Hoe komt het? (dit lees ik waarschijnlijk morgen pas)quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:20 schreef Koen66 het volgende:
ik zou ook moeten maar ben te geagiteerd
gedoe met autistische zoon die (denken we) wilde weglopen waardoor mijn avond werd verziekt (ik zat bij een vriend in Brabant)quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe komt het? (dit lees ik waarschijnlijk morgen pas)
Oei, dat is geen lekkere start van je weekend. Wil hij vaker weglopen of is dit voor het eerst?quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gedoe met autistische zoon die (denken we) wilde weglopen waardoor mijn avond werd verziekt (ik zat bij een vriend in Brabant)
Oeiquote:
Licht aan.quote:
Waarom zo vroegquote:
Morgen gaan halen bij de boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag een paginagroot artikel van AH, dattie morgen in de winkels ligt
Ik heb amper geslapen, want Sytse heeft gekokhalsd en dat opgeruimd. Toen daarna kon ik niet meer slapenquote:
Het was niet vroeg, het was laat.quote:
Laat je weten wat je ervan vond?quote:Op zaterdag 4 november 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen gaan halen bij de boodschappen doen
Ik heb al gehoord dat ie lekker is. Maar ik wacht jouw review graag af.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Crompouce gehaald bij de AH. De review volgt later
Als mijn kat het zelf zou opruimen zou ik ook niet meer kunnen slapen denk ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen, want Sytse heeft gekokhalsd en dat opgeruimd. Toen daarna kon ik niet meer slapen
quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Als mijn kat het zelf zou opruimen zou ik ook niet meer kunnen slapen denk ik
Daarna regio Songfestival als het nog niet afgelopen isquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1gamer en ik gaan F1 kijken vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |