Ik ga zelden naar concerten, maar zijn dit normale prijzen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:02 schreef Arizona het volgende:
Bruce Springsteen kaartjes, 123 of 183 euro…. Nou laat maar
Dat heet telepathiequote:Op vrijdag 3 november 2023 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wow NailQueen. Toevallig heb ik dit liedje gewoon vandaag nog geluisterd! Wat een toeval dat je er een topictitel aan besteedt.
Taylor Swift was ook zo duur, maar dan zit je op een stoel, binnen, warm en droog, bij Bruce sta je buiten in weer en wind op een veld.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zelden naar concerten, maar zijn dit normale prijzen?
Oh ook nog buiten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Taylor Swift was ook zo duur, maar dan zit je op een stoel, binnen, warm en droog, bij Bruce sta je buiten in weer en wind op een veld.
En ik kan niet superlang staan dus dan werkt het sowieso niet voor mij.
*gruwel*quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
@:GeorgeM Ons moeder zeej nog nu in het foute uur
Is wel waar ja. Dacht dat Jeff Lynne ook producer was voor dat liedje? Vond het wel mooi trouwens.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het heeft wel meer een Beatles vibe als het laatste "nieuwe" Beatlesnummer Free as a bird uit 1995, dat was gewoon een verkapt ELO nummer
Ik vrees dat ik haar mentaal echt helemaal kapot heb gemaakt hoorquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan hè? Geef maar toe, geef maar toe.
Niet diep genoeg imoquote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel zo netjes om diep door het stof te gaan
quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
@:GeorgeM Ons moeder zeej nog nu in het foute uur
Catalaanse traditie! Gekke mensen hè.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:33 schreef NailQueen het volgende:
@:strani wat ben jij daar aan het doen?
Menselijke piramide breekt record én stort in elkaar in Spanje
Het foute uur vind ik meestal wel leuk, ik vind Jan Biggel gewoon niksquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was een lekker foute uurtje wel
Zeker gekke mensen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Catalaanse traditie! Gekke mensen hè.
Django Wagner - Kali kwam ook voorbij. Samen met Engelbewaarder, een grotere kroeghit ga je niet krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het foute uur vind ik meestal wel leuk, ik vind Jan Biggel gewoon niks
Dan ben ik niet heel verdrietig dat ik het gemist hebquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Django Wagner - Kali kwam ook voorbij. Samen met Engelbewaarder, een grotere kroeghit ga je niet krijgen.
quote:Gardameer of Rome, pizza met tonijn
Ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn
quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor![]()
![]()
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
Die vind ik ook vreselijkquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:23 schreef H_T het volgende:
Ik verbaas me ook over het succes van het nummer Amalia, met vanuit het niets de tekst
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |