De sportschool geestdodend?quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben niet bepaald in goede vorm maar vind sportscholen over het algemeen nogal geestdodend. Dus ik heb zojuist een roeimachine besteldDie vond ik (toen ik nog wel naar een sportschool ging) toch wel erg effectief en ook wel leuk om te doen.
En dan hoef je je ook nooit af te vragen waar iets nou ook alweer stond, want je ziet het meteenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan doe je het zonder deurtjes? Dan zie je meteen al die mooie spullen die erin staan
Hou ons wel op de hoogte hoe de levering gaat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben niet bepaald in goede vorm maar vind sportscholen over het algemeen nogal geestdodend. Dus ik heb zojuist een roeimachine besteldDie vond ik (toen ik nog wel naar een sportschool ging) toch wel erg effectief en ook wel leuk om te doen.
Nee ik zag eerst iets over pitabroodjes en toen dacht ik laat maar, het is te laat George, ik kon het niet meer aan!quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan hè? Geef maar toe, geef maar toe.
Goed dat je het zegt! Ik heb vandaag pitabroodjes gekocht, even checken waar die vandaan komenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik zag eerst iets over pitabroodjes en toen dacht ik laat maar, het is te laat George, ik kon het niet meer aan!
Dankzij een technisch mankement. Als compensatie krijg ik 10% korting op de volgende bestelling. In plaats van dat ze het pakketje opnieuw toesturenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Mijn pakketje is opeens geretourneerd terwijl ik het nog niet eens gekregen heb
Bij schoenen die wel erg snel stuk gingen kreeg ik een keer de keus tussen houden en de helft van het geld terug of retour sturen en alles terug. Vond ik wel netjesquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dankzij een technisch mankement. Als compensatie krijg ik 10% korting op de volgende bestelling. In plaats van dat ze het pakketje opnieuw toesturen
Ik zag een paginagroot artikel van AH, dattie morgen in de winkels ligtquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:45 schreef Em31 het volgende:
Nou ik heb de crompouce ook gehadlekker, maar misschien wat teveel van het goede.
er lagen echt zoooveel bij de bakker en ook bij de Jumbo. De hype is in ieder geval groot.
Goed zo, het gaat toch altijd nergens overquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik zag eerst iets over pitabroodjes en toen dacht ik laat maar, het is te laat George, ik kon het niet meer aan!
Vond deze ook wel leukquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag een paginagroot artikel van AH, dattie morgen in de winkels ligt
Precies, zo inhoudsloos altijd!quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goed zo, het gaat toch altijd nergens over
De enige (r)echtequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel leuk
[ afbeelding ]
Wat leuk dat je ‘t vraagtquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:35 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM, hoe waren je eerste dagen in je nieuwe baan ?
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel leuk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |