Dank je!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je ziek bent op vakantiedagen kan je je ziek melden en die dagen terug krijgen. Maar vooral heel veel beterschap Staten!
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte! Hoelang verwacht je dat het herstel gaat duren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh nou ramen en deuren dicht zal met het weer in Nederland geen uitdaging zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:45 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg net voor het eerst een NL-alert met een echte reden (brand), maar deze is zonder dat hartaanval-alarm dat ze altijd gebruiken bij die testmelding.![]()
Ik hoef inderdaad niets te doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh nou ramen en deuren dicht zal met het weer in Nederland geen uitdaging zijn.
Die kans bestaat wel ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoef inderdaad niets te doenen het is mistig dus geen idee of de rook ook echt hier is.
Of het is geen mist maar rook
Zal wel niet op feestdagen gedaan worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren was er geen NL-alert, ook al was het de eerste maandag van de maand, toch? Of was ik nog half doof van de knallen van oud en nieuw?
Je kunt ons ook gewoon meteen vertellen dat je weer eens teveel gezopen hebt hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:05 schreef Strani het volgende:
Er zitten wijnvlekken in m'n beige broek die ik met O&N aan had. En daarmee kwam meteen een vage herinnering naar boven van hoe die er op kwamen. Maar ik weet niet meer wiens schuld het was.
Ik vind wachtdagen echt stom want het zorgt ervoor dat je je nooit na één dag al beter meldtquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je!
Klopt, maar ik laat het maar zitten. Ik kom vaak al aan 3 ziekmeldingen per jaar (migraine-aanvallen zijn meestal al goed voor 2 per jaar) en dan krijg je bij een 4e ziekmelding een wachtdag ingehouden op je salaris![]()
Dus om me nou op de eerste werkdag van het jaar al ziek te melden![]()
Het gaat ook best ok nu, heb net alweer verder gebouwd aan de rustgevende tuin.
Dat was ook absoluut zoquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon meteen vertellen dat je weer eens teveel gezopen hebt hoor!
6 weken gips en zal pijnstilling moeten slikkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte! Hoelang verwacht je dat het herstel gaat duren?
Het lost weinig op ja, mensen zijn dan minder gemotiveerd om weer vlot aan het werk te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind wachtdagen echt stom want het zorgt ervoor dat je je nooit na één dag al beter meldt
Poe, dat gaat wel even duren dusquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
6 weken gips en zal pijnstilling moeten slikken
Ik doe het ook niet als ik een dagje wat heb. Dan is het meer gedoe dan ik het waard vind. Maar een week uitgeschakeld zijn is toch wel de moeitequote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je!
Klopt, maar ik laat het maar zitten. Ik kom vaak al aan 3 ziekmeldingen per jaar (migraine-aanvallen zijn meestal al goed voor 2 per jaar) en dan krijg je bij een 4e ziekmelding een wachtdag ingehouden op je salaris![]()
Dus om me nou op de eerste werkdag van het jaar al ziek te melden![]()
Het gaat ook best ok nu, heb net alweer verder gebouwd aan de rustgevende tuin.
Sterktequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
6 weken gips en zal pijnstilling moeten slikken
Dat vroeg ik me ook af! Gelukkig heeft detective Strani al het antwoord gegevenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren was er geen NL-alert, ook al was het de eerste maandag van de maand, toch? Of was ik nog half doof van de knallen van oud en nieuw?
Zeker, dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet als ik een dagje wat heb. Dan is het meer gedoe dan ik het waard vind. Maar een week uitgeschakeld zijn is toch wel de moeite
Dat is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lost weinig op ja, mensen zijn dan minder gemotiveerd om weer vlot aan het werk te gaan.
(Ik heb het een keer gehad, kreeg ik verdorie half december nog bijholteonsteking en dat werd ziekmelding 4. Ik heb dus inderdaad maar rustig de hele week uitgeziekt. Ik had ook echt wel de hele week koppijn en vermoeidheid, maar ik voelde ook totaal niet de drang om het maar te proberen
Oh noes 😮quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was mijn portemonnee kwijt.
Hij lag niet op de plek waar ik dacht dat ie moest liggen. Ook niet in mijn jassen. Ook niet in mijn ladeblok of mijn tas die ik naar mijn werk meeneem.quote:
Als ik mijn skills voor positieve dingen zou gebruiken zou ik er zo veel moois mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af! Gelukkig heeft detective Strani al het antwoord gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |