Ik wil toch maar even zeggen: In Spanje ligt er nooit een boom op het spoor tussen Alphen en Leiden. Dus.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat: een slecht idee
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat én er code oranje is afgegeven: een héél slecht idee!
Ik was op de Kreadoe vandaag in de jaarbeurs vandaag, heel leuk!Tot er op een gegeven moment (rond kwart voor vijf, het zou tot 17u duren) werd omgeroepen dat er helemaal geen treinen meer reden en dat de jaarbeurs een uur langer zou open blijven
![]()
Vijf minuten later: oh nee toch niet!
Nou wij richting de uitgang, naar het station, trein kwam gewoon. Ging top! Tot ineens tussen Woerden en Bodegraven we stil moesten staan, voor een melding die de conducteur ook nog nooit gehoord hadUiteindelijk bleek: er lag een boom op het spoor tussen Alphen en Leiden, maar we zouden tot Alphen rijden. Dikke prima, vanaf daar kun je met de bus goed naar Leiden. Behoorlijk lang stil nog gestaan omdat er enkel spoor is en er even gekeken moest worden wie waar wanneer reed omdat niet alles meer volgens de dienstregeling reed.
Uiteindelijk ging de trein niet verder dan BodegravenMet de bus zou het nog 3u zijn, terug via Utrecht met de trein en dan over Schiphol duurt ook lang. Echt middle of nowhere
![]()
Maar gelukkig werden er mensen gebeld en ben ik met mensen die ik niet kende mee naar Leiden gelift en ben ik toch thuisgekomen![]()
Maar het was wel een avontuur
Okee ik kom emigrerenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil toch maar even zeggen: In Spanje ligt er nooit een boom op het spoor tussen Alphen en Leiden. Dus.
Blijft hij ook langer hangen dan de wallen van Wim Kok?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die hele Gert-Jan nooit gedeugd.
Brainpower heet eigenlijk ook Gert-Jan, misschien is die daar wel naar vernoemd.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ook weer heelhuids thuis trouwens. Omdat het stormt, code oranje is en de ANWB en c.s. iedereen adviseerde thuis te blijven, vonden wij het wel een goed idee om vandaag naar Toverland te gaan. We hadden de kaartjes ook al een tijdje trouwens.
Dat bleek een verrassend goed idee. Er was namelijk praktisch niemand. Hoewel een paar attracties preventief werden gesloten door het weer, was het merendeel wel open (en sowieso is het niet echt het seizoen voor de wildwaterbaan enzo).
Dus dat was een dagje Troy binge-riden, records breken op de Maximus Blitz Bahn en nieuwe attracties proberen. Het enige smetje was dat Pixarus juist voor onze neus sloot vanwege de wind, dus dat we die nog tegoed hebben als debutant op een komend bezoek. In de middag werd het wel iets drukker met abonnementhouders, maar ik denk dat er maximaal 500 auto’s stonden.
Je begon aan je terugreis ruim voordat ik ook maar op weg was naar een station, hiervoor accepteer ik geen enkele verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat: een slecht idee
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat én er code oranje is afgegeven: een héél slecht idee!
Nee maar je dácht aan treinen, dat is al erg genoeg!quote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je begon aan je terugreis ruim voordat ik ook maar op weg was naar een station, hiervoor accepteer ik geen enkele verantwoordelijkheid
Het feit dat we op dezelfde dag reisden is risico genoegquote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je begon aan je terugreis ruim voordat ik ook maar op weg was naar een station, hiervoor accepteer ik geen enkele verantwoordelijkheid
Ik had het aangekondigdquote:Op donderdag 2 november 2023 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Het feit dat we op dezelfde dag reisden is risico genoeg
Ja maar niet toen ik de kaartjes kochtquote:
Ik wist toch niet dat je die eventueel wilde kopen?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar niet toen ik de kaartjes kocht
Nee maar heb je het gevráágd?!quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat je die eventueel wilde kopen?
Misschien wel, maar dan niet aan jouquote:
Nee precies daar gá je alquote:Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan niet aan jou
Vanwege de storm en verwachte lage opkomst is die uitgesteld, dus ik ben ook nog eens voor niets met de trein gegaan! Sorry Mekequote:
Ten eerste: Hoe ging dat?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik win qua storm, ik ben vanmiddag geland op Schiphol.
Ging wel goed, laatste kwartier wel veel schudden en op en neer, maar ik kon er wel tegenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ten eerste: Hoe ging dat?
Ten tweede: Waar kwam je vandaan?
Met of zonder vliegtuig?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Leuk! Wat heb je daar zoal gedaan?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ging wel goed, laatste kwartier wel veel schudden en op en neer, maar ik kon er wel tegen
Wel grappig om mee te maken (voor het eerst) dat mensen gingen applaudisseren toen we waren geland, maar dat was dit keer ook wel terecht dus vooruit
En, we kwamen uit Edinburgh! Waren we drie dagen geweest.
Leuk! Hoe was Edinburgh?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ging wel goed, laatste kwartier wel veel schudden en op en neer, maar ik kon er wel tegen
Wel grappig om mee te maken (voor het eerst) dat mensen gingen applaudisseren toen we waren geland, maar dat was dit keer ook wel terecht dus vooruit
Ik vlieg ook eigenlijk liefst zo weinig mogelijk. Niet uit vliegangst of zo maar ik vind het gewoon zo'n gedoe met die luchthavens en zoquote:Op donderdag 2 november 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Die vlucht was eigenlijk nog tot daaraan toe, maar de hele dag was verpest door de angst of hij gecanceld zou worden en zo ja wat dan.
Heb het voorlopig weer helemaal gehad met (vlieg)vakanties.
Ik had ooit een dag vertraging door die IJslandse vulkaan toen ik in Ierland op vakantie was. Dat werd pas bekend toen ik al op het vliegveld was. Dan maar terug naar het centrum, op zoek naar een internetcafé om een nieuwe overnachting te regelen (dit was 2010) en rond blijven hangen op verschillende plekken tot ik weer in kon checken. De volgende dag kon ik alsnog terug. Maar ja, ik had eigenlijk alles al gezien en gedaan wat ik wilde zien en doen dus dat was best een saaie dagquote:Op donderdag 2 november 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Die vlucht was eigenlijk nog tot daaraan toe, maar de hele dag was verpest door de angst of hij gecanceld zou worden en zo ja wat dan.
Heb het voorlopig weer helemaal gehad met (vlieg)vakanties.
Ja precies, ik heb eigenlijk totaal geen vliegangst, zelfs nu met die storm en turbulentie was ik voor mijn (angstige) doen nog behoorlijk chill.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vlieg ook eigenlijk liefst zo weinig mogelijk. Niet uit vliegangst of zo maar ik vind het gewoon zo'n gedoe met die luchthavens en zo
Oh dat is extra stomquote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanwege de storm en verwachte lage opkomst is die uitgesteld, dus ik ben ook nog eens voor niets met de trein gegaan! Sorry Meke
Leuk!!quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger toen ik nog geen landingsbaan in mijn achtertuin had liggen ook altijd erg irritant inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vlieg ook eigenlijk liefst zo weinig mogelijk. Niet uit vliegangst of zo maar ik vind het gewoon zo'n gedoe met die luchthavens en zo
quote:
Mooi!quote:
Edinburgh heeft hele mooie stukkenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rondgelopen! Foto's gemaakt. Haggis gegeten (mwe, smaakt naar schaap).
Jij bent echt super langzaam zegquote:Op donderdag 2 november 2023 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk!!Hoe was Edinburgh?
Oh, ik lees wel het antwoord naar Strani op precies dezelfde vraag![]()
![]()
Hé dat is gek. Dit is een heel ander antwoordquote:Op donderdag 2 november 2023 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Mooi!Frisjes maar heel weinig regen gehad. Mooie herfstkleuren overal, dus wat dat betreft goed getimed.
Dat kerkhof zijn we inderdaad geweest (met Halloween tijdens de schemering, voor maximale sfeerquote:Op donderdag 2 november 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Edinburgh heeft hele mooie stukkenZoals die ene straat heuvelaf met een scherpe bocht erin, en het kerkhof met Harry Potternamen op de graven
Die zit in een muur ergens. Zo ziet ie eruitquote:Op donderdag 2 november 2023 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kerkhof zijn we inderdaad geweest (met Halloween tijdens de schemering, voor maximale sfeer). We konden alleen het Tom Riddle graf niet vinden
En ik was moe en koud en had geen zin meer, dus die hebben we gemist
![]()
Dus jij was sneller van Edinburgh naar Amsterdam, dan @Meke vanuit Utrecht naar Leiden?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Jaaa maar da's niet eerlijk hè want @H_T was niet gaan vliegen vandaagquote:Op donderdag 2 november 2023 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus jij was sneller van Edinburgh naar Amsterdam, dan @:Meke vanuit Utrecht naar Leiden?
Had nog sneller gekund zonder tegenwind!quote:Op donderdag 2 november 2023 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus jij was sneller van Edinburgh naar Amsterdam, dan @:Meke vanuit Utrecht naar Leiden?
quote:
quote:
Ja nu moeten we de SC stilleggen hèquote:Op donderdag 2 november 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Schandalige provocatie
* Gooit een bekertje naar Momo
Ja, maar toch even de aanvulling.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
"De VPRO bevestigde donderdagmiddag al dat Den Besten ernstig ziek is na berichtgeving van juicevlogger Yvonne Coldeweijer."
Mag ik zeggen dat Yvonne Coldeweijer een verschrikkelijk mens is?
* Lalt nog iets over Ajax de beste is en dat alle mods onbekwaam zijn, maar dan in andere bewoordingenquote:Op donderdag 2 november 2023 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nu moeten we de SC stilleggen hè![]()
Je wordt bedánkt!
Terechte aanvulling.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar toch even de aanvulling.
Volgens mij begon het wel met berichten van Yvonne over grensoverschrijdend gedrag van Den Besten op insta op een set bij een programma, niet dat hij ziek zou zijn. VPRO reageerde daarop met dat hij ernstig ziek is.
Dus het was niet juicen over ernstige ziektes, maar standaard Yvonne content over grensoverschrijdend gedrag en vreemdgaande BN-ers.
Oh nou, dan kan dit er ook wel bij!quote:Op donderdag 2 november 2023 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nu moeten we de SC stilleggen hè![]()
Je wordt bedánkt!
Oei nu hebben we een definitieve stakingquote:Op donderdag 2 november 2023 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nou, dan kan dit er ook wel bij!
[ afbeelding ]
Ik had wel verwacht dat iemand enthousiast zou zijn over mijn stoelwerpkunst, maar zó enthousiast zag ik het niet aankomen.quote:
Juicevloggerquote:Op donderdag 2 november 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
"De VPRO bevestigde donderdagmiddag al dat Den Besten ernstig ziek is na berichtgeving van juicevlogger Yvonne Coldeweijer."
Mag ik zeggen dat Yvonne Coldeweijer een verschrikkelijk mens is?
Dan deze er ook maar meteen bijquote:Op donderdag 2 november 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei nu hebben we een definitieve staking
Daar hebben we sinds dit jaar een betere gifje voorquote:Op donderdag 2 november 2023 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nou, dan kan dit er ook wel bij!
[ afbeelding ]
Geef je op voor de stoelwerpkampioenschappenquote:Op donderdag 2 november 2023 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand enthousiast zou zijn over mijn stoelwerpkunst, maar zó enthousiast zag ik het niet aankomen.
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* verzopen katje komt de SC binnen
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dat het dan Sjors is en niet Ari verbaast ook!quote:Op donderdag 2 november 2023 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand enthousiast zou zijn over mijn stoelwerpkunst, maar zó enthousiast zag ik het niet aankomen.
Nouja het is wel Volendam hè..quote:Op donderdag 2 november 2023 22:02 schreef blackswangreen het volgende:
Ben benieuwd of Van der Vaart nog steeds vindt dat z'n maatje Steijn het probleem niet was.
Hm... Luctor evolueertquote:Op donderdag 2 november 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat lijkt haast wel een grabbelton aan willekeurige plaatsen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ik had net pitabroodjes, gewoon uit een Spaanse supermarkt. En die kwamen van 'pita-bakkerij Caïro' uit Biddinghuizen. Je verwacht het niet.
Je moet je jas ook wel dichtdoen he.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs mijn trui die ik onder mijn jas aan had, was nat.
Tegen PSV speelden ze ook al veel beter (een helft dan).quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja het is wel Volendam hè..
Het is trouwens niet dat ik zoveel voetbal kennis hè.
Het is nog best een flink pand ook.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt haast wel een grabbelton aan willekeurige plaatsen.
Ik heb zijn stoelwerppost wel degelijk een like gegevenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat het dan Sjors is en niet Ari verbaast ook!
Ah.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet je jas ook wel dichtdoen he.
Nu is het te laat denk ikquote:
Stalk je nu zelfs je pitabroodjesproducent?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nog best een flink pand ook.
[ afbeelding ]
maar dan is die trui eronder nog steeds natquote:Op donderdag 2 november 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, hij kan toch gewoon terug naar buiten maar dan met de jas dicht?
Ja, op een gegeven moment weet je over @Em31 wel zo'n beetje alles wat er te weten valt hè, dus dan moet je iets nieuws zoekenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stalk je nu zelfs je pitabroodjesproducent?
Gratis bij je kaasmatras?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ik had net pitabroodjes, gewoon uit een Spaanse supermarkt. En die kwamen van 'pita-bakkerij Caïro' uit Biddinghuizen. Je verwacht het niet.
Wel fijn dat je deze fout persoonlijk toegeeft en herstelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
Echter moet ik tot mijn schrik bekennen dat ik een fout heb gemaakt. Het was niet Biddinghuizen maar de straat/weg met de naam Bijsterhuizen in Wijchen
Wat voor enorme fouten zou ik dan in vredesnaam over Em gemaakt hebbenToch maar helemaal opnieuw beginnen dan
Ja, ik vind het wel zo netjes om diep door het stof te gaanquote:Op donderdag 2 november 2023 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat je deze fout persoonlijk toegeeft en herstelt.
Ik heb er de kracht niet voor om terug te scrollen waar dit overgaat dus dat ga ik ook niet doenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment weet je over @:Em31 wel zo'n beetje alles wat er te weten valt hè, dus dan moet je iets nieuws zoeken
Het is toch ook eigenlijk een schande hè dat de mods helemaal niets doenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor om terug te scrollen waar dit overgaat dus dat ga ik ook niet doen
Wow NailQueen. Toevallig heb ik dit liedje gewoon vandaag nog geluisterd! Wat een toeval dat je er een topictitel aan besteedt.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:08 schreef NailQueen het volgende:
I can't wait to know
[ afbeelding ]
weet nog niet wat ik er van moet denkenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Een nieuwe Beatles, dat ik dat nog mee mag maken in mijn leven!
Ik heb hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet nog niet wat ik er van moet denken
het heeft wel meer een Beatles vibe als het laatste "nieuwe" Beatlesnummer Free as a bird uit 1995, dat was gewoon een verkapt ELO nummerquote:
Maar je hebt het wel gedaan hè? Geef maar toe, geef maar toe.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor om terug te scrollen waar dit overgaat dus dat ga ik ook niet doen
Ik ga zelden naar concerten, maar zijn dit normale prijzen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:02 schreef Arizona het volgende:
Bruce Springsteen kaartjes, 123 of 183 euro…. Nou laat maar
Dat heet telepathiequote:Op vrijdag 3 november 2023 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wow NailQueen. Toevallig heb ik dit liedje gewoon vandaag nog geluisterd! Wat een toeval dat je er een topictitel aan besteedt.
Taylor Swift was ook zo duur, maar dan zit je op een stoel, binnen, warm en droog, bij Bruce sta je buiten in weer en wind op een veld.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zelden naar concerten, maar zijn dit normale prijzen?
Oh ook nog buiten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Taylor Swift was ook zo duur, maar dan zit je op een stoel, binnen, warm en droog, bij Bruce sta je buiten in weer en wind op een veld.
En ik kan niet superlang staan dus dan werkt het sowieso niet voor mij.
*gruwel*quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
@:GeorgeM Ons moeder zeej nog nu in het foute uur
Is wel waar ja. Dacht dat Jeff Lynne ook producer was voor dat liedje? Vond het wel mooi trouwens.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het heeft wel meer een Beatles vibe als het laatste "nieuwe" Beatlesnummer Free as a bird uit 1995, dat was gewoon een verkapt ELO nummer
Ik vrees dat ik haar mentaal echt helemaal kapot heb gemaakt hoorquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan hè? Geef maar toe, geef maar toe.
Niet diep genoeg imoquote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel zo netjes om diep door het stof te gaan
quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
@:GeorgeM Ons moeder zeej nog nu in het foute uur
Catalaanse traditie! Gekke mensen hè.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:33 schreef NailQueen het volgende:
@:strani wat ben jij daar aan het doen?
Menselijke piramide breekt record én stort in elkaar in Spanje
Het foute uur vind ik meestal wel leuk, ik vind Jan Biggel gewoon niksquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was een lekker foute uurtje wel
Zeker gekke mensen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Catalaanse traditie! Gekke mensen hè.
Django Wagner - Kali kwam ook voorbij. Samen met Engelbewaarder, een grotere kroeghit ga je niet krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het foute uur vind ik meestal wel leuk, ik vind Jan Biggel gewoon niks
Dan ben ik niet heel verdrietig dat ik het gemist hebquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Django Wagner - Kali kwam ook voorbij. Samen met Engelbewaarder, een grotere kroeghit ga je niet krijgen.
quote:Gardameer of Rome, pizza met tonijn
Ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn
quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor![]()
![]()
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
Die vind ik ook vreselijkquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:23 schreef H_T het volgende:
Ik verbaas me ook over het succes van het nummer Amalia, met vanuit het niets de tekst
[..]
Ik geloof dat je er zin in hebt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor![]()
![]()
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
Ik wacht nog op een mailtje, maar daar hoef ik eigenlijk niks mee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach. Luctor heeft nog de Beta versie. Zitten altijd nog wel wat bugs in.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een mailtje, maar daar hoef ik eigenlijk niks mee.
Toch zit het me nog niet lekker het weekend te noemen terwijl ik het nog niet heb.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mailtje is inmiddels binnen en is vakkundig door mij beoordeeld als iets waar ik voor maandag niks mee te maken heb.
[ afbeelding ]
Zo fijn dat ze weer in het Engels zingtquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:04 schreef usagi414 het volgende:
One Day At A Time van Anouk is echt prachtig.
Gisteren bij Khalid & Sophie zong ze twee andere nummers van haar nieuw album. En die waren ook erg sterk.
Nederlandstalig paste echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo fijn dat ze weer in het Engels zingt
Een soort James Bond songquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik gok dat ze Are You Done Running uitgekozen zou hebben voor het ESF.
Oh leuk! Meteen even kijkenquote:
Zou het heel erg opvallen als je het zonder die delen in elkaar zet?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:36 schreef Redefine het volgende:
Dan toch ook maar even een reactie over een pakket. Had een nieuw dressoir besteld. Die is net ook wel geleverd. Maar die bestaat uit zes pakketten, waarvan er één niet geleverd isDus is nog niet compleet. Zie er nu wel een melding van in de app, dus wachten of dit nog geleverd gaat worden.
Als Groninger kan dit ook goed verstaanquote:
Zonder deur ophanging wordt het lastig om de deurtjes te bevestigenquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het heel erg opvallen als je het zonder die delen in elkaar zet?
De bouwkwaliteiten van @Redefine worden hier niet hoog ingeschat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het heel erg opvallen als je het zonder die delen in elkaar zet?
Goed bezig hoor. Een paar maandjes oefenen en je kan op een ook nieuw te kopen motor over de boulevard gaan cruisenquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben niet bepaald in goede vorm maar vind sportscholen over het algemeen nogal geestdodend. Dus ik heb zojuist een roeimachine besteldDie vond ik (toen ik nog wel naar een sportschool ging) toch wel erg effectief en ook wel leuk om te doen.
Heb net twee kastdelen in elkaar gezet. Maar daarna is het toch volkomen normaal als ze aan de verwarming vastgeschroefd zitten tochquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bouwkwaliteiten van @:redefine worden hier niet hoog ingeschat.
Nu pak jij het plankje met de drie gaatjes!quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb net twee kastdelen in elkaar gezet. Maar daarna is het toch volkomen normaal als ze aan de verwarming vastgeschroefd zitten toch
Dan doe je het zonder deurtjes? Dan zie je meteen al die mooie spullen die erin staanquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder deur ophanging wordt het lastig om de deurtjes te bevestigen
Oh nee de rest van m'n midlife-crisis heb ik geloof ik al achter de rug.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Een paar maandjes oefenen en je kan op een ook nieuw te kopen motor over de boulevard gaan cruisen
Rijbewijs en cabrio al binnen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee de rest van m'n midlife-crisis heb ik geloof ik al achter de rug.
De sportschool geestdodend?quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben niet bepaald in goede vorm maar vind sportscholen over het algemeen nogal geestdodend. Dus ik heb zojuist een roeimachine besteldDie vond ik (toen ik nog wel naar een sportschool ging) toch wel erg effectief en ook wel leuk om te doen.
En dan hoef je je ook nooit af te vragen waar iets nou ook alweer stond, want je ziet het meteenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan doe je het zonder deurtjes? Dan zie je meteen al die mooie spullen die erin staan
Hou ons wel op de hoogte hoe de levering gaat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef Strani het volgende:
Nee ik zag eerst iets over pitabroodjes en toen dacht ik laat maar, het is te laat George, ik kon het niet meer aan!quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan hè? Geef maar toe, geef maar toe.
Goed dat je het zegt! Ik heb vandaag pitabroodjes gekocht, even checken waar die vandaan komenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik zag eerst iets over pitabroodjes en toen dacht ik laat maar, het is te laat George, ik kon het niet meer aan!
Dankzij een technisch mankement. Als compensatie krijg ik 10% korting op de volgende bestelling. In plaats van dat ze het pakketje opnieuw toesturenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Mijn pakketje is opeens geretourneerd terwijl ik het nog niet eens gekregen heb
Bij schoenen die wel erg snel stuk gingen kreeg ik een keer de keus tussen houden en de helft van het geld terug of retour sturen en alles terug. Vond ik wel netjesquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dankzij een technisch mankement. Als compensatie krijg ik 10% korting op de volgende bestelling. In plaats van dat ze het pakketje opnieuw toesturen
Ik zag een paginagroot artikel van AH, dattie morgen in de winkels ligtquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:45 schreef Em31 het volgende:
Nou ik heb de crompouce ook gehadlekker, maar misschien wat teveel van het goede.
er lagen echt zoooveel bij de bakker en ook bij de Jumbo. De hype is in ieder geval groot.
Goed zo, het gaat toch altijd nergens overquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik zag eerst iets over pitabroodjes en toen dacht ik laat maar, het is te laat George, ik kon het niet meer aan!
Vond deze ook wel leukquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag een paginagroot artikel van AH, dattie morgen in de winkels ligt
Precies, zo inhoudsloos altijd!quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goed zo, het gaat toch altijd nergens over
De enige (r)echtequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel leuk
[ afbeelding ]
Wat leuk dat je ‘t vraagtquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:35 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM, hoe waren je eerste dagen in je nieuwe baan ?
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel leuk
[ afbeelding ]
Hoe komt het? (dit lees ik waarschijnlijk morgen pas)quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:20 schreef Koen66 het volgende:
ik zou ook moeten maar ben te geagiteerd
gedoe met autistische zoon die (denken we) wilde weglopen waardoor mijn avond werd verziekt (ik zat bij een vriend in Brabant)quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe komt het? (dit lees ik waarschijnlijk morgen pas)
Oei, dat is geen lekkere start van je weekend. Wil hij vaker weglopen of is dit voor het eerst?quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gedoe met autistische zoon die (denken we) wilde weglopen waardoor mijn avond werd verziekt (ik zat bij een vriend in Brabant)
Oeiquote:
Licht aan.quote:
Waarom zo vroegquote:
Morgen gaan halen bij de boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag een paginagroot artikel van AH, dattie morgen in de winkels ligt
Ik heb amper geslapen, want Sytse heeft gekokhalsd en dat opgeruimd. Toen daarna kon ik niet meer slapenquote:
Het was niet vroeg, het was laat.quote:
Laat je weten wat je ervan vond?quote:Op zaterdag 4 november 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen gaan halen bij de boodschappen doen
Ik heb al gehoord dat ie lekker is. Maar ik wacht jouw review graag af.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Crompouce gehaald bij de AH. De review volgt later
Als mijn kat het zelf zou opruimen zou ik ook niet meer kunnen slapen denk ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen, want Sytse heeft gekokhalsd en dat opgeruimd. Toen daarna kon ik niet meer slapen
quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Als mijn kat het zelf zou opruimen zou ik ook niet meer kunnen slapen denk ik
Daarna regio Songfestival als het nog niet afgelopen isquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1gamer en ik gaan F1 kijken vanavond.
Voor de zekerheid, het begint al om 20.30quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:37 schreef NailQueen het volgende:
Dan ga ik ook mee naar de regio songfestival. Groningse helden Wat Aans! aanmoedigen
Wat grappig, wist er niks van maar ga wel kijken danquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, het begint al om 20.30
Misschien in je slaapquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh raar dat doen de mijne echt bijna nooit
Bijna. 5 novemberquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:48 schreef NailQueen het volgende:
Als het me goed herinner zaten we een jaar geleden vast in een escaperoom
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij zat al een dag vast toen ze uiteindelijk wanhopig jullie hulp inriep
En ze hebben mij niet eens bevrijdquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij zat al een dag vast toen ze uiteindelijk wanhopig jullie hulp inriep
Wij hadden het al druk genoeg om onszelf te bevrijdenquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben mij niet eens bevrijd
Maandag tot en met donderdag is het elke dag zo goed als droog!quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:49 schreef Redefine het volgende:
Gaat het nog droog worden in november?
Ik heb andere berichten gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maandag tot en met donderdag is het elke dag zo goed als droog!
Een jaar vast in een escaperoom?quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:48 schreef NailQueen het volgende:
Als het me goed herinner zaten we een jaar geleden vast in een escaperoom
Hier niet hoor. Hier staat t/m 18 november gewoon elke dag regen voorspeld. Uiteraard veranderd dat dan nog wel. Maar op korte termijn wordt het hier niet droog.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maandag tot en met donderdag is het elke dag zo goed als droog!
Hier wordt ook elke dag nattigheid voorspeld, al is het meestal niet zo veel, dus het zal wel op hier en daar een bui neerkomen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Hier staat t/m 18 november gewoon elke dag regen voorspeld. Uiteraard veranderd dat dan nog wel. Maar op korte termijn wordt het hier niet droog.
Ah van het de regen het water in de drup.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier wordt ook elke dag nattigheid voorspeld, al is het meestal niet zo veel, dus het zal wel op hier en daar een bui neerkomen.
Nu regent het hier ook flink. Maar we kwamen net van het zwembad, dus we waren er al aan gewend
Ik wil me daar wel aan wagenquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:53 schreef NailQueen het volgende:
Kijken jullie vanavond mee naar Regio Songfestival? Anders slinger ik graag 2021 aan bij de retro
Ik moet wel als mod, terwijl de andere F1 mod laat afwetenquote:
Schandalig. Moeten we ingrijpen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet wel als mod, terwijl de andere F1 mod laat afweten
Ik klier hem er vaak genoeg mee dat hij tijdens sprintrace en sprint shootout laat afwetenquote:
En terecht!quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik klier hem er vaak genoeg mee dat hij tijdens sprintrace en sprint shootout laat afweten
Vooruit dan maar weer! Maar geen notes geven hè!quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Strani kom gezellig in het Live topic in F1 subforum
Ik ging even kijken hoe laat dat is en toen zag ik al dat ronde 22 van de 24 bezig is. Lijkt me een tikje te laat om nog aan te hakenquote:
Alsnog wel de moeite waard!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ging even kijken hoe laat dat is en toen zag ik al dat ronde 22 van de 24 bezig is. Lijkt me een tikje te laat om nog aan te haken
Ik stem waarschijnlijk ook gewoon weer op D66. BIJ1 is sinds vorige week afgevallen als keuzequote:Op zaterdag 4 november 2023 19:42 schreef Strani het volgende:
De Nu.nl kieswijzer gedaan en als ik in NL zou stemmen zou D66 blijkbaar nog altijd mijn partij zijn, samen met Groen-Links/PvdA, beiden 76%. En dan NSC en Volt direct erachter.
Ah oké. Die stond bij mij redelijk laag.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem waarschijnlijk ook gewoon weer op D66. BIJ1 is sinds vorige week afgevallen als keuze
Bij Omroep Gelderland zie ik nog geen kijk live link.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
Kijken jullie ook allemaal via jullie eigen regionale kanaal straks?
Ik zou hem zeker in de herhaling kijkenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ging even kijken hoe laat dat is en toen zag ik al dat ronde 22 van de 24 bezig is. Lijkt me een tikje te laat om nog aan te haken
Oh nou ja Omroep Gelderland gaat het in elk geval wel uitzenden maar ik kijk via NLZiet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij Omroep Gelderland zie ik nog geen kijk live link.
Utrecht heeft het al klaar staan en die gaan als het goed is ook op YouTube
Is er nog geen youtube link?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja Omroep Gelderland gaat het in elk geval wel uitzenden maar ik kijk via NLZiet.
Kunnen de Blauwen van ESF je niet even helpenquote:
Fijn dat je er wasquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:09 schreef Strani het volgende:
Review F1 Live-topic
Vandaag mocht ik meeposten in het F1-forum tijdens de sprintrace in Brazilië, hoewel ik gewoon thuis zat en niet in Brazilië maar dat heb ik niet verteld. Ik vond het wel spannend want er waren allemaal vreemde mensen en alles is anders dan in de ESF-SC. Ondanks de zenuwen heb ik wel wat posts geplaatst en niemand was echt heel gemeen tegen me dus daar was ik wel opgelucht over.
Al met al een gezellige avond alleen het buffet viel wat tegen. Ik geef het topic een 8.
Dank voor je creviewquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Crompouce is lekker. Alleen banketroom had iets sjeu mogen hebben.
In vergelijking met de tompouce dan heb ik liever de tompouce vanwege de bite van het koekje
Maar @ESF1Gamer en ik zijn toch geen vreemden?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:09 schreef Strani het volgende:
Review F1 Live-topic
Vandaag mocht ik meeposten in het F1-forum tijdens de sprintrace in Brazilië, hoewel ik gewoon thuis zat en niet in Brazilië maar dat heb ik niet verteld. Ik vond het wel spannend want er waren allemaal vreemde mensen en alles is anders dan in de ESF-SC. Ondanks de zenuwen heb ik wel wat posts geplaatst en niemand was echt heel gemeen tegen me dus daar was ik wel opgelucht over.
Al met al een gezellige avond alleen het buffet viel wat tegen. Ik geef het topic een 8.
En Luctor ook nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar @:ESF1Gamer en ik zijn toch geen vreemden?
Hoe kan in nou het beste paard van stal vergeten, sorry Luc!quote:
Geeft niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe kan in nou het beste paard van stal vergeten, sorry Luc!
Nee op zich niet maar weet ik echt álles van jullie?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar @:ESF1Gamer en ik zijn toch geen vreemden?
Je weet meer van je pitabroodjesproducent, vermoed ik!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee op zich niet maar weet ik echt álles van jullie?
Oh ja, heb ik geloof ik op m'n lijst staan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:14 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk The fall of the house of Usher. Lekker duistere serie en extra leuk als je bekend bent met de verhalen van Edgar Allen Poe
Ik kijk samen met New Mexico en die is anti-songfestivalquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik geloof ik op m'n lijst staan.
Je had geen zin in het Regio Songfestival?
Ik snap dat je de stap om met hem in het huwelijksbootje te treden niet ziet zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk samen met New Mexico en die is anti-songfestival![]()
Een fijne nachtrust! En morgen gezond weer wakker in Grunn Zeeland.quote:
Dank. En dan weer competitie.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een fijne nachtrust! En morgen gezond weer wakker in Grunn Zeeland.
Ik heb ook een biertje, een volmout pilsener van een obscuur merk dat "Amstel" heetquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu een biertje, een peated kveik cranberry stout. De eerste slok smaakt precies zoals het klinkt, maar daarna vind ik het best lekker!
Is dat iets?quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook een biertje, een volmout pilsener van een obscuur merk dat "Amstel" heet
Voor die paar uitzonderlijke mensen hier die niet kijken, wat was er?quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:13 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een raar moment net bij de wedstrijd Boca Juniors - Fluminense
Een speler scoort in de verlenging, scheidsrechter vindt dat ie te enthousiast juicht en gaf de bewuste speler een gele kaart. Maar dat was zijn tweede, dus rood.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor die paar uitzonderlijke mensen hier die niet kijken, wat was er?
Ah, ik lees dat hij er ook nog maar vrij kort in stond. Dat was een memorabele invalbeurt in elk geval!quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een speler scoort in de verlenging, scheidsrechter vindt dat ie te enthousiast juicht en gaf de bewuste speler een gele kaart. Maar dat was zijn tweede, dus rood.
Het voldoet aan de verwachtingenquote:
Zou kunnen, we zapten even voorbij en toen dus dit. Zelfs de commentator snapte er niks van.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, ik lees dat hij er ook nog maar vrij kort in stond. Dat was een memorabele invalbeurt in elk geval!
Maar nu moeten we gaan slapen.quote:
En vervolgens worden we wakker in Grunnquote:
Ik heb het niet gezien, maar schijnt dat dit een heel gedoe was met vechtpartijen en 2 rode kaartenquote:
Nee, niet mijn pincode.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee op zich niet maar weet ik echt álles van jullie?
7925quote:
Helaasquote:Op zondag 5 november 2023 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kleine kans natuurlijk, maar wel indrukwekkend als het zo zou zijn.
Ja ho, dat kan je nou wel zeggen, maar Roger kan dat natuurlijk niet controleren!quote:
Nee, straks rooft hij of Epiales nog mijn bankrekening leegquote:Op zondag 5 november 2023 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho, dat kan je nou wel zeggen, maar Roger kan dat natuurlijk niet controleren!
Beterschapquote:Op zondag 5 november 2023 13:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag pijn in mijn rug. Lopen gaat wat lastig
Sterktequote:Op zondag 5 november 2023 13:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag pijn in mijn rug. Lopen gaat wat lastig
Tevreden mee?quote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van competitie. Het waren best lange partijen. Uiteindelijk 4-4 gespeeld.
Op zich wel. Eigenlijk wordt het altijd 404 tegen deze tegenstander. Alleen baal ik wel dat ik mijn mix verloren heb met twee keer 20-22.quote:
Dat klonk dan wel weer als een spannende partij. Fijn dat je op zich tevreden bentquote:Op zondag 5 november 2023 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich wel. Eigenlijk wordt het altijd 404 tegen deze tegenstander. Alleen baal ik wel dat ik mijn mix verloren heb met twee keer 20-22.
Uiteindelijk vijf partijen waarbij een derde game nodig was. En iets van zeven games waarbij het 21-19, 25-23, 22-20 of zo was.quote:Op zondag 5 november 2023 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klonk dan wel weer als een spannende partij. Fijn dat je op zich tevreden bent
Dan kan het de volgende keer zomaar de andere kant op vallen en gaan jullie gewoon winnenquote:Op zondag 5 november 2023 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteindelijk vijf partijen waarbij een derde game nodig was. En iets van zeven games waarbij het 21-19, 25-23, 22-20 of zo was.
Dat zou wel erg lekker zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 15:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kan het de volgende keer zomaar de andere kant op vallen en gaan jullie gewoon winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |