Ik denk van niet, maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet iemand of het grote songfestival feest al op tv is geweest (BBC of NPO)?
En waar heb je em gevonden?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij lag niet op de plek waar ik dacht dat ie moest liggen. Ook niet in mijn jassen. Ook niet in mijn ladeblok of mijn tas die ik naar mijn werk meeneem.
Ik heb ook even opgezocht maar het is nog nergens uitgezonden. Volgens mij zijn er wel opnames gemaakt maar het is maar net wie het koopt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet iemand of het grote songfestival feest al op tv is geweest (BBC of NPO)?
Er stond een enorme camerakraan. Die zet je niet zomaar neerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook even opgezocht maar het is nog nergens uitgezonden. Volgens mij zijn er wel opnames gemaakt maar het is maar net wie het koopt.
Er waren ook veel artiesten die ik al op een van de vorige gezien had. Ik had daarom ook geen haast een kaartje te scoren, en ik denk dat het bij een eventuele volgende editie niet anders gaat zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of er nog een vierde editie komt. De enthousiasme van de fans is er maar de lijst met artiesten was deze keer een beetje karig.
Uiteindelijk in mijn tas die ik gebruik voor mijn Magic-kaarten als ik bij een maat ga spelen.quote:
Mijn moeder heeft dit bestempeld tot ons jaarlijks uitje. Dus hoe het ook wendt of keert, de volgende editie ben ik er bijquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Er waren ook veel artiesten die ik al op een van de vorige gezien had. Ik had daarom ook geen haast een kaartje te scoren, en ik denk dat het bij een eventuele volgende editie niet anders gaat zijn
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Succes en sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
We hebben een buikvirus te pakken. Dochter begon gisteren met spugen en vandaag ben ik bij vlagen heel misselijk![]()
Gelukkig ben ik nog vrij tot donderdagOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja of je probeert het weer en het lukt niet. BAM nog een wachtdagquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lost weinig op ja, mensen zijn dan minder gemotiveerd om weer vlot aan het werk te gaan.
(Ik heb het een keer gehad, kreeg ik verdorie half december nog bijholteonsteking en dat werd ziekmelding 4. Ik heb dus inderdaad maar rustig de hele week uitgeziekt. Ik had ook echt wel de hele week koppijn en vermoeidheid, maar ik voelde ook totaal niet de drang om het maar te proberen
Nog niet maar hij raast wel om het huisquote:
Hij loopt oranje aan zo te zien ondertussen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog niet maar hij raast wel om het huis
Mwah, het wil nog niet echt lukken om een geschikte datum te vinden om te gaan bieren. Dat is jammer, maar last van gaat me te verquote:
Henk heeft de afspraak al zelf gemaakt voor vannacht voor vooral de kust.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, het wil nog niet echt lukken om een geschikte datum te vinden om te gaan bieren. Dat is jammer, maar last van gaat me te ver
Samen met Ingrid?quote:
Ik vertaal het even voor deze nette SC:quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
Zin om te schelden op het weer. Alweer natgeregend.
Vuil vuil pleurisweer.
Niet te hopen dat hij vanavond op een camping zit. Dan waait hij weg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd denk ik dan eerder aan Ome Henk.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat hij vanavond op een camping zit. Dan waait hij weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |