quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:17 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me nog steeds niet echt lekker. Ik heb nog steeds vlagen van misselijkheid en nu ook buikpijn erbij. Dochter heeft nog buikpijn en hoofdpijn.
We kruipen maar lekker op de bank vandaag.
Ik hoef nooit meer een loverquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:17 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me nog steeds niet echt lekker. Ik heb nog steeds vlagen van misselijkheid en nu ook buikpijn erbij. Dochter heeft nog buikpijn en hoofdpijn.
We kruipen maar lekker op de bank vandaag.
Ik hoor 'm nog tekeer gaan anders.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Hebben we ome Henk overleefd?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat jullie inmiddels allemaal zwaar gedeprimeerd aan jullie Excel-sheets zitten dus ter afleiding plaats ik een mooie verdelende poll:
[poll=6521]
Dit was echt een hele makkelijke keuze.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat jullie inmiddels allemaal zwaar gedeprimeerd aan jullie Excel-sheets zitten dus ter afleiding plaats ik een mooie verdelende poll:
[poll=6521]
Dat laatste heb ik serieus zitten doen vanochtendquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[poll=6521]
Wat heb je dan weer spannend opgeschreven Fred! Fijn dat jullie het nog gered hebben en mooi dat je weer thuis bent. Het gaat wel weer wat beter met je schoonvader?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:09 schreef Fred_B het volgende:
Goedemiddag ESF-genoten! Wij zijn sinds gisteravond weer thuisgekomen. Dat wil zeggen, de kleine man en ik, mijn vrouw komt zodra haar mantelzorg minder dringend is.
We vlogen gisteren van Shanghai via Wenen naar Brussel. Het vliegen ging soepel, de overstap wat moeizamer. We hadden onvermijdelijk een nogal korte overstap van 55 minuten. En ons vliegtuig was 40 minuten vertraagd, dus dat werd nog wat lastiger. Van het boordpersoneel mochten we ons voor de landing verplaatsen naar de business class, zodat we als eersten uit konden stappen. Daar op de grond zou het grondpersoneel ons begeleiden.
Dus na de landing stoven wij meteen naar buiten, waar een mevrouw ons inderdaad opving. “U moet zo snel mogelijk naar Gate F20. Hopelijk haalt u het nog en veel succes”. Dat was ietwat minder ‘begeleiding’ dan ik gehoopt had, maar we gingen dan maar op pad. Nu weet ik niet of u de luchthaven van Wenen een beetje kent, maar overstappen is iets gecompliceerder dan op Station Lage Zwaluwe, zeg maar.
Samen met nog wat overstappers naar andere bestemmingen renden we door lange gangen, over smalle roltrappen naar de paspoortcontrole voor het binnenkomen van de EU. Een behulpzame meneer die daar werkte, wees ons op een tweede balie iets verderop, waardoor we hier vlot doorgeen kwamen. Zo ging het verder, naar de controle van de handbagage.
Ik zette mijn tassen netjes in de bakjes, iPad en telefoons eruit, jassen uit, kortom helemaal volgens het protocol. Maar ik was even vergeten dat we in Shanghai nog twee flesjes water hadden gevuld. Een plastic fles en een drinkbus eigenlijk. Die werden dan ook opgemerkt. En de mevrouw van dienst legde op boze toon uit dat dit verboden was. Waarop ze tergend langzaam de drinkbus leeggoot. Ik had veel zin om uit te leggen dat Oostenrijk 80 jaar terug ook het één en ander deed wat ook naar de toenmalige normen verboden was, maar dit was daar niet helemaal het moment voor, want we moesten door.
Flitsend door de duty-free shop op zoek naar de juiste gate. Licht opdringerig om mensen heen die de loopbanden bezet hielden, arriveerden we bij de gate. We waren niet geheel verrassend de laatsten, en onze paspoorten hoefden we al niet meer te tonen. We konden meteen door naar een gereedstaand busje (zonder kwijlplekken op de ramen, maar gewoon van het vliegveld), dat ons naar het vliegtuig bracht. Waar wij die irritante passagiers waren waar iedereen op moest wachten, en die ervoor zorgden dat de mevrouw naast ons niet het meevallertje van drie plekken voor zichzelf had. Badend in het zweet stegen we vrijwel meteen op, en zo kwamen we uiteindelijk gisteravond toch nog thuis. De koffers hebben het overigens niet gered, die komen als het goed is vanavond.
Ja precies, dat wist ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik serieus zitten doen vanochtend![]()
maar dat was dan ook het enige voor vandaag dus het kan erger!
Nou ja, hij is geopereerd, dus nu is het afwachten. Het is allemaal tussen hoop en vrees de komende maanden, dus we hopen maar voor het beste.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heb je dan weer spannend opgeschreven Fred! Fijn dat jullie het nog gered hebben en mooi dat je weer thuis bent. Het gaat wel weer wat beter met je schoonvader?
Ik hoop het ook voor julliequote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hij is geopereerd, dus nu is het afwachten. Het is allemaal tussen hoop en vrees de komende maanden, dus we hopen maar voor het beste.
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek inquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[poll=6521]
Shit zeg, dat duurt lang! Wat voor klachten heb je nog?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek in
Jeetje. Nou ja wel fijn dat je er niet zwaar gedeprimeerd van raakt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |