Des te meer omdat er veel meer nummers over kerst zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:07 schreef NailQueen het volgende:
Een nummer maken met 'Happy New year'. Dat heeft Abba toch even slim aangepakt. Dan weet je dat je elk jaar je royalties krijgt
[ afbeelding ]
En beterschap daar!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
We hebben een buikvirus te pakken. Dochter begon gisteren met spugen en vandaag ben ik bij vlagen heel misselijk![]()
Gelukkig ben ik nog vrij tot donderdag
Thnx! Appt net een vriendin van dochter, dat ze ziek is. Kotsmisselijkquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx! Appt net een vriendin van dochter, dat ze ziek is. Kotsmisselijk![]()
Er gaat hier iets heel besmettelijks rond
Als je ziek bent op vakantiedagen kan je je ziek melden en die dagen terug krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
We hebben een buikvirus te pakken. Dochter begon gisteren met spugen en vandaag ben ik bij vlagen heel misselijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Yup, dit heb ik ook zo in 2022 gehad. Ik werd ziek tijdens de vakantie en heb ziek gemeld en kreeg de vakantiedagen die ik had terugquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je ziek bent op vakantiedagen kan je je ziek melden en die dagen terug krijgen. Maar vooral heel veel beterschap Staten!
Beterschapquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
Ik in 2023, toen ik terug naar huis moest vanwege mijn voetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yup, dit heb ik ook zo in 2022 gehad. Ik werd ziek tijdens de vakantie en heb ziek gemeld en kreeg de vakantiedagen die ik had terug
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En beterschap Arizona!
Ik ga vanaf oktober 360 euro per jaar betalen, omdat ze voor alle abonnementen 30 euro per maand rekenen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ophef.jpg
Zwembad is overgegaan naar een andere exploitant. En ik heb de tarieven van de nieuwe abonnementen gezien. Nou die gaan even flink omhoog.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ophef.jpg
Zwembad is overgegaan naar een andere exploitant. En ik heb de tarieven van de nieuwe abonnementen gezien. Nou die gaan even flink omhoog.
Misschien kunnen jullie trouwen en dan een familie-abo regelen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf oktober 360 euro per jaar betalen, omdat ze voor alle abonnementen 30 euro per maand rekenen.
#OPHEF
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte en succes! Wat gaan ze doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook beterschap @Arizona![]()
360 euro. Voor wat is dat? Hier wordt het zwembad/fitness-combinatie abonnement 676 euro per jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf oktober 360 euro per jaar betalen, omdat ze voor alle abonnementen 30 euro per maand rekenen.
#OPHEF
Zeeland ligt een beetje ver wegquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie trouwen en dan een familie-abo regelen?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sterkte en succes! Wat gaan ze doen?
En ook beterschap @:Arizona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Alleen zwemmen zowel reactie als banenzwemmen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
360 euro. Voor wat is dat? Hier wordt het zwembad/fitness-combinatie abonnement 676 euro per jaar.
quote:
Kijk aan, jullie kibbelen nu alquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Friesland ligt naast de deur.
Oh ja, daar zijn hier nog geen prijzen voor bekend.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen zwemmen zowel reactie als banenzwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |