Jullie niveau is maar net hoger dan die lui in de studio!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, @:H_T en ik doen ons bést hè
Goeie kans dat je ook nog wel te horen krijgt hoever Scott Williams van Londen afwoont en in welke windrichtingquote:Op maandag 1 januari 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jullie niveau is maar net hoger dan die lui in de studio!
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?
Op basis van de naam zou je zeggen Michelangelo, maar ik denk dat Rafael toch beter pastquote:Op maandag 1 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog beter. Als jij naar Van Gerwen kijkt en dan specifiek naar zijn spirituele essentie, welke Italiaanse renaissance-schilder heb jij dan voor ogen als degene die deze essentie het best had kunnen uitbeelden?
Uitstekende keuze! En als kers op de taart zou ik dit geheel persoonlijk graag begeleid zien worden door L'Inverno van Vivaldi.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Op basis van de naam zou je zeggen Michelangelo, maar ik denk dat Rafael toch beter past
Uitstekend idee amice! Glaasje Remy Martin Louis XIII erbij?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitstekende keuze! En als kers op de taart zou ik dit geheel persoonlijk graag begeleid zien worden door L'Inverno van Vivaldi.
Kijk aan, amice uw kennis over deze versnapering verblijdt mij!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitstekend idee amice! Glaasje Remy Martin Louis XIII erbij?
Ja maar je moet het echt tegen je partner zélf zeggen hoor, wij kunnen vanaf hier heel weinig doen.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Aso's die nu nog allerlei vuurwerk gaan afstekenKat was alweer helemaal bang
Uiteindelijk is het goedgekomenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Gooit die gek gewoon 5 in plaats van tops
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dít kunnen wij in de kroeg ook wel
Ook die 3 zo dicht tegen de dubbel, veel risico.
Dergelijk gehark kan ik ookquote:Op maandag 1 januari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]Die paar beurten daar waarin niks goed ging hè.
Vooral van die types die nog teveel vuurwerk over hebbenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Aso's die nu nog allerlei vuurwerk gaan afstekenKat was alweer helemaal bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |