We hadden ook gewoon een keer een nepnaam moeten bedenken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:29 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat wel grappig hoor, dat die stormen Gerrit en Henk heten en dat Engeland dan ook met die namen zit.
Henk waaide altijd met alle winden mee. Nu pas heeft hij zijn plek gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:29 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dat wel grappig hoor, dat die stormen Gerrit en Henk heten en dat Engeland dan ook met die namen zit.
Die verzuipt Op de campingquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd denk ik dan eerder aan Ome Henk.
Dat mag niet, als je je binnen 4 weken opnieuw ziekmeldt, telt dat als een samengestelde ziekmelding.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja of je probeert het weer en het lukt niet. BAM nog een wachtdag
Ik ook. We luisterden altijd casettebandjes van Ome Henk als we op vakantie gingenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd denk ik dan eerder aan Ome Henk.
Misschien kan de tovenaar van Salsa Borenco nog ingrijpenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Arme ome Henk wordt hij getroffen door zijn naamgenoot
Leuk!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de bios. Wonka was een leuke film.
Is dat ook de film die jij gekeken hebt of is dit wat je hoorde van mensen uit de andere zaal?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Wonka gekeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat ook de film die jij gekeken hebt of is dit wat je hoorde van mensen uit de andere zaal?
Die wil ik ook nog zien! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je wind mee toen je naar huis fietste of was je met de auto?
HET SPIJT ME DAT IK NIET KAN TIPPEN AAN JOUW NIVEAUquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Domme vraag Billy. In Zeeland is het altijd wind tegen.
Dat vind ik inderdaad ook wel eens jammer Billy.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK NIET KAN TIPPEN AAN JOUW NIVEAU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |