Ik geloof dat je er zin in hebt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor![]()
![]()
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
Ik wacht nog op een mailtje, maar daar hoef ik eigenlijk niks mee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor![]()
![]()
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
Ach. Luctor heeft nog de Beta versie. Zitten altijd nog wel wat bugs in.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een mailtje, maar daar hoef ik eigenlijk niks mee.
Toch zit het me nog niet lekker het weekend te noemen terwijl ik het nog niet heb.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mailtje is inmiddels binnen en is vakkundig door mij beoordeeld als iets waar ik voor maandag niks mee te maken heb.
[ afbeelding ]
Zo fijn dat ze weer in het Engels zingtquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:04 schreef usagi414 het volgende:
One Day At A Time van Anouk is echt prachtig.
Gisteren bij Khalid & Sophie zong ze twee andere nummers van haar nieuw album. En die waren ook erg sterk.
Nederlandstalig paste echt niet bij haar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo fijn dat ze weer in het Engels zingt
Een soort James Bond songquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik gok dat ze Are You Done Running uitgekozen zou hebben voor het ESF.
Oh leuk! Meteen even kijkenquote:
Zou het heel erg opvallen als je het zonder die delen in elkaar zet?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:36 schreef Redefine het volgende:
Dan toch ook maar even een reactie over een pakket. Had een nieuw dressoir besteld. Die is net ook wel geleverd. Maar die bestaat uit zes pakketten, waarvan er één niet geleverd isDus is nog niet compleet. Zie er nu wel een melding van in de app, dus wachten of dit nog geleverd gaat worden.
Als Groninger kan dit ook goed verstaanquote:
Zonder deur ophanging wordt het lastig om de deurtjes te bevestigenquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het heel erg opvallen als je het zonder die delen in elkaar zet?
De bouwkwaliteiten van @Redefine worden hier niet hoog ingeschat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het heel erg opvallen als je het zonder die delen in elkaar zet?
Goed bezig hoor. Een paar maandjes oefenen en je kan op een ook nieuw te kopen motor over de boulevard gaan cruisenquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben niet bepaald in goede vorm maar vind sportscholen over het algemeen nogal geestdodend. Dus ik heb zojuist een roeimachine besteldDie vond ik (toen ik nog wel naar een sportschool ging) toch wel erg effectief en ook wel leuk om te doen.
Heb net twee kastdelen in elkaar gezet. Maar daarna is het toch volkomen normaal als ze aan de verwarming vastgeschroefd zitten tochquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bouwkwaliteiten van @:redefine worden hier niet hoog ingeschat.
Nu pak jij het plankje met de drie gaatjes!quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb net twee kastdelen in elkaar gezet. Maar daarna is het toch volkomen normaal als ze aan de verwarming vastgeschroefd zitten toch
Dan doe je het zonder deurtjes? Dan zie je meteen al die mooie spullen die erin staanquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder deur ophanging wordt het lastig om de deurtjes te bevestigen
Oh nee de rest van m'n midlife-crisis heb ik geloof ik al achter de rug.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Een paar maandjes oefenen en je kan op een ook nieuw te kopen motor over de boulevard gaan cruisen
Rijbewijs en cabrio al binnen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee de rest van m'n midlife-crisis heb ik geloof ik al achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |