Met ons goede gedragquote:
Het was alweer te lang droog inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig komt er weer een nieuw regengebied aan.
*kijkt in trommel.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is denk ik wel het handigst. Ga jij even rond met de koekjestrommel?
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst regen heb gezien. Misschien een beetje in november ergens?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Nee doe deze lege maar. Er zijn nog wel koekjes maar die bewaar ik liever voor een ander moment.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt in trommel.
Deze lege? Of zijn er nog koekjes in huis?
Het is hier vanmiddag wel iets van 2 uur lang zonnig geweest. Net toen wij aan het wandelen warenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was alweer te lang droog inderdaad.
Lekker hoorquote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst regen heb gezien. Misschien een beetje in november ergens?
Oh ja die Shrek-darterquote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
@:H_T @:Em31 zitten we klaar om onze groene held aan te moedigen?
Jazeker!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
Emmeloord?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
Jeetjequote:Op maandag 1 januari 2024 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier vanmiddag wel iets van 2 uur lang zonnig geweest. Net toen wij aan het wandelen waren
[..]
Lekker hoorHier regent het in ieder geval sinds december al zo ongeveer iedere dag.
De stream loopt, ik heb net nog een oliebol op en ik ga nog even thee zetten. Later op de avond pak ik toastjes en kaas die op moetquote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
Prima! Ik begin ook weer honger te krijgen dus ik ga eens kijken wat ik nog heb.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
De stream loopt, ik heb net nog een oliebol op en ik ga nog even thee zetten. Later op de avond pak ik toastjes en kaas die op moet
Uitstekende dartsnackquote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb wat loempiatjes in de air fryert gegooid.
Loempia’squote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb wat loempiatjes in de air fryert gegooid.
Ze zingen zelfs voor de buitenlander!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Kijk hier wordt niet met pis gegooid. Voorbeeldig publiek.
Stond zijn nummer er niet bij?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
Alleen die toeschouwer die 'send nudes' op z'n bordje had geschreven is een beetje teleurstellend.
Als hij meerdere biertjes bij zich had dan was het waarschijnlijk Oberlix.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
Hoog bezoek! Obelix zit in het publiek, in de buurt van een paar mannen verkleed als bierglas
Ik kijk op de Duitser (DAZN) en ze reageerden gewoon met normaal enthousiasme op z'n gewonnen leg.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Die kerel had wat raars gezegd over Duitsers ofzo?
In Engeland hebben ze een liedje 'Two world wars and one world cup, doo dah, doo dah' wat wel eens voorbij komt als er een vorm van Engeland-Duitsland is (West-Duitsland was de tegenstander in de wk-finale die Engeland won). Naar wat ik begreep verwees vriend Scott daarnaar, maar ik weet de details nietquote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
Die kerel had wat raars gezegd over Duitsers ofzo?
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij meerdere biertjes bij zich had dan was het waarschijnlijk Oberlix.
Ohquote:Op maandag 1 januari 2024 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze een liedje 'Two world wars and one world cup, doo dah, doo dah' wat wel eens voorbij komt als er een vorm van Engeland-Duitsland is (West-Duitsland was de tegenstander in de wk-finale die Engeland won). Naar wat ik begreep verwees vriend Scott daarnaar, maar ik weet de details niet
Het is ook voor mij de eerste wedstrijd van MvG die ik dit WK kijk. Het is een beetje als een executie door meerdere soldaten waarvan er maar één daadwerkelijk een echte kogel afschiet, en dat niemand dan weet wie het is.quote:
Haha heel goedquote:Op maandag 1 januari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
Zoiets @:Strani
[ afbeelding ]
De echte Obelix heb ik er nog niet uit gekregen
Ze zijn al een paar weken bezig hequote:
Ja jemigquote:Op maandag 1 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, @:H_T en ik doen ons bést hè
Jullie niveau is maar net hoger dan die lui in de studio!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, @:H_T en ik doen ons bést hè
Goeie kans dat je ook nog wel te horen krijgt hoever Scott Williams van Londen afwoont en in welke windrichtingquote:Op maandag 1 januari 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jullie niveau is maar net hoger dan die lui in de studio!
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?
Op basis van de naam zou je zeggen Michelangelo, maar ik denk dat Rafael toch beter pastquote:Op maandag 1 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?
Uitstekende keuze! En als kers op de taart zou ik dit geheel persoonlijk graag begeleid zien worden door L'Inverno van Vivaldi.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Op basis van de naam zou je zeggen Michelangelo, maar ik denk dat Rafael toch beter past
Uitstekend idee amice! Glaasje Remy Martin Louis XIII erbij?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze! En als kers op de taart zou ik dit geheel persoonlijk graag begeleid zien worden door L'Inverno van Vivaldi.
Kijk aan, amice uw kennis over deze versnapering verblijdt mij!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitstekend idee amice! Glaasje Remy Martin Louis XIII erbij?
Ja maar je moet het echt tegen je partner zélf zeggen hoor, wij kunnen vanaf hier heel weinig doen.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Aso's die nu nog allerlei vuurwerk gaan afstekenKat was alweer helemaal bang
Uiteindelijk is het goedgekomenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Gooit die gek gewoon 5 in plaats van tops
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dít kunnen wij in de kroeg ook wel
Ook die 3 zo dicht tegen de dubbel, veel risico.
Dergelijk gehark kan ik ookquote:Op maandag 1 januari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]Die paar beurten daar waarin niks goed ging hè.
Vooral van die types die nog teveel vuurwerk over hebbenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Aso's die nu nog allerlei vuurwerk gaan afstekenKat was alweer helemaal bang
Hmm Ik denk 106 of iets dergelijks. Triple 20, 6, tops.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
@:Strani wat is je hoogste finish ooit eigenlijk?
Als troost: met bull had je jezelf doodgegooid op 97quote:Op maandag 1 januari 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
Van de week miste ik net een 97 finish door na de triple 19 single bull te gooien in plaats van double
Sorry ja 107quote:Op maandag 1 januari 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Als troost: met bull had je jezelf doodgegooid op 97. Mijn hoogste is 145 via T20, T19, D14. Die is me twee keer gelukt
Jaren geleden weliswaar, maar toch
Zekerquote:Op maandag 1 januari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ja 107
Da's een hele nette zeg!! Daar zal je blij mee zijn geweest
Ik speel het tegenwoordig nauwelijks meer omdat we geen bord meer hebben hangen op het werkquote:Op maandag 1 januari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
Heb je ook favoriete dubbels en dubbels die je helemaal niet liggen @:H_T?
Haha dat laatste geldt denk ik voor ons allemaalquote:Op maandag 1 januari 2024 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ik speel het tegenwoordig nauwelijks meer omdat we geen bord meer hebben hangen op het werk. Ik probeerde vaak naar D16 te gaan, want dan heb je de langste reeks waarbij je geen extra single hoeft te gooien als je aan de binnenkant zit. Maar misschien heb ik nog wel meer gegooid op D1
D19 is wel heel onhandig als je aan de binnenkant gooit, dus ik zou er niet expres naar toe gaan. Ik wisselde wel vaker naar de 19 dan mijn collega's, want die ging me ook wel aardig afquote:Op maandag 1 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat laatste geldt denk ik voor ons allemaal
En inderdaad is de D16 het handigst maar ik gooi wel beter op tops en D10. Ook D14 vind ik fijn en de laatste tijd gaat D19 me aardig af, gek genoeg.
Nee zeker niet expres, maar ik kom er wel regelmatig op uit. Om de één of andere reden gooi ik op D19 ook zelden aan de binnenkant.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
D19 is wel heel onhandig als je aan de binnenkant gooit, dus ik zou er niet expres naar toe gaan. Ik wisselde wel vaker naar de 19 dan mijn collega's, want die ging me ook wel aardig af
Dan liever 2x1 en 1 buiten het bord!quote:Op maandag 1 januari 2024 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet expres, maar ik kom er wel regelmatig op uit. Om de één of andere reden gooi ik op D19 ook zelden aan de binnenkant.
En ja, hetzelfde hier met afwisselenEn als ik toevallig 2 keer in de 1 gooi doe ik de derde ook altijd op de 19 want no way dat ik 3 keer 1 ga gooien
Hahaha ja preciesquote:
Als ik een dubbel heel vaak heb gemist probeerde ik mezelf nog wel eens af te leiden door wat om me heen te kijken bijvoorbeeld. Na voldoende afleiding lukte het dan vaak wel die dubbel te rakenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja precies
Oh ja als ik op oneven ga en moeite heb de juiste single te gooien, wil ik nadat dat wel gelukt is m'n andere pijlen ook buiten het bord gooien zodat ik tenminste op een dubbel staWel alleen als ik weinig vertrouwen heb in m'n tegenstander natuurlijk.
Ze is nu ook verdacht stil!quote:Op maandag 1 januari 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
Nee @:Em31 ik denk toch dat het jouw schuld is.
Oh ja. Of soms ook een pijl opofferen om naar een andere dubbel te gaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik een dubbel heel vaak heb gemist probeerde ik mezelf nog wel eens af te leiden door wat om me heen te kijken bijvoorbeeld. Na voldoende afleiding lukte het dan vaak wel die dubbel te raken
Chisnall en Humphries vind je sowieso niks?quote:
Mwa ik volg het sowieso allemaal niet zo verder hoor, maar ik vind dit wel een mooi verhaalquote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Chisnall en Humphries vind je sowieso niks?
Ik stel voor dat Em die van haar ook in moet leveren.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef H_T het volgende:
Nou, de vlaggetjes kunnen weer worden opgeborgen
Humphries is de andere jonge belofte in het dartenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa ik volg het sowieso allemaal niet zo verder hoor, maar ik vind dit wel een mooi verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |