We hadden ook gewoon een keer een nepnaam moeten bedenken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:29 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat wel grappig hoor, dat die stormen Gerrit en Henk heten en dat Engeland dan ook met die namen zit.
Henk waaide altijd met alle winden mee. Nu pas heeft hij zijn plek gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:29 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat wel grappig hoor, dat die stormen Gerrit en Henk heten en dat Engeland dan ook met die namen zit.
Die verzuipt Op de campingquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd denk ik dan eerder aan Ome Henk.
Dat mag niet, als je je binnen 4 weken opnieuw ziekmeldt, telt dat als een samengestelde ziekmelding.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja of je probeert het weer en het lukt niet. BAM nog een wachtdag
Ik ook. We luisterden altijd casettebandjes van Ome Henk als we op vakantie gingenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd denk ik dan eerder aan Ome Henk.
Misschien kan de tovenaar van Salsa Borenco nog ingrijpenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme ome Henk wordt hij getroffen door zijn naamgenoot
Leuk!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de bios. Wonka was een leuke film.
Is dat ook de film die jij gekeken hebt of is dit wat je hoorde van mensen uit de andere zaal?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Wonka gekeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat ook de film die jij gekeken hebt of is dit wat je hoorde van mensen uit de andere zaal?
Die wil ik ook nog zien! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je wind mee toen je naar huis fietste of was je met de auto?
HET SPIJT ME DAT IK NIET KAN TIPPEN AAN JOUW NIVEAUquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.
Dat vind ik inderdaad ook wel eens jammer Billy.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK NIET KAN TIPPEN AAN JOUW NIVEAU
Blijft absurd dat je gewoon geen echte zenuwen ziet bij die jongen. Eerste kans om het af te maken en hij doet het. Geen trillinkje, niks.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Onze favoriete opvallend oud ogende 16-jarige staat morgen in de WK-finale![]()
Laat 'm dan ook maar helemaal winnenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Onze favoriete opvallend oud ogende 16-jarige staat morgen in de WK-finale![]()
Leeftijd is bij wel meer darters moeilijk in te schattenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook maar helemaal winnen
Blijft niet te geloven dat hij 16 is
Eens ja, zo'n uniek verhaal zal je niet vaak zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook maar helemaal winnen
Blijft niet te geloven dat hij 16 is
Weet niet, jaar of 19?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
Hoe oud denken jullie dat deze man was op dit moment?
[ afbeelding ]
Zó erg is het nog net nietquote:
Hij lijkt oud en ergens ook jong tegelijkertijd. Ik zou ouder dan 35 schatten, maar ik gok dat het dan veel jonger is?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
61quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen een jaar of 50 als ik hem op straat zou zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit er het dichtste bijquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij lijkt oud en ergens ook jong tegelijkertijd. Ik zou ouder dan 35 schatten, maar ik gok dat het dan veel jonger is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bijWATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bijNou ja 31 is ook best oud hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij deel je niksquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
En voor degenen die inmiddels vol in hun januari-depressie zitten deel ik hier wat blijdschap:
quote:
We wilden eerst met de fiets gaan, maar vanwege Henk toch maar gekozen om met de auto te gaan. Op de heenweg zag ik al een fietser voor me die bijna tegen mijn auto werd geblazen. Dus toen had ik al het idee dat ik de juiste keuze had gemaakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je wind mee toen je naar huis fietste of was je met de auto?
Ik word depressief van huilende blagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan moet je eerst deze kijken en dan daarna die andere:
Daarom kies ik hem als voorbeeldquote:
Westbroek of Poort kunnen het ook nog zijnquote:
Kan toch dat Henk Westbroek haar nieuwe lover is? Zelfs je kreun is mooi.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Westbroek of Poort kunnen het ook nog zijn
Ome Henkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme ome Henk wordt hij getroffen door zijn naamgenoot
Dit is wel waar inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.
Fijn te horen. Ook fijn om te zien dat je uitgebreid antwoord geeft op mijn normale en goede vraag.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We wilden eerst met de fiets gaan, maar vanwege Henk toch maar gekozen om met de auto te gaan. Op de heenweg zag ik al een fietser voor me die bijna tegen mijn auto werd geblazen. Dus toen had ik al het idee dat ik de juiste keuze had gemaakt.
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel waar inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!
Ingrid ook al in de buurt?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Henk zit hier ook de blazen tegen het raam.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!
Niet volgens mijn uitzendbureau. Twee wachtdagen die binnen een week vervallenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat mag niet, als je je binnen 4 weken opnieuw ziekmeldt, telt dat als een samengestelde ziekmelding.
Anders had ie deze ronde ook niet gehaald, dus wat dat betreft een goede keus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:48 schreef Strani het volgende:
Nou Williams heeft al z'n energie wel verbruikt tegen MvG.
Oh jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders had ie deze ronde ook niet gehaald, dus wat dat betreft een goede keus.
Anyway, Luke wordt wereldkampioenNet zoals je vorig jaar vooraf al wist dat Michael de titel zou pakken
Ohquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet volgens mijn uitzendbureau. Twee wachtdagen die binnen een week vervallen
Een mens heeft nooit genoeg dekentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Door de wind voelt het koud en heb ik het fleecedekentje uit mijn kerstpakket er maar eens bijgepakt. Dit, terwijl ik al een ander dekentje om me heen heb
quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:17 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me nog steeds niet echt lekker. Ik heb nog steeds vlagen van misselijkheid en nu ook buikpijn erbij. Dochter heeft nog buikpijn en hoofdpijn.
We kruipen maar lekker op de bank vandaag.
Ik hoef nooit meer een loverquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:17 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me nog steeds niet echt lekker. Ik heb nog steeds vlagen van misselijkheid en nu ook buikpijn erbij. Dochter heeft nog buikpijn en hoofdpijn.
We kruipen maar lekker op de bank vandaag.
Ik hoor 'm nog tekeer gaan anders.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Hebben we ome Henk overleefd?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat jullie inmiddels allemaal zwaar gedeprimeerd aan jullie Excel-sheets zitten dus ter afleiding plaats ik een mooie verdelende poll:
[poll=6521]
Dit was echt een hele makkelijke keuze.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat jullie inmiddels allemaal zwaar gedeprimeerd aan jullie Excel-sheets zitten dus ter afleiding plaats ik een mooie verdelende poll:
[poll=6521]
Dat laatste heb ik serieus zitten doen vanochtendquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[poll=6521]
Wat heb je dan weer spannend opgeschreven Fred! Fijn dat jullie het nog gered hebben en mooi dat je weer thuis bent. Het gaat wel weer wat beter met je schoonvader?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:09 schreef Fred_B het volgende:
Goedemiddag ESF-genoten! Wij zijn sinds gisteravond weer thuisgekomen. Dat wil zeggen, de kleine man en ik, mijn vrouw komt zodra haar mantelzorg minder dringend is.
We vlogen gisteren van Shanghai via Wenen naar Brussel. Het vliegen ging soepel, de overstap wat moeizamer. We hadden onvermijdelijk een nogal korte overstap van 55 minuten. En ons vliegtuig was 40 minuten vertraagd, dus dat werd nog wat lastiger. Van het boordpersoneel mochten we ons voor de landing verplaatsen naar de business class, zodat we als eersten uit konden stappen. Daar op de grond zou het grondpersoneel ons begeleiden.
Dus na de landing stoven wij meteen naar buiten, waar een mevrouw ons inderdaad opving. “U moet zo snel mogelijk naar Gate F20. Hopelijk haalt u het nog en veel succes”. Dat was ietwat minder ‘begeleiding’ dan ik gehoopt had, maar we gingen dan maar op pad. Nu weet ik niet of u de luchthaven van Wenen een beetje kent, maar overstappen is iets gecompliceerder dan op Station Lage Zwaluwe, zeg maar.
Samen met nog wat overstappers naar andere bestemmingen renden we door lange gangen, over smalle roltrappen naar de paspoortcontrole voor het binnenkomen van de EU. Een behulpzame meneer die daar werkte, wees ons op een tweede balie iets verderop, waardoor we hier vlot doorgeen kwamen. Zo ging het verder, naar de controle van de handbagage.
Ik zette mijn tassen netjes in de bakjes, iPad en telefoons eruit, jassen uit, kortom helemaal volgens het protocol. Maar ik was even vergeten dat we in Shanghai nog twee flesjes water hadden gevuld. Een plastic fles en een drinkbus eigenlijk. Die werden dan ook opgemerkt. En de mevrouw van dienst legde op boze toon uit dat dit verboden was. Waarop ze tergend langzaam de drinkbus leeggoot. Ik had veel zin om uit te leggen dat Oostenrijk 80 jaar terug ook het één en ander deed wat ook naar de toenmalige normen verboden was, maar dit was daar niet helemaal het moment voor, want we moesten door.
Flitsend door de duty-free shop op zoek naar de juiste gate. Licht opdringerig om mensen heen die de loopbanden bezet hielden, arriveerden we bij de gate. We waren niet geheel verrassend de laatsten, en onze paspoorten hoefden we al niet meer te tonen. We konden meteen door naar een gereedstaand busje (zonder kwijlplekken op de ramen, maar gewoon van het vliegveld), dat ons naar het vliegtuig bracht. Waar wij die irritante passagiers waren waar iedereen op moest wachten, en die ervoor zorgden dat de mevrouw naast ons niet het meevallertje van drie plekken voor zichzelf had. Badend in het zweet stegen we vrijwel meteen op, en zo kwamen we uiteindelijk gisteravond toch nog thuis. De koffers hebben het overigens niet gered, die komen als het goed is vanavond.
Ja precies, dat wist ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik serieus zitten doen vanochtend![]()
maar dat was dan ook het enige voor vandaag dus het kan erger!
Nou ja, hij is geopereerd, dus nu is het afwachten. Het is allemaal tussen hoop en vrees de komende maanden, dus we hopen maar voor het beste.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heb je dan weer spannend opgeschreven Fred! Fijn dat jullie het nog gered hebben en mooi dat je weer thuis bent. Het gaat wel weer wat beter met je schoonvader?
Ik hoop het ook voor julliequote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hij is geopereerd, dus nu is het afwachten. Het is allemaal tussen hoop en vrees de komende maanden, dus we hopen maar voor het beste.
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek inquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[poll=6521]
Shit zeg, dat duurt lang! Wat voor klachten heb je nog?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek in
Jeetje. Nou ja wel fijn dat je er niet zwaar gedeprimeerd van raakt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga - overigens niet zwaar gedeprimeerd - m’n vijfde ziekteweek in
Een land dat kan plannenquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gezegd maar: Jullie leven in een vreemd land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |