Met ons goede gedragquote:
Het was alweer te lang droog inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig komt er weer een nieuw regengebied aan.
*kijkt in trommel.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is denk ik wel het handigst. Ga jij even rond met de koekjestrommel?
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst regen heb gezien. Misschien een beetje in november ergens?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Nee doe deze lege maar. Er zijn nog wel koekjes maar die bewaar ik liever voor een ander moment.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt in trommel.
Deze lege? Of zijn er nog koekjes in huis?
Het is hier vanmiddag wel iets van 2 uur lang zonnig geweest. Net toen wij aan het wandelen warenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was alweer te lang droog inderdaad.
Lekker hoorquote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst regen heb gezien. Misschien een beetje in november ergens?
Oh ja die Shrek-darterquote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
@:H_T @:Em31 zitten we klaar om onze groene held aan te moedigen?
Jazeker!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
Emmeloord?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Jeetjequote:Op maandag 1 januari 2024 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier vanmiddag wel iets van 2 uur lang zonnig geweest. Net toen wij aan het wandelen waren
[..]
Lekker hoorHier regent het in ieder geval sinds december al zo ongeveer iedere dag.
De stream loopt, ik heb net nog een oliebol op en ik ga nog even thee zetten. Later op de avond pak ik toastjes en kaas die op moetquote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
Prima! Ik begin ook weer honger te krijgen dus ik ga eens kijken wat ik nog heb.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
De stream loopt, ik heb net nog een oliebol op en ik ga nog even thee zetten. Later op de avond pak ik toastjes en kaas die op moet
Uitstekende dartsnackquote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb wat loempiatjes in de air fryert gegooid.
Loempia’squote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb wat loempiatjes in de air fryert gegooid.
Ze zingen zelfs voor de buitenlander!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Kijk hier wordt niet met pis gegooid. Voorbeeldig publiek.
Stond zijn nummer er niet bij?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
Alleen die toeschouwer die 'send nudes' op z'n bordje had geschreven is een beetje teleurstellend.
Als hij meerdere biertjes bij zich had dan was het waarschijnlijk Oberlix.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
Hoog bezoek! Obelix zit in het publiek, in de buurt van een paar mannen verkleed als bierglas
Ik kijk op de Duitser (DAZN) en ze reageerden gewoon met normaal enthousiasme op z'n gewonnen leg.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Die kerel had wat raars gezegd over Duitsers ofzo?
In Engeland hebben ze een liedje 'Two world wars and one world cup, doo dah, doo dah' wat wel eens voorbij komt als er een vorm van Engeland-Duitsland is (West-Duitsland was de tegenstander in de wk-finale die Engeland won). Naar wat ik begreep verwees vriend Scott daarnaar, maar ik weet de details nietquote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Die kerel had wat raars gezegd over Duitsers ofzo?
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij meerdere biertjes bij zich had dan was het waarschijnlijk Oberlix.
Ohquote:Op maandag 1 januari 2024 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze een liedje 'Two world wars and one world cup, doo dah, doo dah' wat wel eens voorbij komt als er een vorm van Engeland-Duitsland is (West-Duitsland was de tegenstander in de wk-finale die Engeland won). Naar wat ik begreep verwees vriend Scott daarnaar, maar ik weet de details niet
Het is ook voor mij de eerste wedstrijd van MvG die ik dit WK kijk. Het is een beetje als een executie door meerdere soldaten waarvan er maar één daadwerkelijk een echte kogel afschiet, en dat niemand dan weet wie het is.quote:
Haha heel goedquote:Op maandag 1 januari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
Zoiets @:Strani
[ afbeelding ]
De echte Obelix heb ik er nog niet uit gekregen
Ze zijn al een paar weken bezig hequote:
Ja jemigquote:Op maandag 1 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, @:H_T en ik doen ons bést hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |