnen 4 weken opnieuw ziekmeldt, telt dat als een samengestelde ziekmelding.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja of je probeert het weer en het lukt niet. BAM nog een wachtdag
Ik ook. We luisterden altijd casettebandjes van Ome Henk als we op vakantie gingenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kan de tovenaar van Salsa Borenco nog ingrijpenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme ome Henk wordt hij getroffen door zijn naamgenoot
Leuk!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de bios. Wonka was een leuke film.
Is dat ook de film die jij gekeken hebt of is dit wat je hoorde van mensen uit de andere zaal?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Wonka gekeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat ook de film die jij gekeken hebt of is dit wat je hoorde van mensen uit de andere zaal?
Die wil ik ook nog zien! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je wind mee toen je naar huis fietste of was je met de auto?
HET SPIJT ME DAT IK NIET KAN TIPPEN AAN JOUW NIVEAUquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.
Dat vind ik inderdaad ook wel eens jammer Billy.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK NIET KAN TIPPEN AAN JOUW NIVEAU
Blijft absurd dat je gewoon geen echte zenuwen ziet bij die jongen. Eerste kans om het af te maken en hij doet het. Geen trillinkje, niks.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Onze favoriete opvallend oud ogende 16-jarige staat morgen in de WK-finale![]()
Laat 'm dan ook maar helemaal winnenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Onze favoriete opvallend oud ogende 16-jarige staat morgen in de WK-finale![]()
Leeftijd is bij wel meer darters moeilijk in te schattenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook maar helemaal winnen
Blijft niet te geloven dat hij 16 is
Eens ja, zo'n uniek verhaal zal je niet vaak zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook maar helemaal winnen
Blijft niet te geloven dat hij 16 is
Weet niet, jaar of 19?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
Hoe oud denken jullie dat deze man was op dit moment?
[ afbeelding ]
Zó erg is het nog net nietquote:
Hij lijkt oud en ergens ook jong tegelijkertijd. Ik zou ouder dan 35 schatten, maar ik gok dat het dan veel jonger is?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
61quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen een jaar of 50 als ik hem op straat zou zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit er het dichtste bijquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij lijkt oud en ergens ook jong tegelijkertijd. Ik zou ouder dan 35 schatten, maar ik gok dat het dan veel jonger is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bijWATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bijNou ja 31 is ook best oud hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij deel je niksquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
En voor degenen die inmiddels vol in hun januari-depressie zitten deel ik hier wat blijdschap:
quote:
We wilden eerst met de fiets gaan, maar vanwege Henk toch maar gekozen om met de auto te gaan. Op de heenweg zag ik al een fietser voor me die bijna tegen mijn auto werd geblazen. Dus toen had ik al het idee dat ik de juiste keuze had gemaakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je wind mee toen je naar huis fietste of was je met de auto?
Ik word depressief van huilende blagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan moet je eerst deze kijken en dan daarna die andere:
Daarom kies ik hem als voorbeeldquote:
Westbroek of Poort kunnen het ook nog zijnquote:
Kan toch dat Henk Westbroek haar nieuwe lover is? Zelfs je kreun is mooi.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Westbroek of Poort kunnen het ook nog zijn
Ome Henkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme ome Henk wordt hij getroffen door zijn naamgenoot
Dit is wel waar inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.
Fijn te horen. Ook fijn om te zien dat je uitgebreid antwoord geeft op mijn normale en goede vraag.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We wilden eerst met de fiets gaan, maar vanwege Henk toch maar gekozen om met de auto te gaan. Op de heenweg zag ik al een fietser voor me die bijna tegen mijn auto werd geblazen. Dus toen had ik al het idee dat ik de juiste keuze had gemaakt.
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel waar inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!
Ingrid ook al in de buurt?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Henk zit hier ook de blazen tegen het raam.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!
Niet volgens mijn uitzendbureau. Twee wachtdagen die binnen een week vervallenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat mag niet, als je je binnen 4 weken opnieuw ziekmeldt, telt dat als een samengestelde ziekmelding.
Anders had ie deze ronde ook niet gehaald, dus wat dat betreft een goede keus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:48 schreef Strani het volgende:
Nou Williams heeft al z'n energie wel verbruikt tegen MvG.
Oh jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders had ie deze ronde ook niet gehaald, dus wat dat betreft een goede keus.
Anyway, Luke wordt wereldkampioenNet zoals je vorig jaar vooraf al wist dat Michael de titel zou pakken
Ohquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet volgens mijn uitzendbureau. Twee wachtdagen die binnen een week vervallen
Een mens heeft nooit genoeg dekentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Door de wind voelt het koud en heb ik het fleecedekentje uit mijn kerstpakket er maar eens bijgepakt. Dit, terwijl ik al een ander dekentje om me heen heb
quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:17 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me nog steeds niet echt lekker. Ik heb nog steeds vlagen van misselijkheid en nu ook buikpijn erbij. Dochter heeft nog buikpijn en hoofdpijn.
We kruipen maar lekker op de bank vandaag.
Ik hoef nooit meer een loverquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:17 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me nog steeds niet echt lekker. Ik heb nog steeds vlagen van misselijkheid en nu ook buikpijn erbij. Dochter heeft nog buikpijn en hoofdpijn.
We kruipen maar lekker op de bank vandaag.
Ik hoor 'm nog tekeer gaan anders.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Hebben we ome Henk overleefd?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat jullie inmiddels allemaal zwaar gedeprimeerd aan jullie Excel-sheets zitten dus ter afleiding plaats ik een mooie verdelende poll:
[poll=6521]
Dit was echt een hele makkelijke keuze.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat jullie inmiddels allemaal zwaar gedeprimeerd aan jullie Excel-sheets zitten dus ter afleiding plaats ik een mooie verdelende poll:
[poll=6521]
Dat laatste heb ik serieus zitten doen vanochtendquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[poll=6521]
Wat heb je dan weer spannend opgeschreven Fred! Fijn dat jullie het nog gered hebben en mooi dat je weer thuis bent. Het gaat wel weer wat beter met je schoonvader?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:09 schreef Fred_B het volgende:
Goedemiddag ESF-genoten! Wij zijn sinds gisteravond weer thuisgekomen. Dat wil zeggen, de kleine man en ik, mijn vrouw komt zodra haar mantelzorg minder dringend is.
We vlogen gisteren van Shanghai via Wenen naar Brussel. Het vliegen ging soepel, de overstap wat moeizamer. We hadden onvermijdelijk een nogal korte overstap van 55 minuten. En ons vliegtuig was 40 minuten vertraagd, dus dat werd nog wat lastiger. Van het boordpersoneel mochten we ons voor de landing verplaatsen naar de business class, zodat we als eersten uit konden stappen. Daar op de grond zou het grondpersoneel ons begeleiden.
Dus na de landing stoven wij meteen naar buiten, waar een mevrouw ons inderdaad opving. “U moet zo snel mogelijk naar Gate F20. Hopelijk haalt u het nog en veel succes”. Dat was ietwat minder ‘begeleiding’ dan ik gehoopt had, maar we gingen dan maar op pad. Nu weet ik niet of u de luchthaven van Wenen een beetje kent, maar overstappen is iets gecompliceerder dan op Station Lage Zwaluwe, zeg maar.
Samen met nog wat overstappers naar andere bestemmingen renden we door lange gangen, over smalle roltrappen naar de paspoortcontrole voor het binnenkomen van de EU. Een behulpzame meneer die daar werkte, wees ons op een tweede balie iets verderop, waardoor we hier vlot doorgeen kwamen. Zo ging het verder, naar de controle van de handbagage.
Ik zette mijn tassen netjes in de bakjes, iPad en telefoons eruit, jassen uit, kortom helemaal volgens het protocol. Maar ik was even vergeten dat we in Shanghai nog twee flesjes water hadden gevuld. Een plastic fles en een drinkbus eigenlijk. Die werden dan ook opgemerkt. En de mevrouw van dienst legde op boze toon uit dat dit verboden was. Waarop ze tergend langzaam de drinkbus leeggoot. Ik had veel zin om uit te leggen dat Oostenrijk 80 jaar terug ook het één en ander deed wat ook naar de toenmalige normen verboden was, maar dit was daar niet helemaal het moment voor, want we moesten door.
Flitsend door de duty-free shop op zoek naar de juiste gate. Licht opdringerig om mensen heen die de loopbanden bezet hielden, arriveerden we bij de gate. We waren niet geheel verrassend de laatsten, en onze paspoorten hoefden we al niet meer te tonen. We konden meteen door naar een gereedstaand busje (zonder kwijlplekken op de ramen, maar gewoon van het vliegveld), dat ons naar het vliegtuig bracht. Waar wij die irritante passagiers waren waar iedereen op moest wachten, en die ervoor zorgden dat de mevrouw naast ons niet het meevallertje van drie plekken voor zichzelf had. Badend in het zweet stegen we vrijwel meteen op, en zo kwamen we uiteindelijk gisteravond toch nog thuis. De koffers hebben het overigens niet gered, die komen als het goed is vanavond.
Ja precies, dat wist ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik serieus zitten doen vanochtend![]()
maar dat was dan ook het enige voor vandaag dus het kan erger!
Nou ja, hij is geopereerd, dus nu is het afwachten. Het is allemaal tussen hoop en vrees de komende maanden, dus we hopen maar voor het beste.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heb je dan weer spannend opgeschreven Fred! Fijn dat jullie het nog gered hebben en mooi dat je weer thuis bent. Het gaat wel weer wat beter met je schoonvader?
Ik hoop het ook voor julliequote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hij is geopereerd, dus nu is het afwachten. Het is allemaal tussen hoop en vrees de komende maanden, dus we hopen maar voor het beste.
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek inquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[poll=6521]
Shit zeg, dat duurt lang! Wat voor klachten heb je nog?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek in
Jeetje. Nou ja wel fijn dat je er niet zwaar gedeprimeerd van raakt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek in
Een land dat kan plannenquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gezegd maar: Jullie leven in een vreemd land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |