Daarom kies ik hem als voorbeeldquote:
Westbroek of Poort kunnen het ook nog zijnquote:
Kan toch dat Henk Westbroek haar nieuwe lover is? Zelfs je kreun is mooi.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Westbroek of Poort kunnen het ook nog zijn
Ome Henkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme ome Henk wordt hij getroffen door zijn naamgenoot
Dit is wel waar inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.
Fijn te horen. Ook fijn om te zien dat je uitgebreid antwoord geeft op mijn normale en goede vraag.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We wilden eerst met de fiets gaan, maar vanwege Henk toch maar gekozen om met de auto te gaan. Op de heenweg zag ik al een fietser voor me die bijna tegen mijn auto werd geblazen. Dus toen had ik al het idee dat ik de juiste keuze had gemaakt.
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel waar inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!
Ingrid ook al in de buurt?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Henk zit hier ook de blazen tegen het raam.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ga hem nou geen gelijk geven. Als je dat doet, dan like ik je pakketjesposts niet meer hoor!
Niet volgens mijn uitzendbureau. Twee wachtdagen die binnen een week vervallenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat mag niet, als je je binnen 4 weken opnieuw ziekmeldt, telt dat als een samengestelde ziekmelding.
Anders had ie deze ronde ook niet gehaald, dus wat dat betreft een goede keus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:48 schreef Strani het volgende:
Nou Williams heeft al z'n energie wel verbruikt tegen MvG.
Oh jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders had ie deze ronde ook niet gehaald, dus wat dat betreft een goede keus.
Anyway, Luke wordt wereldkampioenNet zoals je vorig jaar vooraf al wist dat Michael de titel zou pakken
Ohquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet volgens mijn uitzendbureau. Twee wachtdagen die binnen een week vervallen
Een mens heeft nooit genoeg dekentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Door de wind voelt het koud en heb ik het fleecedekentje uit mijn kerstpakket er maar eens bijgepakt. Dit, terwijl ik al een ander dekentje om me heen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |