Blijft absurd dat je gewoon geen echte zenuwen ziet bij die jongen. Eerste kans om het af te maken en hij doet het. Geen trillinkje, niks.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Onze favoriete opvallend oud ogende 16-jarige staat morgen in de WK-finale![]()
Laat 'm dan ook maar helemaal winnenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Onze favoriete opvallend oud ogende 16-jarige staat morgen in de WK-finale![]()
Leeftijd is bij wel meer darters moeilijk in te schattenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook maar helemaal winnen
Blijft niet te geloven dat hij 16 is
Eens ja, zo'n uniek verhaal zal je niet vaak zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook maar helemaal winnen
Blijft niet te geloven dat hij 16 is
Weet niet, jaar of 19?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
Hoe oud denken jullie dat deze man was op dit moment?
[ afbeelding ]
Zó erg is het nog net nietquote:
Hij lijkt oud en ergens ook jong tegelijkertijd. Ik zou ouder dan 35 schatten, maar ik gok dat het dan veel jonger is?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
61quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen een jaar of 50 als ik hem op straat zou zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit er het dichtste bijquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij lijkt oud en ergens ook jong tegelijkertijd. Ik zou ouder dan 35 schatten, maar ik gok dat het dan veel jonger is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bijWATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bijNou ja 31 is ook best oud hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij deel je niksquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
En voor degenen die inmiddels vol in hun januari-depressie zitten deel ik hier wat blijdschap:
quote:
We wilden eerst met de fiets gaan, maar vanwege Henk toch maar gekozen om met de auto te gaan. Op de heenweg zag ik al een fietser voor me die bijna tegen mijn auto werd geblazen. Dus toen had ik al het idee dat ik de juiste keuze had gemaakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je wind mee toen je naar huis fietste of was je met de auto?
Ik word depressief van huilende blagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan moet je eerst deze kijken en dan daarna die andere:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |